Turkkilaiset miehet

Valkoinennainen

Voiko olla mahdollista että alanyassa ravintolassa työskentelevä 32v mies vois olla "kunnollinen" vai onko ne ihan kaikki pettureita. Tämä kyseinen mies on tekstaillu mulle päivittäin 4kk ajan.ja soitellu välillä. Olen tavannut hänet viimeksi kun kävin turkissa.mutta silloin meidän välillä ei tapahtunut muuta kun juttelimme. Hän on niin rauhallisen ja järkevän oloinen mies.että voiko olla mahdollista että hän on kunnollinen? Pliis auttakaa mua..

14

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkintuntija

      Sinua ei voi enää kukaan auttaa, olet toivoton tapaus.

    • jhytrewer67890

      Älä anna kusettaa itseäsi.

    • NiinaMiina

      Ei pidä yleistää-on siellä kunnollisiakin miehiä ihan-toki niitäkin ketkä ei-maksattaa jo oluensakkin, kun ei ole muka rahaa...Vaan pidä yhteyttä jos siltä tuntuu ja tunnustele tilanetta-

    • 23v

      Ootko varma että mies on 32v? :D :D

    • ritva19

      itellä vähä sama tilanne..... kovasti mietityttää että voiko luottaa. Katsomallahan se selviää, on pyydellyt minua sinne uudelleen mutta vähä tilanne jännittää.

      • Turkinhihasta

        Joka vuosi tulee uusi ikäluokka tyhmiä suominaisia.


    • kjhhbcgh

      Kuuluu kulttuuriin...

    • Onneamatkaan5

      Kyllä niitä kunnollisiakin on. Tutustukaa ensin. Jos tykkäät niin anna palaa. Kerranhan me eletään.

    • plubus

      Paljon matkustelleena en usko tähän skenaarioon mutta oma on elämäsi.

    • kokemustaon1

      Ei voi luottaa. Kysele jaa fiilistele ensin ennen suurempia suunnitelmia. Turkkilaisen miehen kanssa tunnetusti menee vain rahat. Siinä vaiheessa kun naisen rahat loppuu...loppuu myös miehen kiinnostus. Näitä huijareita on moneen lähtöön.

    • vanhakusetus

      Kelakorttia ja oleskelulupaa Suomeen ne vain kyttäävät. Ei väliä miten kamalan kokoinen tai näköinen suomiämmä on kyseessä. Yleensä ne läskeimmät ja rumimmat lankeavat näihin kusetuksiin kun on vaikea saada miestä muuten.

    • askim-2016

      Voihan se ensivaikutelma olla hyvä ,mutta saattaa olla naimisissa tms. jolloin pitää hieman etäisyyttä..
      Kokemuksella sanon ,etten luottaisi yhteenkään turkkilaiseen. .Olen tuntenut vuosien takaa yhden turkkilaisen ,joka myös vaikutti järkevältä ja hyvältä tyypiltä.
      Kunnes nyt paljastui ,että haluaa tuntea minut vain rahan takia,jota tarvitsee aina kesä aikana kun ei ole töitä...
      Plokkaa suomalaisia naisia viereisestä hotellista..käyttää törkeästi hyväkseen ja jos ei rahaa,..se tarina loppuu siihen..!

    • Vindaloo60

      Outo kysymys...kaikki miehet ovat kunnollisia tai ainakin yhden naisen miehiä

    • suosisuomalaista

      Lomakohteiden miehet naisten naurattajia haluaavat tulla kutsustasi Suomeen,sinä ylläpidät häntä ensin täällä talven ja sitten mieshaluaa naimisiin jos olot ovat hänelle hyvät.Suurin osa turistipaikkojen kavereista tulee vuorilta pienistä kylistä ja olleet useamman vuoden lomakohteissa töissä eli tunteevat turistinaiset kohteina.En koskaan sekaantuisi matkoillani kohteen miehiin.Nähnyt kymmeniä nuoria ja vanhempiakin naisia jotka kyynelsilmin lopettaavat lomansa mutta kun bussi lähtee hotellista niin samanapäivänä tulee uusiuhri jota on odotettu niinkun sitä edellistäkin.On tullut nähdyksi sekin kun on ollut useampikin nainen jotka ei tietenkään ole ollut tietoinen toisistaan mutta törmäystä ei ole voinut välttää kyllä ukot siellä osaavat hommansa hoitaa.Harvon kaverit ovat edes sen ikäisiä mitä ilmoittaavat voivat olla 10v vanhempia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4458
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3604
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2580
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2519
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      142
      2132
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1956
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1841
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1545
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1442
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1368
    Aihe