Me Kla-palstan kirjoittajat

On pakko miettiä sitä,että mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa,kun ei yhdellä palstalla edes voida kaikki sovussa kirjoitella?Tämmöinen kirjoituspalstaei ole kirjoituspalstajos täällä esim.vain yksi ihminen kirjoittaisi.Kaikkia tarvitaan että tulee erilaisia mielipiteitä.Sitten on me rekisteröityneet kirjoittajat jotka (ainakin omasta mielestäni)tuomme tälle kla-palstalle paljon eloa ja vipinää.Meistäkään ei kukaan yksinään sitä elämää tänne tuo,vaan se tehdään porukalla.Tässäpä kaikille vähän ajateltavaa.

70

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja hittolainen on jotku sanat taas nii rakastuneita toisiinsa,että jäivät kiinni..sorry ..:)

      • googletype6

        Myydään fender frontman 15R vahvistin hyvässä kunnossa


    • Hyvä avaus Tinttu! Eri ihmisiä ja eri mielipiteitä tarvitaan. :)

      • Kiitti.Pointtina oli,että kaikkia meitä tarvitaan siihen että keskustelua syntyy.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitti.Pointtina oli,että kaikkia meitä tarvitaan siihen että keskustelua syntyy.:)

        Näin on. olisi tylsää jos kaikki olisivat samaa mieltä asioista.. Ei se vaan niin mene elämässä. :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Näin on. olisi tylsää jos kaikki olisivat samaa mieltä asioista.. Ei se vaan niin mene elämässä. :)

        No onneks ei mene niin.Erilaisista ajatuksista voi oppiakki paljon.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No onneks ei mene niin.Erilaisista ajatuksista voi oppiakki paljon.:)

        Niin voi oppia, tuo on niin totta! :)


      • googletype6
        Kittiechihu kirjoitti:

        Niin voi oppia, tuo on niin totta! :)

        Myydään kissan peti


    • No mä ruukaan olla semmonen kaikkien myötäilijä joten ei siitä paljon jutun juurta yleensä synny:) No roolini on semmonen, sivuunvetäytyvä tarkkailija;)

      • Tonttuko on joo joo-mies..;) No et kyllä ole..:)) Sä tuot semmosen hupasen pilkkeen tänne,mut samalla osaat pitää vähän jöötä.;)


    • Porukka_on_sopuisaa

      Halkokarin mätisäkkiä ja sitä yhtä kyttäriä lukuunottamatta.

      • Oikeessa olet noitte kohdalta ja välillä on sit muitaki..valitettavasti.


      • Minä pahoittelen ettei kaikki kai kestä minun suoria mielipiteitä aina.. Mutta, ihan oikeasti olen vähän surullinen kun ei kaikki tajua tukea antaa ripulistin kiusan takia.. : / Itse en tykkää kiusaamisesta tippaakaan, ja puutun sellaiseen kyllä.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Minä pahoittelen ettei kaikki kai kestä minun suoria mielipiteitä aina.. Mutta, ihan oikeasti olen vähän surullinen kun ei kaikki tajua tukea antaa ripulistin kiusan takia.. : / Itse en tykkää kiusaamisesta tippaakaan, ja puutun sellaiseen kyllä.

        Tuossakin asiassa me ihmiset usein poiketaan.Asiat ilmaistaan joko suoraan tai kiertäen.Tuossa suorasanaisessa jutussa on se vaara aina,että se saatetaan ottaa loukkauksena vaikkei niin tarkoittaisikaan.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuossakin asiassa me ihmiset usein poiketaan.Asiat ilmaistaan joko suoraan tai kiertäen.Tuossa suorasanaisessa jutussa on se vaara aina,että se saatetaan ottaa loukkauksena vaikkei niin tarkoittaisikaan.:)

        Kiitos vinkistä Tinttu! :) Minä pyydän anteeksi jos sanani loukkasi poikia ja Arielia.. Pidän teistä oikeasti ja huolestuttaa mitä teille kuuluu? Paranemisia Arielille! <3

        Ja harmittaa tuo yksi nimmari joka koko ajan kiusaa Arielia..

        Mutta, kai minullakin on hyvä syy olla huonolla tuulella, kun tuo ripulisti ei jätä rauhaan ja ihmettelin miksei kamut täällä reagoi?


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kiitos vinkistä Tinttu! :) Minä pyydän anteeksi jos sanani loukkasi poikia ja Arielia.. Pidän teistä oikeasti ja huolestuttaa mitä teille kuuluu? Paranemisia Arielille! <3

        Ja harmittaa tuo yksi nimmari joka koko ajan kiusaa Arielia..

        Mutta, kai minullakin on hyvä syy olla huonolla tuulella, kun tuo ripulisti ei jätä rauhaan ja ihmettelin miksei kamut täällä reagoi?

        Siinä nyt sattui tuo ikävä juttu samaan aikaan.Kyllä varmasti kaikki muuten pitää sun puolta.Voiskiolla hyvä iskulause..Rekattua ei jätetä.:)) Toivotaan nyt että saadaan poppoo taas kasaan..hyvissä voimissa.<3


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siinä nyt sattui tuo ikävä juttu samaan aikaan.Kyllä varmasti kaikki muuten pitää sun puolta.Voiskiolla hyvä iskulause..Rekattua ei jätetä.:)) Toivotaan nyt että saadaan poppoo taas kasaan..hyvissä voimissa.<3

        Joo, niin sattui.. Jep, toivotaan että porukka pian palaa palstalle iloisena ja terveenä. :)


      • Muista Kittie.että tuo älykääpiö on piikki kaikkien peffassa.Eikös tehä hälle itkupotkuraivarit ja ei huomata sitä enää ollenkaan..;)) Siitä tulee NÄKYMÄTÖN mies..tai ei mies,ku sontasäkki. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Muista Kittie.että tuo älykääpiö on piikki kaikkien peffassa.Eikös tehä hälle itkupotkuraivarit ja ei huomata sitä enää ollenkaan..;)) Siitä tulee NÄKYMÄTÖN mies..tai ei mies,ku sontasäkki. ;)

        Jätetään se oman onnensa nojaan jatkossa, kehoitan muita tekemään samoin. :)

        Niin ja toivotaan että ylläpito siivoaa sen jäähylle ja poliisit ottaa puhutteluun.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Jätetään se oman onnensa nojaan jatkossa, kehoitan muita tekemään samoin. :)

        Niin ja toivotaan että ylläpito siivoaa sen jäähylle ja poliisit ottaa puhutteluun.

        Kenestä sä puhut? ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kenestä sä puhut? ;)))

        En minä muista enää.. ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        En minä muista enää.. ;)

        Se oli vaa joku karmee painajainen,joka on nyt kadonnut.;) Ootkos Kittie koskaan nähny ihan oikeesti karmeeta painajaista? Mä olen..ihan hirveän! :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se oli vaa joku karmee painajainen,joka on nyt kadonnut.;) Ootkos Kittie koskaan nähny ihan oikeesti karmeeta painajaista? Mä olen..ihan hirveän! :P

        Joskus näen ahdistavia unia, varmaan siksi kun on muutenkin ahdistusta.. : / Mutta, muistan kun akuan sitten näin unta Alien leffan facehuggereista.. herätessä piti tsekata ettie niitä oikeasti ole sängyn alla.. :D


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Joskus näen ahdistavia unia, varmaan siksi kun on muutenkin ahdistusta.. : / Mutta, muistan kun akuan sitten näin unta Alien leffan facehuggereista.. herätessä piti tsekata ettie niitä oikeasti ole sängyn alla.. :D

        :)))No oliko siel sängyn alla mitään? ;)) Mun uni oli karmeen pitkä..ainaki tuntu siltä..Olin sateisella kujalla ja juoksin hirveen lujaa ku marakatti ajo mua takaa!Ku mä heräsin,nii olin oikeesti hengästyny..:O


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))No oliko siel sängyn alla mitään? ;)) Mun uni oli karmeen pitkä..ainaki tuntu siltä..Olin sateisella kujalla ja juoksin hirveen lujaa ku marakatti ajo mua takaa!Ku mä heräsin,nii olin oikeesti hengästyny..:O

        No ei tietty ollut.. :D Onko sinulla joku kammo marakatteja kohtaan? ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No ei tietty ollut.. :D Onko sinulla joku kammo marakatteja kohtaan? ;)

        No ei ole,ku mä rakastan kaikkia apinoita.Ne on nii hupasia tyyppejä.:)) Toi unen karvaturkki ei kyllä ollu kiva.:P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei ole,ku mä rakastan kaikkia apinoita.Ne on nii hupasia tyyppejä.:)) Toi unen karvaturkki ei kyllä ollu kiva.:P

        Unet on kyllä jänniä.. :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Unet on kyllä jänniä.. :)

        On ne..Joskus taas on nii ihania unia ettei haluais herätä ollenkaan!! :))


      • Taisi_lapsi_mennä
        Kittiechihu kirjoitti:

        Joo, niin sattui.. Jep, toivotaan että porukka pian palaa palstalle iloisena ja terveenä. :)

        pesuvetten mukana.. ?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On ne..Joskus taas on nii ihania unia ettei haluais herätä ollenkaan!! :))

        Niinpä, varsinkin kun näen unia minun miehestä.. :D


      • arvoitusratkeaa
        Taisi_lapsi_mennä kirjoitti:

        pesuvetten mukana.. ?

        Mitä mahdat tarkoittaa?


      • Tilannetajun_puute
        arvoitusratkeaa kirjoitti:

        Mitä mahdat tarkoittaa?

        Lapsi menee pesuvesien mukana. Sanonta, jankataan tyhjästä ja menetetään siinä sivussa jokin isompi asia. Haukut esim. ukkosi joka tuo leivän pöytään ja hän lähtee kälppimään ja kuolet nälkään. Syön hatullisen paskaa jos joku noista neljästä palaa takaisin.


      • Tilannetajun_puute kirjoitti:

        Lapsi menee pesuvesien mukana. Sanonta, jankataan tyhjästä ja menetetään siinä sivussa jokin isompi asia. Haukut esim. ukkosi joka tuo leivän pöytään ja hän lähtee kälppimään ja kuolet nälkään. Syön hatullisen paskaa jos joku noista neljästä palaa takaisin.

        Jospa ette ala keksimään jotain satuja heistä..


      • Tilannetajun_puute
        Kittiechihu kirjoitti:

        Jospa ette ala keksimään jotain satuja heistä..

        Ei tässä mitään satuja ole keksitty vaan asiaa puhun. Ei silloin kannata omista asioista jankata tai nälviä toista jos suorasanaisesti annetaan ymmärtää että on käsillä suurempi hätä. Esimerkin omaisesti viittasin että avioliitossakin siippa voi lähteä nostelemaan jos akka aikansa nalkuttaa. Pätee myös kaverisuhteissa. Anna sen tytön puhua miten se haluaa ja millä tavalla se haluaa jos se tänne takaisin joskus tulee.


      • Vanha_sanonta
        arvoitusratkeaa kirjoitti:

        Mitä mahdat tarkoittaa?

        'Heittää lapsi pesuveden mukana' tarkoittaa sitä että iso ja arvokas asia heitetään menemään jonkin merkityksettömän seikan takia.


      • Tilannetajun_puute kirjoitti:

        Ei tässä mitään satuja ole keksitty vaan asiaa puhun. Ei silloin kannata omista asioista jankata tai nälviä toista jos suorasanaisesti annetaan ymmärtää että on käsillä suurempi hätä. Esimerkin omaisesti viittasin että avioliitossakin siippa voi lähteä nostelemaan jos akka aikansa nalkuttaa. Pätee myös kaverisuhteissa. Anna sen tytön puhua miten se haluaa ja millä tavalla se haluaa jos se tänne takaisin joskus tulee.

        No ei kai sinun tarvi Arielin suhdetta alkaa arvailemaan? Kai se on hänen oma asiansa..

        Ja en nälvinyt, ja kai minukin paha olo jotain merkkaa? Minun mielestä kaveriporukassa tulee huomioida muutkin. J se että hänen sairautensa sattui samaan aikaan kun oma ongelmani, niin oli sattumaa..

        Ja toki toivon että pojat ja Ariel tulevat palstalle takaisin


      • Tilannetajun_puute
        Vanha_sanonta kirjoitti:

        'Heittää lapsi pesuveden mukana' tarkoittaa sitä että iso ja arvokas asia heitetään menemään jonkin merkityksettömän seikan takia.

        Tuota hain, sanonta tuli mieleen tuon yhden ketjun lopusta.


      • Tilannetajun_puute
        Kittiechihu kirjoitti:

        No ei kai sinun tarvi Arielin suhdetta alkaa arvailemaan? Kai se on hänen oma asiansa..

        Ja en nälvinyt, ja kai minukin paha olo jotain merkkaa? Minun mielestä kaveriporukassa tulee huomioida muutkin. J se että hänen sairautensa sattui samaan aikaan kun oma ongelmani, niin oli sattumaa..

        Ja toki toivon että pojat ja Ariel tulevat palstalle takaisin

        En minä hänen suhteestaan maininnut sanallakaan, en ymmärrä mistä kaivoit tuon.


      • Tilannetajun_puute kirjoitti:

        En minä hänen suhteestaan maininnut sanallakaan, en ymmärrä mistä kaivoit tuon.

        No esimerkkinä puhuit että siippa lähtee kälppimään? Ketä sillä esimerkillä tarkoitit? Minuako??


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No esimerkkinä puhuit että siippa lähtee kälppimään? Ketä sillä esimerkillä tarkoitit? Minuako??

        Okei, tarkoitit siis että on minun syy kokonaan että he häipyivät palstalta..? :(


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Niinpä, varsinkin kun näen unia minun miehestä.. :D

        Ai...mun parhaat unet on vähän toisenlaisia. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai...mun parhaat unet on vähän toisenlaisia. :))

        No mimmoisia ne sinun parhaat unet on?


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No mimmoisia ne sinun parhaat unet on?

        Noo..Semmosia missä on vaa kaikkee mukavaa. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noo..Semmosia missä on vaa kaikkee mukavaa. :))

        Okei.. :) Et sinä koskaan näe, hmm.. Hyviä unia miehestäsi? ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Okei.. :) Et sinä koskaan näe, hmm.. Hyviä unia miehestäsi? ;)

        No en todellakaan..Eiköhän tää todellisuus ihan riitä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en todellakaan..Eiköhän tää todellisuus ihan riitä.

        Ai jaa.. :D Kai minun mies on minusta niin huippu, niin tulee nähtyä hyviä unia hänestä.. <3


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Ai jaa.. :D Kai minun mies on minusta niin huippu, niin tulee nähtyä hyviä unia hänestä.. <3

        Onnentyttö. :)) Taidat olla aika harvinaisen onnellinen.Useimmiten kyllä menee niin,että jos näkee toisesta unta,niin ihan vaan tappomeiningissä. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onnentyttö. :)) Taidat olla aika harvinaisen onnellinen.Useimmiten kyllä menee niin,että jos näkee toisesta unta,niin ihan vaan tappomeiningissä. :))

        Kaippa minä olen. :) Monet kyyllä sanoo että olen onnekas aviomiehen suhteen. :D


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kaippa minä olen. :) Monet kyyllä sanoo että olen onnekas aviomiehen suhteen. :D

        Ilmoita sitten ku jätät sen. ;))))))))))))))))) No ei...mä en millään malttanu olla kirjottamatta tuota. Sori Kittie.. :))))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ilmoita sitten ku jätät sen. ;))))))))))))))))) No ei...mä en millään malttanu olla kirjottamatta tuota. Sori Kittie.. :))))))

        Heh, heh! Enkä jätä sitä :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Heh, heh! Enkä jätä sitä :)

        Mä oon iloinen,että sulla on noin makee mies.Pidä kiinni kaksin käsin. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon iloinen,että sulla on noin makee mies.Pidä kiinni kaksin käsin. :)

        Kiitos! :) Pidän kyllä <3


    • Jos kirjoittelu muuttuu liian asialliseksi, joudun puuttumaan siihen.

      • Siitä ei ole vaaraa...


      • pellekö

        Mikäs pelle Seppo tämä on?puuttuu joka asiaan!ei kait tämä oo tosirealisti??


      • pellekö kirjoitti:

        Mikäs pelle Seppo tämä on?puuttuu joka asiaan!ei kait tämä oo tosirealisti??

        En normaalisti edes käy tällä palstalla.


      • seppo_myllis kirjoitti:

        En normaalisti edes käy tällä palstalla.

        En ole kyllä huomannukkaa sun nikkiä täällä ennen.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En ole kyllä huomannukkaa sun nikkiä täällä ennen.:)

        En minäkään, mites eksyit tänne?


      • Kittiechihu kirjoitti:

        En minäkään, mites eksyit tänne?

        Olen jostain syystä laittanut tämän palstan kirjanmerkkeihin. Tarkoitukseni on ollut kaiketi seurata palstaa, mutta se on jäänyt.


      • reijo-tonttu
        seppo_myllis kirjoitti:

        En normaalisti edes käy tällä palstalla.

        niin että pysy pois! meillä on jo reijo-tonttu


      • reijo-tonttu kirjoitti:

        niin että pysy pois! meillä on jo reijo-tonttu

        Meillä ei ole täällä kuin yksi tonttu ja se onkin fiksumpi tapaus..nii...ei todellakaan ole nimeltään Reijo.


      • seppo_myllis kirjoitti:

        Olen jostain syystä laittanut tämän palstan kirjanmerkkeihin. Tarkoitukseni on ollut kaiketi seurata palstaa, mutta se on jäänyt.

        Meinaatko nyt jatkossa käydä palstalla?


    • TOSItahvo

      Tahvon ilkeydelle ei ole rajaa. Ei ihme ettei äijällä ole kuin mielikuvituskavereita.

      • Pysyypähän sovussa edes jonkun kanssa..tai paremminkin hänen tapauksessaan joittenki kanssa..:)


    • Tänään huomaa että on sitä kyllä monenlaista pöljää liikkeellä.Yks tekee kehujuttuja itestään.Toinen nostelee vanhoja aloituksia ylös.Kolmas hokee helvetti jabbaduuta ja tähän vielä muut vinkujat..Tämäkö on henkisen terveyden taso tässä kaupungissa..:/

      • Kittiechihu

        Niinpä.. :/ Joo, mielenterveyshoitoa on karsittu ja pahasti..


    • Onhan tää sopuisaa sakkia mutta en ei kai tänne ole tullu lisää Tosir...... huh huh...

      • Jos tulis lisää samantyyppisiä,niin tässähän joutuis ite hakeutua hoitoon.:))


      • Unohdetaan ripulisti, ja keskitytään me omiin juttuihin. :)


    • Böljä

      Ripuli on saanu porukan lähtemään katsomaan hienompia ihmisiä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14901
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe