Hyvinkäälle katupartio

Miesjostakinnn

Olisiko aika perustaa tännekin matumyönteiseen kaupunkiin katupartio joka valvoo ja suojelee heikommassa asemassa olevia, eli käytännössä lapsia, vammaisia, naisia ja vanhuksia. Katupartio valvoisi Hyvinkään katuja hajautetusti. Porukalls ei olisi mitään jengivaatteita vaan toiminta olisi piilotettua. Pitää alkaa infoamaan MV-lehteä tästä että alkavat keräämään joukkoja turvaamaan suomea

28

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turvajoukot

      Suomessa ei kohta saa kulkea "partiomuodossa", koska se on rasismia. Mitään tarkempaa määritelmää ei Stubb kertonut kiihkeässä kommentissaan. Onko kaksi rinnakkain kulkevaa henkilöä katupartio vai useampi laumamuodostelmassa. Aivan varmasti taqrvittaessa vanhemmat muodostavat ryhmän jolle täytyy keksiä uusi nimi, koska sana katupartio on kielletty. Poliisi ei kaikkialle ehdi millään päivystämään, koska itse kohteet vaatii läsnäoloa, kuten tiedoitustilaisuudessa kerrottiin. Jokainen tuon tietää henkilökohtaisesti kun liikennevalvontaa puhalluskokeiden osalta ole enään kokenut lähes vuoteen, kon takavuosina niitä oli kymmeniä samassa ajassa.

    • 8jsn

      Aloitus on provo, mutta eihän Hyvinkäällä ole mamuja juuri lainkaan. Käykää joskus jossain muualla, niin näette niitä muuallakin kuin unissanne, sillä mamuja Suomessa riittää.

      MV-lehteä en tunne, mutta minulla onkin puhelinmyyntikielto, joten sitä ei ole voitu minulle kaupata.

      Katupartiot, jos niissä ei ole rikollisia ja puoliälyisiä, on periaatteessa hyvä asia. Ei turvaksi erityisesti mamuja vastaan, vaan ihan yleisesti.

    • soldiersofodin

      On perustettu jo.

    • S.O.D

      Niin on.

    • S.O.D

      Niin on.

      • Od.Prinses

        Itse olen henkilökohtaisesti partioinut sahanmäessä ja näyttä normaalilta.


    • Tietäjjä

      Oottakkeeheehen kesää. Villiintyvät !!!

    • hshfgsgds

      Maahanmuuttajat ottaa aivoon

      • ruohot.pois

        Vähennä hasardin käyttöä.


    • sgaga

      Katupartiot on hyvä juttu. Kannatan. Jollainhan rikolliset on saatava aisoihin,

    • IlmaisElämääTarjolla

      Suomalaisille on tulossa ulkonaliikkumiskielto ja ulkomaiden siirtolaisille taas vapaa oikeus liikkua missä tahansa...

      • väsy.nukku

        No nyt aamulla levättynä, kulkee ajatukset kirkkaammin


    • sgsaga

      rikosteleville matuille ei saa antaa porttikieltoa. se on kuulemma syrjintää. joku suomlainen rofessori päätti niiin kansan puolesta

      • Selvyyttä.asioihin

        Tarkennusta ettei synny väärää mielikuvaa.

        Siis professori on tulkinnut Suomen lakia ei siis ole mistään mitään päättänyt. Professori ei ole missään päättävässä asemassa eikä näin voi päätöksiä tehdä.

        Eri asia on onko lakia tulkittu väärin tai onko tulkittu laki kansan tahdon mukainen.


    • Ihmissyöntiä_a_la_Islam
    • Mitänäkyy

      Ihmiset ihmisinä ja kadut pimeinä.

    • Eirasistivaanrealisti

      Kauhean negativinen kuva annettu katupartioinnista. Eiväthän he ole mitään pahaa tekemässä kenellekkään. Läsnäolollansa vain nostavat rikollisten kynnystä tehdä rikoksia. Uskon, että vähintään yksi pikkutytön raiskaus tai muu uhrin loppuelämän tuhoava päällekarkaus jää suunnitteluasteelle kohonneen kiinnijäämisriskin takia. Nuoren tytön isänä pidän hyvänä asiana, jos pieni miesporukka kiertäisikin Hyvinkään katuja iltaisin/viikonloppuisin. Poliiseja siellä ei ole jalkautuneena riittävästi.

      • Muslimi_rutto

      • liivittaiei

        Ainakin itse jos joutuisin "uhriksi" ja katupartio tulisi hätiin, niin siinä vaiheessa olisi ihan sama, onko niillä pelastajilla jonkinlaiset "liivit" päällä tai ei, kyllä olisin vain kiitollinen heille.


      • Nykypäivää
        liivittaiei kirjoitti:

        Ainakin itse jos joutuisin "uhriksi" ja katupartio tulisi hätiin, niin siinä vaiheessa olisi ihan sama, onko niillä pelastajilla jonkinlaiset "liivit" päällä tai ei, kyllä olisin vain kiitollinen heille.

        Kolmen ulkomaalaisen "katupartio" ryösti ja hakkasi Suomalaisen miehen Espoossa.


      • liivittaiei

        Mitenköhän tämä kommentti liittyi tähän?!?...jos matujengi hyökkäisi kimppuuni ja liiveillävarustettukatupartio pelastaisi minut, niin ei olisi väliä, ketkä ne pelastajat olisivat, siis kuuluisivatko johonkin jengiin tai vastaavaa, olisin vain kiitollinen heille.
        Nyt on väännetty rautalangasta...


      • Tykypäivää.vaan

        No ei mitenkään, mutta tuon tyyppinen viesti vaan kuuluu lisätä jokaisen kirjoituksen perään...


    • 8jsn

      Kuten kirjoitin aiemmin, katupartiot ovat ok, jos niissä on edes kutakuinkin täysjärkistä porukkaa.

      Katupartiot saisivat puuttua myös muuhun kuin mamujen mahdollisesti aiheuttamiin häiriöihin. Jollain alueella on kesäisin mopojengiä mölyämässä niin, ettei lähitalojen asukkaat pysty asumaan normaalilla tavalla eikä poliisi voi mitään. Katupartio voisi puuttua tällaisiin ja muihin vastaaviin tilanteisiin, jotta asuinympäristössä olisi oikeuksia muillakin kuin niillä, jotka päästävät eniten ääntä ja jotka ovat eniten välinpitämättömiä toisista ihmisistä.

    • Totuus____
    • SoldierOfBo

      Raportti Hämeenkadulta.

      Ei yhtään näkökontaktia matuihin.
      Lopetan raporttini.

    • Peacemeaker

      Missä oli katupartioitsijat, kun 83v rouva ryöstettiin?

      • voi.niitä

        No ne prinsessat päivystää siellä vokin nurkilla...todennäkösesti ovat väsyneet, kun ei ole ollut hakattavaa ja pötköttää kaljapullo kädessä jossain autotallissa vaimoa piilossa.
        Eniten luulen, ettei niitä täällä ole koskaan ollutkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe