Kylmis lihava polkkatukkainen poika?

AvivaEspana

Näin ainakin jokui sanoi Torren Suomi-Baarissa.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • true_fan

      Kylmiksellä on vissiin ihan kelpo pohjakunto. Muistelisin hänen harrastaneen kestävyyslajeja vielä 2000 luvulla. Minusta kylmis ei ole lihavaa nähnytkään. Veikkaan että pienempänä ukkona minulla olisi isompi maha kuin kylmiksellä.

      • true_fan

        En olutta käynyt ostamassa, kun en saa siitä mitään. Kävin 0.2l salmaria, jota juon parhaillaan ja lenkille otan mukaan vana tallin 0.2l 40%. Siihen päälle vielä lasi valkkaria ja olen tasan ajokunnossa kuuden jälkeen aamulla.

        Mielestäni kylmiksen juominen on maltillista verrattuna esim minuun. Montakos kertaa kylmis on herännyt lauantai aamuna puolenpäivän aikaan 1.2 proilen humalassa? Minä ja monta helevetin kertaa! Ja minähän jatkan siitä ihan reteeesti. Lonkero on siloin parasta.

        Kaipa se maksa poksahtaa joskus. AIVAN SAMA! Olen jo luovuttanut.


    • laihaläskijuoppo

      Kylmishän on vanha jääkäri ja sanoi 2004 lehtihaastattelussa, että harrastaa pitkänmatkanjuoksua. Täytyy kuitenkin muistaa, että Kylmis on nyt ryypännyt kuusi vuotta ja kyllä siinä rautaisempikin kunto ruostuu puhki.

      Laihaläski on hankala tunnistaa vaatteet päällä ja se on suomessa vielä niin tuntematon sairaus, että sitä ei tunnista edes tervendenhuollon ammattilaiset, koska sitä ei huomaa, jos on vaatteet päällä tai edes puntarin lukemista. Eikä terveydenhoitajia yms. se edes kiinnostakkaan, jos paino on BMI:n mukaan normaali. Silloin on terve, se on virallista tietoa ja muuta totuutta ei ole. Vaatteet päällä näytät laihalta, mutta kun otat paidan pois, niin näytät siltä kuin olisit 9 kuulla raskaana ja odottaisit kaksosia. Riskit sairastua lihavien tauteihin ja diabetekseen on laihaläskeillä suuremmat kuin ylipainoisilla. Siksihän ne mannetkin sanoo Kylmistä riisitautiseksi, koska maha on iso, mutta kädet spagettia.

      • true_fan

        Ne kädet... äh katso itse pesutupaterroristi tai se puukkovideo. ei se mikään tyrnimarjanpensaanjuurenpoimija ole!


      • mee.vessaan.kattomaan
        true_fan kirjoitti:

        Ne kädet... äh katso itse pesutupaterroristi tai se puukkovideo. ei se mikään tyrnimarjanpensaanjuurenpoimija ole!

        Se on illuusio, jonka saa luotua peilin kautta, kun on kuvattu läheltä kädet koukistettuna ja kuvassa ei näy mitään, josta sais mittasuhteita.

        Tiedän mistä puhun, koska omatkin spagettikädet näyttää peilin kautta lihaksikkailta, vaikka eivät todellisuudessa sitä ole.


      • Kuolema_Kylmäkädelle_Ry
        true_fan kirjoitti:

        Ne kädet... äh katso itse pesutupaterroristi tai se puukkovideo. ei se mikään tyrnimarjanpensaanjuurenpoimija ole!

        Se poisti kaikki asevideonsa aina puukosta konepistooleihin, silloin kun kouluampumiset tuli taas otsikoihin.


      • Kylmät_kädet___

        Huippu kirjoitus laihaläski-syndroomasta. Tää on kyllä vittumainen tila, kun väsyttää aina ja kummallisessa koomassa tulee hoidettua kaikki asiat. Jos ovihyökkäys on tiedossa, olen aivan tappoaikeissa aseellisesti. Kai se on jotain ihmisen selviytymisvaistoa.

        THIS:
        " Laihaläski on hankala tunnistaa vaatteet päällä ja se on suomessa vielä niin tuntematon sairaus, että sitä ei tunnista edes tervendenhuollon ammattilaiset.. "


      • kaljamaha__
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Huippu kirjoitus laihaläski-syndroomasta. Tää on kyllä vittumainen tila, kun väsyttää aina ja kummallisessa koomassa tulee hoidettua kaikki asiat. Jos ovihyökkäys on tiedossa, olen aivan tappoaikeissa aseellisesti. Kai se on jotain ihmisen selviytymisvaistoa.

        THIS:
        " Laihaläski on hankala tunnistaa vaatteet päällä ja se on suomessa vielä niin tuntematon sairaus, että sitä ei tunnista edes tervendenhuollon ammattilaiset.. "

        Kävin tässä taannoin terveystarkastuksessa. Punnitsemisen jälkeen terveydenhoitaja alkoi kehumaan, että olen normaalipainoinen, jolloin otin tämän asian esille. Riitahan siitä meinas tulla, koska taulukon mukaan olen normaali painoinen ja silloin ei painon kanssa voi olla mitään ongelmaa. Näin opetetaan hoitsukoulussa ja asia ei voi olla mitenkään muuten ja sillä sipuli, vaikka kehosta rasvaa olis lähellä 30% ja lihasta ei nimeksikään. Ei tätä ongelmaa vielä tiedosteta.

        Tämän taustallahan on aina alkoholismia, huumeita tai mielenterveydellisiä ongelmia ja tästä pois pyristeleminen on paljon vaikeampaa kuin ylipainoisella tai alipainoisella, koska laihanläskin pitäisi samaan aikaan "laihduttaa" ja saada lisää massaa. Tästä ei myöskään parane millään virallisella lautasmallilla, eikä kunnallisista palveluista tähän muutenkaan apua saa, koska mitään laihaläskiä ei ole heidän mielestä olemassakaan.

        Tähän tilaan saa kehon, kun istut vuosia tietokoneen edessä kittaamassa olutta ja ainoa liikunta on, kun käyt kaupasta hakemassa lisää olutta ja eineksiä. Periaatteessa paraneminen olis yksinkertaista. Lopetat alkoholin käytön, tiukka ruokavalio ja 5 kertaa viikossa punttia. Itse saatan joskus raitistella kuukaudenkin ja kuntoilla, mutta sitten retkahdan ja tuntuu, että parin päivän ryyppämisen jälkeen on taas lähtötilanteessa. Kuukaudessa tässä tilassa ei näe edistymistä vielä yhtään mitään, kun joku läski on saattanut laihduttaa samassa ajassa 10kg. Ruokavaliostakaan ei tiedä, että onko se ihan oikea, kun köyhänä ei saa apua, eikä aina rahatkaan riitä oikeanlaiseen ruokaan.


      • Kylmät_kädet___

        Tiedän mistä puhut, mutta mulla auttoi se, että Santtu hakkasi minut ovelleni täysin mustelmille. Vaikka session jälkeen tuijotin vain vihaisesti sitä silmiin, niin ruokahalu katosi kokonaan. Tätäkö tämä minun elämä on? Paino lähti räjähdysmäiseen laskuun, 89 -> alle 75 kg.

        Se muija, jota kuvasin videolla, oli todistamassa hakkaamistani. Jotenkin vain masennuin, vaikka se itse pahoinpitely ei tuntunutkaan yhtään missään.

        Alkoholismi on perseestä. Sitä ei voi kukaan kiistää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe