Suomalaiset eivät ole hattukansaa

kjnbfgtyokiuyt

lukee naistenlehdessä kera monen näköisten hattujen, Voisin kyllä kertoa useitakin negatiivista palautetta jota lierihattuni mm. on saanut ( ääneen harva uskaltaa ) mikä se luulee olevansa yms. Rohkeasti olen kyllä " esitellyt " kaikenlaisia pipoja ja hattuja joita vuosien varella on tullut ostettua ja myös iso-äidiltä saatua, siinä vasta ajateltavaa heille kellä muuta ajateltavaa ei ole mm. Lippalakkeja vain vähän olen antanut niitä pois. Yksi hatuistani joka on kuin marenkia voi olla se hattu jonka laitan tänään päähäni jos lähden lähikauppaan koska reilu ja asiakasystävällinen lähikauppias kertoo mainoksessaan että miksi kähteä kauemmaksi. No sanos muuta, maksalaatikon kuin ystävänpäiväleivokset voi ostaa läheltä paitsi että minun leivokset ovat prinsessakakkuja voin kyllä ehkä ostaa yhden euron jäätelökakkuakin paitsi että vaikka kaksi per. talous on ohje on sieltä ehkä jo joukolla ostaneet loppuun Ei se mitään jäätelökakun takia en olisi mennytkään.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hbguiriua

      Eikä tässä kaikki, yleensä naiset eivät voi jostain syystä sietää että kaikki eivät kulje sama pipo päässä talvea. Lierihattun kokevat myös vihamielisesti ( voi minun kaikkia hattu parkojani ) minkälaisen suhtautumisen nekin ovat saaneet. Ottaen huomioon että koskaan ole pukeutunut kuten lutka marsilla olevien provosoivien pukeutuminen ( katsonut kuvat ) voin todeta kuinka suppea näkökyky jos näin voidaan sanoa on vieläkin, hyvin halveksivaa ja ilkeämielistä suhtautumista jos joku uskaltaa poiketa joidenkin omista kuvitelmistaan miten kuuluisi pukeutua sama pipo ja samat vaattet päällä viikon, tästä jos uskaltaa poiketa ei pääse työpaikkojen kuppikuntiin. Tällä tasolla hyvin monet työpäiviään viettävät vaikka ei uskoisi. No mutta suon heille senkin, sivumennen huomautan että käsittelen ko. aihetta yleisellä tasolla. Juuri nyt havaitsin että en ole ostanut yhtään paskeria joten taidankin säväyttää seuravan kerran kun olen niitä naisia jolle hatut / huivit / paskerit sopivat ja senkin takia että enemistö tykkäävät hatuistani / " kaikenmaailman " pipoistani. Hattuni ja piponi kyllä ovat koulutetut kestämään kaikenlaisen vähämielisen arvostelun, halveksimisen jne.

    • bhfutioa

      Eikä tässäkään vielä kaikki. Päästä varpaisiin, olisittepa nähneet kesällä niitä halveksevia ilmeitä kun itselläni ei avokkaissa / balleriinoissa ollutkaan niitä yhdenkoonsukkahousujen yleensä ruskeita " sukkia " vaaan valkoisia, mustia, puuterinvärisiä pitsisiä avokas-sukkia. En ollut uskoa silmiäni kuinka vähämielistä suhtautumista ihmisiltä jotka eivät ole edes avohoitopotilaita. Yleensä naiset tietävät nämä osta kolmet maksa kahdet tarjouksessa olevat masentavan näköiset. Rohkeasti olen poikennut yleisesti hyväksytystä " minkälaiset avokas.sukat " Voi sukka parkojani kun nekin ovat saaneet halveksuntaa mutta enemistö on tykänyt ja uskaltanut jopa poiketa yleisesti hyväsytystä sukkakulttuurista joten Suuri sukka keskustelu alkakoon. Hyvää ystävänpäivää.

    • nhjuioiua

      Jos hakisin hyväksyntään, minun pitäisi ostaa tatuointeja, laittaa kielikoru sekä muita lävistyksiä ehkä vielä irtokynnet ja tekohuuulet sekä tekohiukset ja mitä kaikkia kritereitä niitä naisille ovat laatineet, ylessä ainakin pääsisin tuon kalataisessa " rohkeudessa " kärkisijoille. kiitos mutta eikiitos en tarvitse lävistyksiä enkä tatuionteja tunteakseni itseni rohkeaksi. Riittävästi on tullut uskallausta pysyä naisen näköisenä heterona eikä tarvitse kuvitella eikä luulla mitään olevansa nimittäin ajokortissani lukee ketä olen. Olen käynyt autokoulun.

    • aåpmuort

      Totean vain kevyesti että minun hattuni ja sukkani voittavat kaikenlaiset tatuoinnit joilla mittaavat rohkeuttaan naisena, samoin avokas-sukkani ovat rohkeuden esimerkki koska poikkesit kuppikuntien yleisesti hyväksytystä " sukkamuodista ". Pääsin autokoulusta ensimäisellä läpi.

    • jjljöljölj

      Autoilu vei aikoinaan miehiltä hatut kun tapojen vuoksi olisi pitänyt myös autoillessa pitää päässä kuten hevosajoneuvoissa aikoinaan matkustaessa kun ollaan ulkotiloissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4458
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3604
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2580
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2519
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      142
      2132
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1956
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1841
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1545
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1442
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1368
    Aihe