Porin läskit naaraat !

tiukkaliha

Karmeaa katseltavaa Porin katukuvassa: älyttömän paljon läskejä naisia, mistä tämä voi johtua ?

44

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Futtari

      Veikkaan epäterveellisiä elämäntapoja.

      • täyttä_Asiaa

        Osuit oikeaan!


    • sääliksikäy

      Johtuu aloittajan huonosta omastatunnosta.Pitää haukkua toisia kun omassa elämässä on jotain surullista.

      • pysy_aiheessa

        Lihavan argumentointivirhe.

        Ketjun aihe ei ole aloittaja vaan lihavat porilaiset naiset. Pysytäänpä aiheessa, siis. Ei käännetä tätä henkilökohtaisuuksiin, ei minuun eikä aloittajaan. Puhutaan vain lihavista, läskeistä, tatuoiduista, rumista porilaisista naisista.


    • KotonaSyönyt

      Liikunta puuttuu kokonaan ja epäterveellinen ruokavalio on syy sekä seuraus !

      Olen seurannut Jutta Gustafsbergin TV diettejä ja tämä nainen panee liukumaan sekä lihavat että hieman enemmän vain syöneet !

      • panee_ja_liukuu

        Minulla ja Jutalla on sellainen yhteinen ominausuus, että minullakin on tapana panna liukumaan.

        Mieluiten annan liukua tosin vain tiukkakroppaisten nuorten naisten kanssa.


    • Murheensakullakin

      Onko tänään muita ongelmia? Älä hyvä/huono kansalainen mene kadulle tarkkailemaan muiden ulkonäkö. Pysy sisätiloissa ja aurinkolasit silmillä niin pääset paljon helpommalla.

      Hyvää joulunalusaikaa. Kinkussa muuten läski antaa hyvää makua, kunhan se kinkku on paistettu.

    • heheheehihihiihuhuhuu

      Pakkohan asiaan on puuttua koska, valaat vyöryvät päälle.

      • erektiohäiriö

        Kyllä, henkikulta on rakas itse kullekin. Tukehtumiskuolema kliimaksin huipulla ei ole kivaa.


    • kuikuikuikka

      Ylipaino on itse aiheutettu tila. Ei kukaan pakota syömään kun sika.

      • Presidentinpuistossa

        Oletko koskaan kuullu Jukka Pojan kappaletta

        Siideri Pissis ?

        Yhdessä siideri pullossa on enemmän kaloreita kuin nämä autoilevat / tupakoivat kuluttavat koko viikossa !


    • MarikaOnLäskein

      Marika on ainakin syönyt kuin sika. Hyi vittu mikä syöttöpossu.

      • Maarikan_EX

        Mutta jakaa kuitenkin kiitettävästi, kuten tunnettua.


    • Visvasyylärectum

      Psykopatia, virka ja paljon ihraa = Porilainen jyräperse virkafemakko.

    • Maiskine

      Kysy äidiltäsi. Joka muistuttaa syöttöemakkoa.

    • ihansama2222

      Kyllä niitä on muuallakin so what ittehän läskinsä kantaa .

    • Porr1

      Olen tehnyt tieteellistä tutkimusta aiheesta, alla yhteenveto.

      1: Roskaruoka on ravintosisällöltään epäterveelliseksi luokiteltavaa ruokaa. Usein roskaruoassa on päivittäisiin saantisuosituksiin nähden liikaa jotain yksittäistä ravintoainetta ja tämän lisäksi annoskoot ovat yleisesti katsoen monesti energiapitoisuuksiltaan liian suuria päivittäiseen energiantarpeeseen suhteutettuna.

      2: Siideri on alkoholijuoma, joka valmistetaan käymismenetelmällä omenamehusta (joskus myös päärynämehusta valmistettua juomaa kutsutaan siideriksi). Siiderin alkoholipitoisuus on yleensä 4,5–8 tilavuusprosenttia. Suomessa siidereitä maustetaan paljon erilaisilla mauilla, esimerkiksi kaneli, chili, vanilja, ananas, mango, salmiakki ja karpalo. Siiderit voidaan jakaa kuiviin ja makeisiin siidereihin.
      Siideristä tuli Suomessa 1990-luvun puolivälissä muotijuoma ja oluen kilpailija, koska sen makea maku oli enemmän monien nuorten ja naisten makuun.

      3: Alkoholi - tyhjiä kaloreita

      Alkoholi sisältää energiaa lähes yhtä paljon kuin rasva ja kaksi kertaa enemmän kuin hiilihydraatit. Alkoholijuoman energia koostuu itse alkoholista sekä sen sisältämistä hiilihydraateista. Mitä väkevämpi ja makeampi juoma, sitä enemmän energiaa.

      Yhdessä grammassa alkoholia on energiaa 7 kcal (30 kj).
      Alkoholin palaessa jää elimistöön käyttämättä joutilasta rasvaenergiaa, joka varastoituu - osa rasvoittamaan maksaa, osa ihon alle lihavuudeksi. Rasvamaksan yleisin syy on vyötärölihavuus ja toiseksi yleisin syy runsas alkoholinkäyttö.

      4: Liikkumattomuudella tarkoitetaan istumista, makaamista ja muuta mahdollista paikallaanoloa valveillaoloaikana. Liikunnan puute eli liikuntaharrastuksen vähäisyys ei ole sama asia kuin liikkumattomuus.

      Tutkimusten mukaan runsas päivittäinen istuminen ja muu paikallaanolo saattavat aiheuttaa lukuisia terveyshaittoja. Muun muassa metabolisen oireyhtymän vaara kasvaa ja tuki- ja liikuntaelinsairaudet lisääntyvät runsaan istumisen myötä. Istuminen on tupakoinnin, liikunnan puutteen ja ylipainon kaltainen itsenäinen terveydellinen riskitekijä.

      • ihmekyylä

        Koska väittelet tohtoriksi?
        Jotenkin tuntuu, että olet plagioinut neljä "teesiäsi".


    • Sebu777

      Mitä ihmettä porilaiset naiset on kauniita.

      • yllätyskö_mulle

        MISTÄ KOHTAA!


    • läskit_ahneet

      Porilaiset naiset ovat oikeita emakkosikoja

      Makaavat vain sohvalla, syövät makeisia eivätkä harrasta liikuntaa. Nöff nöff

    • nofat

      Tosi asia on: kun avaa silmänsä ja katsoo Porilaisia naisia vaikka kävelykadulla, voi helvetti mutta valtaosa on karmeita läskejä.

      • Raha_haisee

        Suurin osa kammottavia läskejä, joukossa timmejä ja trimmattuja kiimakissoja. Pukeutuvat näyttävästi eivätkä piilottele vanhempiensa tulotasoa.


    • Mättöö

      Onpa mukavaa, kun joku asiantuntija on käynyt jokaisen porilaisen naisen kotona katsomassa, mitä naiset täällä tekevät! Ja yllätys me kaikki makaamme soffillamme karkkia syöden! Melkonen epeli olet, kun tuollaiseen asiaan noin antaumuksella oikein olet perehtynyt! Pikku vinkki noin pedantille ihmiselle....Tee seuraavaksi joku hyödyllisempi tutkimus. Turha tuollaisen lahjakkuuden on antaa työnsä valua mitättömien tutkimusten aaltoihin.

    • nofat

      Nythän oli vain kyse katukuvassa näkyvistä Porilaisista enemmistö läskinaaraista.
      Laihduta jos et näe lukea.

    • Hullulla_huvit

      Onko sinulla TIUKKALIHA ongella,kun jatkuvasti eri nimimerkillä aloitat uuden chatin samasta aiheesta

    • hjkuty

      Porilainen nainen parasta mitä tällä paskalla suomella on tarjota, ne läskit naiset jotka olet porin katukuvassa nähnyt on raumalaisia turisteja.
      Mutta sähän et taida saada porilaista muualta kuin krillikioskista.

    • En_valita_vaan_nautin

      Kyllä läskiin naiseen uppoaa 20 cm pehmeämmin kuin tuulen raiskaamaan kukkakeppiin.

    • läskithaisee

      Ketään ny läskii nai. Hyi yäk.

    • pöhpöhpöh

      sinäkin jos vain saisit

    • kuikiukoi

      Haha no en tod.

    • dytdutdot

      Pakko dietille moiset läskit!

    • Mä ottasin heti haliin yhden pullukan,kyllä naisesta pitää kiinni saada muualtakin kuin nenästä.

    • muhkea_maija_kysyy

      Muistitko runkata illalla?

    • personaltreenaari

      Nyt lenkille läskit!

      • Trauma

        Kyllä se nyt on niin, että kaikki täällä päätään aukovat ovat susirumia otuksia, jotka eivät ole saaneet koskaan naisia! Ei sitten lihavia eikä laihoja. Omaan pikku kätöseen ovat saaneet turvautua. Kyllä näille kelpaisi läski tai luikku, mutta tytöt ei tuollaista kusipäistä tykkää. Mahtaneeko olla, että äitis on lihava tai tosi kuiva? Joku ongelma sinulla kuitenkin on, joka viittaa lapsuudessa saatuun traumaan! Ei se ihmistä tee se miltä näyttää, vaan se mitä siellä pikku päässä liikkuu, jos nyt yleensä mikään siellä liikkuu. Sellaisen kuvan ainakin annat itsestäsi kirjoittelemaan noita läskijuttujasi onneton! Hanki elämä.


    • läskiyseiolnormaalii

      Naista olen saanut ja lapsiakin on mutta, ennemmin todellakin vedän pikku kätöseeni kun läskii nain. Lihavuus on mielestäni itse aiheutettu tila eli, syödään liikaa ja liikutaan liian vähän. Äitini ja siskoni ovat ylipainoisia pullukoita enkä ole heidän kanssaan tekemisissä sillä nykyään jokaisella on tietoa saatavilla terveellisistä elintavoista.

    • nofatmama

      Juuri samaa mieltä edellisen kanssa. Mielummin käteen kuin läskiin.
      Sehän on samaa sairautta jos haluaa panna läskejä, normaali tiukka nainen on ainoa mitä normaali mies haluaa ja piste. Muut sössötykset että mielummin läskiä niin on sairautta, ei kukaan normaali pane läskejä.

      • me_emme_ole

        Olen ihan samaa mieltä. Mies haluaa tietysti timmiä ja tiukkaroppaista naista. Kaikki muu on "myyjän puhetta". Epätoivoisimmat miehet puutteessaan tietysti lirkuttelevat jopa rumia ja lihavia naisia. Mutta epätoivoiset oavt epätoivoisia.


    • Oksetti

      Hyi helveti miten lihava nainen jalat kuin norsulla perse kuin seitsemänleivän uuni seisoi halpahallin pihassa,miten jumalauta ihmisen nivelet kestää tuolaisen painon.

    • plösö

      Piritta

    • Pesädick

      Samaa mieltä edellisten kanssa, läskiä ei voi panna mielummin omin käsin onneen.

    • tunnelianeli

      Kun tuikkasee, mistä tietää mikäpoimu on se oikea herkkuonkalo? Turhauttavaa laueta perskorroon...

    • Porilainen-nainen

      Painan 105 kg.En ole lihava.Olen vain liian lyhyt.Pituutta pitäisi olla yli 2 metriä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe