Kyllä pitäisi tietää mitä joululahjaksi

äåpoioyiyuo

Posti tuo pyytämättä " ilmaisia " lahjavinkkejä tietääkseni joka talouteen. Itsellänikin on lukematta akateemisen kirjalahjavinkit. Viimeksi ostinkin itselleni lahjaksi huikean menestysromaanin yli 800 sivuisen. Ooperassa käydessäni aivan ihanan, jännittävän, laadukkailla piiroksilla sekä hauskasti tarinoiden kirjan Baletin tähdet, joka on varmaankin huomattu josta voidaan käyttää sanaa havaittu, älytty, tsiikattu, fifvattu, urkittu, salakatseltu. vaklattu tai aivan normaalisti vain lukeneet. Sitten on vielä tälläkin palstalla lahjakortti-ideaa paitsi en niin tarkasti katsonut / lukenut kuten en muitakaan mainoksia tällä palstalla. On ideaa päivä arenalla, runkisarjaa, pikkujoulumatseihin ideaa jne. Sitten tulevat vielä ostoskeskusten mainonnat jossa jokaiselle jotakin tarpeelista ja vähemmän tarvittavaa jne. Ehkä runsaudesta johtuva valinnanvaikeus kuluttajia vaivaa ennemmin kuin epätietoisuus mitä he kellekin ostavat. Onhan tälläkin palstalla nähty jotain piparkakkukilpailuita tyylillä voita sitä ja tätä. Jos näin voidaan sanoa En osalistu , minkäänlaista intohimoa ei ole osalistua näihin muihinkaan eri palstojen keskusteluihin jos eivät ja ette sitä vielä tienneet.Itselläni ei ole tunnetta koko maailman pelastajana Tässäkin on aivan tarpeeksi pohdittavaa minkä kirjan ostan vai ostanko kolme pokkaria ja kun pokkaripassi on täynnä saan yhden pokkarin "ilmaiseksi " kuten r-kioskin kahvipasissa .

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ifowäou

      "Söhkötkin toimivat moitteeetomasti, radioon ei tule sähköä kun shitsu istuintyyny on käytössä muuten se olisi tuhlaamista Tv.sä näkyy vain urheilua ja elokuvia muutenhan se olisi tuhlaamista Jääkaappi toimii kun sauna ei ole päällä muutenhan sekin olisi ylellisyyttä Hiukan ylellisyyttä olen sentäs pitänyt näkyvillä joten yksi pöytälamppu on palamassa jotta kärkkärit siis balettitossut jos ette sitä tienneet niin nyt tiedätte saavat näkyä Jos nyt sitten irottaisin shitsupäälisen tuolistani jotta saan valon palamaan tehdessäni älylisiä valintoja akateemisen kirjavalinnoista " Huomasin jota havainoksikin sanotaan muidenkin tekevän myös huumorilla laadukkaita mainoksia oman sähkönsä kulutuksesta, mutta ei siitä sen enempää. Oviakaan ei nykyisin avata että saranat eivät kulu...

      • ööycuio

        Usimipia innovaatioitani on suodatinpussien kuivattelu ja laittaa verhot kiinni päivällä jotta tuntuisi yöltä että sähköä ei kulu kaiken ilmaiseksi haluvia lämmittämään ruokansa siinä kaupassa missä sen eineksen ostatte pyydätte vain lämmittämään sen valmiiksi kaupassa ja juoksette kiireesti kotiin että ei jäähdy kotimatkalla Töihinkään ei tarvitse mennä kun ei ole kuin yhdet kengät joten nyt niitä tarvitsee pahnan pohjimmainen jonottaesssaan ilmaisia ämpäreitä jos tiedätte mitä pahnan pohjimainen tarkoittaa Sähköä voivat säästää myos kääntämällä matot toisinpäin ja samalla myös säästää siivouksesta kun viitsitte senverran että lakaisette roskat maton. Siinä sitä älä osta mitään ja älä syö mitään päivää viettäville ei muuta kuin karvahattu päässä istumaan penkille murjottamaan " ottakaa se karvahattu päästä pois kun menette ruotsintunnille " tai ooperaan...


      • nhpaeiop

        Jouluna kehoitan myös varovaisuuteen meitä kaikkia muita jotta ette tahtomattanne joutuisi surkuteltavaksi kuinka yksinäisiä, reppanoita, jota ketään ei huoli yms. yms. yms Jouluhysterian vaivaamat väkipakolla tahtovat näytille kotiinsa jonkun yksinäisen tai muuten määrittelemänsä luusesrin jota saavat helliä ja näytellä julkisuudessa kuinka armeliaita he ovatkaan ja luuserit tietysti näyttelevät syvästi kiitolisina tästä kaikesta yltäkylläisyydestä johtuvaa onnentunnettaan Tässävaiheessa on jo hyvä varautua kaikkeen ihmisten kyltymätön halu halata ja helliä on vaikuttanut itseenikin jo siten että kohta varmaan laitan kyltin viereeni Ei saa halata jotta ei tulisi yleistetyksi puistatta pelkkä ajatuskin heistä jotka eivät tiedä toisen yksityiseen rajoja kun vielä viralissa lehdissä olen lukenut kehoittavat halaamaan kun eivät osaa sivistynyttä etikettiä miten toimitaan itselleen tuntemattomien kanssa. Tiettyyn pisteeseen ymmärrän kyllä kaipuun saada tulla halatuksi Minä en ole antanut lupaa halata itseäni varsinkaan tuikituntemmattomien Minä En ole julkisesti tiedottanut olevani haluksien tarpeessa enkä kaivannut ketään lohduttamaan, rakastamaan, pitämään seuraa , en kirjoittamaan, en soittamaan, en vastamaan joten toivon sivistynyttä harkintaa määritelessä ketä on kaiken tuon tarpeessa tässä osoitteessa ei .


    • apoiauab

      Sähkön kultuksesta / säästämisestä on monet tehneet huumoria omallatavallaan kuin niksipirkan logikkaa mukaillen saituudestakin on "puhuttu " Näillä ei ole mitään tekemistä jonkun kaupalisen kanavan kilpailuilla jossa joku voittaa sähkömiehen eikä myöskään väärin tehtyjen sähkökytkentöjen kanssa En ole myöskään suomalaisen kaupalisen radiotaajuuden vakiokuuntelija edes jäsen heidän " ystävyys /fani jne Lopuksi halusin vain tiedottaa tämänkin kun monilla on kylttymätön halu samaistaa kuin omistaa kuulijoitaan siis haamukuulijoita kuten myös jollakin tahoilla määritellä, analysoida . Suomessa mainota on niin vähäistä jota ei voi edes ulkomaiseen markkinointiin eikä siihen että pelkkä saunan kuljetus ulkomaille kestää noin kaksi kuukautta suomesta konttitavarana.

      • juikoiauii

        En vielä ole valinnut mitä kaikkea konttiin otan mukaani kuin että saunatontut ja pihatontut mm kun ei vielä ajankohtaista ( naurakaa vaan ) totta se on. Niin sitä mun piti " sanoa " lehdistä mm. olen lukenut miten ihmiset tuntevat olevansa pakotettuja jouluna kiirehtimään sinne sun tänne Että miehiään vetävät mukanaan pakkovierailuille milloin mihinkin tai toisinpäin. Lapset jotka harrastavat ja kilpailevat heilläkin kiirettä pitää pakkovierailuille meno Vaikka luulisi ainakin että perheet viettäisivät kukin tavallaan ja omista lähtökohdistaan kiireisen syksyn jälkeen ihan ansaittua lorvikataria Aivan järkkyy jos minut leimataan taas valistajaksi vaikka sitä En ole mutta tunnen empatiaa kaikkia heitä kohtaan jotka kokevat että jouluna pitää kiirettä vierailla ja kutsua " luusereita " ja kaikkia siltä väliltä kylään Suomalainen yhteiskunta mallittaa kyllä julkisesti miten olla hyvä ihminen joulunakin Oletteko sittenkään kun väkipakolla olette antaneet itsenne houkutella vierailuille joiden kanssa ette ole mitenkään muuuten tekemisissä Miltä se tuntuu pakotetuille ja siinä samassa kahvipöydässä istuville kun kaikki teeskentelevät. Vai olisiko niinkin että eivät osaa rauhoittua En tiedä mutta olisiko mitenkään mahdolista kaikenmaailman valistajien arvostaa ja kunniottaa jokaisen itsemäärämisoikeutta nauttivan kansalaisen viettää ihan vaan omanlaisensa joulu Ainakin itse olen näin tehnyt ja käynyt vain siellä missä tiedän minua odotettavan. sen pituinen se.


      • jfroauriio

        Saunoja kokonaisuuksina muuttanut ulkomaille lukematon määrä tämäkin sauna tonttuineen muutti jo Kiukaat ja laudeliinat mukanaan Hyvin harva tietääkää tänä jouluna saunoneensa ulkomaulla suomalaisessa saunassa vielä vähemmän että ne mielyttävät löylyt tulevat suomalaisesta kiukaasta Myyyntitykit jotka ovat ammattilaisia osanneet toimeksiantonsa tyylillä esimerkiksi ( esim. ) kun myyt hameen ja puseron miksi et samalla tee työtäsi laadukkaasti ja myy asiakkaalle samalla kaksi puseroa koska asiakkaat tulevat kuitenkin jossainvaihessa ostamaan sen toisen puseron joka heidän piti ostaa. Hameista ja puseroista sitten aterimet ( ruokailuvälineet ) Lukematon määrä myös suomalaisia syö tänäkin joluna aamiasensa ulkomailla suomalaisilla atrimilla tietämättään yms. yms. Mistäkö aiheeni kumpuaa voin kertoa kuten toisillakin En tiedä kellä mutta : julkisista uutisista, mielipidekirjoituksista, katkelmista tietoteoksista, kaunokirjalisista teksteistä, mainoksista, radio / tv jne. En huolehdi ajatusten järjestyksestä tai järjellisyydestä kerään vaan ideoitani ( joita toiset kopsaavat ) lupaani kysymättä ( hymiö ) Kerään omia idoitani enemmän kun tulen käyttämään jotkut " esseet " jäävät keskeneräisiksi mutta kun en pidä itseäni kirjoittajanakaan en huolehdi keskeneräisyydestäkään koska ei siitä myöskään minulle maksa kukaan. En niinkään painota otsikoihinkaan koska on niin monia erinlaisia tapoja aloittaa kirjoitus vaikka sitten sitaateilla / sanonta. " Esimerkiksi " Haluan olla säveltäjänä kuin lehmä jota lypsetään " sanoi Richand Straus vähän ennen kun täytti 50 vuotta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe