Miksi naiset sietää pettämistä

uskollinen-mies

On meitä uskollisia miehiäkin. Itkette vaan pettäjän perään vuosia kun teillä voisi olla rakastava mies joka on vain sinun kanssa.

30

431

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolesyntynyt

      En kuule usko, että uskollisia on. Ikää jo sen verran,että tiedän. Muutama suhde takana sellaista ihmissuhdeoksennusta että en todellakaan enää usko rakkauteen, kunnioituksesta nyt puhumattakaan. Miksi miehelle ei riitä kaunis nainen joka on myös henkisesti kaunis ja halukas antamaan kaikkensa sen eteen että parisuhde toimisi. Oma kulta jota rakastaa ja viettää ihan tavallista arkielämää? Jos on kaunis niin on vain panopuu ja näyttelyesine. Luotto mennyt täysin. Yritän kyllä luottaa, vaan kun ei pysty.
      Jokainen pettää kun se oma,alkaa tuntumaan tylsältä ja jo koetulta.
      Minä haluaisin miehen ja kumppanin joka pysyy rinnallani silloinkin kun olen heikoimmillani, tulee ja arvostaa. Koska itsekin pyrin siihen.
      Tapailen miehiä sillä fiiliksellä että katsotaan nyt mitä tuokin haluaa.

      • En_petä

        Itse olet miehesi joka kerta valinnut, ja jos sinun osallesi onkin tullut vain pettäneitä, niin se ei kyllä ole joka naisen ja joka suhteen totuus. Ehkäpä uskollisimmat miehet löytyvät niistä, joita et kuunaan voisi kumppaniksisi ajatellakaan.

        Kyllä minunkin naiseni on tuntunut tylsältä ja koetulta jo pitkään, koska hän ei ole sängyssä lainkaan aktiivinen itse eikä hänellä ole mitään halua minkäänlaisiin seksiä piristäviin juttuihin, mutta en minä silti ole lähtenyt muita naisia hakemaan. Liioin ei kukaan nainen ole konsanaan minulle itseään tyrkyttänytkään, joten enpä ole joutunut edes tilanteeseen missä houkutusta olisi ollut.


      • 54v

        kiinostaisikko sinua m54 tumma,sinisilmä heheh?? ja vakava pari suhde?!


    • Olenollutnäytelyesine

      eiolesyntynyt....

      Otit mun sanat suusta, olen täysin sama mieltä.

    • sinkkumies.40

      Minä olen uskollinen. 10 vuoden suhde oli enkä koskaan pettänyt vaikka tilaisuuksia oli muutama. Minä voin olla ihan hyvin ilman seksiäkin, sinkkuaikana jota on 2 v takana, on ollut mahdollisuus panna varattua naista 3 kertaa mutta en ole tehnyt sitä. Nainen ei varmana pystyisi samaan.

      • mekkk

        AIkoinaan kun olin sinkkuna niin minua ei haitannut yhtään oli nainen varattu vai kun sai hyvää seksiä ja mielessä nauratti kun niiden mies ei hoidellut naistaan ettei tarvinnut vieraisiin mennä mutta aikansa kutakin ja kivaa oli.


    • Sinkkunainen.40

      Olen sinkkunainen, ja joka kerta, kun olen iltaelämässä olisi mahdollisuus panna varattua miestä, mutten ole kertaakaan huolinut varattua. Niin että äläpäs sinkkumies.40 luule tietäväsi meidän naisten elämästä yhtään mitään.

      • tayet

        Sinkkumies väittikin, ettei nainen pystyisi olemaan panematta varattua NAISTA kolme kertaa ;)


      • En_petä

        No tällä foorumilla useimmat naiset ovat kuitenkin tehneet niitä "vääriä valintoja", eli ottaneet itselleen niin ihanan miehen että muutkin naiset haluavat.


      • tämäpetetyltä

        Juurikin näin se menee.


    • Mistä.tietää

      Mistä sen kukaan voi edeltä tietää kun rakastuu että rakastettu on pettäjä, kerropa se. Mistä voi tietää jos hän sanoo olevansa uskollinen eikä olekaan? Ei pelkän uskollisuuslupauksen varaan voi suhdetta rakentaa jos ei ole tunteita eikä muutakaan parisuhteen koossa pitäjää. Tottakai jokainen odottaa että rakastettu olisi uskollinen.

      • ihanpihallataas

        Mun mielestä on luonnollista olettaa että toinenkin on uskollinen kun itse on. Pitääkö tuollaisista asioista oikeasti sopia kun aloittaa suhteen? Tehdä joku uskollisuuslupaus muka. Mä olen pitkän suhteen jälkeen eronnut ja ihan pihalla että ekanako kysytään, pystytkö olemaan mulle uskollinen. Multa jos joku kävisi tuollaisia kysymään, juoksisin pakoon. Mun mielestä se jo osoittaa, ettei toiseen ole aikomustakaan luottaa yhtään.


      • tyhjääkaikki

        Niinpä, mistä sen voi tietää. Vaikka kuinka olisi puhuttu että kaikesta pitää puhua ja jos ei enää kiinnosta niin pitää kertoa, ja toinen lupaa. Sitä voi puhua itsensä vaikka pyörryksiin ja sopia toisen kanssa pelisäännöt, mutta ei se mitään takaa. Toinen pettää ja valehtelee silti.
        Ja taitaa olla niin että yleensä se pettävä osapuoli suhteen alussa kyselee että oletko pettänyt...
        Tyhjiä lupauksia.


    • Uskollinen40

      olen uskollinenmies satakunnasta, kuka nainen haluaa minut?

    • terkuinM

      Voi kun löytyisikin uskollinen mies

      • sinkku40-mies

        täältä löytyy


    • OlisipaNiin

      Se olisi hyvä, että kaikki uskolliset olisi keskenää pareja, ja valehtelevat pettäjät sitten puolestaan pariutuisivat. Siinähän arvomaailmat paremmin sopisivat yhteen. Uskollliset kun on muutenkin fiksumpaa sakkia.

    • ruma-ruhtinas

      Haluuko naiset luotettavan yhden naisen miehen? Ne komeat pelimiehet on aina naisten ihannemiehiä.

      • minununelmissani

        Luulet vaan. Naisen unelmamies on rehellinen turvallinen uskollinen mies.


      • Varattu_vaan
        minununelmissani kirjoitti:

        Luulet vaan. Naisen unelmamies on rehellinen turvallinen uskollinen mies.

        Juujuu, kunhan se on komea ja osaa puhua naisille.


    • jynssääjä

      KYllä naisetkin pettää minkä kerkeää,kun ikää tulee niin kyllä vieras kelpaa.
      Kokemusta on

    • yksiJokaEiPetä

      Tuskinpa ulkonäkö vaikuttaa paljon siihen,että pettää.
      Mieluiten näen sen siten,että on kyse luonteesta.
      Eli heikko itsetuntolla olevat.
      Mut mitenkäs ne naiset?
      Vai onko se kysessä,kun on ongelmia enemmän niin silloin paikenee siksiin saada siitä mielihyvää/tyydytystä/nautintoa,josta tulee hetkellinen raukea olotila.

    • yksinkertaista

      En ole todelliseen rakkauteen uskonut enkä luottanut naisiin elämässäni, paitsi äitiini. Itseäni rakastan ja myös luotan, itseään kun ei pysty pettämään. Olen kyllä parisuhteessa olut pitkään, naimisiin en aio koskaan mennä enkä kihlautua, se vaatii täyden luottamuksen ja rakkauden omaan naisystävääni joten parisuhde paras omalla kohdalla. Ollaan kumpikin vähän omia persoonia jotka ei niin välitä avioitumisesta, elämässä kun on muutakin millä voi osoittaa tykkäävänsä ja ilmaista kiintymystä olla yhdessä.

    • päivänmietelause

      Kukaan ei voi olla uskollinen mies. Sillä jos on uskollinen yhdelle, on pakostakin samalla uskoton kaikille muille.

    • Ensin kun mä rakastun mieheen niin mä opin myös luottamaan häneen. Ei sitä edes ajattele, että onko hän uskollinen minulle vaan luotan siihen, että hän on. Sen huomaa ajan kanssa miehen pienistä teoista ja lupausten pitämisestä, että kuinka luotettava hän on. Siltikään mä en vielä uskoisi sitä, että hän olisi uskoton minulle. Teot vasta kertovat sen, onko hän vai eikö ole. Niin kauan kun ei ole epäilyksen aihettakaan, ei minun sitä tarvitse miettiäkään. Voidaan vain elää, yhdessä.

    • kldjsfjfkdg

      Ajatuksenlukijako sitä pitäisi olla? Miten mä olisin 25-vuotiaana tiennyt, että mieheni pettää ja jättää 20 vuoden päästä? Mies yllättyi itsekin siitä, että ihastui tuossa vaiheessa toiseen naiseen ja lähti vielä toteuttamaan tätä tunnettaan.

      • Ihmettelenainavain

        Osaatko sanoa, mikä ajoi miehen pettämään? Miten teille kävi? Ikävä juttu...


      • kldjsfjfkdg
        Ihmettelenainavain kirjoitti:

        Osaatko sanoa, mikä ajoi miehen pettämään? Miten teille kävi? Ikävä juttu...

        Mistäpä tuon pohjimmiltaan tietää. Sattuma, tilaisuus, tilanne... Mulle jäi se fiilis, että mies oli viimeiset vuodet meidän suhteessamme tottumuksen ja turvallisuuden takia - olimme enemmänkin ystävät kuin rakastavaiset, ja lisäksi meillä oli yhteinen työ. Kun siihen sitten osuu joku, jonka kanssa kipinöi... no, ei siinä se mukava ja ihan hyvä parisuhde enää välttämättä riitä.

        Minkäs sille mahtaa. Erosimme. Lapsia ei ollut ja omaisuus jaettiin sovussa, yhteinen työ jatkui vielä parin vuoden ajan. Säilytimme siis asialliset välit, nykyään lähinnä moikataan jos sattumalta nähdään. Mies meni sittemmin naimisiin tämän uuden rakkautensa kanssa, ja yllätyksekseni tapasin minäkin ihmisen, jonka kanssa voisin kuvitella eläväni loppuikäni.

        Jos tässä jokin jäi kaihertamaan, niin se, että mies yritti pitää alkuun uuden suhteensa salaisena sen sijaan, että olisi ottanut asian reilusti esille. Toisaalta ymmärrän, että äkki-ihastumisen pyörteissä järjenkäyttö ei ole kovin helppoa.


    • Vatsalihakseniihoasihilj

      Meillä nainen aloitti pettämisen tarpeen ja tunteen.
      Mikään ei kelpaa eikä riitä.
      Saman henkisiä naisia myös liikkeellä.
      Lapin lomat ja risteilyt ym. huvi on ihmisten avautumis paikkoja, samalla vuoteet avautuu,,rintaliivit ja housut pois ja hommiin....

      • Mun exääni ei kiinnostanut lähteä risteilyille ja biletys, joten minä sain aina mennä niille yksin. Ja kyllähän laivalla aina löytyi samanhenkistä seuraa pitämään hauskaa. Eikä se aina sitä tarkoittanut, että mä päädyin jonkun miehen tai miesten hyttiin viihdyttämään samalla heitäkin. Että voi niillä risteilyillä käydä myös ilman pettämmistäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe