Moi Elina ja rauhallista sunnuntaita!

exOTM71

Onko mitään ideaa kahvipaikasta ja ajasta tässä kevään mittaan?:-)

103

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taismennä

      Ellulle.

    • exOTM71

      Niin kyllä meni Ellulle!:-)

    • kommenttia_

      Ei onnistu tätä kautta mikään..... usko jo! Jos ei ole kontaktia IRL, ei ole mitään.... ikävä tosiasia.

      • kannattaauskoa

        näin se on


    • KuulostaakoHyvälle

      Milloin sinulle kävisi? Onhan Helsingin ranta täynnä hyviä kahvipaikkoja. Voisi ottaa vaikka Take away kahvin ja mennä puun juurelle istuskelemaan kahvikupponen kädessä toinen toisiaan vasten nojaten ihastellen keväistä aurinkoa:)

      • kommenttia_

        Kuulostaa treffeiltä... Oletkohan edes vapaa?!


      • exOTM71

        "kuulostaakohyvälle" nimimerkille: Minun puolestani kyllä, mutta Emmi asuu Helsingissä. Siksi olen panostanut Elinaan, koska hän asuu täällä pohjoisempana!:-)


      • eisaisnauraamutta
        exOTM71 kirjoitti:

        "kuulostaakohyvälle" nimimerkille: Minun puolestani kyllä, mutta Emmi asuu Helsingissä. Siksi olen panostanut Elinaan, koska hän asuu täällä pohjoisempana!:-)

        Emmi? :D Ei helevata :D Miks kaikki ihastuksesi on Eellä alkavia?!


      • exOTM71
        eisaisnauraamutta kirjoitti:

        Emmi? :D Ei helevata :D Miks kaikki ihastuksesi on Eellä alkavia?!

        Se nyt vain on sattumaa! Emmi on upea pakkaus, mutta illuusioita. Emmi ei ole koskaan nähnytkään minua. Sattumalta netissä törmäsin kyseiseen kaunottareen. Vaikuttaa siis Helsingin kylässä.


      • eisaisnauraamutta
        exOTM71 kirjoitti:

        Se nyt vain on sattumaa! Emmi on upea pakkaus, mutta illuusioita. Emmi ei ole koskaan nähnytkään minua. Sattumalta netissä törmäsin kyseiseen kaunottareen. Vaikuttaa siis Helsingin kylässä.

        Sattumaa? Eeva,Erja,Eija,Elina,Emmi :D Ja sittenhän on tietty ... puhumattakaan omastasi. Ja vielä kehtaat väittää että sattumaa :D


      • exOTM71
        eisaisnauraamutta kirjoitti:

        Sattumaa? Eeva,Erja,Eija,Elina,Emmi :D Ja sittenhän on tietty ... puhumattakaan omastasi. Ja vielä kehtaat väittää että sattumaa :D

        Eevasta en ole koskaan puhunut. Samoin Eija on tuiki tuntematon. Erja, Emmi ja Elina kylläkin,,, On kuitenkin sattumaa kaikki.


      • eisaisnauraamutta
        exOTM71 kirjoitti:

        Eevasta en ole koskaan puhunut. Samoin Eija on tuiki tuntematon. Erja, Emmi ja Elina kylläkin,,, On kuitenkin sattumaa kaikki.

        Että sä jaksat esittää.. No mut eipä siinä, haaveile toki. Palstailemisiin!


    • Tääviesti

      Ei oomulta

    • sivustatodetaan

      Ei kannata Elinan perään ikävöidä, koska treffailee jotain kirurgia... joku V:llä alkava oli nimeltään, tarkemmin en juuri nyt muista! Luulen, että Elina tai kukaan ikävöimistäsi naisista ei pidä, jos heidän nimiään täällä julkisesti huudellaan!

      • exOTM71

        Justiinsa. Taidat olla eri Elinassa. EI täällä mitään väliä nimillä ole, ne voi olla totta tai sitten illuusiota.


      • todetaann
        exOTM71 kirjoitti:

        Justiinsa. Taidat olla eri Elinassa. EI täällä mitään väliä nimillä ole, ne voi olla totta tai sitten illuusiota.

        No niin.... Keskityppä nyt irl...


    • exOTM71

      Olet täysin oikeassa, mutta tosielämä on välillä niin tylsää,,,Illuusio on helpompaa.

    • KyseleeEnainen

      Esa, Eero, Eino, Erno, Elias tai Einari. Kuka noista on Otm71?

    • oliOTM71

      Ei kukaan, kertoo OTM71!

      • Ehkäjokinnoista

        Sehän alkoikin A:lla! Anssi, Ahti, Aimo, Ari, Aki, Aapo, Antti?


    • olenOTM71

      Alkakoon miten hyvänsä, niin nyt on ongelma! Ei ole seuraa, eikä sähköposti ole kolissut. Minun sähköposti on vieläkin [email protected]

    • Enainen

      Hmm...siis A:lla alkaa! 😄 On siis jokin noista!
      Nyt saat odottaa ...ensi kesään! Saattaahan se olla, että joku toinen ennättää ensin.

    • Enaikkonen

      Mä olen nyt täällä, missä sinä olet? Huhuu!

      • lenkinjälkeen

        Kahvilassa olisi kiva käydä joku päivä.


      • Pururataekaksiympäri

        Pizzalleko? Pitkä välimatka, muuten kävisi :-S


    • Enaikkonen

      Suuttui taas 😱 Ei tykkää pitsasta.

    • olenOTM71

      Tykkään pitsasta. Kirjoittakaa sähköpostia, niin ollaan edes hieman pidemmällä. Odottelen viestiä,,,

    • Enaikkonen

      Ei ole enää numeroa muistissa... kirjoittakaa, jaahas, onko tämä Maajussille morsian formaatti?

    • olenOTM71

      Nyt menee sitten syksyyn treffit. Ylihuomenna on nimittäin syksyn ensimmäinen päivä! 😁

    • Enaikkonen

      Ei syksyllä voi kirmata niityillä! Eikä uida hyisessä järvessä. Tosin mökkisaunan lämmöstä voisi pulahtaa järveen kunnon uimalenkille! Ei ole kutsua tullut mökille.

    • olenOTM71

      No kyllä voidaan mennä perjantaina, tai lauantaina. Kirjoita sähköpostia niin sovitaan treffit! 😍

    • Enaikkonen

      Ups, tunnetaanko? 😃 Koiralauma 3 kpl mukaan, mahtuvatko autoosi? Menenpä tästä heti pakkaamaan laukkua, jäädään viikoksi 😎 Kyllähän sun autoon mahtuu, se on ISO!

    • Enaikkonen

      Kaikki koirat ovat sitten tosi isoja 😄

    • olenOTM71

      Kolme koiraa oho. Ei kyllä tule ketään mieleen jolla olisi kolme isoa koiraa!:-) Viikoksi? En kyllä itse ehdi viikolla päivisin,,,

    • Samanaikkonen

      No, koirien määrän näet sitten livenä 😄 oikeasti! Koko viikko oli nyt vitsi. Yhdeksi yöksikö vain?

    • olenOTM71

      No koitetaan nyt yksi yö ensin. Eikö jo sitä kirjettä kirjoittamaan, niin voisi oikeasti onnistua? 😍

    • KvinnanE

      On täältä pikkasen pitkä matka tapaamiseen!
      Onko sulla sitä rantasaunaa, sehän se tässä tärkeintä on? 😊 Missäs se mun uikkari olikaan ...

    • olenOTM71

      Tuota noin. Mökistä tässä onkin koko ajan ollut kyse, eli siellä tavataan!:-)

    • KvinnanE

      Tavataan vaan! 😃

    • olenOTM71

      Hohhoijaa. Kyllä sinun kuitenkin ensin pitäisi sähköpostia kirjoittaa ja tutustua. Onko sinulla kristallipallo minne edes olet tulossa?

    • KvinnanE

      Ei ole kristallipalloa tietenkään 😃 Kyllä suunnan ja paikkakunnan tiedän, mutta siihen se tyssää! Mökkejä on niin paljon, että mikäköhän on se Sinun mökkisi 😉

    • olenOTM71
    • olenOTM71

      Huhuu. Odotan kirjettä, kuin kissa maitoa! 😆

    • olenOTM71

      Hiljainen ollut mun sähköposti monta viikkoa. Aina silloin tällöin saan juttuseuraa, mutta se aivan oikea ei ole vielä kirjoittanut,,, 😇

    • KvinnanE

      Hyvää syyskuun ekaa Otm:lle 😋 !!! Etkös saanut nukutuksi? Hmm...😄

    • KvinnanE

      Voi Sinua, odottelitko sähköpostia ja nukahdit pää näppäimillä? Nuku makoisasti.

    • olenOTM71

      Heräsin kesken unien. Sain uusiksi unenpäästä jo kiinni, kun piti herätä! 😌

    • KvinnanE

      Jutut alkaa loppua, mistäköhän kirjoittelisin?

      • siitäsit

        Siitä mistä puute.


      • KvinnanE

        Auts, täytyy mennä tästä kauppaan, ostamaan sitä karkkia! On niin makeanhimo! 😉


    • olenOTM71

      Hihi. Sähköpostia voisit kirjoittaa, niin päästään mökille mahdollisimman pian,,,,:-)

      • KvinnanEila

        Ymmärrä nyt! Karkkihimo! Mökki-ilmat meni, pärjään karkeilla talven yli. Meneehän se toinen vuosi tässä samaan putkeen.


    • olenOTM71

      Aha. Olet Eila? Huumori lujilla, mutta ei voi mitään!

      • Nimimerkitönvielä

        Tai sitten Emma, kumpi olisi parempi? Kohta repeät! Ei sillä ole väliä, voi alkaa millä vain, eihän täällä nyt omilla etukirjaimilla esiinnytä! Itsekin olet vain otm. Keksipä mullekin joku muu nimimerkki 😄 jos haluat.


    • olenOTM71

      Ketään Emmaa en tunnekaan!:-) mikäli haluat parempaa tuttavuutta, niin sähköposti vain paukkumaan 😉

      • Enaikkonen

        Niinkös. No sitten, ota koppi: Jahvat tulloo ja helemat paukkuu (ota mielikuva mainoksen potkukelkasta) 😄 älä jää alle vaan!


    • NaikkonenE

      Pahus, nyt onkin perjantai 😖 oletkin varmasti ajamassa mökillesi, ilman minua 😲

    • olenOTM71

      No en nyt ole. Aika paljon kaikkea puuhaa,,,

    • Enaikkonen

      Hyvä, sä puuhailet ja mä syön karkkia! Hyvää on! Nam!! Hyvää puuhakasta viikonloppua, älä puhku liikaa 😆

    • olenOTM71

      Sähköpostia odotellessa! 🎂

    • Enaikkonen

      Mikä toi kakku on tossa? 😌 Syöt kakkua emailia odotellessa, oletko herkkupeba?

    • olenOTM71

      Hihihihihihihih. Tonni käteen ja känni toteen. Mun peppua on kehuttu aivan huipuksi. Miehen pepuksi kuulemma huippu. Itse kyllä ajattelen naisten mieluiten kiinnostuvan kestävästä hyvän kokoisesta kalustani ja onhan sillä paljon tyytyväisiä naisia tehtykin. Harmillista, kun Elina ei siitä koskaan päässyt nauttimaan-kuvittelin aivan jotain muuta.

      • einemerkitse

        Ihmisissä on paljon tärkeämpiä ominaisuuksia kuin kalu ja peppu, sellasia jotka sulta nähtävästi puuttuu.


      • olenOTM71

        Ehdottomasti minussa on tärkeitä ominaisuuksia paljon! Älä valehtele, että ei mainituilla asioilla ole mitään merkitystä,, aivan varmasti on.


    • Nytsillänaksahti

      Auts, onko sulla siis tosi pieni taputeltava peppu? 😄😄 Ootko hihhuhhah! Jaa, en saa? No eipä siinä sitten mitään. Jatka touhujasi nyt siellä, naiset täytyy pitää tyytyväisinä. Mä meen nukkuun, näkemään jostain toisesta prinssistä unta ...

    • ExNaikkonen

      Siis hihhuhhah tarkoitti kännissä, Otm! Mitäs joit? Olutta tietty.

    • sevainn

      Tarmo, ihan se entinen paikka.

    • ExNaikkonen

      Nyt putosin kärryiltä! 👀💃🍷🍢🍹 sama täällä 👡👗 🍢🍸 hihhahhoh

    • ExNaikkonen

      Aha, Otm löysi naisen, nukkuu sen kainalossa 😃 tuli hiljaista.

    • olenOTM71

      Enkä löytänyt. Hävettää taas eilisillan kehuskelut. Nukkunut melkein koko päivän. Pitäisi käydä vaikka lenkillä. Ei tästä nyt tule yhtään mitään valmista,,, 😐

    • ExNaikkonen

      Ei niin 😃 ei sitten ikinä koskaan yhtään mitään! 😝

    • Enaikkonen

      Kunhan vähän piikittelin! Itseänsä pitää kehua, varsinkin, jos todella on hyvä pylly 😉

    • olenOTM71

      Älä muuta virka. Kirjoita sähköpostia, niin pääsemme eteenpäin,,,

    • Blondewoman21

      No en kyllä kirjoita vaalealle naapurin sedälle! Huoh! Johan siinä harakatkin nauraa! Tykkään pitkistä tummapiirteisistä Miehistä!!!!!!!!!

    • olenOTM71

      Etkö tiennyt? Olen tummahiuksinen ja vähän yli 180 !:-)

    • olenOTM71

      Olen moneen kertaan sanonut olevani tumma ja 182cm pitkä tai en tiedä onko nykyään niin pitkä. Joskus 25 vuotta sitten mun mittaiset oli pitkiä mutta nykyään ei enää niin pitkiä, koska keskipituus on kasvanut paljon.

    • Mitenonsenlaita

      Mites tuo keskivartalo? Harrastatko liikuntaa? Onko pömppis ? 😃

    • Mitenonsenlaita

      Tuohon et kyllä kehtaa vastata 😄

    • olenOTM71

      No nyt on tullut vähän mahaa. Liian vähän lenkkiä, mutta ei se mitään haittaa. Vatsa saadaan liikunnalla ja seksillä kuriin. Eikä sitä nyt ole kuin 5 kiloa liikaa,,,:-)

    • Enaikkonen

      Onpas siinä rehellinen Mies! Taidat olla syötävä namu! Kunhan kiusoittelen tapani mukaan, en kuitenkaan vikittele Sinua :D Naiset ei tee sellaista! Kait mainitsin, että en etsi täältä miestä. 😍

    • Enaikkonen

      Tässähän nyt ihmettelee, rehellinen komea koulutettu mies ei saa naista! Mikä mättää otm? 😉 tai sitten etsit vain Minua! Hauskaahan meillä on aina ollut, niin täällä kuin irl 😂

    • olenOTM71

      Etsin sinua ja tunnet minut? En taida tätä nyt uskoa, että tunnettaisiin? Hmm Et siis etsi ketään. No siinä tapauksessa harmillista.

    • Elinankorvike

      Harmillista siinä mielessä, etten kirjoittele muualle kuin tänne. Kohta tämä älytönkin lopahtaa väkisinkin. Hetken luulin, mutta ei.
      Peppilotta saa hoitaa selänpesijän virkaa vastaisuudessakin 😁

    • olenOTM71

      Hohhoijaa. Kyllä minä Elinan niin haluaisin. Heikolta kuitenkin näyttää, kun aikaakin on mennyt jo niin paljon.

    • Enaikkonen

      Sä jäät tietenkin tänne jatkamaan Elinasi kaipausta, mun kannattanee lopettaa tämä höpötys. Aikansa tässä on hassuteltu, tulin vain tähän väliin, koska vaikutit mukavalta Mieheltä 😊 Terv. Ellu

    • olenOTM71

      No kyllä kriteerit täyttävänä sinä olet oikein varteenotettava valinta. Eihän sitä koskaan tietäisi. Miksi et kuitenkin kirjoita sähköpostia? Tee se ihmeessä, tai voit joutua katumaan tekoasi lopun elämää!:-) Think about that.

    • EnaikkonenElina

      Mitä ihmettä mun nyt pitäisi katua? Tänne kirjoitteluako? Soo soo, mä en kadu mitään! Mulla alkaa nyt kiireet, pidetään kiirettä jatkossakin 😄

    • olenOTM71

      Hih. Kiireitä riittää, mutta laita sähköpostia ja mennään vaikka lenkille ja kahvit päälle!:-)

    • Elinahanmä

      Ehkä joskus, et pysy kuitenkaan perässä, puuskutat!

    • Elinaas

      Niin, etkä pysynyt aiemminkaan!

    • oleOTM71

      No mennään kävelleen muutaman kerran ja juostaan pätkiä. Kieltämättä kunto on hieman rapistunut. Mistä sinä minun kunnonkin arvasit?:-)

    • Enaikkonen

      No, täältä kristallipallosta katselen tekemisiäsi, pitäähän sitä Naisella vaistot olla.

    • olenOTM71

      Justiin!:-) miltä näyttää?

    • Kovatlääkkeet

      Mä en pysty juoksemaan ehkä moneen vuoteen

    • Enaikkonen

      Nyt näyttää sumealta, otm on laittanut kartat pois päältä, siis naisissa taas!
      Onko se otm kompuroinut taas pahastikin? Ollut tietty polvillaan jonkun naisen edessä liian kauan.

    • olenOTM71

      No ei tässä mitään ole kompuroitu, tai polvistuttu! Ei tästä nyt taida tulla yhtään mitään. Kirjoita sähköpostia vaan,,,:-)

    • KiukkuE

      Höpsistä, sä kahlaat kaikki Enaiset läpi ja siirryt sitten F-kirjaimeen. Elina, Emmi ja Erja, mitäs muita niitä löytyy, vaikka ketä tuntemattomia. Oletko sä tuo Risto myös, joka kaipailee Annea? Ei tuu mitään niin, ei!
      Sitäpaitsi, tulin kiukkuiseksi! Oletko sellainen, ollessasi naisen seurassa, vilkuilet samalla muihin pöytiin, varmuuden vuoksi.

    • olenOTM71

      Hmm. Täytyy tunnustaa, että mikäli saan Elinan lopetan täydellisesti muiden etsimisen. On varmasti muutama vastaava nainen kuin Elina, mutta ei niitä varmasti montaa tässä maailmassa ole.

    • Enaikkonen

      Okay, tää oli jo liikaa! En halua olla vastaava, hyvä, että olit rehti tässä asiassa 😢 Eipä tässä enää ...

    • olenOTM71

      Hmm Sä aina suutut ja tulet kuitenkin takaisin. Oletko muuten LL tai jokin vastaava? Kyllä sinulla siinä tapauksessa on ihan mahikset mihin vain!:-)

    • Enaikkonen

      Hmm..ehkä en alituiseen tulekaan, kiitän. Nainen yli laidan! Timber!

    • Enaikkonen

      Oli se hyvä, että Sinä heivasit tällä kertaa, ei tunnu niin pahalta 😉 Kiitos kaikesta, olit kiva. La Donna e Mobile ...

    • Kivatolijutut

      Niinpä niin ja otm sai Elinansa. Hiljaista on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe