kumma juttu

hähtäh97

Olen 18v tyyppi ja eilen mun maha meni sekasin. Eli siis istuin tietokoneella ja yht äkkiä tuli kauhea olo. Menin vessaan ja suoli tyhjeni kokonaan ja nopeesti. Mahaa väänsikin sitten koko illan ja teki mieli oksentaa koko ajan. Olin varma että nyt sain okesennustaudin mutta en sitten kumminkaan oksentanut illalla. Aamulla oli vähän parempi olo mutta tänäänki maha vielä aika sekasin. Vähän yököttää ja ilmaa on kauheesti mahassa. Kävin kahdesti vessassa ja kyllä se tavara oli ihan kiinteessä muodossa että ei ollu mitää vettä niinku oksennustaudissa. En ole syöny mitään uutta joka saisi mahan sekaisin joten en tajua mistä tällanen nyt yht äkkiä tuli. Nytki istun sohvalla ja vatsa pulppuaa ja yököttää. Onko mitään hajua että mikä tällaisen oireiston yhtäkkiä laukaisisi?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttuua

      Hei. Söitkö sisuja tai muita pastilleja. Ne kun aiheuttavat juuri tuollaista.
      Sinuna en olisi huolissaan. Jos ei verta tms. Voi saada vaikka salaatista jonkun pienen pöpön. Ei aina tiedä mistä on saanut ja mitä...
      Tietenkin jos jatkuu pitkään niin mene ihmeessä lääkärin puheille!

      Muista juoda vettä:)

    • 18v

      Tossa 2.30 tuli vesuripulit sänkyyn ku nukuin ja siitä lähtien 3.45 asti istuin vessassa ja vesi lensi ja oksennusta tuli. Hirvee olo. Näin yöllä vituttaa vielä enemmän. Nyt ei sit oo peittoa tai lakanoita. Makailen sängyssä ja kylmä on. Krapulat on kivoja tähän verrattuna..... Ja saa pelätä että millon taas lennättää vessaan *_*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe