Viranomaiset kouluttavat itselle mieluisista asiakkaista tukihenkilöitä toimimaan vaikeiden asiakkaiden kanssa.
Sossu haluaa yhteistyökumppanin, jottei tarvitse kohdata yksin pahaa asiakasta. Kiltti ja positiivinen asiakas toimii puskurina pahan asiakkaan ja sossun välillä.
Otetaan sellaisia hiljaisia, kilttejä tai muuten hienosti viranomaisten kielellä puhuvia asiakkaita, jotka oppivat helposti tekemään, mitä viranomaiset ja järjestötoimijat tahtovat.
He ovat sellaisia positiivisia maailmankatsomuksiltaan ja heidän lapsilleen järjestetään vain ja ainoastaan hyvät sijaishuoltopaikat.
Mitenkähän he sitten kuvittelevat voivansa auttaa sellaisia asiakkaita, joiden lapset ovat tulleet kaltoin kohdelluiksi, ja jotka eivät mitenkään pysty olemaan positiivisia. Ja joiden lapset eivät kykene karkaamaan, kuten positiivisten erityisen älykkäät lapset jotka lähtisivät varmasti karkuun pahoinpitelyn tieltä välittömästi, jos heille jostain virheellisestä syystä huono paikka olisi järjestetty.
Näiden tukihenkilöiden lapsille on järjestynyt erityisen hyvät sijaishuoltopaikat.
No, voikukkia tietenkin. Samat naamat joka järjestössä toimiomassa kiltisti sossujen pareina - pahoja asiakkaita vastaan. Heistä tulee sossujen mieluisia tukihenkilöitä. He osaavat liverrellä järjestöjen toimijoille ja sossuille kauniisti.
Pahoja ei haluta mihinkään toimintaa mukaan. Vain kauniit, hyvät ja hyvin menestyneet asiakkaat ja nuoret aikuiset palkataan ja otetaan toimintaan mukaan. Näin ollen saadaan järjestettyä omat henkilöt eliittilastensuojelulle.
Se alempi luokka ei apua tarvitse, muuten kuin puskuriksi sossujen ja itsensä väliin.
Varokaa asiakkaat! Älkää menkö lankaan!
Viranomaisten lemmikit
3
92
Vastaukset
- varovaisuutta
Älkää valitko voikukkien tukihenkilöitä. He haluavat, että muutut viranomaisten mieleiseksi kiltiksi ja tahdottomaksi helposti käsiteltäväksi henkilöksi. Luota ennemmin itseesi. Nämä sossujen lemmikit edustavat jo aivan jotain muuta. Heille kasvaa viranomaisten kieli ja mieli. Tai on jo kasvanut.
- äläkerro
Valitut haluavat tehdä hajuraon tavallisiin, huonoihin asiakkaisiin ja haukkuvat takanapäin viranomaisille asiakkaiden omia järjestöjä. Pahimmillaan he livertävät aiemmin hankkimaansa asiakastietoa viranomaille. He kuljettavat tietoa asiakkaiden ja viranomaisten välillä.
Kannattaa olla varuillaan, mitä puhuu.- eikokemusta
Näin juuri toimivat viranomaiset ja heidän valtaansa maksetut kokemusasiantuntijat. Rahasta moni tekee mitä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä suoraan
Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.691792Voisitko nainen kertoa mulle
Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun1641459- 881252
- 1231240
Miehelle naiselta
Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te491150- 75922
Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa
Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-245907- 106867
Olen syvästi masentunut
En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi99805Mitä vastaat jos
Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍36674