Vihreiden työpaikat

Eiii-itse-vihreä

Onko vihreitä missään muualla töissä kuin valtiolla, kunnilla tai yhdistyksissä? Tuleeko heidän palkkansa aina yhteiskunnan verovaroista?
Joillekin oli keksimällä keksitty hieno homma tyyppiuä 'tulevaisuuden tutkimuslaitos' jotta ei ihan kortitoon joutuisi.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soininveli

      Persut on töissä kelassa tai sosiaalitoimistossa. Onhan sekin työtä, onhan.

    • Eiii-itse-vihreä

      Tarkoitan tietysti sitä, onko yksikään vihreä töisä jossain yksityisessä pörssifirmassa esim. IT-alalla, kaupan alalla tms. jossa painetaan töitä oikeasti niska limassa eli peräsuoli pitkällä? Ja sitten niissä vielä jatkuvia YT-neuvotteluja päällä.
      Jos eivät koskaan ole olleet tuollaisissa työpaikoissa, eivät voi ymmärtää nykypäivän v-mäistä työelämää ollenkaan. Yleensä heidän ongelmatietoutensa ei taida ulottua globalisaation kiroihin lainkaan.

      Talouden ja rahan ymmärrys taitaa olla aika heikkoa, rahaa tulee loputtomasti ihan vaan seinästä, jos on julkisen sektorin hommissa. Voi puuttua mitä ihmeellisempiin tärkeisiin ongelmiin kuten onko yli 5 km maaseudulla mökkiläiselle liian pitkä matka viedä sekajätteet yhteisroskikseen. Tätä ei heidän mielestään varmaan voi hyväksyä vaikka ko. yhteisroskis palvelee n. 7 km pitkän päättyvän yksityistien asukkaita, ja esim. ruokakauppoihin ei pääse mitään muuta kautta kuin tätä tietä pitkin. Sen varrella on yhteisroskis. Roskis pitää siirtää kauemmaksi pois kylän keskustasta tai sitten ko. yksityistien viimeisen mökin pitää ottaa oma roskis, jolloin jäteauto rytyyttää sen yli 5 km matkan yhden mökkitalouden takia. Tämä tarina on tosi ja uskon vihreiden ajattelevan juuri kuten kaupunkikeskuksen kaatopaikkayhtiö yrittää sanella (ed. kuvaamallani tavalla).

      • soininveli

        Suomen viidenneksi suurin. Vai kaltaisesi tietämätön ja ymmärtämätön voi uskoa että vihreys on ammattiin liittyvää puoluetoimintaa. Mutta kai tuonkin aivottoman pohdintaan sait muutaman minuutin haaskattua. Voisi kai sen ajan huonomminkin käyttää?


      • soininveli
        soininveli kirjoitti:

        Suomen viidenneksi suurin. Vai kaltaisesi tietämätön ja ymmärtämätön voi uskoa että vihreys on ammattiin liittyvää puoluetoimintaa. Mutta kai tuonkin aivottoman pohdintaan sait muutaman minuutin haaskattua. Voisi kai sen ajan huonomminkin käyttää?

        Neljänneksi suurin, persut jäi kauas taakse. Tainnut tulla valtiolle taas uusia työntekijöitä! Vai johtuisiko että meillä on vaihtoehto, kyky se toteuttaa ja kansan tukea.


    • 615

      Jos olisivat yksityisellä töissä niin puheet olisivat aivan toiset.ymmärtäisivät,ettei se raha niin helpolla tule,että sitä voi jaella joka ilmansuuntaan.

      • soininveli

        Kukas on jaellut?


    • virheepuol

      ei tosiaankaan ole
      siivelläelävät
      veronmaksajat maksavat vihreen puolueen elatukset ja työt
      enimmäkseen sairaanhoitajia
      enää ei päde sanat SISAR HELLÄ VALKOINEN
      PITÄÄ OLLA:SISAR VIHREÄ PUOLUE

    • kult-tuu-ri

      marxismia

      • soininveli

        Mitä se on?


    • assssssss

      Tuossa aloituksessa on aika paljon järkeä toisin kuin joku muu yrittää väittää!

    • KoskaHeilläOnUnelma

      Eiköhän noiden vihreiden aika mene näiden matujen paimentamiseen ja puolusteluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe