Paras kampaamo?

Anna

Hei,

Suositelkaa Joensuusta hyvää kampaamoa. Olen opiskelija, joten opiskelija-alennus olisi plussaa. Väri ja leikkaus olisi kyseessä, joten kertokaa samalla hieman hintatasosta. Millainen kampaamo on siinä samassa talossa kun Marimekko, olikohan sen nimi joku Alexandra?

153

77254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuosia käynyt

      Keskustan Citymarketin luona Hiustrio. Opiskelijoille esim. leikkaus ja väri alkaen 40 euroa ja se hinta riippuu hiusten pituudesta. Pelkkä leikkaus 14 euroa. Mainitsemasi kampaamo taitaa olla yksi kalleimmista koko kaupungissa.

      • Anna

        No kuulostaa aika edulliselta! Siis onko tämä se kampaamo, mikä on ihan siinä Citymarketin kassojen vastapäätä, sen kukkakaupan vieressä? Voitko suositella jotain kampaajaa erityisesti?

        Pitänee ottaa yhteyttä kun Joensuuhun jälleen palajan. Kiitos vastauksestasi!


      • kampaamo
        Anna kirjoitti:

        No kuulostaa aika edulliselta! Siis onko tämä se kampaamo, mikä on ihan siinä Citymarketin kassojen vastapäätä, sen kukkakaupan vieressä? Voitko suositella jotain kampaajaa erityisesti?

        Pitänee ottaa yhteyttä kun Joensuuhun jälleen palajan. Kiitos vastauksestasi!

        itse olen käynyt city look nimisessä kampaamossa eikä ole tullut mieleenkään vaihtaa toiseen. todella hyvä ja edullinen. sijaitsee pilkon city marketissa kaupungista aika pitkä matka mut suosittelen. sari on kampaajan nimi jolla itse käyn.


      • Vuosia käynyt
        Anna kirjoitti:

        No kuulostaa aika edulliselta! Siis onko tämä se kampaamo, mikä on ihan siinä Citymarketin kassojen vastapäätä, sen kukkakaupan vieressä? Voitko suositella jotain kampaajaa erityisesti?

        Pitänee ottaa yhteyttä kun Joensuuhun jälleen palajan. Kiitos vastauksestasi!

        Ei Citymarketissa sisällä, vaan vastapäätä talossa jossa on pizzeria Fiesta, Dressmann ja Fidan kirpputori (Suvantokatu 8). Hiustrio on pizzerian ja Fidan välissä. Et voi olla löytämättä sitä. Siellä on töissä kaksi miestä Jari ja Pekka ja minä olen käynyt Pekalla ainakin 15 vuotta. Eli siis kokemusta on.


      • Ei...

        Ei 14 euroa hiusten leikkuusta ole paljoa!!!! Haloo ihmiset! Palvelusta pitää maksaa!


      • yhteiset pelisäännöt
        Ei... kirjoitti:

        Ei 14 euroa hiusten leikkuusta ole paljoa!!!! Haloo ihmiset! Palvelusta pitää maksaa!

        niinköhän on veron maksut kunnossa kun tuolla hinnalla tehdään?!


    • Siniveritar

      on ihan hyvä paikka kanssa. Tosin siellä maksaa mm. värjäys ja kaksoisraidat ja leikkaus 74e.. mutta jälki ainakin on hyvää.

      • Jukkis

        Saksiset Reijolassa on parasta mitä löydät. Kysy Vuokkoa tai Erjaa.


      • haluaa uudet kutrit

        oon miettiny missä lie parturi, joka osais luonnehtii asiakkaalle uuden hiusmallin tietäs mikä sopii,esim. erilainen otsis etc.. onks kokemuksii esim. top studiosta tai teamista??Terho varmaan on ainaki pätevä,luulisin niin...


      • ...
        haluaa uudet kutrit kirjoitti:

        oon miettiny missä lie parturi, joka osais luonnehtii asiakkaalle uuden hiusmallin tietäs mikä sopii,esim. erilainen otsis etc.. onks kokemuksii esim. top studiosta tai teamista??Terho varmaan on ainaki pätevä,luulisin niin...

        Top Studio Joensuussa on kaikkein para ja etenkin Terho. Todella ammattitaitoista ja hyvää palvelua. Ja uskaltaa antaa "vapaat kädet". Hinta voi olla ehkä hieman kalliimpi kuin muualla, mutta hinta-laatu suhde ehdottomasti parhain. Suosittelen!!


      • harmittelija
        ... kirjoitti:

        Top Studio Joensuussa on kaikkein para ja etenkin Terho. Todella ammattitaitoista ja hyvää palvelua. Ja uskaltaa antaa "vapaat kädet". Hinta voi olla ehkä hieman kalliimpi kuin muualla, mutta hinta-laatu suhde ehdottomasti parhain. Suosittelen!!

        Oletin minäkin, että hinta-laatusuhde on oikea.... hmm... kuinkas kävikään. Meni rutkasti rahaa ja nyt tukka pilalla. Huh sentään.


      • mikaela123
        harmittelija kirjoitti:

        Oletin minäkin, että hinta-laatusuhde on oikea.... hmm... kuinkas kävikään. Meni rutkasti rahaa ja nyt tukka pilalla. Huh sentään.

        Saman sain myös minä kokea. Käsittelivät hiuksia liian rajusti, tekivät selkeitä virheitä värjäyksessä, joten nyt on tukka ruma ja ohuempi :( eivätkä kaiken lisäksi ole pahoillaan asiasta!


    • mielestäni

      Paras kampaamo Joensuussa on entinen TP Salon, eli nykyinen Team. Halvimmat hinnat taitaa olla parturi kampaamo Maretissa joka on Kirkkokadulla, muistaakseni se oli edullisimpana jossain kuluttajavertailussa...?

      • Anna

        Suuri kiitos vastanneille! Eiköhän noista varteen otettavia vaihtoehtoja löydy.


      • Kampaajansa löytänyt

        Parturi-Kampaamo Maret on paras! Monessa olen käynyt, mutta juuri Maaret osaa katsoa mikä sopii & ideoida kivoja uusia juttuja. Ja hulvaton persoona kaupan päälle!

        Heillä on nettivarauskin: https://varaamo.com/web/parturi-kampaamo-maret


    • Kirsti

      Paras kampaamo on ennen Piparkakkutalossa sijainnut, nyt sitä vastapäätä sijaitseva kampaamo.

    • kampaamo

      Löytyy Niinivaaran ostoskeskuksesta, Niinivaaran Salonki!

    • Parturoitu

      Minusta Tukkavintti on ihan asiallinen parturi, mutten ota kantaa tuohon kampaamopuoleen.

      • siru

        siellä kyllä riippuu ihan henkilöstä jonka käsittelyyn joudut ja hinnassa ainaki löytyy!!
        ennen siellä oli muutama tosi taitava kampaaja mutta en tiedä ovatko siellä enää töissä. henkilökemiat ihan peestä ja asiakkaistakin puhuttiin selän takana paskaa!! joten ei sinne ikinä!!


      • taki
        siru kirjoitti:

        siellä kyllä riippuu ihan henkilöstä jonka käsittelyyn joudut ja hinnassa ainaki löytyy!!
        ennen siellä oli muutama tosi taitava kampaaja mutta en tiedä ovatko siellä enää töissä. henkilökemiat ihan peestä ja asiakkaistakin puhuttiin selän takana paskaa!! joten ei sinne ikinä!!

        Olen käynyt molemmissa juhlakampauksen teossa. Tukkavintissä pyydettiin käymään etukäteen suunnittelussa (mikä koostuikin siitä, että kampaaja näki mun tukan ja pyysi tulee vähän varattua aikaa aiemmin), jälki oli ihan jees mutta hinta yli 60 e puolentoista tunnin työstä. Enkä edes tajunnut pyytää opiskelija-alennusta. Ja kampaaja oli vähän töykeä... (tietty oli klo 7 aamulla...)

        Viime kesänä kävin varaamassa ajan henk.koht. Hiusjengiin juhlakampausta varten. Siinä samalla kampauksen tekevä kampaaja tuli katsoo tukan kunnon, paksuuden tms. ja suunnitteli samalla alustavasti kampauksen. Loppujen lopuksi sain mielettömän makeen tukan ja vaikka sitä työstäessä menikin yli kaksi tuntia, maksoi koko komeus pinnien kanssa 40 e.. ja samaan hintaan sain vielä hiuslakan. :) Hyvät muistot jäi. Oon nyt varannut sinne ajan leikkausta varten, saa nähdä kannattaako entisessä kotikaupungissa mennä kampaajalle.. :)


      • klöllöl

        Mikäs tukkavintissä on vikana?


    • kankku

      Joko city-marketissa, anttilassa tai prismassa. Anttilan Team on myös hyvä ja Top-Studio entisellä keskustan linja-autoasemalla.

    • ppp...

      käy ALEXANRASSA
      todella hyvää palvelua, osaavia ja hyvin hiusmuodissa mukana olevia tekijöitä, ja onhan omistaja seppo kuuluisa kilpailuistaankin!!!

      • Tyytyväinen

        Minun mielestäni ehdottomasti paras kampaamo mitä Joensuusta löytyy on Top Studio..ehkä hieman kalliimpi paikka mitä muut kampaamot,mutta kampaaja osaa todellakin hommansa. Lopputulokseen voi olla ainakin tyytyväinen. Hyvästä kannattaa maksaa.


      • Joku siellä käynyt.

        Pieni juttu,mutta toistuva virhe...
        Se on Alexander.


    • Tyyväinen asiakas

      on uusi, vuodenvaihteessa avattu kampaamo Kauppakadulla Alkoa vastapäätä. Siellä nuoria palvelee kampaaja/meikkaaja Eevi. Suosittelen!

      • juoruja kuullut

        Paljonko Bohemiassa maksaa väri leikkaus? Oon kuullut siitä hyvää.


      • nääs,nääs
        juoruja kuullut kirjoitti:

        Paljonko Bohemiassa maksaa väri leikkaus? Oon kuullut siitä hyvää.

        hintaa en tiedä, koska asustelen muualla Suomessa. Uskon, että Bohemia ei edelleeenkään ole niitä kalleimpia paikkoja. Kannattaa soitella Bohemiaan ja kysäistä asiaa.


    • Marita

      ei ollut hyvä paikka, tai mulle vissiin sattu vaan huono/kokematon kampaaja. Se oli aika nuori tyttö ja kauheen epävarman oloinen. Leikkauksesta tuli ihan toispuoleinen (mikä ei ollut tarkoitus) ja muutenki epätasainen. Ja hinta oli naisten hiusten leikkuusta 30 ekee! Vähän kirpas, mut eipä auta munkaan tässä marista vaan pitäis sanoa suoraan kampaajalle, jos ei oo tyytyväinen..

    • kannalla

      Sieltä saa ihmisläheistä palvelua ja hyvät opiskelijaedut. Perusleikkaus maksaa 14 - 20€ työmäärästä riippuen. Lisäksi siellä viihtyy vaikka pidemmän aikaa ja maksaa vaikka mukavasta rupattelutuokiosta heiman extraa :)

    • missä?

      Osaatteko sanoa kokemuksesa että missä joensuussa tehdään hyviä kampauksia (esim juhla-, morsiuskampauksia).
      Sellainen nuorekas paikka mutta kokeneet ja varmat ja osaavat kampaajat.
      siis missä nuoret ja nuorekkaat morsiamet ootte käyneet hääkampauksen ottaa.....???

    • uutta etsin

      Trendin Tiia olis paras, mutta se on nyt äitiyslomalla. Hinta kohdallaan (60e väri pitkien hiusten leikkaus), kuuntelee asiakasta ja osaa hyvin. :)

      Hiusjengiä testasin viimeksi, ja leikkaukseen olin ihan tyytyväinen, mutta väriin en. Maksoi 70e.

      Maretissa Kirkkokadulla kävin joskus, ja tosi halpa oli, mutta aika tylsä. Ei mitään uutta ikinä.

      • MIES-asiakas

        Paras ja halvin parturi-kampaamo on ehdottomasti omakotitalossa toimiva, Lattamiehentiellä PARTURI-KAMPAAMO LIISA KAROSTO, joka löytyy puhelinluettelosta.
        Suosittelen lämpimästi.


      • Aina tyytyväinen

        Ann-Mari oli ennen hiusjengillä ja lähti siitä itsekseen tekemään Maija cosmeticin tiloihin.
        Rakenteli vajaa pari vuotta sitten liiketilan kotinsa yhteyteen Linnunlahdelle. Sinne on nyt helppo mennä, ei tarvii kallista parkkimaksua maksella.
        Aina on hyvä palvelu ja hiukset loistavat. Koskaan ei ole tullut pettymyksiä eikä jumitu yhteen malliin. Kampauksetkin ovat kestäneet aamuyön pikkutunneille, niin kuin hän aina lupaa :)


    • Piällekahtoojo

      Jos tahot halavalla, niin mää Ämmikselle. Siellä on nättii tyttölöi tekeemässä ja yks nuor openkokelas, tosin ei oo aito ope vuan sinne päin, mut hyvä varmaankin muute. Ja onhan siellä Kakkinen ja vippi Vitonen tai Harjuuska piällekahtojina ja joskus joki Hiushalakeeman Kuahtoojo . Joo, suat noppeen koneleikkaukset alt aika yksikön eikä maksa palajoo ja varmaan parran höyläys on ihan ilimattesiks. Ne on sit tosj reilui immeisii jo varsinnii. Niin et kipin kapin sinne vuan, ja varroo aikoo vähintään puolj päivee ellei enemmännii...

    • Anu25

      Mielestäni jo lopettaneessa Tukkavintissä vasta hyvää palvelua olikin! Työntekjät olivat aina ystävällisiä ja aina lähdin mieleiselle tukalla pois! Mutta mm.stop studion Terhon käsittelyn jälkeen..hohhohoijaa! EN ole ennen törmännyt yhtä töykeään ja itseään täynä olevaan kampaajaan. Sinne liikkeeseen en minä ainakaan jalallani astu. Samoin myös team, en tykkää yhtään. Ei siellä ole yhtään kodikas tunnelma tai mitään. Otetaan vain asiakas sisään, otetaan rahat ja päästetään pois.

      • C-h-o

        Mun mielestä Teamissa on mahtava palvelu, ainakin muutama tosi kiva kampaaja, ja oikeastaan kaikki varmasti todella hyviä työssään! Neljän eri tyypin käsittelyssä olen siellä ollut ja aina olen kyllä ollut tyytyväinen vaikka erittäin tarkka olenkin hiuksistani! Todella nuorekas paikka ja tyyli on sen mukainen ja ainakin mun mieleen. Eihän se kyllä kodikas silloin oikein ole, jos sitä lähtee hakemaan, mutta musta todella viihtyisä.


      • get it

        pakko kommentoida että kyse on top studiosta ei stopista jotka ovat eri liikkeitä =)


      • noorah-83

        samaa mieltä top studioon ei enää ikinä, töykeä ylimielinen palvelu. teamista en tiedä..


    • ikävä tukkavinttiä

      Lähes koko viestiketju on vuodelta 2005. Onko kellään tuoreempia kokemuksia Joensuulaisista kampaamoista, joissa onnistuu raitojen teko?

      • joo:)

        Kunhan et mene teamiin etkä stop studioon niin luulis onnistuvan raitojen teko melkein missä vaan.! :D
        Mut rakkaat ihmiset suosikaa ihmeessä yksityisyrittäjiä! ei oo varmasti helppoo joensuussa selvitä tästä lamasta liikkeessä jossa on vaan yksi tai muutama työntekijä.. Ja kun joensuussa näitä isoja ketjuja (kampaamoita) jo joka nurkalla on niin kyllä se kilpailu ja selviäminen on kovaa..


      • mihin menisin

        Voisiko joku kertoa mihin Tukkavintti hävisi tai miksi lopetti. Olin 15 vuotta asiakkaana ja kun pitkän ajan päästä olin menossa liikkeeseen, niin se olikin lopettanut.


      • lyhyttukkainen
        mihin menisin kirjoitti:

        Voisiko joku kertoa mihin Tukkavintti hävisi tai miksi lopetti. Olin 15 vuotta asiakkaana ja kun pitkän ajan päästä olin menossa liikkeeseen, niin se olikin lopettanut.

        mutta jonkinlainen jatke on Kiharakammari Torikadulla


      • Tiinanaa
        lyhyttukkainen kirjoitti:

        mutta jonkinlainen jatke on Kiharakammari Torikadulla

        Joo ite kävin kanssa montamonta vuotta Tukkavintissä ja kyllä harmittaa kun se joutu lopettamaan! Ainakin minulle työntekijät sanoi että ei ole vaan enää varaa jatkaa niin ison yrityksen pyörittämistä kun tuo lamakin nyt tupsahti. Olihan Tukkavintilla niin monta työntekijääkin..
        Ja tuosta Kiharakammarista. Se on ilmeisesti tämän Tukkavintin omistajan Aulin uusi liike? Näin ainakin minulle on kerrottu? Vaikuttaa kyllä tosi mukavalta paikalta! Onko kellään tietoa minne muut tukkavintin työntekijät ovat päässeet töihin?


      • Neuvoa vailla

        Kävin itse tuttavan suosituksesta TopStudiossa enkä toiste mene. Joten kaipaan nyt uusia vinkkejä. Millainen mahtaa olla Päivin HiusSoppi, tais olla Siltakadulla?!


      • NÄIN ON!
        mihin menisin kirjoitti:

        Voisiko joku kertoa mihin Tukkavintti hävisi tai miksi lopetti. Olin 15 vuotta asiakkaana ja kun pitkän ajan päästä olin menossa liikkeeseen, niin se olikin lopettanut.

        kuullut termin KONKURSSI?


      • C-h-o
        joo:) kirjoitti:

        Kunhan et mene teamiin etkä stop studioon niin luulis onnistuvan raitojen teko melkein missä vaan.! :D
        Mut rakkaat ihmiset suosikaa ihmeessä yksityisyrittäjiä! ei oo varmasti helppoo joensuussa selvitä tästä lamasta liikkeessä jossa on vaan yksi tai muutama työntekijä.. Ja kun joensuussa näitä isoja ketjuja (kampaamoita) jo joka nurkalla on niin kyllä se kilpailu ja selviäminen on kovaa..

        Teamissa kyllä onnistuu raitojen teko :o :P paremmin kuin monessa muussa paikassa


      • vakkari.
        Tiinanaa kirjoitti:

        Joo ite kävin kanssa montamonta vuotta Tukkavintissä ja kyllä harmittaa kun se joutu lopettamaan! Ainakin minulle työntekijät sanoi että ei ole vaan enää varaa jatkaa niin ison yrityksen pyörittämistä kun tuo lamakin nyt tupsahti. Olihan Tukkavintilla niin monta työntekijääkin..
        Ja tuosta Kiharakammarista. Se on ilmeisesti tämän Tukkavintin omistajan Aulin uusi liike? Näin ainakin minulle on kerrottu? Vaikuttaa kyllä tosi mukavalta paikalta! Onko kellään tietoa minne muut tukkavintin työntekijät ovat päässeet töihin?

        on nykyisin Niskakadulla kun Torikadun taloa puretaan. On todella hyvän ja ystävällisen kampaamopalvelun paikka jota voin suositella kaikille.


      • hpddsao

        Top Studiossa ei onnistu pitkille hiuksille. Altaat ovat liian pienet, että hiukset säilyisivät ehjänä käsittelystä.


    • pirpana88

      on rantakylässä oleva Irjette. Siellä muistaakseni lyhyillä hiuksilla lähtöhinta 30e( sis leikkaus) ja en muista paljon lähtöhinta on pitkille hiuksille mut itselläni tosi pitkät hiukset ja värjäys kahella värillä ja leikkaus maksoi vain 70euroa. Ei paha mun mielestä. Mul on niin pitkä tukka et jos kävisin jossain esim. hair storella saisin maksaa ainakin 100e ja enemmänkin. Suosittelen kyl lämpimästi.

      • wanhako...en todella

        kampaamo on se, mihin olet tyytyväinen. noloa suositella jotain yritystä, mene itse johonkin ja totea, riittikö ammattitaito ja oletko tyytyväinen. 60 vuoden kokemuksella kertoilen!


      • kasjuu
        wanhako...en todella kirjoitti:

        kampaamo on se, mihin olet tyytyväinen. noloa suositella jotain yritystä, mene itse johonkin ja totea, riittikö ammattitaito ja oletko tyytyväinen. 60 vuoden kokemuksella kertoilen!

        Onko kellään kokemuksia Pilkon Citymarketin CityLookista? Onko minkä hintainen? Kuka on paras kampaaja siellä?


    • --Neiti--

      Olen todella vaativa hiusteni suhteen ja olen pettynyt monta kertaa kampaamoihin joissa olen käynyt. Mutta nyt löysin hyvän paikan jota voin suosotella suurella sydämellä muille myös jotka etsivät hyvää kampaajaa ja palvelua. Hintakin on aivan kohtuullinen ja sain vielä alennusta koska olen opiskelija.

    • savulasi

      Alexandra ja top studio ainakin hyviä kampaamoja!Hinta-laatu suhde kohdallaan!Ja palvelu iloista ja ammattitaitoista!
      Ja joensuun parasta palvelua lasitusliikkeistä saa Röschiltä!!!!Älyttömän mukavaa porukkaa....tietämätöntä naisasiakasta palveltiin todella hyvin.Ja edullisin kun vertaa muihin vastaaviin joensuulaisiin liikkeisiin!!!
      Kannattaa poiketa paukkajantielle kun tarvitsee lasitusliikkeen palveluja!!!!!!!!!

      • huuuhu

        Ai että alexandrassa ja top studiossa hinta-laatu suhde kohdallaan?sulla mun nauraa. tuohan vasta puppua oli.
        Kummassakin paikassa vieläpä niin työkeä ja epämiellyttävä ilmapiiri että..


      • lellumallu

        Ja se söpö Hekihän on siellä paukkaajantiellä....


      • liukulasi
        lellumallu kirjoitti:

        Ja se söpö Hekihän on siellä paukkaajantiellä....

        Siis kumpaa tarkoitat,nuorempaa vai vanhempaa!Ei omena kauas puusta putoa.....töykeää ja ylimielistä palvelua!!!!
        En suosittele!!!!!!


    • Puhpalllllura
      • Cutry

        Yhteenveto: voit mennä ihan mihin vaan...


      • koäplö

        ei kannata mennä...ei ole paljon sen halvempaa ja värjääminen kestää ja kestää ja kestää... itse taisin olla lähemmäs 4 tuntia kun raitoja laitettiin, kun koko ajan pitää kysyä opelta. mutta siis sehän tietysti siinä on tarkotuskin, hyvä kun kysyvät.


    • Yllättynyt

      Tuttavien suosituksesta kävin kokeilemassa Otsolassa sijaitsevaa parturi-kampaamo Elisaa! Mulla on tosi pitkät ja paksut hiukset, mutta hinta-laatu suhde sai suun auki! Juuriväri, raidat ja leikkaus yhteensä 51 euroa! Pelkkä juurivärjäys viimeksi 33e. Olen käynyt nyt muutaman kerran ja näillä hinnoilla en vaihda. Paikka on siinä Tulliportinkadun varressa, näkyy isot keltaiset kyltit kadullekin. Paikkana ei mitenkään viihtyisä ja vähän "juntti" eikä sisustusta juuri ole, mutta enpä valita. Muualla tupla hinnat! Suosittelen! Nyt saa vaan toivoa, ettei asiakaskunnan lisääntyminen saa yrittäjää nostamaan hintoja. Tätä suosittelen lämpimästi! Itsekin kävin monta vuotta vain keskustan paikoissa, mutta sivukujan yllättäjä kyllä toimii!

      • Hius-Hius

        Hei!

        Henkilökohtaisesti tykkään Alexader Galleriasta Niskakadulla (kahvila Houkutusen vieressä)
        Ammattitaitoinen ja mukava henkilökunta, hyvä asenne ja en pahastu jos joudun odottamaan koska siellä on HIEROVA TUOLI, jossa voi istuskella :) Samoin pesupaikoilla saa halutessaan selkähieronnan samanaikaisesti.

        Oon ottanu pääasiallisesti värjäyksiä ja leikkauksia ja ikinä ei ole ollut mitään negat. sanottavaa. Erityisesti tykkään, että henkilökunnan kanssa voi keskustella eri vaihtoehdoista ja usein saan ehdotuksia, mitä en ole itse älynnyt ajatellakaan ja lopputuloksesta olen aina tykännyt! Sinne on vaan jotenkin niin helppo mennä, koska mulle on tärkeetä se, että voi antaa toisaalta vapaat kädet ja toisaalta kokemus siitä, että tulee hiushaaveissaan kuulluksi!

        Suosittelen lämpimästi!


      • Aurinkoinen Maa
        Hius-Hius kirjoitti:

        Hei!

        Henkilökohtaisesti tykkään Alexader Galleriasta Niskakadulla (kahvila Houkutusen vieressä)
        Ammattitaitoinen ja mukava henkilökunta, hyvä asenne ja en pahastu jos joudun odottamaan koska siellä on HIEROVA TUOLI, jossa voi istuskella :) Samoin pesupaikoilla saa halutessaan selkähieronnan samanaikaisesti.

        Oon ottanu pääasiallisesti värjäyksiä ja leikkauksia ja ikinä ei ole ollut mitään negat. sanottavaa. Erityisesti tykkään, että henkilökunnan kanssa voi keskustella eri vaihtoehdoista ja usein saan ehdotuksia, mitä en ole itse älynnyt ajatellakaan ja lopputuloksesta olen aina tykännyt! Sinne on vaan jotenkin niin helppo mennä, koska mulle on tärkeetä se, että voi antaa toisaalta vapaat kädet ja toisaalta kokemus siitä, että tulee hiushaaveissaan kuulluksi!

        Suosittelen lämpimästi!

        Linkki:
        http://www.alexandergalleria.fi/


      • :O
        Hius-Hius kirjoitti:

        Hei!

        Henkilökohtaisesti tykkään Alexader Galleriasta Niskakadulla (kahvila Houkutusen vieressä)
        Ammattitaitoinen ja mukava henkilökunta, hyvä asenne ja en pahastu jos joudun odottamaan koska siellä on HIEROVA TUOLI, jossa voi istuskella :) Samoin pesupaikoilla saa halutessaan selkähieronnan samanaikaisesti.

        Oon ottanu pääasiallisesti värjäyksiä ja leikkauksia ja ikinä ei ole ollut mitään negat. sanottavaa. Erityisesti tykkään, että henkilökunnan kanssa voi keskustella eri vaihtoehdoista ja usein saan ehdotuksia, mitä en ole itse älynnyt ajatellakaan ja lopputuloksesta olen aina tykännyt! Sinne on vaan jotenkin niin helppo mennä, koska mulle on tärkeetä se, että voi antaa toisaalta vapaat kädet ja toisaalta kokemus siitä, että tulee hiushaaveissaan kuulluksi!

        Suosittelen lämpimästi!

        Nyt taatusti katosivat asiakkaat. Rahat menivätkin omaan taskuun.
        Sama juttu torikauppiailla kesäisin.


      • KristiinaTu
        :O kirjoitti:

        Nyt taatusti katosivat asiakkaat. Rahat menivätkin omaan taskuun.
        Sama juttu torikauppiailla kesäisin.

        Huhuin mukaan kaupungissa on parturiammattikuntaan kuuluva kavaltanut ison summan, on sitten tuomittu ja nyt epäillään poistuneeksi maasta? Onko mahdollista?


      • Timbesa
        KristiinaTu kirjoitti:

        Huhuin mukaan kaupungissa on parturiammattikuntaan kuuluva kavaltanut ison summan, on sitten tuomittu ja nyt epäillään poistuneeksi maasta? Onko mahdollista?

        toistenkin kampaamoiden toiminta. Pikkupaikkakunnilla voi kassan ohi livahtaa seteleitä. Sen lisäks
        ammattilaisten rahan runsaus ihmetyttää.


      • iahana tukka
        KristiinaTu kirjoitti:

        Huhuin mukaan kaupungissa on parturiammattikuntaan kuuluva kavaltanut ison summan, on sitten tuomittu ja nyt epäillään poistuneeksi maasta? Onko mahdollista?

        Enpä tiedä minne ukko on hävinny rahoinensa. Harmittaa, että pilaa monien hyvien ja tunnollisten kampaajien maineen huonolla toiminnallaan.
        Ja asiasta toiseen, löysin joku aika sitten todella mukavan ja ammattitaitoisen kampaajan linnunlahdelta. Ann-Marilla on inhimilliset hinnat ja tukkani ei ole koskaan näyttänyt näin hyvälle. Suosittelen kokeilemaan!! Opiskelijankin kukkaro kestää käynnin.
        On kuulema aikaisemmin työskennellyt keskustassa, mutta nyt pari vuotta kotinsa yhteyteen rakennetussa kampaamossa.


      • Timbesa
        iahana tukka kirjoitti:

        Enpä tiedä minne ukko on hävinny rahoinensa. Harmittaa, että pilaa monien hyvien ja tunnollisten kampaajien maineen huonolla toiminnallaan.
        Ja asiasta toiseen, löysin joku aika sitten todella mukavan ja ammattitaitoisen kampaajan linnunlahdelta. Ann-Marilla on inhimilliset hinnat ja tukkani ei ole koskaan näyttänyt näin hyvälle. Suosittelen kokeilemaan!! Opiskelijankin kukkaro kestää käynnin.
        On kuulema aikaisemmin työskennellyt keskustassa, mutta nyt pari vuotta kotinsa yhteyteen rakennetussa kampaamossa.

        liikkeestä, missä ohivetäjä on! Kyl siel jotain tietoo liikkuu.


    • 20 käynyt hänellä :)

      mielestäni trend on hyvä ..ja seija veeman-karvinen.

      • ehdottomasti

        En ole vielä parempaa palvelua hiuksilleni missään saanut. Kaikki työntekijät ovat todella ammattitaitoisia ja mukavia muutenkin. Hintataso nyt on tietysti kallis, mutta sen arvoista on saada juuri sellaiset hiukset kuin on halunnut.


      • Huoliteltu Eva
        ehdottomasti kirjoitti:

        En ole vielä parempaa palvelua hiuksilleni missään saanut. Kaikki työntekijät ovat todella ammattitaitoisia ja mukavia muutenkin. Hintataso nyt on tietysti kallis, mutta sen arvoista on saada juuri sellaiset hiukset kuin on halunnut.

        Hiukan ujona naisihmisenä toivoisin löytäväni paikan jossa myös seiwataan, eli siistitään pikkuisenkin karvat. Onko tällaista palvelua missään Joensuussa.


      • ei irjetteen!!!
        Huoliteltu Eva kirjoitti:

        Hiukan ujona naisihmisenä toivoisin löytäväni paikan jossa myös seiwataan, eli siistitään pikkuisenkin karvat. Onko tällaista palvelua missään Joensuussa.

        hiukset pilalle saksittu enkä ole ainoa,en päässy omalle kampaajalle ja ajattelin et kokeilen sitä liikettä nii eikö menny tukka pilalle!!! sinne en kyllä mene vaikka maksettas. siellä sellanen mummi leikkaa ja leikkaa nii et itkien kotiin...


      • lompssan
        Huoliteltu Eva kirjoitti:

        Hiukan ujona naisihmisenä toivoisin löytäväni paikan jossa myös seiwataan, eli siistitään pikkuisenkin karvat. Onko tällaista palvelua missään Joensuussa.

        Ota eeva kaasutoho ja sillä tulella kun sheivaat, niin takaan että ei vielä ensivuonnakaan karvat kasva lompsaasi! Eipähän tarvii sitten karvoja hävetä ja mennä keltään sheivaamista kyselemään, ujo kun olet!


      • Kyrpä-Jooseppi.
        Huoliteltu Eva kirjoitti:

        Hiukan ujona naisihmisenä toivoisin löytäväni paikan jossa myös seiwataan, eli siistitään pikkuisenkin karvat. Onko tällaista palvelua missään Joensuussa.

        Minä olen miehenä, aina saanut hyvää palvelua eri joensuun 'päänleikkuupaikoista'!
        En voi ryhtyä suosittelemaan ketään, sillä sehän olisi väärin eri yrittäjiä kohtaan ja laitonta mainontaa!

        Tuosta sheivauksesta sen verran, että on ehkä parasta että itse kukin tekee ne itse!
        Joensuusta toki löytyy useitakin eri ns'yrittäjiä', jotka sheivaa häpykarvakin asiakkaan haluamaan muotoon, ilman seksuaalisia taka-ajatuksia.


    • kyllästynytmies

      Aleksander prismassa on minun entinen paikka. Kyllästyin röökille haiseviin tyttöihin ja huonoon joskus jopa törkeen huonoon leikkaukseen. Siellä on 2 tyttöä jotka tekee hyvää jälkeä .Toinen tumma kaunokainen yleensä kassan takana ja samalla rivillä vaalee pitkätukkainen...

    • Minämoij

      Mie suosittelen sitruunaa mikä on siinä metropolin rakennuksessa. Oikein mukava tyttö oli siinä leikkaamassa hiuksia, ei maksanut paljoa ja jälkikin oli hyvä.

    • tiia--

      Itse kävin vuosia Ykköspaikassa Kekäleen vieressä, mutta kun Jaana lähti niin tässä ollaan etsimässä uutta paikkaa! Stoppiin en mene enää ikinä, kamalaa jälkeä tuli ja töykeää palvelua kaupan päälle.

      Etsinnässä olisi nuorekas, hyvää palvelua omaava kampaamo jossa taidokkaat kampaajat! Hinta ei ole niin tärkeää, kunhan osaisivat kertoa vähän minkälainen malli ja otsis sopii.

    • K.Kuittinen

      Yhteiskuntavastuu kannattaa pitää mielessä kampaamoja valitessa. Elikkä kun verot on maksettu, hyvää jaetaan ja homma pelaa. Ei kuitittomia juttuja.

      • AnnaleenaG

        Justiinsa tänään oli juttua lehdissä harmaasta taloudesta. Monta miljardia jääpi valtiolta saamatta ja kunnilta lisäksi. Pyytäkää kuitti kampaamoreissustanne. Se estää tiskinalustoimintaa. Me saatas Tikkamäelle uusia hoitoja sekä palveluja.
        Millään alalla ei tarvita vapaamatkustajija.


    • uus tugga

      Kävin ennen Teamilla. Annoin siellä aina vapaat kädet tehdä mitä haluaa. Tulos oli kaks senttiä latvoista pois ja raitojen paikkaa muutettiin.
      Nyt sitten kävin Festinossa ja malli muuttui :) Ja värjäykseenkin tuli uutta. Ja säästöä oli Teamiin verrattuna 40 e!

    • Suomalaista,laatua,p

      Kuurnankadulla olevassa liikkeesä sheivaavat myös alapään lisä maksusta

    • hairway to heaven

      EIKÖ täällä ole vielä Suositeltu HIUSPLANEETTAA?

      Siinä todella hyvä kampaamo, Outille vaan!!! Tuotteet ovat ammoniakittomia (suosittelen kaikille blondeille, säästää hiusta!). Hiusten kunto parantunut tuolla käymisen jälkeen! Värjäyksen aineenvaikutuksen aikana teetä tai kahvia ja pesun yhteydessä päähierontaa. TAITAVA NAINEN!

      Ja koska puhtaasta palvelusta on kyse, Henkilökemiat vaikuttavat AINA. Kuten huomaa, riippuu siitä mistä itse pidät ja kuka kampaaja sattuu kohdalle.
      Näille kampaamoille ei(Kokeiltu on):
      Alexander (kallis vert. laatuun)
      Hiusjengi (3 tuntia tuolissa istumista eikä mitään tapahtunut),
      Ykköspysäkki (sama juttu kun edellisessä)
      Päivin hiussoppi (ihan ok. suht edullinen)
      Modelia (vanhan mummon tyyli - en siis suosittele)
      Jotain muitakin on vielä testattu.. ei tuu mieleen.

      • KESTOASIAKAS

        Olen todella samaa mieltä. Hiusplaneetta on ennenkaikkea ympäristöystävällinen- ammoniakiton- mutta myös asiakasystävällinen. Lähes 20 vuotta sitten en ulkomailta palattuani uskonut löytäväni Joensuusta haluamaani luonto- ja hiusystävällistä kampaamoa, mutta kauan etsittyäni löysin kuin sattumalta liikkeen, jonka toinen omistaja Tuula jatkaa nyt omassa yrityksessään palvellen asiakkaita loistavasti. Outi kuuluu samaan kaartiin. Ammoniakittomuudesta johtuen hinnat ovat hiukan kalliimmat, mutta kaikenpuolisesta LAADUSTA kannattaa maksaa.
        LUONTOA JA IHMISTÄ KUNNIOITTAEN -Hiusplaneeta

        yksi todella tyytyväinen
        KESTOASIAKAS


    • hiqu

      Missä hiusplaneetta? Nyt on kaikkia kampaamoita tasaisesti haukuttu niin eihän tässä kohta kukaan uskalla mennä minnekkään. Typerää yleistää firmojen suhteen, kampaamoissa useita erilaisia ja erilaista jälkeä tekeviä kampaajia.

    • sad

      300 euron juusto kampaamo ja anna mulle 500 euroo kiitos!

    • ovehcin

      kontiolahdella on yksi heli parturi , niin minä käy hänellä 25 euroa. t, aleksander ovehcin.

    • oona90

      Festino Kauppakadulla on ihan paras. Opiskelijoille vielä -10%. Tänään kävin itse taas enkä kyllä vaihda kampaamoa! :)

    • TIGI

      Olen käynyt monissa kampaamossa Joensuussa ja olen pettynyt aika moniin.. Tässä tietoa parista kampaamosta, joissa olen käynyt

      Top Studio: Kukaan muu ei osaa värjätä tai leikata tukkaa kuin Terho. Hän taitaa nykyisin vain opettaa nuoria tyttöjä "kampaajiksi", jotka sitten pilaavat asiakkaitten tukat kun ovat lähteneet pois opetuksesta.. Kokeiltu on.
      Myyn Top Studio: Hiusten värin tuli olla luonnollisen vaalea, mutta tulos oli että hiukseni olivat aivan keltaiset ja pahinta siinä oli, että tyvi oli aivan valkoinen ja latvat kusen keltaiset, joten en varsinkaan suosittele vaalea hiuksisille, mikäli ette halua kulkea pipo päässä pois kampaajalta, kuten allekirjoittanut..
      Stop: Värinpoisto todella epäonnistunut
      Hairlekiini: Ei kunnon asiakaspalvelua ja tukka näytti aina samalta kuin ennen kampaamolle menoa..
      Aleksander: loistava yo kampaus. Ei muita kokemuksia, koska erittäin kalliit hinnat.
      Ykköspaikka: Kävin tosi pitkäaika sitten siellä, mutta tällöin leikkaus ja väri onnistui mielettömän hyvin, mutta tällöin kyseessä oli lyhyt tukka.
      Päivin hiussoppi: Reetta osaa leikata tukan tosi kivasti. Edullinen. Parhaimmat hiustenpidennykset Joensuussa ja tosi edullinen. Hinta-laatu suhde on tosi hyvä.

      • YLLÄTTYNYT

        Olen käynyt hiusmuotoilukoulussa asiakkaana ja sain todella hyvät raidat ja leikkauksen pitkiin hiuksiin. Oppilailla se luonnollisesti vei vähemmän pidemmän ajan toteuttaa. Hyvä ilmapiiri ja mukavia oppilaita. Suosittelen kaikille.


    • muori58

      TUULAMARI ehdottomasti !

    • INDIE

      Hyvä palsta . Löysin kampaamon. Se jota haukutaan eniten on yleensä paras ja niin tälläkin kertaa. Kateeellisten panettelua.

    • olga

      Päivin Hiuspaletti!

      Suht edulliset hinnat.
      Ensiksi kävin vain etutukkani leikkauttamassa, jonka jälkeen
      värjäsin ja laitoin hiuspidennykset. Reetta osaa tehdä loistavaa
      jälkeä siellä. Hän on laittanut minulle muutaman kerran myös
      ripset ja kynnet ja hyvin ovat pysyneet näillä hinnoilla :)

      • muodidukka

        Joensuusta:
        Team sekä Unik!

        Ei ole tullut ikinään pipopakkoa heidän jälkeen. ;-)


    • kaiken kokeillut

      Parturi-Kampaamo Saksii ehdottomasti joensuun paras. Annella silmää niin värille kuin tyylille ja osaa vielä luoda vision asiakkaan hiuksiin. Ja hintakin kohdillaan. Ainut vaan joutuu varaamaan etukäteen ajan että varmasti pääsee. SUOSITTELEN :)

    • En vaihda enää

      Kannattaa kokeilla PS-TEAMia, kaupungin parasta palvelua ja todella edulliset hinnat.
      Plussaa myös, että värit ovat hajusteettomia ja todella hyvin kestäviä.
      Kannattaa kokeilla.
      Taitaa löytyä netti sivuilta hinnastoa..

      • festino on paras!

        FESTINO on paras, omistaja Annella on joka kerta jotain uusia ideoita! Ja en oo kuullu et muualla tehdään SP-tehohoitoja, ihan huipun pehmeet hiukset tulee joka kerta! Ja teho kestää pitkään! Ei tarvii miettii paikan vaihtoo enää!


    • Hyvin meni!

      Ykköspaikka on paras! Siellä on nyt joku opiskelija joka tekee halvalla ja osaava on! Kannattaa käydä!!!

    • Klip klip

      Ykköspaikassa taitaa vaihtua tuolivuokrapaikalla tekijä usein.

    • Siksak saksii

      En menis ykköspaikkaan. Koko ajan vaihtuu henkilökunta. Koskaan ei tiedä mitä saa. Kaikki hyvät ja mukavat tekijät lähteneet pari kolme vuotta sitten.

    • Vaikea löytää hyvää

      Hiusplaneetta tais muuttaa samoihin tiloihin Päivin Hiuspaletin kanssa. Hiuspaletin Reetta oli hyvä kampaaja, mutta siirtyi Prisman kampaamoon. Nykyisin suosin Hairlekiinia.

    • kaasoilija

      Kampakammari vähän Joensuun ulkopuolella on huippu, ja uudistunut. Kysy Pipsaa.

    • erittäinkiva

      Parturi-Kampaamo Nanna & Ouska. Siellä tosi kiva sisustus, ja iloinen asiakasystävällinen ammattitaitoinen henkilökunta.

    • mimimimomomo

      ÄLÄ MENE ALEXANDERIIN! Kaverin hiusväri täysin laikukas käsittelyn jälkeen ja "kerrostettu tukka" tarkoitti sitä, että teki kaksi suoraa leikkausta eri korkeuksiin tukkaa! Lisäksi huolimaton pesu, mistä johtui, että väriä jäi tukkaan ja kotona piti käydä uudestaan suihkussa. Ja yhtä huolimaton föönaus, tukka jäi kosteaksi. Kaveri joutui ITSE siistimään tukkansa kotona, koska parturissa ei huomannut, että oli jätetty tuollainen porras hiuksiin. Ja kehtasi parturi vielä kertoa asiakkaalle, että kiirehtii hieman, että ehtii bussiin. Jos on kiire, eikä ehdi hoitaa asiakasta loppuun, ei pitäisi ottaa asiakasta. Tai sitten tehdään homma kunnialla loppuun ja mennään seuraavalla bussilla.

    • suosittelen helinää

      Minä suosittelen Parturi-kampaamo Helinää Kanervalassa. Etenkin laineikkaille/luonnonkiharille on vaikea löytää osaavaa leikkaajaa, Helinässä Heini osaa hoitaa senkin homman.

      • etsin kunnes löydän

        leikkaako kukaan tai mikään kampaamo pelkällä veitsellä vuollen? on sellainen hiuslaatu, että alkaa hapsottaa, jos ei ohenneta vuolemalla ja oon jopa kuullut että kaikkea ne asiakkaat aina toivoo ja selittää, mutta näin vaan on.
        mistä löytyis :(


      • Olen löytänyt jo...
        etsin kunnes löydän kirjoitti:

        leikkaako kukaan tai mikään kampaamo pelkällä veitsellä vuollen? on sellainen hiuslaatu, että alkaa hapsottaa, jos ei ohenneta vuolemalla ja oon jopa kuullut että kaikkea ne asiakkaat aina toivoo ja selittää, mutta näin vaan on.
        mistä löytyis :(

        Niskakadulla Salon Barockissa leikataan vetsellä. Aika uusi paikka mutta se pyöreempi parturi osaa sen hyvin.


      • etsin kunnes löydän
        Olen löytänyt jo... kirjoitti:

        Niskakadulla Salon Barockissa leikataan vetsellä. Aika uusi paikka mutta se pyöreempi parturi osaa sen hyvin.

        Ei oo todellista, sinne!!!! ja KIITTI sulle


      • BigMama
        etsin kunnes löydän kirjoitti:

        leikkaako kukaan tai mikään kampaamo pelkällä veitsellä vuollen? on sellainen hiuslaatu, että alkaa hapsottaa, jos ei ohenneta vuolemalla ja oon jopa kuullut että kaikkea ne asiakkaat aina toivoo ja selittää, mutta näin vaan on.
        mistä löytyis :(

        Niskakadulla on Salon Barock, tai jotain sellaista.. Marju-niminen nainen joka on leikannut kaikki meidän perheen jäsenten hiukset veitsellä, tytöstä iskään. Suosittlen!


    • ja bonukset päälle

      Prisman parturi myös hyvä. Tekevät myös kampaamopalvelua. Olen käynyt siellä useasti:)

      • BigMama

        Joo, ja kallis:(


    • Mitäs Meriiasta

      No mitäs mietitte kampaamo Meriiasta Kirkkokadulla Joensuussa? Oisko hintansa
      väärti? Kannattaako varata aika? Kokemuksia?

    • Waltiomies

      Varmasti Joensuusta löytyy joka makuun paljonkin hyviä partureita ja kampaajia. Minä olen käynyt miehenä parturissa viime vuodet HairStoressa, jossa lähes parturi kuin parturi leikkaa hyvin, eikä ole ollut valittamista kertaakaan. Sen paikan "tytöille" ei tarvitse juuri selitellä ja neuvoa, miten leikkaat ja mihin malliin. Tottakai malliakin saa muuttaa, mikäli niin haluaa :) . Sekin onnistuu hyvin siellä. Hintataso on kohtuullinen pesuineen yms. Muistaakseni miesten muotoonleikkaus pesu maksaa 24 € tällä hetkellä.
      Palvelun saatavuuteen keskeisellä paikalla Joensuun keskustassa ei hinta ole mielestäni kallis. Voin suositella omasta puolestani. Netin kauttakin voi tilata aikoja ja kun oppii tuntemaan leikkaajat siellä niin minulle on valikoitunut yksi, jolla käyn.

    • Asiakass

      Kyllä sanoisin nyt jo useamman kerran kokemuksella, että PS-team rantakadulla on hyvä paikka! Jenna on mukava ja ammattitaitoinen ihminen :)

    • minä myös

      Minäkin suosittelen PS-TEAMIA. Hyvää palvelua. Kosmentologikin on todella hyvä, kaupungin PARAS TEKIJÄ!!!!

    • Suosittelen

      Minäkin suosittelen: PS-TEAM Rantakatu 27 on tosi hyvä paikka: Erittäin Ammattitaitoiset tekijät, iloinen ja mukava ilmapiiri, viihtyisä, tyylikäs sisustus, kahvit/ teet tarjoillaan joka asiakkaalle

      • tytteli1

        En tykänny tämän paikan värjäyksestä, juuri jäi kuultamaan....Ostin sitten kaupasta ja laitoin ite :(


    • brunette7

      Minä taas pidän Tukkakulmasta Kalastajankadulla. Mukava ja ammattitaitoinen
      yrittäjä.

    • vaimo ja äiti

      Missä osataan parturoida miesten tukka hyvin? Kyseessä aika ongelmallinen hius jossa paljon pyörteitä, paikoin kasvaa liikaa ja paikoin ei ollenkaan. Monta paikkaa on kokeiltu ja monta kertaa on tulokseen petytty. Missä osataan "vanhanaikainen" miesten tukanleikkuu?

      Onneksi perheemme naiset ovat löytäneet hyvän kampaamon jossa ei ole koskaan tarvinnut työn tulokseen pettyä ja jossa on aivan erinomaisen mukava kampaaja. Meidän valintamme on Kihara Kammari!

    • siivooja1

      Mun kampaaja muutti Hesaan ja kaverin suosituksesta kokeilin barokkia Niskakadulla, oli positiivinen yllätys. Eipä tarvi enää etsiä kampaaja :9. Siellä tulee tunne ettei tehdä liukuhihnalla ja kuunnellaan asiakasta. Me like. Nii, ja hintakin oli kohtuullinen. vOin suositella kuten kaverikin.

    • tyytyväinen

      Kokeilin Ann-Maria Linnunlahdella. Positiivinen kokemus, hyvä lopputulos ja kotoinen tunnelma. Kampauskin tehtiin ja kyllä pysyi kasassa aamuun asti ;) Välillä vaikea saada nopeasti aikaa kun on niin varattu, mutta tekee joustavasti myös viikonloppuisin.

    • Student89

      Kävin tänään siinä Barokissa, ku on sopivasti matkan varrella. Olen nyt tyytyväinen tähän liukuvärjättyyn polkkikseen. Pitkään emmin, mutta onneksi uskalsin. Nää on ihanat, eikä latvat kuivinu . Voin suositella.

      • Opetytsy

        Juu, mäkin oon käyny Barockis Outil , ja oon ollu tyytyväinen omiin liukuvärjättyihin. Hyvii ideoit, suosittelen


    • Top Shit

      Minulle kävi tuon Top Studion kanssa huonosti. Varasin suurin odotuksin ko. paikkaan ajan hiusten värjäykseen, kun sen piäisi olla paikkakunnalla alansa huippu ja muutenkin hyvän maineessa. Oma tukkani on maantienvärinen ja halusin sen monien vaalennuksien jälkeen tasoitettavan sen alkuperäisen väriseksi sellaiseksi tuhkanharmaaksi. Tulos oli oranssin kusenkeltainen! Vaikka jo ennen leikkausta katsoimme sellaisen tummatukkaisen neidon kanssa yhdessä hiustupsut ja muut värimallit että mikä olisi tarkoitus laittaa, niin niskaarvat nousivat siinä vaiheessa pystyyn kun tuloksena oli kellertävänoranssi kauhistus. Sinne upposi 100 euroa vaikka sain pienen alennuksen. Kotona oli pakko värjätä hiukset uudestaan. En enää ikinä, koskaan, milloinkaan mene tuohon kyseiseen paikkaan.

    • tykästynytopiskelija

      Helinä parturikampaamo vanamokadulla on jees! olen jo monta vuotta käynyt Heinillä leikkuuttamassa ja värjyyttämässä. Ei hirveän kallista mutta todella hyvää työtä hän tekee ! :)

      • Pääpilvissä

        Mieki kävin kerran Helinassa, en kä toista kertaa mene. Opiskelijana arvelin kun halvat hinnat, mutta jälki epätasaista. Kaveri sitten tasas niskatukan ku oli loveja. Enpä voi suositella


      • nocando1
        Pääpilvissä kirjoitti:

        Mieki kävin kerran Helinassa, en kä toista kertaa mene. Opiskelijana arvelin kun halvat hinnat, mutta jälki epätasaista. Kaveri sitten tasas niskatukan ku oli loveja. Enpä voi suositella

        Kummalla kävit?

        Mun hiukset itseasiassa korjattin siellä, kun eräs nuori kampaaja parturi-kampaamo Maaretissa onnistui leikkaamaan ne aivan törkeän näköiseksi.


    • Simpauttaja

      Mitenkäs se simpauttajassa menikään. Kaikki parturit on huoria mutta kaikki huorat ei oo partureita.

      • viärin män

        Kröh-mm.... Oli muuten Kivenpyörittäjän kylässä. :)


    • Dentist76

      Jos kaipaatte parturi joka leikkaa koko perheen hiukset, voin suositella Barockin Outia. Käytiin eka kertaa ja hyvin onnistui leikkaus vilkkaiden lapsien kanssa. Aikaisemmin on muutamilla hermo revennyt. Olin myös omiin hiuksiini tyytyväinen, raidat ovat ihanat. Ja olen huomannut että joustaa aikojen kanssa, eipä voi moittia.

    • Tuiskee

      Joensuu täynnä hyviä kampaamoita

      • Yllästyttö

        Totta puhut, nämä on niitä makuasioita


    • kampaajaa vailla

      Tuo barock... Minkälainen paikka se on?
      Sitä on näköjään kehuttu täällä ja se ois sopivasti lähellä meikää...

      • yllästyttö

        Kävin itse siinä ennen lomaa sillä vanhemmalla, Outilla. Enkä voi moittia, kuuntelee toiveita ja ehdottaa. Ei mikään hirveen nopea ole, mutta mie tykkään huolellisesta työstä . Nämä on niitä maku-asioita. Ovat kuulemma lauantainakin auki.


      • kampaajaa vailla
        yllästyttö kirjoitti:

        Kävin itse siinä ennen lomaa sillä vanhemmalla, Outilla. Enkä voi moittia, kuuntelee toiveita ja ehdottaa. Ei mikään hirveen nopea ole, mutta mie tykkään huolellisesta työstä . Nämä on niitä maku-asioita. Ovat kuulemma lauantainakin auki.

        Onko sielä useempi töissä vai vaan tuo outi....?


      • Eräs mies kyselee
        kampaajaa vailla kirjoitti:

        Onko sielä useempi töissä vai vaan tuo outi....?

        Missä parturissa leikataan hyvin miehen tukka ? Minulla on sellainen jenkki siilitukka ja olen joutunut monta kertaa vaihtamaan parturia, kun kotona olen huomannut, että hiukset oli taas leikattu epätasaisesti päältä. Tässä minun hiusmallissa sen kyllä huomaa heti. En halua hiusmalliani muuttaa toiseen, vaikka tiedän, että tämä ei ole helppo hoidettava. Yksi parturi minulle sanoikin suoraan, että on hankala saada tällainen hius leikattua tasaiseksi. Siispä missä täällä Joensuussa leikataan ammattitaitoisesti miesten hiuksia ? Olisi mukava, jos joku miehistäkin vastaisi.


      • Yllästyttö
        kampaajaa vailla kirjoitti:

        Onko sielä useempi töissä vai vaan tuo outi....?

        On siellä semmoinen "vähän pyöreempikin" tyttönen, nimeä en muista.


      • Hiushäröilijä
        kampaajaa vailla kirjoitti:

        Onko sielä useempi töissä vai vaan tuo outi....?

        Outi ja Marju on. Olen ollut Marjun asiakkaana jo vuosia. Suosittelen.
        Marju leikkaa hyvin, iloinen asenne ja kysyy saako veitsellä leikata


      • siilitukka
        Eräs mies kyselee kirjoitti:

        Missä parturissa leikataan hyvin miehen tukka ? Minulla on sellainen jenkki siilitukka ja olen joutunut monta kertaa vaihtamaan parturia, kun kotona olen huomannut, että hiukset oli taas leikattu epätasaisesti päältä. Tässä minun hiusmallissa sen kyllä huomaa heti. En halua hiusmalliani muuttaa toiseen, vaikka tiedän, että tämä ei ole helppo hoidettava. Yksi parturi minulle sanoikin suoraan, että on hankala saada tällainen hius leikattua tasaiseksi. Siispä missä täällä Joensuussa leikataan ammattitaitoisesti miesten hiuksia ? Olisi mukava, jos joku miehistäkin vastaisi.

        Leinosen Maija Jukolanportissa leikkaa hyvin miesten hiukset. Eksmies kävi siellä juuri jenkkisiili-mallilla leikkuttaamassa ja taisi hänenkin hiukset olla 'haasteellista' sorttia


      • Opri89
        Hiushäröilijä kirjoitti:

        Outi ja Marju on. Olen ollut Marjun asiakkaana jo vuosia. Suosittelen.
        Marju leikkaa hyvin, iloinen asenne ja kysyy saako veitsellä leikata

        Miekin olen käynyt siellä joskus, sillä Outilla. Ja hyvin leikkasi, mutta minusta oli kallis, opiskelijalta jotain 24€. Menisin uudestaan jos ois varaa :(
        Tietääkö kukan vielä halvempaa ja kans hyvää?


    • nannukkainen_

      Salon Barock on kyllä ehdottomasti paras paikka! Outi ja Marju on älyttömän taitavia kampaajia ja plussana erittäin hyvä asiakaspalvelu! :) Moni naispuoleinen ystävä on käyny korjuuttamassa toisten kampaajien jälkiä Barockilla ja ovat olleet enemmän ku tyytyväisiä lopputulokseen. Mieskin uskaltautui lähtemään hiustenleikkuuseen ja ei sekään pettyny, pyörteitä pää täynnä ja mallin piti olla prikulleen tietynlainen ja hyvin onnistui sekin reissu :) ite en käy ollenkaan enää muualla ;)

    • susirajan "tyttö"

      jos pystyt hieman keskusta liikkumaan esim noljakan suuntaan (4-5 km) löydät hyvinkin suositun kampaamon/parturin = teija ylönen , ihan noljakankaaren kauppakeskuksessa ( ei siis pilkon sittarissa)) p 013 802200.
      pelkkä leikkaus lyhyille hiuksille 14 e ja väri leikkaus n 40 e .
      ei paha ja takaan, että ammattitaitoa riittää vaatimiinkin tapauksiin.

      • vomppy

        Kannattaa tulla Noljakkaan kauempaakin, ostosreissujen lomassa. Ammattitaito ja erityisesti hyvä palvelu ovat minulle ne tärkeimmät kriteerit. Ja bonuksena edullinen hinta.


      • Opri89

        No omapa halpa! Tekeekö oikeesti huolellista jälkeä ku on noin halpa? Oon muutaman kerran pettyny ku oon käynyt edukkaassa paikassa, tekevät niinku liukuhihnalta. Jos on hyvä, niin meen kyllä kokeileen. Kiitti


    • Hallavaharja79

      Onko Joensuun keskustassa muita liikkeitä kuin Alexander johon saa kävellä sisään ilman ajanvarausta? Alexander on vissiin melkoisen kallis, vai? Pitäisi saada puolipitkille miehen hiuksille muotoonleikkaus, ja mielellään veitsellä. Se olisi plussaa jos löytyisi joku paikka jossa kaupungin rockväki käy leikkuuttamassa kutrinsa.

      • Tånde9

        Jep, on. Kävin täs joku aika sit siinä Niskakadulla,Barocissa. Sitä vaan ett se vanhempi nainen ehdotti itse veitsel leikkaamista mun tukkaan, suht pitkään ja karkeaan. Enkä voi kyl valittaa. Samalla noteerasin ett ottivat näemmä ilman ajanvarausta, jos oli tilaa. Ite varasin netin kautta. Eix tääl Joensuussa oo kuiten suht paljon partureit.


    • Netta.

      Uusi ja miellyttävä tuttavuus oli Kiharakammari, Torikatu 33 (Iso-Myyn rakennus). Harvinaisen mukava, ystävällinen ja ammattitaitoinen kampaaja. Menen varmasti toistekin.

    • satsumah

      Pisteet menee Top Studiolle :) Myös Sk Unik on loistava paikka, mutta ehkä vähän kalliimpi. :)

    • Uskaltaisko

      Hei! Mitä mieltä olette Prisman parturista? aika paljon porukkaa käyp siellä, en oo uskaltautunu itse vielä kokeilemaan sitä.

      • Opri89

        Jotkut tykkää ja jotkut ei. Esim mun kaverin avokin hiukset oli jostain syystä leikattu sielä epätasaisesta, oli jouduttu kotona korjailemaan. Mut on kuulunu joskus hyvääkin.


    • entykkää

      se silmälasipäinen nuorehko jolla tummat pitkät hiuske, en tykänny yhtään...

    • zirpula83

      En voi suositella ainakaan kampaamo Maretia ja Karitaa. Piti värjätä korvan alapuolelta vaaleaksi, värjäsi reilusti korvan yläpuolelta. Vaalean sävyn piti olla viileä ja tuhkainen, tulos keltainen.
      Ei kuunnellut ollenkaan asiakkaan toiveita, vaan sompaili omiaan. Viimeinen kerta kun astun tähän paikkaan. Lisäksi Maretin ja toisen asiakkaan juoruilut viereisellä tuolilla häiritsi käynti kokemusta.

    • Hiphei

      tekeekö kukaan kampaaja kotikäyntejä?

    • Anonyymi

      Top Studiota ainakaan EN voi suositella! Toki sitä kehuttiin kaupungin parhaaksi joskus 15v sitten, mutta nykyään hinnat ovat omaa luokkaansa överiydessä ja laatu aivan kamalaa. Olen viiden vuoden sisään kolmeen eri otteeseen mennyt sinne, joka kerta erilainen hiusmallipyyntö, joka kerta eri kampaaja, ja joka kerta leikanneet ohjeistani piittaamatta mummomaisen kampauksen josta tulee voimakkaasti mieleen Tarja Halonen nollaluvun alussa.

      Asiakaspalvelu muutenkin aivan hukassa. Kehut vissiin nousseet päähän? Toissakerralla käydessä parturi alkoi tinkaamaan ainakin kolmeen eri otteeseen että haluanko nyt aivan varmasti niin lyhyen tukan kuin mitä pyysin, ja kun vakuutin että se on mitä haluan, hän lopuksi kommentoi: "Aha, eli et siis halua näyttää nätiltä." Viimeksi käydessä taas sain kuulla naljailua "takatukastani". Joo, ihan kuin olisin pandemia-ajan jäljiltä hiustenleikkuun tarpeessa tai jotain..? Pyysin että saisinko siiliksi sivuilta ja päältä ei saa lyhentää. Hänpä lyhensi päältä ja jätti sivuilta paljon siiliä pidemmäksi... Taas kävelin Halosena ulos. Tuli olo että yritetäänkö tässä kurittaa tavista joka kehtasi kävellä sisään kaupungin hienoimpien aikaa tuhlaamaan? Vai oliko syntini se, että pyysin lyhyen tukan vaikka en ole mies? Jää selvittämättä, en anna enää neljättä mahista.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2048
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      168
      1480
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1455
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1189
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1149
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      894
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      860
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      765
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      277
      724
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      685
    Aihe