Ongelmana on siis se, että pelin voi aukaista kyllä käynnistyssovelluksesta, (sekä tiedostoista) mutta siihen se sitten jämähtää. Sims tavallaan aukeaa, mutta jää mustalle ikkunalle ja hiiri siinä sitten vaan pyörii, eikä mitään voi painaa. Peli (tai siis tämän mustan ikkunan) täytyy sulkea tehtävienhallinnan kautta. Kun tehtävienhallinnasta painan '' Lopeta nyt '' , sims ilmoittaa heti, että Sims 3 ei vastaa.
Kyseisestä ongelmasta oli toinenkin aihe, mutta sieltä läpi käymäni neuvot eivät auttaneet. Koitin siis siirtää ladatut hetkeksi muualle, pois Sims -tiedostoista, mutta peli ei edelleenkään toiminut.
Katsoin läpi Dashboard(?) sovelluksella ladattuni, ja niistä ei löytynyt mitään vikaa. (Esim. korruptoituneita tiedostoja) joten siitä tämä ei luullakseni johdu.
Ongelma alkoi siis eilen, enkä tiedä mitä vielä voisin tehdä. Uudelleenasennus on käynyt mielessä, mutta mieluiten sen jättäisin väliin. Nimittäin huolimattomana olen hukannut muutaman lisäosan levyn. Mutta omien keräämieni neuvojen mukaan, jotka eivät siis auttaneet, muuta vaihtoehtoa ei kai jää jäljelle(?)
Sims 3 ei käynnisty!
1
924
Vastaukset
- Simahtanut
Joo, moi vaan. Harmi kyllä en ainuttakaan fiksua juttua keksinyt, MUTTA jostain ihmeen syystä tuli mieleen, että voisko koettaa päivittää uudelleen? Ellei se auta, niin vaihtais pykälää vanhempaan versioon ja katsois muuttuuko mikään. Varsinaista vaaraa siitä ei minun mielestäni olisi jos ei sitten suurta apuakaan. Melko varmaan joku Radolan porukasta tietäisi parempia keinoja. Sinne pitää muistaakseni kirjautua jos kysyy jotain, mutta porukka on mun mielestä erittäin fiksua ja asiallista.
Mulla on TS4:n pelaamisen ja ihan muidenkin pelien takia mennyt jo tuntuma kolmoseen. Pitäisi ottaa pian muutaman päivän pelisessio, mutta en ole saanut toimeksi.
Sitten on tietenkin nuo virallisten sivujen vianetsintäohjeet. Taisivat löytyä tuolta: http://answers.ea.com/t5/The-Sims-3/FAQ-Troubleshooting-Steps/td-p/714 - ja sieltä tulikin mieleen eräs pieni asia. Ilmestyykö tuo musta ruutu kaikkien tallennusten kanssa vaiko vain yhden? Tallennuksethan voi korruptoitua, muttei yleensä sentään kaikki kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720