Näin eilen Akin DTM:ssä

Leilansköne

Aki hieroi jonkun nahkahousuisen kaljupäisen läskimahaisen homo-äijän nännejä nurkkapöydässä ja nuuskasi jotain valkoista jauhoa pöydältä paksulla mehupillillä ???

17

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EliasViikstedt

      Mitä V###UA?! Ei kait se nahkahousuinen kalju ja läski homomies ollu se jolla on ne 1970-luvun kalapuikkoviikset ja mustat aurinkolasit? Hitto, se on se Village Peoplen entinen jäsen, jonka kaa mun piti mennä naimisiin Moosen hississä ja lähtee häämatkalle Gayman saarille. Nyt Aki on pilannu munki elämän. Ihan ku se Mariannan keissi olis ollu tarpeek paha juttu. Nyt mä kyllä meen himaan, vedän hinttikilarit ja heitän parit lautaset seinille.

      • LahtariSika33

        Ei se ollut mikään village Peoplen jäsen ,musta se näytti ihan siltä EK:n uudelta lahtari-päälliköltä ,sehän on kuulemma nahka-homo ,oliks se nyt joku Häkametsä vai mikä sen nimi nyt olikaan ???


      • SikaporvarienSika

        Tarkoittako te Häkäpersettä ? Se käy DTM:ssä vähän väliä ja lahtari-päällikkö kun on niin se ostaa aina rahalla homon kotiinsa sieltä anus-tappileikkeihinsä ,sillä on kuulemma stadin suurin anustappi-kokoelma kotonaan ,eikä niitä patukoita pestä kuulemma ikinä PTHYI helvatti ????


      • Lahtarisiatjouluna

        Häkäperseellä on kuulemma tapana vapaamuurareiden pikkujouluissa konjakkipäissään lykkiä isoa mustaa anustappia perseeseensä keskellä tanssilattiaa ,ja muut lahtari-siat sen kun vaan nauravat piri-ja kokaiini-päissään !!


    • SikaBjörn

      Lahtari-sika on aina lahtari-sika ,vaikka sen marinoisi tryffeli-öljyssä ??????

      • Konjakki-Sika

        Miten niitä konjakki-sikoja on tänne DTM:ään pesiytynytkin niin pirusti ,onkohan lahtarit tulleet kaikki homoiksi ?


    • Hyi.helevetti.homot

      Menkääs homot happihypyille ja imekää toistenne huiluja pienessä pakkasessa ja palatkaa todellisuuteen.

      • Apuvatössö

        Aaaapuaaaaa, minä palan todellisuudessa, sytyin tuleen. Auta minua Hyi.helevetti.homot!!!!


      • LahtariOnHomo

        Lahtari-homosioille pitäisi järjestää joku oma mesta ,alkaa tympiä kun ne sekoilee konjakki ja piripäissään DTM:ssä ?


      • VapaaSikaMuurari

        Eikös lahtari-homot voisi tunkea tappejaan perseisiinsä niissä kielletyissä salaseuran kokouksissaan ,siis muualla maailmassa kielletyn salaseuran eli vapaamuurareitten kokouksissaan ?


      • LeijaTuleeJaHaisee

        Mun yhdellä frendillä on muuten kuvamateriaalia yhden suur-looshin pikkujouluista ,aika hurjaa kamaa ,jos vaan tietäisitte HUH HUH !


      • Jakoonvaan

        Laita jakoon ,niin saadaan sikoja kuseen ,eiks joo ?????????


      • Orsonvellos

        Laittakaa nyt ihmeessä jakoon ,niin saadaan vallankumous-materiaalia nettiin ??????


      • saittivaan

        Laita nyt ja ilmoita saitti please ?


      • Uskomatonvideopätkä

        etkö uskalla laittaa jakoon ???


      • krouvinpoikiavaan

        LAITA JOULUKSI JAKOON ,NIIN NÄHDÄÄN KUN VESITASOJA ALKAA NOUSEMAAN TAIVAALLE JA SIAT LUIKKIVAT PAKOON KUIN TULIS PERSIISSSÄÄN


      • ghjj

        Menkää kaappihyppelylle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe