Runkkaan naisten kumisaappaisiin

Kumin kiilto

Naisten punainen pitkävartinen korkokumisaapas kokoa 37 on mun runkkauskaverini.
Puristan saappaan varren torvelle kyrpäni ympärille ja liikutan kyrpää siinä putkessa kuin
naisen vitussa.
Mälli tulee jopa nopeammin kuin naisen kanssa.
Toiset samanlaiset saappaat mulla on isompaa kokoa joita pidän jaloissani kun oon sängyssä naisen kans.Naisellakin on kumisaappaat jaloissa sängyssä.Kumin tuoksu ja kiilto kiihottaa mua ja
myös saappaan vuori kyrvän ympärillä tuntuu hyvältä.Naisen jaloissa olevien kumisaappaiden väliin on myös hienoo tööttäillä.

39

11439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieno homma...

      Sinänsä huvittaa ja ihmetyttää tuollaisetkin mielitietot. Juontavatkohan ne juurensa jostain kumisaapas/kurahousu/hiekkalaatikkoajalta vai mistä?

    • ...

      Hoitoon siitä!! hus hus!!!

    • äsaapeeaaäs

      Sama juttu mulla.Tosin mun saapas on musta ja kiiltävä.En käytä sängyssä.Vain runkkaan saappaanvarteen.

      • Naru

        Pehmeä nailoni naru on parempi


    • saaga

      Minä pidän punaisia saappaita jalassa ja nitkutan niitä mustia kiiltäviä kontioita vasten samalla runkaten

      • jumalan runkkaajapoika

        Ensimmäisenä päivänä jumala loi kumin ,josta voidaan tehdä kiiltäviä naisten kumisaappaita, joihin runkkaajamiehet voivat tyhjentää pyhän siemennesteensä.

        Näin sanoo raamattu ,tuo pyhä kirja johon on kirjoitettu jumalan sana ihmiselle, miten asua ja elää maan päällä.

        Ps:jeesuksellakin oli ristillä jaloissaan punaiset naisten kumisaappaat.

        Jeesus nimittäin oli sadomasokisti fetisisti joka meni vapaaehtoisesti ristille ja nautti suunnattomasti kun jalkojen ja käsien läpi lyötiin naulat ja kylkeen pistettiin keihäs.

        Tämä on totuus jota raamattu EI kerro.


    • Saapastelija

      Moi,

      Suomessa monia kumisaapastelijoita jotka tyydyttävät itseään tai naivat parinsa kanssa saappaissa ja saappailla. Pistä mailia, niin katsotaan kutsutaanko suljettuun Yahoo klubiin jossa juttuja ja kuvia aiheesta ...

      Pontiac

      [email protected]

      • Rubberboy

        ..sehän tekee siitä toki aina vähän 'eksklusiivisemman' tuntuisen.
        Jos sen sijaan haluatte ihan vapaasti lukea sadeasujen ja kumisaappaiden ystävien tarinoita niin s'il vous plait...
        http://www.geocities.com/RainForest/5999


    • kiku

      Herranjumala tuo on SAIRASTA!!! mitä mielihyvää voi muka saada naisten kengästä???? todella HULLUA!!naiset käyttävät kenkiä kävelläkseen ulkona niin sinä sairas runkkaat niihin!!! ajatteleppa seuraavan kerran niihin runkatessa että saappaan sijaan otatkin OMAN lakerikengän!!! tuntuuko edelleen ihanalle?!?Hyi siis todella sairasta.Eikö barbara nukke riitä? Hanki itelles elämä ja nainen!!!!mieti vähän mitä harrastelet!!!Yhh...!!

      • Kumin kiilto

        Sinäpäs sen sanot.Miksi jokin niin järjetön esine
        kuin naisten kumisaapas kiihottaa minua?Itsekin olen sitä miettinyt,mutta en ole löytänyt täydellistä vastausta.
        Kiilto ja pehmeys tietenkin ,mutta täytyy siinä olla muutakin.
        Jotakin kiihottavaa siinä kuitenkin on, koska sen avulla pystyy runkaamaan paremmin kuin paljaalla
        kädellä.
        Sinäkin kiku olet varmasti käyttänyt hieromasauvaa tai tekokyrpää.
        Sehän vasta SAIRASTA onkin kun sinä kiku tökit vittuus muovista tekokyrpää.
        Hanki elämääs mies äläkä runkkaa tekokyrvällä.
        Miksi en käyttäisi apuvälinettä joka auttaa runkkaamaan?Myydäänhän niitä tekokyrpiäkin..
        Kumisaappaan varsi on vain tekovittu.
        Samanlaisia kuin minä on tässä maassa muuten tuhansia.Eli tämä ei ole kovin harvinainen "sairaus".
        Ihminen on ihmeellinen olento ja täynnä salaisuuksia.Mutta sehän tästä elämästä tekeekin niin mielenkiintoisen ja rikkaan,että joutuu tutustumaan asioihin joista ei ole tiennyt mitään.
        Niinkuin sinulle kiku on on täysin uusi ja outo asia,että miehiä voi kiihottaa naisen kumisaapas.
        Elämä on ihmeellistä.Vai mitä kiku?


      • nahkanainen
        Kumin kiilto kirjoitti:

        Sinäpäs sen sanot.Miksi jokin niin järjetön esine
        kuin naisten kumisaapas kiihottaa minua?Itsekin olen sitä miettinyt,mutta en ole löytänyt täydellistä vastausta.
        Kiilto ja pehmeys tietenkin ,mutta täytyy siinä olla muutakin.
        Jotakin kiihottavaa siinä kuitenkin on, koska sen avulla pystyy runkaamaan paremmin kuin paljaalla
        kädellä.
        Sinäkin kiku olet varmasti käyttänyt hieromasauvaa tai tekokyrpää.
        Sehän vasta SAIRASTA onkin kun sinä kiku tökit vittuus muovista tekokyrpää.
        Hanki elämääs mies äläkä runkkaa tekokyrvällä.
        Miksi en käyttäisi apuvälinettä joka auttaa runkkaamaan?Myydäänhän niitä tekokyrpiäkin..
        Kumisaappaan varsi on vain tekovittu.
        Samanlaisia kuin minä on tässä maassa muuten tuhansia.Eli tämä ei ole kovin harvinainen "sairaus".
        Ihminen on ihmeellinen olento ja täynnä salaisuuksia.Mutta sehän tästä elämästä tekeekin niin mielenkiintoisen ja rikkaan,että joutuu tutustumaan asioihin joista ei ole tiennyt mitään.
        Niinkuin sinulle kiku on on täysin uusi ja outo asia,että miehiä voi kiihottaa naisen kumisaapas.
        Elämä on ihmeellistä.Vai mitä kiku?

        Hei

        Olen nainen ja minua kiihottaa jo pelkkä ajatus miehestä runkkaamassa saappaaseen. Kumisaapas tai nahkainen. Itse runkkaan usein kumidildollani ja pidän silloin käsissä kumihanskoja. Tuntuu ihan erilaiselta kun hankaa itseään kumisilla käsillä. Joskus olen kyllä hangannut pilluani saappaallakin. En tiedä miksi teen niin. Kun tyydyttää itseään kumi ja nahkatavaroilla niin nykyään kumin haju on tosi kiihottavaa niin on nahkan hajukin. Välillä mietin, että olenko tosi perverssi. Toisaalta fetissistäni ei ole kenellekkään haittaa. Jollei se haittaa ihmisiä, että käytän kumi- ja nahkavaatteita.


      • ierikka
        nahkanainen kirjoitti:

        Hei

        Olen nainen ja minua kiihottaa jo pelkkä ajatus miehestä runkkaamassa saappaaseen. Kumisaapas tai nahkainen. Itse runkkaan usein kumidildollani ja pidän silloin käsissä kumihanskoja. Tuntuu ihan erilaiselta kun hankaa itseään kumisilla käsillä. Joskus olen kyllä hangannut pilluani saappaallakin. En tiedä miksi teen niin. Kun tyydyttää itseään kumi ja nahkatavaroilla niin nykyään kumin haju on tosi kiihottavaa niin on nahkan hajukin. Välillä mietin, että olenko tosi perverssi. Toisaalta fetissistäni ei ole kenellekkään haittaa. Jollei se haittaa ihmisiä, että käytän kumi- ja nahkavaatteita.

        mun emännällä on leena merkkiset kumpparit on se vaan kumma miten sitä nuortuu kun emäntä pistää kumpparit jalkaansa.marjastamassa kun ollaan niin on pakko etsiä sammalmätäs kun rupeaa kiristämään.alkas vaan marjat kypsyä.pistää emäntä sisälläkin kumpparit jalkaan .niin saa mut hyvälle tuulelle


      • kumisaapasfetissi
        ierikka kirjoitti:

        mun emännällä on leena merkkiset kumpparit on se vaan kumma miten sitä nuortuu kun emäntä pistää kumpparit jalkaansa.marjastamassa kun ollaan niin on pakko etsiä sammalmätäs kun rupeaa kiristämään.alkas vaan marjat kypsyä.pistää emäntä sisälläkin kumpparit jalkaan .niin saa mut hyvälle tuulelle

        Minulla on muovisia ja kumisia korkeakorkoisia saappaita useampia. Punainen ja kuparin värinen ovat minun lempivärit. Harmi, että nykyään niitä on vaikeampi saada. Tunne on mahtava, kun sekä itselläni, että vaimollani on korkeakorkoiset ja pitkävartiset kumpparit yhtyessämme. Joskus on mahtavaa myös purkautua kumisen saappaan varteen. Varsinkin, kun vaimo liikuttaa saapasta edestakaisin. Näin ei huonoa aikaa olekaan. Välillä on saappaat molempien jaloissa ja minulla lisäksi käsissä ja sitten vaimo hieroo yksillä. Täytyy nyt varmaan taas mennä...


      • Anonyymi
        ierikka kirjoitti:

        mun emännällä on leena merkkiset kumpparit on se vaan kumma miten sitä nuortuu kun emäntä pistää kumpparit jalkaansa.marjastamassa kun ollaan niin on pakko etsiä sammalmätäs kun rupeaa kiristämään.alkas vaan marjat kypsyä.pistää emäntä sisälläkin kumpparit jalkaan .niin saa mut hyvälle tuulelle

        ok


    • Jay

      Mä nautin myös kumin kiillosta suunnattomasti! Itse en kylläkään lämpeä noista kumisaappaista juuri ollenkaan, vaan käytän kaasunaamaria!! Mikään ei ole yhtä mahtavaa, kuin kaasunaamarin puristus päässä samalla kun rakastelen vaimoani... Se ihana tukehtumisen tunne kun ei saa kunnolla happea ja hiki virtaa tiukan kumin sisällä... Koita kuminkiilto ihmeessä kaasunaamaria! Aivan mahtava kokemus tiedossa!

      • Kumin kiilto

        Naamarit,saappaat,puvut,hameet,housut,sukat jne.
        Kumisesta päällepantavasta on valinnanvaraa ja
        kuka mistäkin kiihottuu on jokaisen oma asia.
        Minua kiihottaa saappaat ja sinua naamari.

        Pääasiahan on se,että on kivaa eikä se mikä on apuväline.


      • Anonyymi

        Kaasunaamari päässä ja Kontiot jalassa mahtava naida Kontioita ja muita kumisaappaita. Hiki virtaa eikä henki meinaa kulkea kun painelen menemään pitkin Kontioiden varsia. Todella kiihottavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaasunaamari päässä ja Kontiot jalassa mahtava naida Kontioita ja muita kumisaappaita. Hiki virtaa eikä henki meinaa kulkea kun painelen menemään pitkin Kontioiden varsia. Todella kiihottavaa!

        Kaasunaamarin kanssa kun laittaa vielä sadetakin ja sitoo sen hupun tiukasti pään ympäri niin tunne on vielä mahtavampi. Koko pää on kohta hiestä märkä eikä henki meinaa kulkea. Sitten vielä pitkät kumikäsineet ja kumisaappaat paksuilla villasukilla ja ei muuta kuin saappaille kyytiä.


    • Gummimies

      Minä runkkaan naisten kumisaappailla. Suosikkejani ovat hait ja punaiset kontiot. Olis kiva jutella ja tavata teitä saman henkisiä.

      • Himothiirelläkin

        En kommentoi edellisiä, vaan tunnustan, että olen ollut kumisaappaiden pauloissa pikku pojasta asti. Mutta en naisten, vaan miesten! Siinä riittää psykologeille tutkimista, mistä syystä poika tykkää nuolla ja haistella miesten käyttämiä kumisaappaita ja vielä mahdollisimman isoja. Vetää niitä jalkaan, puristella rintaansa vasten ja muniaan vasten ja lopuksi runkata niihin...


      • Anonyymi
        Himothiirelläkin kirjoitti:

        En kommentoi edellisiä, vaan tunnustan, että olen ollut kumisaappaiden pauloissa pikku pojasta asti. Mutta en naisten, vaan miesten! Siinä riittää psykologeille tutkimista, mistä syystä poika tykkää nuolla ja haistella miesten käyttämiä kumisaappaita ja vielä mahdollisimman isoja. Vetää niitä jalkaan, puristella rintaansa vasten ja muniaan vasten ja lopuksi runkata niihin...

        Jo murrosikäisestä pojanklopista saakka naisten kumisaappaat ovat kiihottaneet minua. Tämä on seurannut läpi elämän. Nykyään ne ovat mukana seksi elämässämme, eikä tämä ole vaimolleni ongelma. Hän käyttää kumisaappaitaan seksissä ja kiihottaa niillä minua. Toisinaan kun vaimo ei itse halua, käskee hän minua lainaamaan kumisaappaitaan ja runkkaamaan niihin. Ja tämähän sopii kyllä.


      • Anonyymi
        Himothiirelläkin kirjoitti:

        En kommentoi edellisiä, vaan tunnustan, että olen ollut kumisaappaiden pauloissa pikku pojasta asti. Mutta en naisten, vaan miesten! Siinä riittää psykologeille tutkimista, mistä syystä poika tykkää nuolla ja haistella miesten käyttämiä kumisaappaita ja vielä mahdollisimman isoja. Vetää niitä jalkaan, puristella rintaansa vasten ja muniaan vasten ja lopuksi runkata niihin...

        Sama täällä. Olen pikkupojasta asti nautiskellut mustien isojen Kontioiden kanssa. Haistelin ja nuolen niitä, hinkkaan niitä muniini ja naamaani ja lopulta runkkaan niiden varsille ja hieron niitä jälleen naamaani. Olen tehnyt näin jo kymmeniä vuosia ja minulla on useampi pari kiiltäviä Kontioita. Yleensä laitan jalkaan suurimmat mitä löytyy eli 46 kokoiset. Käteen vedän pitkät kumihankat ja sitten hommiin ja voi sitä nautintoa!


      • Anonyymi
        Himothiirelläkin kirjoitti:

        En kommentoi edellisiä, vaan tunnustan, että olen ollut kumisaappaiden pauloissa pikku pojasta asti. Mutta en naisten, vaan miesten! Siinä riittää psykologeille tutkimista, mistä syystä poika tykkää nuolla ja haistella miesten käyttämiä kumisaappaita ja vielä mahdollisimman isoja. Vetää niitä jalkaan, puristella rintaansa vasten ja muniaan vasten ja lopuksi runkata niihin...

        Juu, miesten käyttämät kumisaappaat ne vasta kiimaset ovatkin!


    • ukm-61

      niinpä, hait ja punakontiot ovat hyviä

    • kumiman

      Tykkään myö punaisista kontioista sekä hai saappaista. On kiva niitä ihailla muitten jaloissa sekä myös itse semmoisia käyttää. Jotenkin punainen väri saappaissa saa nivusissa aikaan kivaa kutinaa. Kukahan keksis keinon kuinka saisi yhteyden samanhenkisiin fettareihin?

      • Gummimies

        Pistä viestiä kikillä runk54:lle. Otetaan yhteyttä. Oon K-Suomesta


    • Kontsurunkkari

      Olen muutaman vuoden runkannut yksiin vanhoihin Kontioihin. Taidan laittaa ne myyntiin, ostaja saa särmät kaupan päällä.

      • Anonyymi

        Olen runkannut vuosikausia samoihin farkkuihin. Nyt ne alkaavat olla aika jäykkiä. Laitan ne kohta pesemättä Huutonettin, että joku muukin saa nauttia niistä.


      • Anonyymi

        Olen runkannut farkkuhameeseen pari vuotta, nyt hame alkaa olla aika jäykkä eritteistä, laitan sen myyntiin pesemättä. Joku pääsee nauttimaan tuotoksistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen runkannut farkkuhameeseen pari vuotta, nyt hame alkaa olla aika jäykkä eritteistä, laitan sen myyntiin pesemättä. Joku pääsee nauttimaan tuotoksistani.

        Joku homo ostaa sen ja nuolee puhtaaksi.


    • Anonyymi

      Vasta sain ostettua ihan uudet punaiset kotimaiset Kontiot. Kun painaa pehmeät teräosat vastakkain ja laittaa käsirasvaa, on niiden väliin kiva työnnellä. Ei kestä kauaa kun satsi lentää. Haissa on myös sopivan karheat pohjat, ei kuitenkaan liian karheat. Rasvaa, ja edestakaisin pohjien välissä, onpa hekumallinen tunne.

      • Anonyymi

        Moi! Mulla myös punaisia kontioita, kiiltäviä ja uudenveroisia. Nyt myös kahdet mustat, vähän käytetyt. Haisaappaita on monen värisiä. Onpa niillä tosi mukava nautiskella, kuten oon tehnyt teinipojasta asti. Nautintoja vaan kaikille samanmielisille. Yhdessäkin ois kiva!


    • Anonyymi

      Työpaikan kuntosalin pukuhuoneen yhteydessä olevasta siivouskomerosta löysin uudet valkoiset Dunlop kumisaappaat koossa 39. Lainasin ne vessaan, tungin jalkaan ja runkkasin. Vein ne takaisin komeroon. Muutama päivä myöhemmin huomasin harmissani, että varret oli lyhennetty. Olisi pitänyt varastaa ne kun ne vielä olivat pitkät!! Hyvät saappaat menivät hukkaan!

      • Anonyymi

        Aina kannattaa ottaa talteen kun löytää naisten saappaita, niistä on aina iloa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Meillä vaimoni oli käynyt marjassa. Hänellä oli ollut jalassa punaiset Hai-saappaat. Hän jätti ne eteiseen , kun vielä lähti naapuriin. Ne olivat kosteat sisältä . ja niillä oli ajettu autoa. Minä tietenkin laitoin vaimoni saappat jalkoväliin , ja runkkasin.

    • Anonyymi

      Olen eläkemies ja minä pidän punaisia ja keltaisia Kontiokumisaappaita joskus pussihousujen kera. Runkkailen kumisaappaat jalassani. Kumi kiihottaa
      Myyn myös City. Lena . Evita korkokumisaappaita. Yhdet Aquiot musta 42
      [email protected]

    • Anonyymi

      Olen muutaman kerran runkannut kumisaappaisiin. Ei tuntunut kovin hyvältä. Sitten keksin tunkea liian pienet saappaat jalkaani. Se vasta tuntuikin upealta. Minulla oli yhdet ruskeat Nokian kumisaappaat koko38. Tiukalta tuntui, meni kuitenkin jalkaan hyvin. Pidin niitä usein jalassa, ja aina tuli hyvä satsi. Valitettavasti toinen saapas jossain vaiheessa halkesi, kun oli melko vanhat saappaat ehkä 40 vuotta.

      Myöhemmin ostin eräältä naiselta vanhat Eeva-malliset kumisaappaat koossa 35. Niitä tungin usein jalkaan, ja seisokki oli valtava. Jossain vaiheessa pidin niitä jalassa tuntikaupalla, ja sitten yritin riisua ne, vasen saapas lähti hyvin jalasta. Mutta oikean jalan saapas oli jumittunut niin, että ainoa keino oli valitettavasti leikata saapas auki. Nyt pitää saada samanlaiset tilalle, siis eeva 35 tai 36. Saa olla kuluneet, se lisää vain nautintoa.

    • Anonyymi

      U­u­­­s­­i s­­ek­­si­­­tea­­­tteri ava­­­utuu Su­­omeen! Kutsu­­mme kaikki­. Il­moit­­tau­­tum­inen ry­hmäämme tääl­­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J7h5J4

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe