miksi suomi24 chat ei tomi

laura40

miksi suomi24 chat ei toimi taaskaan? toimiiko muilla?

23

793

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enelma

      Ei toimi,kauanko lie ollut toimimattomana..ilmoituksia ei näy mikä syy?

      • Kolmeen päivään en ole päässyt chattiin....


    • Emmaeleeena

      Ei toimi

      • chat123

        Ei nii toiminu launtai illasta lähtii, luulin että mun selaimessa jotai häikkää error jotai lontoota tulee vaa chatit ei toimi


      • ei täälläkään toimi...


    • Awwwww haluttaa chattaa ja suolakurkkuja. olen ZENNNNN

      • No ei toimi ei, ja miksi eiole mitään ilmoitusta moiseen?? iso moka ylläpidolta kun jättää asiakkaat ihmettelemään! Olisiko pakkanen puraissut koneisiimme...harmin paikka!


    • rusinainen

      Onko jossain varachat missä voi keskustella kun tää suomi24 chat ei toimi?
      Toivoisi myös ylläpidolta jotain selvitystä!?

    • annnnnnnnneli

      Joo, nyt chatti toimimaan, tai ainakin nopeesti ylläpito selventämään, missä on häikkä. Kiitooos.

      • naaneli

        Mä kanssa ihmettelin että onko työnantaja laittanut jonkun eston mun koneelle, mutta se olikin taas suomi24 joka ei anna chattaa..tollanen ilmoitus tuli mulle

        Internal Server Error

        The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

        Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

        More information about this error may be available in the server error log.
        Apache/2.2.15 (CentOS) Server at chat.suomi24.fi Port 80


      • Ylläpito kehiin...


      • Todellakyllastynyt

        yvä jos loppettaisivat koko paskan sätin !


    • Toimii_toisaalla

      Lukuisien chatin toimimattomuuksien ja huollon laiminlyöntien takia ainakin osa suomi24 chattaajista siirtyi pysyvästi jatkamaan täällä -> http://eurosinkut.net/chat/

      Tervetuloa.

    • rusinainen

      Kyllä oli pettymys tuo eurosinkut chat, joitain häiriköitä oli niin ettei viewstit mahtuneet sekaan
      Äkkiä nyt suomi 24 chat kuntoon, tämä on käsky eikä toivomus!

    • Chat_

      Silti edelleen huonommin toimii suomi24chat. Eurosinkut pelittää.

    • Anne_Jkl

      Eilen (16.1.16) chatissa luotsin kertomaa:

      EvilCat: On tää yksi hemmetin sivusto, sain täältä viruksen koneeseen
      EvilCat: Mun ei tarvinnut tulla kun suomi24 etusivulle yksi ilta niin koneeseen tuli jotakin paskoo ja kone ollut sekas siitä saakka.
      EvilCat: On virusohjelmat ok, silti tää tartutti jotakin
      EvilCat: Mu7llakaan ei ole ollut viruksia koneella ainakaan 10 vuoteen, enne kun sain yhden coollilta ja nyt täältä s24.tä

      EvilCat oli siis kirjautunut yllä olevat kertoessaan ja seriffin tunnus oli nikkinsä edessä.
      Onko ylläpito tietoinen näistä ja mitä asialle on tehty?
      Samaisessa keskustelussa myös muut kertoivat saaneensa viruksia täältä.

      • auvonaumanen

        keksitty teksti. ite olin sillon yli vuos sit samaa aikaa kun mulle kans tuli virus täältä. ei cat tolleen sit sanonut. sano vaan et sai etusivulta viruksen ja harmittelii sitä. kylhän sitä voi kirjottaa tänne mitä lystää. kuvakaappaus on ainoo oikee todiste jonku sanomisista. eikä täällä mittään viruksii sais olla tietty perkele!


    • moi ei toimi tulin tänne sivulle

    • kestodrolli

      annna38, paula50, anniina74,laura40. mitä yhteistä?

    • Vähän_yksin

      Ei pääse tuonne chattiin. Onko jotain muuta vastaavaa? Joskus tuntuu et olis kiva jutella jonkun kans, kaupan kassan ja bussikuskin lisäksi ainoat inhimilliset kontaktit on olleet tuolla suoni24 chatissa. Nyt ei oo niitäkään.

    • Anonyymi

      Ei uutta ainakin yli 20v samaa paskaa kuin yhä.

    • Anonyymi

      Ei oo toiminut viikkoon, file_read_error,kaikki huoneet...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe