Kuussa "metallinen torni"...?

Solarman

Mielenkiintoinen kuva sateliitista kuun pinnalta.

http://imgur.com/a/ZXDgO#jXKTmk5

Tuskin on mikään ns. luonnollinen pintarakenne....

Eikun pähkäilemään lisää.

34

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taivaanpoika

      Kuussa on harmaiden tukikohtia, missäs muualla?
      Siksi ovat tiedoittaneet että pysykää täältä poissa. Toteltu on.

    • lääkärille-mars

      Jos tuollaisia oikeasti kuvittelet, niin hakeudu hyvä ihminen hoitoon.

      • minkä.varjo

        Jos olet tuota mieltä "kuvittelusta" kerro mitä sateliiti-kuvassa oikein näkyy ja sen aiheuttama varjo?


      • hbghghgh
        minkä.varjo kirjoitti:

        Jos olet tuota mieltä "kuvittelusta" kerro mitä sateliiti-kuvassa oikein näkyy ja sen aiheuttama varjo?

        Siinä näkyy äitis vittu.. Mahtaa äitiäs vituttaa kun sai vajaan pojan?


      • lääkärille-mars

      • kisu-mirrinen

      • kis-kis-kisunen

      • Lääkäri-auttaa
        hbghghgh kirjoitti:

        Siinä näkyy äitis vittu.. Mahtaa äitiäs vituttaa kun sai vajaan pojan?

        Jos olet aikuinen niin veikkaan että sinulla on Alzheimer tai Touretten syndrooma. Mikäli olet nuorukainen niin olet joku koulukodin kasvatti joka projisoi kiinnostustaan pilluun (jota ei ole nähnyt kuin netissä) puhumalla rumia.
        Kumpikaan vaihtoehto ei imartele sinua.


      • puskat.heiluu
        lääkärille-mars kirjoitti:

        Siinä on LRO:n kuvaama Apollo 12 kuumodulin alaosa. Ainoastaan imbesillit ufoidiootit näkevät siinä saapasnahkatorneja tai muita huumehuuruissa kuviteltuja mielikuvitusjuttuja.

        http://apollo.mem-tek.com/LRO/a12/M132983773RC_cropped1_fft_2X_deconvolved_gamma_fft_final_0dot25meters.jpg

        Ainoastaan imbesillit ufoidiootit tekstin kirjoitaa taas kerran tuo vanha kelmi varaktori puskista.Voi sinua kun näet aina punaista muiden kirjoituksista,hanki vaikka jokin uusi harrastus ettei täällä tarvitse parkua kaikista asioista.


      • imbesillejäsillejä
        puskat.heiluu kirjoitti:

        Ainoastaan imbesillit ufoidiootit tekstin kirjoitaa taas kerran tuo vanha kelmi varaktori puskista.Voi sinua kun näet aina punaista muiden kirjoituksista,hanki vaikka jokin uusi harrastus ettei täällä tarvitse parkua kaikista asioista.

        En tiedä kuka kertoi mitä kuva esittää minulla kun ei ole tuota varaktofobiaakaan, mutta eikö se ole hyvä asia, että saatiin tietää mikä kuvassa näkyvä objekti on? Vai olisitko halunnut sen olevan pienten vihreiden kuumiesten saapasnahkatorni ja nyt sitten kiukuttelet kun taas vietiin tikkari ufouskovan suusta?


    • aalieeni

      Hieno.

      • Öörwell

        Se ei ole harmaiden tukikohta.Se on hyväntahtoisen,sinisen Andromedalaisen avaruusrodun tukikohta.

        Sieltä he lähettävät tajunnanvirtaamme outoja kanavointeja,joita ei edes se vanha vihtahousu pysty tulkitsemaan.

        Tietoni olen saanut erittäin korkea-arvoiselta,eri avaruusrotujen tutkijaprofessorilta joka turvallisuutensa takaamiseksi ei koskaan esiinny julkisuudessa.


      • H.Göring

        No niinpä onkin !
        Sekoitin sen aluksi natsitukikohdan ilmanvaihtotorniin !


    • DrMengele

      Olen analysoinut teidät kaikki. Olette obsessiivis-kompulsiivisia (vaativat skeptikot) ja lievästi autistisia (pakonomainen vitsailun tarve) paitsi aloittaja, joka on normaali.

      • DrSolkku

        Mielenkiintoista! Aiotko edelleenkin jatkaa analysointia itsestäsi ja lajitovereistasi myös?


      • Ufotutkija_Tumelius

        Ufotutkimuksessa eivät normaalijannut pärjää.
        Tutkijoiden tulee olla huippujengiä !


      • ufohutkija_homelius
        Ufotutkija_Tumelius kirjoitti:

        Ufotutkimuksessa eivät normaalijannut pärjää.
        Tutkijoiden tulee olla huippujengiä !

        Juu aika paljon pitää päässä viirata ennen kuin pystyy kirkkain silmin kertomaan Apollo ohjelman laskeutumispaikkojen olevan pienten vihreiden miesten metallisia torneja. Normaalista terveestä ihmisestä ei ufotutkijaa taida saada edes tekemällä.


      • viiraako_teillä_pahasti
        ufohutkija_homelius kirjoitti:

        Juu aika paljon pitää päässä viirata ennen kuin pystyy kirkkain silmin kertomaan Apollo ohjelman laskeutumispaikkojen olevan pienten vihreiden miesten metallisia torneja. Normaalista terveestä ihmisestä ei ufotutkijaa taida saada edes tekemällä.

        Missä oli mainittu aloittajan tekstissä: "pienten vihreiden miesten"?


    • com-Der.apP.Cum

      missä ... ootas, nyt on (kelaa: tammi-, helmi... ööö). Tiiän yhen tyypin, joka on Nasalla duunissa. Oikeesti.

      Tyhmät läskit... kerro teille. Ostakaa Ärrältä kiikarit... tai dowloadkaa se Google Sky appi, tiiätte ees missä Kuu on ny... noh siellä vitun sun kännyssä, kato vaikka. Prkl

      • Olensiisnero

        Minä tiedän mistä on kyse!

        Joskus muutama vuosi sitten kanavoitiin sellaista,että Kuumme on keinotekoinen kappale joka on asetettu kauan sitten kiertämään maata.

        Sitten siinä kanavoinnissa todettiin,että koska kuumme säteilee niin paljon negatiivista energiaa,jniin hyvät avaruusveljemme hinaavat kuumme pois aivan heti kohta pian.

        Eli siis tämä metallinen,tornimainen rakennelma on itse asiassa helskutin suuri hinaustappi!

        Siihen vaan asennetaan hinausvaijerit ja sitten-huiskista vaan-kuumme hinataan kauas jonnekin avaruuden perukoille!

        Olen ratkaissut arvoituksen,joten ole nero!

        Toki olen tämän itsekin aina tiennyt!


      • Avaruushinaus_Oy

        Kieltämättä teoriasi tuntuu ensi näkemältä hieman radikaalilta.
        Mutta emmepä lähde sitä ensimmäisten joukossa epäilemään.
        Muistakaamme Arthur Schopenhauerin rautaiset lait:

        "... Kaikella tiedolla on kolme vaihetta:

        ensin sitä pilkataan;

        toiseksi sitä vastustetaan raivokkaasti; ja

        kolmanneksi se hyväksytään itsestäänselvyytenä. "


      • Artturi_Asikainen

        Skepot vain eivät oikein näytä luottavan Arthur Schopenhauerin rautaisiin lakeihin.


      • Pilkka_pois

        Ilman Arthurin lakeja ei palstalla luovia avauksia nähtäisi !


    • ciicarimies

      Luulen että se on puusta tehty.

      • sanokaamunsanoneen

        Oli hinaustappi sitten puusta tai kivestä, muutaman vuoden päästä se hyväksytään itsestäänselvyytenä !


      • Usko_Kaikkinen

        ...ainakin ufopalstalla !


      • cassucosander

        Minä puolestani arvelen että torni on tehty juustosta ! Kosanderi korjaa virheaistimukset !


    • kuuonjuustoa

      kuukkeleita ja kuu-ukkeleita.kuu heijastaa auringon valoa ,eikä se säteile mitään vitun negatiivista energiaa.tämä on kanavointi.senkin hörhöt!

      • Nihasiaonnäin

        Se on tärkätystä hamekankaasta tehty torni!

        Eli siis hämäysmielessä tehty torni johon immeisten huomio kiinnittyy,eivätkä he näin ollen havaitse muita Kuun torneja.

        Asia on näin..NIH!


      • Nih.taitaa.olla

        Ilmeisesti tornin päässä loistavat valot on supin silmät.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe