Jättäkää Teuvo Suni omaan rauhaansa

hätähuuto

Teuvossa oleva henki on valheen henki, joka saa Teuvon uskomaan ja kirjoittamaan näin: ...PAAVALI EI SAANUT KOSKAAN PYHÄÄ HENKEÄ.

Jokaisen kristityn tulisi asettaa Raamatun Sana mielipiteiden yläpuolelle. Våite, ettei Paavali saanut Henkeä on räikeä, törkeä ja Raamatun selvän ilmoituksen vastainen.
Raamattu, Pyhän Hengen vaikutuksesta kirjoitettu TOTUUDEN SANA, sanoo selvästi mm. näin : Apt13:9:

" Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu, täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen..."

Älkää siis kukaan alkoko tuhlaamaan aikaanne valehteiljan kanssa, koska Raamattu
sanoo myös tämän selvästi, mistä valheet ovat ja kuka on niiden isä: Johanneksen evankeliumi:
8:44 " Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä."

Jokainen, joka väittää, ettei Paavali saanut Pyhää Henkeä, valehtelee ja niinollen
nousee Raamatun Pyhän Sanan yläpuolelle.

Lusifer halusikin jo kerran tehdä itsensä Jumalan vertaiseksi.
Jes:14:11 Alas tuonelaan on vaipunut sinun komeutesi, sinun harppujesi helinä; sinun allasi ovat vuoteena madot, toukat ovat peittonasi.
14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
14:13 Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
14:14 Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
14:15 Mutta sinut heitettiin alas tuonelaan, pohjimmaiseen hautaan.
14:16 Jotka sinut näkevät, ne katsovat pitkään, tarkastavat sinua: 'Onko tämä se mies, joka järisytti maan, järkytti valtakunnat,
14:17 joka teki maanpiirin erämaaksi ja hävitti sen kaupungit, joka ei päästänyt vankejansa kotiin?'
14:18 Kansojen kuninkaat kaikki lepäävät kunniassa, kukin kammiossansa.
14:19 Mutta sinä olet kaukana haudastasi, poisviskattuna niinkuin hylkyvesa, olet peittynyt surmattujen, miekalla lävistettyjen, kiviseen kuoppaan suistuneitten alle, olet kuin tallattu raato.

Älkää kuluttako aikaanne turhaan paatuneen Teuvon kanssa! Älkää keskustelko valehtelijan kanssa, vaan jättäkää omaan rauhaansa. Paatunut on paatunut.

29

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä sinä maan matonen olet arvioimaan pyhää henkeä tai pahaa henkeä?

      Näistä kummastakaan, saati sitten jumalasta tainsaatanasta ei ole todisteen häivääkään vielä tähän päivään mennessä löytynyt.

      Tyypillinen esimerkki uskovaisten välisestä vähättelystä, vaikka omallakaan näkemylsellä ei ole mitään pohjaa. Anna hyvä ihminen Teuvon uskoa mielikuvitusystäväänsä ja usko sinä omaasi. Vielä parempi, jos molemmat luovuttaisitte kirjoitusvelvollisuuden suoraan noille mielikuvitusystävillenne ja jäisitte osottelemaan maagisesti ilmaantuvia kirjoituksia!

    • termit

      Meinaat siis, että Saatanan enkeli ja Pyhä Henki eli molemmat yhtä aikaa Paavalissa?

      Saada Pyhä Henki kun on eri asia kuin kerran katsoa johonkin täynnä Pyhää Henkeä.

      Kyllä Teuvo on oikeassa tässä asiassa.

      • AnselmiToiwiainen

        Miksi vääristelet? Saatana enkeli sai rusikoida Paavalin lihaa, eikä suinkaan ollut Paavalin sisällä. Aivan samoin tai samankaltaisesti sai Saatana rusikoida Jobia. Mistä nousee tällainen saatanallinen tarve herjata Paavalia?


      • termit
        AnselmiToiwiainen kirjoitti:

        Miksi vääristelet? Saatana enkeli sai rusikoida Paavalin lihaa, eikä suinkaan ollut Paavalin sisällä. Aivan samoin tai samankaltaisesti sai Saatana rusikoida Jobia. Mistä nousee tällainen saatanallinen tarve herjata Paavalia?

        Meinaat siis, että Saatanan demonihenki oli metrin etäisyydellä ja tökki Paavalia vaikka jääkiekkomailalla lihaksiin?

        Kyllä Saatanan demonihenki tulee asumaan ihmisen mieleen. Liha tarkoittaa ihmisen mieltä. Demonihenki vaikutti Paavalin mielen alueella lihan himoissa kirjoittaen kirjeitään.


      • Sanaontotuus
        termit kirjoitti:

        Meinaat siis, että Saatanan demonihenki oli metrin etäisyydellä ja tökki Paavalia vaikka jääkiekkomailalla lihaksiin?

        Kyllä Saatanan demonihenki tulee asumaan ihmisen mieleen. Liha tarkoittaa ihmisen mieltä. Demonihenki vaikutti Paavalin mielen alueella lihan himoissa kirjoittaen kirjeitään.

        Vaikeaa, mahdotonta on sinun kumota Jumalan sanaa ja tehdä kuvitelmistasi totuutta. :)


      • Siunattu
        termit kirjoitti:

        Meinaat siis, että Saatanan demonihenki oli metrin etäisyydellä ja tökki Paavalia vaikka jääkiekkomailalla lihaksiin?

        Kyllä Saatanan demonihenki tulee asumaan ihmisen mieleen. Liha tarkoittaa ihmisen mieltä. Demonihenki vaikutti Paavalin mielen alueella lihan himoissa kirjoittaen kirjeitään.

        Emme huomaa että Teuvo on nimimerkki "termit", joten voit jatkaa rauhasssa Teuvo, olemme uskovinamme ettet ole Teuvo.


      • Toivotontahanseon
        Sanaontotuus kirjoitti:

        Vaikeaa, mahdotonta on sinun kumota Jumalan sanaa ja tehdä kuvitelmistasi totuutta. :)

        Vaikeaa, mahdotonta on sinun löytää "päänsisäisen Jumalasi" sanaa, jostain ihmisten kirjoittamasta kirjasta:(


      • Totuustuliilmi
        Toivotontahanseon kirjoitti:

        Vaikeaa, mahdotonta on sinun löytää "päänsisäisen Jumalasi" sanaa, jostain ihmisten kirjoittamasta kirjasta:(

        Kävipä ilmi, millainen olet suhteessa Jumalan sanaan. Sunilainen ajattelutapa on sekä Jumalan sanaa, että muita ihmisiä halveksiva, jopa ihmisvihamielinen.


      • Tottaihanjokasana
        Totuustuliilmi kirjoitti:

        Kävipä ilmi, millainen olet suhteessa Jumalan sanaan. Sunilainen ajattelutapa on sekä Jumalan sanaa, että muita ihmisiä halveksiva, jopa ihmisvihamielinen.

        Totta joka sana!


      • Pyritäänymmärtämään

        Ei sua kukaan vihaa, ole huoleti:)


      • Totisestitotisesti
        Tottaihanjokasana kirjoitti:

        Totta joka sana!

        Olet itsesi joojoomies. Ennen lestaseuroissa puh.veli ja joojoomies oli erikseen, muistathan?


      • Siunattu
        Totisestitotisesti kirjoitti:

        Olet itsesi joojoomies. Ennen lestaseuroissa puh.veli ja joojoomies oli erikseen, muistathan?

        Pidän Teuvon tyylistä tuoda esille kirkastettua Jumalan totuutta.


      • sivullinenhuomautus
        Siunattu kirjoitti:

        Pidän Teuvon tyylistä tuoda esille kirkastettua Jumalan totuutta.

        Kumpaa siis uskot: Jumalan Sanaa, joka todistaa, että Paavalilla oli Jumalan Pyhä Henki vai Teuvoa, joka väittää, ettei Paavali saanutkaan Jumalan Henkeä?


      • hätähuuto

        Raamatun mukaan Jumala salli perkeleen enkelin rusikoida Paavalin lihaa so. ruumista so vanhaa ihmistä, mutta silti hän Hengen uudessa tilassa, palveli Jumalaa. Kun paha henki rusikoi häntä ruumiillisesti heikoksi, Jumalan Henki oli Paavalin uudessa luonnossa entistä väkevämpi.

        "Lihaani pistin" sanoi Paavali, ei "mieleeni pistin " . Liha ei Raamatussa tarkoita mieltä, vaan vanhaa aatamia, syntistä ruumista, vanhaa ihmistä, kuoleman ruumista jossa synnin himot asuvat mutta ei missään tapauksessa uskoa meissä, uutta luomusta, joka on itse Jeesus Pyhän Hengen kautta, uskon kautta. Tässähän se Teuvokin on kompuroinut jo vuosikausia ja joka ei tätä ymmärrä, se alkaa spekuloida, ettei Pyhä Henki voi olla ihmisessä, jossa on paha henki. Jumalahan sallii paholaisen lyödä sairauksillakin, mutta ei anna koskea henkeen, kuten Jobillekin kävi. Lutherin mielestä saatana on Jumalan kahlekoira. Se pääse juuri niin pitkälle kuin Jumalan "kettinki" yltää. Jumala laittaa pahan palvelemaan omia tarkoituksiaa.


      • Siunattu
        hätähuuto kirjoitti:

        Raamatun mukaan Jumala salli perkeleen enkelin rusikoida Paavalin lihaa so. ruumista so vanhaa ihmistä, mutta silti hän Hengen uudessa tilassa, palveli Jumalaa. Kun paha henki rusikoi häntä ruumiillisesti heikoksi, Jumalan Henki oli Paavalin uudessa luonnossa entistä väkevämpi.

        "Lihaani pistin" sanoi Paavali, ei "mieleeni pistin " . Liha ei Raamatussa tarkoita mieltä, vaan vanhaa aatamia, syntistä ruumista, vanhaa ihmistä, kuoleman ruumista jossa synnin himot asuvat mutta ei missään tapauksessa uskoa meissä, uutta luomusta, joka on itse Jeesus Pyhän Hengen kautta, uskon kautta. Tässähän se Teuvokin on kompuroinut jo vuosikausia ja joka ei tätä ymmärrä, se alkaa spekuloida, ettei Pyhä Henki voi olla ihmisessä, jossa on paha henki. Jumalahan sallii paholaisen lyödä sairauksillakin, mutta ei anna koskea henkeen, kuten Jobillekin kävi. Lutherin mielestä saatana on Jumalan kahlekoira. Se pääse juuri niin pitkälle kuin Jumalan "kettinki" yltää. Jumala laittaa pahan palvelemaan omia tarkoituksiaa.

        UT:ssa liha nimenomaa tarkoittaa ihmisen mieltä, eikä fyysistä lihaa.

        "Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli."

        Kaltaisillasi totuudesta eksyneillä on juuri tuo lihan mieli. Hengelliset asiat ovat heille utopiaa.


      • AnselmiToiwiainen kirjoitti:

        Miksi vääristelet? Saatana enkeli sai rusikoida Paavalin lihaa, eikä suinkaan ollut Paavalin sisällä. Aivan samoin tai samankaltaisesti sai Saatana rusikoida Jobia. Mistä nousee tällainen saatanallinen tarve herjata Paavalia?

        Lieneekö mahdollista tuona aikana, kun terveydenhuoltoa jumala ei muistanut luoda, että tuo olikin ihan tavallinen sairaus?

        Ihminenhän on suuressa ymmärtämättömyydessään laittanut pahojen henkien ja jumalien vihan syyksi mitä erilaisimpia tapahtumia, joiden todelliset syyt tiede on myöhemmin selvittänyt.

        Pitäisin tuota vaihtoehtoa todennäköisenä, koska en vielä ole nähnyt jumalien tai pahojen henkien vaikuttavan todelliseen maailmaan millään tavoin. Uskovaisen pääkopan sisällä ne tietysti voivat tuntua todellisilta, mutta eivät ne reaalimaailmaan pysty vaikuttamaan.


      • Otahuomioonhemuli

        Paavali saattoi olla homo kaikesta päätellen. Siitä voidaan sitten päätellä miksi palstan "jumalanmies" vihaa niin silmittömästi Paavalia. Tietää Paavalin pistimen kun se saattaa olla omassa lihassaankin.


      • Kauhistuss

        Että homokin vielä.


      • hätähuuto
        Siunattu kirjoitti:

        UT:ssa liha nimenomaa tarkoittaa ihmisen mieltä, eikä fyysistä lihaa.

        "Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli."

        Kaltaisillasi totuudesta eksyneillä on juuri tuo lihan mieli. Hengelliset asiat ovat heille utopiaa.

        Jaahas, muta eihän Jeesuksen mieltä ristiinnaulittu , vaan runneltu ruumis ja Paavalikin totesi:
        Ettekö tiedä, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinaulittu. Kyllä
        lihan ristiinnaulitsemisesta on kysymys, kun puhutaan kilvoittelusta ja samalla lihan mieli katoaa, ei lopullisesti kuitenkaan täällä ajassa, paitsi uskon kautta, mutta kun välillä jokaisen usko vaihtelee ja liha pääsee jylläämään, Jumalalla on keinonsa tehdä liha heikoksi ja antaa vaikka saatanan enkeli rusikoimaan lihaa.
        Kun Jobiakin saatana sai lyödä paiseilla, eivät paiseet olleet pelkkää "mieltä" vaan
        aivan fyysisiä patteja.

        Uskon kautta kasteessa saatuun Herraan ja osallisuuteen kaikesta, mitä Jeesukselle tehtiin, voit sinäkin kiittää Jumalaa siitä, että lihasi on ristiinnaulittu Jeesuksessa, ei pelkkä mieli, vaan juuri sinun kätesi, jalkasi, ruumiisi, jonka kuitenkin fyysisesti näet-

        Mistä olet oppinut lajittelmaan ihmisiä kirjoittamalla:" Kaltaisillasi..."

        Oletko Sunin sivupersoonapuskajussi?


    • Sivullisenlainaus

      Vihatun miehen todistusta:
      Miksi Paavali jäi synnin siteisiin?

      Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.

      Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

      "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

      "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

      Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

      Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

      Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

      Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

      Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

      Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

      "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

      Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

      Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

      Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

      "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

      En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

      Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

      "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

      Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:

      "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

      Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

      Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.

      Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

      Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

      Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

      "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

      Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.

      Jota ilman hän oli vielä - 23 vuoden kuluttua siitä, kun Kristus Saulille ilmestyi - ja edelleen tätä voimaa odotti:

      "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

      Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.

      Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."

      Ei päästänyt Herra häntä Saatanan kurituksesta ja tuo valheen henki seuralaisenaan Paavali meni myös kuolemaan.

    • Siunattu

      Kyllä Pyhä Henki poistui Paavalista silloin kun häneen tuli Jumalan lähettämä paha henki asumaan. Molemmat henget eivät ole ihmisessä yhtä aikaa, kuten Raamattu opettaa. Teuvo on mielestäni kirkastanut hyvin tämän hengellisen totuuden.

      Molemmilla Sauleilla oli ihan sama kohtalo elämässään:

      "Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä."

      • hätähuuto

        Ei Raamatun mukaan, koska Paavali oli jopa täynnä Henkeä puhuessaan Elymaalle:

        13:8 Mutta Elymas, noita - sillä niin tulkitaan hänen nimensä - vastusti heitä, koettaen kääntää käskynhaltijaa pois uskosta.
        13:9 Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu, täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen

        Tämähän tapahtui myöhemmin kuin paratiisikokemukset, joista Paavali korinton seurakunnalle kirjoitti.

        Ei Jumalan Henki poistunut koskaan Paavalista, vaan vahvisti otettaan uudessa ihmisessä sitä mukaan kun vanha aatami rusikoitui heikoksi.

        Et ymmärrä uudestisyntymisen salaisuutta, että meissä on uusi ja vanha yhtäaikaa.
        Ellet kilvoittele, olet koko ajan vanhan aatamin, lihan ja syntisen luonnon vallassa.

        Hirmuisin ja tuhoisin väärinkäsitys johtaa samaa tilaan, jossa Suni kipristelee, kun ei ymmärrä selvää Jumalan Sanaa ja tekee Paavalista ja hiljattain Pietaristakin saatanan palvojan. Suni kertoilee joissakin kirjoituksissa tulleensa vapaaksi kokonaan syntisestä luonnosta, mutta Raamattupa ei puhu sellaisesta "repimisestä".

        Aika erikoinen kontrastihan se olisikin: Paavali muka jäi synnin valtaan, mutta Teuvo Suni tulisi synnittömäksi. Ajattele: Vuosikausia synnittömänä elänyt Suni kirkastaa miltei jokaisessa kirjoituksessa saatanaa ja herjaa niin kuulijoita kuin apostolejakin.


    • AnselminveriOy

      Tietoisku kaikille synnin orjille:

      Jokainen varmaankin tietää, minkälainen tuska ihmisiä ahtaassa portissa odottaa.

      Siksi Anselmin veripalvelu päivystää 24 tuntia ahtaan portin edessä, ja jos jotakin syntiä vielä jäljelle jää, sen Hartaanselän harras-mies pesee puhtaaksi Sunipulverilla.

      Pois kaikki turha ahdistus! Nyt on rauha, kaikki hyvin!

      • Siunattu

        Vaikka kirjoituksesi oli tarkoitettu herjaksi ja heitoksi, niin se sisälsi melkoisen hengellisen viisauden. Jumalan luokse eli taivaaseen on kaikkien mentävä ahtaanportin taistelun kautta, kuten Teuvo kirjoituksissaan ja koko kirjassaan Älä heitä pelkää, ydinsanomanaan kirjoittaa.

        On helpompaa kiertää ahdas portti erilaisilla selityksillä, seli, seli, tulkinnoilla, vertauskuvallistamalla tms. konsteilla, vetoamalla vereen, henkeen, uskoon, kasteeseen tms.opinkappaleisiin.

        Mutta eihän se taivaaseenpääsy niin mene. Selittäjät ja Raamatun tulkitsijat vaikenevat kerran. Sillä vain Kristus on kelvollinen avaamaan sinetöidyt kirjoitukset, ja ne joille Kristus ne haluaa ilmoittaa, kuten Teuvo Sunille on tapahtunut. Amen.


      • Siunattu
        Siunattu kirjoitti:

        Vaikka kirjoituksesi oli tarkoitettu herjaksi ja heitoksi, niin se sisälsi melkoisen hengellisen viisauden. Jumalan luokse eli taivaaseen on kaikkien mentävä ahtaanportin taistelun kautta, kuten Teuvo kirjoituksissaan ja koko kirjassaan Älä heitä pelkää, ydinsanomanaan kirjoittaa.

        On helpompaa kiertää ahdas portti erilaisilla selityksillä, seli, seli, tulkinnoilla, vertauskuvallistamalla tms. konsteilla, vetoamalla vereen, henkeen, uskoon, kasteeseen tms.opinkappaleisiin.

        Mutta eihän se taivaaseenpääsy niin mene. Selittäjät ja Raamatun tulkitsijat vaikenevat kerran. Sillä vain Kristus on kelvollinen avaamaan sinetöidyt kirjoitukset, ja ne joille Kristus ne haluaa ilmoittaa, kuten Teuvo Sunille on tapahtunut. Amen.

        Uskon Teuvon olleen Kuolimojärven avannossa tämän todistuksen kirjoitusaikaan, joten kyllä eri henkilö on tämän todistuksen antanut, vaikka Henki on yksi ja sama. Totuuden Henki.


      • HienoaTeuvoKlovni

        Oletkin vetänyt oikeaa sirkusta täällä monilla eri nimimerkeillä itsesi kanssa keskustellen. Sinusta on kehittynyt oikea sirkustirehtööri valehtelijan lisäksi.


      • 11.02

        Eikö sua nukuta? Saotaanhan tosin että, puhdas omatunto on paras päänalunen.


      • hätähuuto
        Siunattu kirjoitti:

        Vaikka kirjoituksesi oli tarkoitettu herjaksi ja heitoksi, niin se sisälsi melkoisen hengellisen viisauden. Jumalan luokse eli taivaaseen on kaikkien mentävä ahtaanportin taistelun kautta, kuten Teuvo kirjoituksissaan ja koko kirjassaan Älä heitä pelkää, ydinsanomanaan kirjoittaa.

        On helpompaa kiertää ahdas portti erilaisilla selityksillä, seli, seli, tulkinnoilla, vertauskuvallistamalla tms. konsteilla, vetoamalla vereen, henkeen, uskoon, kasteeseen tms.opinkappaleisiin.

        Mutta eihän se taivaaseenpääsy niin mene. Selittäjät ja Raamatun tulkitsijat vaikenevat kerran. Sillä vain Kristus on kelvollinen avaamaan sinetöidyt kirjoitukset, ja ne joille Kristus ne haluaa ilmoittaa, kuten Teuvo Sunille on tapahtunut. Amen.

        Ahdas portti on kuitenkin sitä, että ihminen saa synnit anteeksi ja pelastuu "yksin armosta", "yksin uskosta" ja "yksin Jeesuksen tähden". Ahtaan portin kokemus on siinä, että Jumala lukee Jeesuksen veren tähden ikuisesti vanhurskaaksi ja se tapahtuu uskosta ja ilmaiseksi eli armosta.

        Teuvo ei tunne armoa, koska herjaa sitä, herjaa apostoleita, herjaa ehtoollista jne..

        Ahtaan posrti todellisesti kokenut ei herjaa armoa-


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe