Doping-luuseri Similä ei maksa velkojaan

eiasioidaintersportissa

17

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ponsori

      Eikö äiti olekaan huolehtinut tästä ???

    • Velat_maksuun

      Totta tuossa on ehto, että uusi ura ei urkene, ennekuin vanhat velat on maksettu.
      Ja varmaan seuraavaan soppariin hiihtoliiton kanssa tulee kovemmat sanktiot, jos vielä uudelleen hölmöilee.

      • ulosottoon

        Ulosotto päälle, se toimii takuulla. Näin meitä muita velallisia kohdellaan.


      • ponssori
        ulosottoon kirjoitti:

        Ulosotto päälle, se toimii takuulla. Näin meitä muita velallisia kohdellaan.

        Onko sulla jotain uloshaussa


    • OMA-ON-VIKA

      Ootko saaliissa

    • zsq

      Joo kyllä 40 000 euroa 4/h osapäivä Työllä on Mahdoton maksettava, pankistakaan ei saa lainaa noihin tuloihin ei mitään mahollisuutta,

      joten Zimilän kannattaa odotella 15vuotta jotta velat kuittautuu sittenkin!

    • Ahnedahneurheilu

      Turha sakko, toivottavasti ei maksa. Hiihtoliiton oma moka kun vinguttavat hinnat pilviin.

    • ALOITTAJA-KÖYHÄ

      LAINAA RAHAA EI SAA PILKATA.

    • hessiävereen

      tee rikos hiihtoliiton piikkiin ei tartte maksaa sakkoja jee,oikeusvaltio onsuomi

    • Naapurikuntalainen

      Ootte te ylivieskalaiset varsin sikamaista sakkia. Yritätkö tuhota tällä typerällä kirjoittelulla Teron elämän? Antakaa nyt hänelle elämisen mahdollisuus ilman typerää kyttäämistä. Huippuhiihtäjä ja toimi kuten iso osa muistakin hiihtäjistä. Hän on sitäpaitsi ystävällinen ja asiantunteva myyjä.
      Juuri luin lehdestä että näin olitte kohdelleet myös Sofia Ruusilaa hänen asuessaan Ylivieskassa. Koskaan hän ei teidän typerän käytöksenne takia tule kehumaan ylivieskalaisia. Eikä moni muukaan!

      • alkup

        Itse hän on elämänsä tuhonnut omalla toiminnallaan. Tasan tarkkaan oli tiedossa mitä seuraa dopingista. Pitää myös kestää seuraukset. Sitä saa mitä tilaa.


    • rah

      kuka on,sofia ruusila en ole ikinä kuullutkaan,olen kanta väestöä

    • manageeri

      Eikös se hiihtäjän manageri vois auttaa ?

    • selli

      VOIKOHANTUON SAKON MUUNTAA vankeudeksi,montako päiväätulis

    • villeri2

      Entisenä ylivieskalaista hävettää lukea teidän verenhimoisia kommenttejanne.

    • selli

      enminä ainnakaan similän vertahalua siinä onsitä homohessiä,eikelpaa luovutukseen

    • nyknyk

      pääsikö similä linnanjuhliin,nykänenkin pääsi,eikösekin ole entinen rikollinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe