Miten kysyä naapurinmiestä seksiin?

Naapurista

Kerrostaloni samassa rapussa asuu eronnut n. 55-60-vuotias mies yksin. Juttelemme aina silloin tällöin pihalla tai käytävässä. Koskaan mielestäni välillämme ei ole ollut mitään flirttiä.

Muutaman kerran olen antanut itseni haaveilla seksistä hänen kanssaan; ei suutelua vaan pikemminkin nopeaa, suorituskeskeistä vaginaalipenetrointia ja laukeaminen, kenties antaisin hänen nuolla pilluanikin.

Olen pohtinut, jos soittaisin hänen ovikelloaan joskus ja kysyisin, voisinko tulla sisään. Kysyisin sitten häneltä, mitä mieltä hän olisi ajatuksestani.

Voisitteko ystävällisesti kertoa, mitä mieltä olette suunnitelmastani? Onko se ollenkaan toteuttamiskelpoinen? Mitä kenties tekisitte toisin? Pitäisikö aloittaa siitä, että flirttailisin ensin hänen kanssaan, kun seuraavan kerran törmäämme käytävällä tai ulkona? Voisin esim. kehua, miten hyväkuntoiselta hän näyttää. Vai? (Hän ei kasvoilltaan vedä minua puoleensa, mutta se, mitä hänellä voisi olla tarjolla housuissaan, saa minut kostumaan.)

Minulla siis mielessä pelkkä seksisuhde; että voisimme molemmat tyydyttää tarpeitamme mahdollisimman usein, ja erityisen hyvää olisi tietenkin se seikka, että asumme samassa rapussa.

N40 Jkl

99

3434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapuriminäkin

      Harmi kun olet siellä suunnalla, täällä olisi estottoman kiva mies käyttöösi pidemmäksikin aikaa. Mutta kyllä minä alkaisin ainakin pienellä flirtillä rakentamaan seksiä, tehoaa ainakin minuun. :)

      • Naapurista

        Kiva kuulla mielipiteesi! Siispä flirttiä kehiin! Olisiko sinulla vielä ajatuksia siitä, mitä sanoisin, että hän varmasti ymmärtää, että minulla on taka-ajatuksia hänen suhteensa? Entä onko joitain tiettyjä eleitä ja liikkeitä, joita kokeilisin, jotka viestisivät kiinnostustani?


      • Pyydät äijältä joku viikonloppu ilta miehistä apua jossain vaikka kodinkone asiassa, sitten tarjoat mukillisen jotain, ja liikut äijän edessä sexyn näköisenä, istut viereen ja kaikki menee itsellään tai äijä on impo. ukko saa tordea ja sinä jäykkää. ole hyvä


    • Timo_Yöstä

      Soita ovikelloa ja kysy mieheltä haluaako hän harrastaa seksiä sinun kanssasi!

      • Naapurista

        Uskallanko olla niin suora?
        Jospa hän panikoi (on ehkä vähän jäyhä / ujo / ei niin itsevarma)...

        Mitä itse tekisit ja tuumaisit, jos joku puolituttu seisoisi ovesi takana ja kysyisi, olisitko kiinnostunut satunnaisesta seksistä? Menisitkö hetkeksi sanattomaksi?


      • Naapurista kirjoitti:

        Uskallanko olla niin suora?
        Jospa hän panikoi (on ehkä vähän jäyhä / ujo / ei niin itsevarma)...

        Mitä itse tekisit ja tuumaisit, jos joku puolituttu seisoisi ovesi takana ja kysyisi, olisitko kiinnostunut satunnaisesta seksistä? Menisitkö hetkeksi sanattomaksi?

        Aatteles jos hän kieltäytyy - ette olisi enää lainkaan väleissä. Ja vielä naapurissa, näkee joskus väkisinkin... En lähtis tuohon.


    • rennosti.m

      Itse en pidä flirtistä, ei varmaan moni muukaan mies. Sitä paitsi sen voi aina ymmärtää väärin. Luulee, että toinen vain flirttailee ilman pitemmälle meneviä tarkoituksia.

      Jos olisin naapurin miehen asemessa, itse toivoisin, että aivan asiallisesti ja suoraan selittäisit asian. Siinä ei kertakaikkiaan ole kahdella aikuisella mitään ujostelemista. Jos hän kieltäytyy, se johtunee siitä, ettei hänellä mahdollisesti ota eteen. Luultavasti hän kuitenkin ilostuu suorasta esityksestäsi. Minä olen siis täysin sitä kantaa, että flirtti pois. Onnea! :)

      • Naapurista

        Olen erittäin iloinen sinunkin mielipiteestäsi - kiitos! Miehinä olette asiantuntijoita minun silmissäni, vaikka ymmärrettävästi jokainen reagoi yksilöllisesti.

        Jospa alan nyt sitten miettiä tarkemmin, mitä sanoa hänelle oven avautuessa. Mikäli tapaan häntä ennen sitä, saatan antaa katseen viipyä hänessä vähän pidempään keskustellessamme ja hymyillä entistä enemmän. Mikäli tilanne on sopiva, saatan lähteä kohtaamisesta niin, että kosketan häntä ohimennen, ja voinhan aina vähän horjahtaa rappusissa, jos kohtaamme.


    • Kokeile :-)mäkin jäyhä 51v mies

      • Naapurista

        Kurija, tarkoititko siis, että kokeilisin ovikellon soittamista ja asiani esittämistä hänelle kohteliaasti ja suoraan?
        Olisitko sinä iloisesti yllättynyt, jos sinua odottaisi vastaava yllätys oven takana? Vai olisiko yllätys liian suuri ja paniikissa kieltäytyisit?
        Vaikuttaako asiaan se, miten olisin pukeutunut?


      • Kai nyt iso mies innostuu:-)mulle ainakin kiva ylläri :-)


      • Piukkaa asustetta........pärjäät kyllä :-)


      • Naapurista

        Entä jos tämä tapahtuisi sinulle, olisitko halukas saman tien kokeilemaan, miltä tuntuisi työntyä sisääni?
        Ja tohtisinko kysyä, kuinka monta kertaa viikossa hänelle sopisi, jos hän innostuu ehdotuksestani?


      • Me ollaan vaan miehiä......sanoisin et koska tahansa:-)


      • Naapurista

        Tunnustan, että ajattelen tässä tapauksessa siten, että kaksi aikuista voivat harrastaa seksiä niin paljon kuin haluavat molemminpuolisella suostumuksella, kunhan kumpikaan ei ala ahdistelemaan ja roikkumaan muulla ajalla ja muussa mielessä. Haluan nimenomaan hyvää, nopeahkoakin seksiä, johon ei liity muita tunteita kuin toiselle tyydytyksen tuottaminen ja oman nautinnon saaminen.

        Kurija, kiitos mielipiteistäsi!


      • Tuttutie
        Naapurista kirjoitti:

        Kurija, tarkoititko siis, että kokeilisin ovikellon soittamista ja asiani esittämistä hänelle kohteliaasti ja suoraan?
        Olisitko sinä iloisesti yllättynyt, jos sinua odottaisi vastaava yllätys oven takana? Vai olisiko yllätys liian suuri ja paniikissa kieltäytyisit?
        Vaikuttaako asiaan se, miten olisin pukeutunut?

        Taidat olla hieman liian suorasukainen, ei ehkä toimi hyvin. Pukeudu naisellisesti kotiasuun ja menet pyytämään esim, kahvi pakettia lainaksi, päässyt huomaamatta itseltä loppumaan, samalla voit pyytä miestä saapumaan luoksesi kahville, tarjoile myös itse leipomaasi kahvipullaa, luulisi toimivan.


      • Naapurista

        Tuttutie, kiitos!
        Tämä kuulostaa kyllä nyt ehkä erittäinkin varteenotettavalta lähestymistavalta asiaan. Heti aloin miettiä leipomista ja tilanteen kehittymistä. Ja kahvin lainaaminen ja kahville ja pullalle kutsuminen ovat ihan luonnollisia asioita (vaikka en itse kahvia juokaan...mutta näin hyvän syyn takia voin aina uhrautua)! Pehmeä tapa lähestyä itse asiaa, ja molemmat voivat arvioida tilannetta ja toista siinä päiväkahvilla! Siitä voidaan sitten heti edetä seksiin samalla tapaamisella, jos yhteisymmärrys löytyy!


    • Kiitos!Mikäs parempaa kun pikaiset tarvittaessa..:-)

      • Naapurista

        Kurija, luuletko, että otan liian ison riskin toteuttaessani tämän suunnitelman, sillä asunhan avopuolisoni kanssa?


    • Mies30vpohjoisesta

      Tätä palstaa kun lukee, niin alkaa alapäässä pullottamaan.

      • Naapurista

        Eikö se ole ihan terveen merkki! ;)
        Minulla on pimpero ihan märkä ja paisunut koko ajan...


      • Mies30vpohjoisesta

        Onhan se :) kiitti kiihotuksesta


      • Naapurista

        Kuinka pohjoisessa olet? Sinkku?


      • Mies30vpohjoisesta

        Kuusamosta


    • Korjaan vielä...kai nyt nainen pitää nuollaa kunnolla joka paikasta......

      • Naapurista

        Tämä mies tupakoi. Alapäähän tarttuu tupakanhaju, kun nuolee... Tosin sekin kyllä ajatuksena kiihottaa kovasti, koska puolisoni enkä minä tupakoi.
        Rakastan kyllä tulla nuolluksi!!!


      • Ikusesti eletä..voihan sitä salaa:-)


      • Naapurista

        Salata toki aion tämän puolisoltani.

        Kiihottavalta tuntuu myös nimenomaan se, että annan vieraan miehen kajota itseeni - puristella rintojani ja pakaroitani ja työntää elimensä aukkoihini, ottaa toisen miehen nainen!


    • Sormi naisen peppuun ja nainen laukeaa suuhun.....

      • Naapurista

        Mistä tiesit, että minua kiihottaa nimenomaan tuokin!?
        Nautitko nuolla naista pitkään ja hartaasti? Kuunnella tämän voihkintaa ja himoa?


      • Kai täs kovana..makee pimu:-)


      • Naapurista

        Pidän itseäni ihan kuumana, joskin ulospäin asiallisena naisena... ;)

        Sinäkin vaikutat sopivalta paketilta... ;)

        Oletko Pohojammaalta?


    • Parasta ku toinen nauttii..sehän puolet asiasta..

      • Naapurista

        Juuri näin. Toisen kiihottuminen lisää omaa kiimaa!!!


    • Iteasia kuusamoos nyt..asun hesassa

    • Saako kysyä et mimmosellle.naiselle seisottelen:-)

      • Naapurista

        Joudun palata asiaan myöhemmin. ;(


    • Ok..text.0414813487

      • Naapurista

        Oletko Kuusamossa lomalla? Työkomennuksella? Useinkin?
        Kun siirryt takaisin Helsinkiin, tuletko Jyväskylän kautta? Koska olet palaamassa Helsinkiin?


    • Naapurista

      Mitä jos jonkun tekosyyn varjolla soittaisin naapurini ovikelloa ja pyytäisin häntä katsomaan asunnossamme olevaa jotain äkisti ilmennyttä vikaa?

      Asunnollemme tultuamme kumartuisin hänen edessään poimimaan lattialta jotain pyllistäen niin, että hän näkisi, ettei minulla ole pikkuhousuja. Voisin myös kumartua niin, että hän näkee paidanaukosta rintani.

      • rennosti.m

        Kysymyksesi oli erillään, joten arvelin, että se oli kaikille, eikä vain nikille Kurija, jonka kanssa kävit edellä keskustelua.

        Olen erityisen viehtynyt ajatukseen, ettei naisella ole alushousuja, mutta silloin hameen tulee olla todella lyhyt, jotta sievä vittusi varmasti näkyy. Muistanet myös, että suurin osa miehistä pitää aivan paljaaksi sheivattusta vitusta, joten on varminta lähteä siitä. Jos mies kuuluisikin vähemmistöön, joka tykkäisi luomusta, voit sitten antaa karvoituksen kasvaa.

        Varmaan myös ymmärrät sormettaa vittuasi riittävästi, että se on miestä pyytäessäsi aivan turvoksissa ja märkä. Jos et saa sitä muuten selkeästi kostean näköiseksi, käytä runsaasti liukuvoidetta. Sormettaminen on hyväksi siksikin, että pääset oikeaan tunnelmaan, mutta älä toki sormeta laukemiseen asti.

        Jos kuitenkin noudatat alkuperäistä suunnitelmaa, että kerrot hänelle suoraan, voit kutsua hänet luoksesi miehesi poissaollessa ja ottaa hänet heti vastaan alaosattomassa. Siis puet päällesi vain nätin puseron ja tarjoilet hänelle siinä asussa teetä. Sitten levität käsilläsi vittuasi ja kutsut hänet makuuhuoneen puolelle.

        Teetpä niin tai näin, tärkeätä on, että teet. Harrasta myös usein sormettamista ja unelmoi, kuinka hän työntää kyrpänsä ahneeseen vittuusi. Tsemppiä! Ja rohkeutta! Jos asia ei lähde liikkeelle, et ole kuitenkaan menettänyt mitään. Onnea! :)


      • Naapurista

        rennosti.m
        Tuot esiin erittäin kiihottavia asioita - kiitos jälleen ajatuksistasi!

        Itsellä posliini, joskin edessä leveämpi 'irokeesi', jo vuosia, joten luomun kasvattaminen ei juuri nyt ehkä tule kyseeseen. Pidän posliikipillusta senkin takia, että se on mielestäni hygieenisempi, mutta esteettisyyden ja seksuaalisen kiihottumisen nimissä sen aikoinaan parturoin. Oma ja kumppanin kosketus tuntuu posliinissa herkemmin ja pääsy kaikkiin tyydytystä antaviin aukkoihini ja nystyröihini on nopeampaa ja sulavampaa.

        Mitä tulee mekon pituuteen, se ei ole ongelma. Minulla on erivärisiä mekkoja, jotka korostavat sekä peppuni että rintojeni pyöreyttä ja suuruutta, mutta jotka myös tuovat esiin vyötöröni, riittävän lyhyitäkin ovat, että pyllistäessäni pilluni näkyy varmasti.

        Ja varmasti häpyhuulenikin ovat tuossa vaiheessa jo niin turvonneet ja vako kimaltelee kiimasta, ettei sormettamiseen ole aihetta - kostun niin helposti. Olen varmasti ihan työstövalmis siinä tilanteessa. Jännittää vain, haluaako ja uskaltaako toinen tarttua toimeen.

        Teen tarjoileminen housuitta tai hameitta kiihottaa myös ajatuksena. Ehkä ominta minääni on kuitenkin pukeutua seksikäämmin tai paljastavammin kotona hänen tullessaan - vaatteisiin, joita voi siirtää tahattomasti tai tahallaan paljastaen samalla pillun, rintaa ym.


      • rennosti.m
        Naapurista kirjoitti:

        rennosti.m
        Tuot esiin erittäin kiihottavia asioita - kiitos jälleen ajatuksistasi!

        Itsellä posliini, joskin edessä leveämpi 'irokeesi', jo vuosia, joten luomun kasvattaminen ei juuri nyt ehkä tule kyseeseen. Pidän posliikipillusta senkin takia, että se on mielestäni hygieenisempi, mutta esteettisyyden ja seksuaalisen kiihottumisen nimissä sen aikoinaan parturoin. Oma ja kumppanin kosketus tuntuu posliinissa herkemmin ja pääsy kaikkiin tyydytystä antaviin aukkoihini ja nystyröihini on nopeampaa ja sulavampaa.

        Mitä tulee mekon pituuteen, se ei ole ongelma. Minulla on erivärisiä mekkoja, jotka korostavat sekä peppuni että rintojeni pyöreyttä ja suuruutta, mutta jotka myös tuovat esiin vyötöröni, riittävän lyhyitäkin ovat, että pyllistäessäni pilluni näkyy varmasti.

        Ja varmasti häpyhuulenikin ovat tuossa vaiheessa jo niin turvonneet ja vako kimaltelee kiimasta, ettei sormettamiseen ole aihetta - kostun niin helposti. Olen varmasti ihan työstövalmis siinä tilanteessa. Jännittää vain, haluaako ja uskaltaako toinen tarttua toimeen.

        Teen tarjoileminen housuitta tai hameitta kiihottaa myös ajatuksena. Ehkä ominta minääni on kuitenkin pukeutua seksikäämmin tai paljastavammin kotona hänen tullessaan - vaatteisiin, joita voi siirtää tahattomasti tai tahallaan paljastaen samalla pillun, rintaa ym.

        Tarvitset siis ennen kaikkea rohkeutta. Mietihän asiaa! Mitä voisit menettää, jos kysyt suoraan? Et kerta kaikkiaan mitään. Sinun täytyy vain olla kysyessäsi riittävän tuhma.

        Minäkin aikoinani pelkäsin ihan turhaan. Mietin, voinko avoimesti kertoa irstaita halujani tytöille. Kun kuitenkin rohkaistuin, jotkut ovat olleet myötämielisiä, jotkut eivät. Siis niille, jotka eivät ole olleet, en ole enää lähettänyt tekstiviestejä. Kyllä hekin ovat sen verran maan pinnalla, että ovat tottuneet ajatukseen, että ihmiset ovat seksuaalisia. En ole menettänyt mitään, eivätkä hekään. Ovat tietenkin kuitenkin imarreltuja, että heitä halutaan.

        Olen löytänyt myös tyttöjä, jotka pitävät irstaista, ruokottomista ja siivottomista viesteistä. He ovat pitäneet, kun olen puhutellut heitä lutkana, huorana ja porttona. Mutta aina olen myös kertonut, miten juuri arvostan irstaita ja huoramaisia naisia. He ovat naisia par excellence. He ovat olleet mielissään, että kerron, kuinka nautin ajatellessani heidän kiimaista vittuaan ja kuinka työnnän sinne kyrpäni ja kuinka yhdessä nautimme hekumasta.

        Rivot puheet ja rajun seksin kuvaus ei asetu vastustamaan sitä hellyyttä, joka tajunnan yli menevään haureuteen liittyy. Se on niin ihanaa, niin ihanaa, etteivät sanat riitä, mutta sittenkin sanoilla voi välittää jotakin. Kerron, miten nuolen vitun nesteet, kerron, miten laukean toisen sisälle, hellästi ja voimakkaasti.

        Kukaan ei ole siis menettänyt mitään, mutta monet ovat saaneet, niin minä kuin paisuvavittuiset sulottaretkin, ihanat naiset.

        Jos siis otat suoraan puheeksi, et taatusti menetä mitään, vaikka hän kieltäytyisikin. Olet suonut hänelle tunteen, että vittusi kaipaa hänen kyrpäänsä. Tuskinpa pystyt ilahduttamaan häntä enemmän. Ja sinä voit edelleen ajatella mielessäsi, kuinka hän hieroo kielellään paisunutta klitoristasi ja työntää ihanan kyrpänsä vittuusi.

        Ajattele tätä. Et voi hävitä, mutta voitte vain kumpikin voittaa. Kyllä sinä uskallat! Suutelen suloisia sukupuolielimiäsi, ihanan kosteata vittuasi! :)


      • Naapurista

        Rennosti.m - Kiitos paljonpuhuvasta ja hyvin viestivästä kommentistasi!

        Ehkä se, mikä tässä pelottaa on se, että tämä mies, jos onkin hirveä puritaani, vaikka ei siltä vaikutakaan, kertoo puolisolleni hänelle esittämästäni ajatuksesta!! Mitä voisin menettää... Paljon!
        Mutta olen niin kiimainen ja nyt niin tuohon ajatukseen fiksaantunut, että toteuttanen sen kaikesta huolimatta.


      • rennosti.m
        Naapurista kirjoitti:

        Rennosti.m - Kiitos paljonpuhuvasta ja hyvin viestivästä kommentistasi!

        Ehkä se, mikä tässä pelottaa on se, että tämä mies, jos onkin hirveä puritaani, vaikka ei siltä vaikutakaan, kertoo puolisolleni hänelle esittämästäni ajatuksesta!! Mitä voisin menettää... Paljon!
        Mutta olen niin kiimainen ja nyt niin tuohon ajatukseen fiksaantunut, että toteuttanen sen kaikesta huolimatta.

        Ota ihan rennosti. Ei taatusti ole roskakuski, joka vie miehellesi asiattomia viestejä. Anna vittuasi hänelle, tarjoa, pakota hänet työntämään kyrpänsä kiihottuneeseen vittuusi. Levitä hänelle sukupuolielimesi. Nauti, kun tunnet, miten hän katselee niitä. Ota kyrpä sisällesi ja nauti, hekumoi, nauti ja tunne hänen ihana kyrpänsä suloisessa vitussasi! Onnea! :)


    • riippulukko

      Itsellä oli kerran sellainen naapurintyttö.... avoliitossa ne asu, että se alko moikkamaan ja teki sitten eleitä... ruumiinkielellä... ja siinä oli jotain herkkyyttä... ja sit meni ehkä liian pitkälle, kun se tuli porrashuoneessa vastaan ja pysähtyi kohdalle ja katsoi suoraan silmiin... vaikka se kesti sekunteja, niin se teki itseenkin vaikutuksen ja ne aiemmat kokemukset sen päälle... Mut pian tuon jälkeen hän muuttu puolisonsa kanssa pois.... ja pari kertaa sen jälkeen on nähty mutta ei muuta ku moikattu... Sit muutenkin... seksi ajatuksena sai vaan vaivautuneen olon, kun tietää jonkin fiilikset ja miten sit seksi voi särkeä asioita kahden välillä.

      Mutta olisko ap. aivan mahdotonta, jos tekisit tikusta asiaa... ja pyytäsit sen kavrin kotiisi vaikka kahville ja siinä kahvipöydässä sitten tulis sitä aikaa jutella aivan päivän asioista saisit vaikka sen katsekontaktin kaveriin.... joku jo sanokin, että asut yms... ja jos tosiaan kaveri polttaa, niin... se voi rajottaa asioita... mut aikamonethan on pelkässä yhdynnässä.... ja suutelu tietenkin.... mä en ainakaa tykkäisi jos mun päälle hyökkättäisiin seksillä... Mut en kyllä tollakaan tapaa että asia tulee esiin mutta sit lukitaan..... eikä edetä loppuun tai jos jotain on joskus sanottu, niin ei lunasteta - tämäkin on koettu.

      • Naapurista

        riippulukko - kiitos esiin tuomistasi näkökulmista!

        Tuo kahville kutsuminen ja juttelu kuulostavat hyviltä ajatuksilta. Siinä on ehkä sitä asian pehmittelyä ensin, eikä mennä itse seksiasiaan suoraan - jos tämä kaveri sellaista esim. pelästyisi, siitä hämmentyisi ja menisi lukkoon. Itse vain haluaisin mennä suoraan asiaan, saada se hoidettua, saada myönteinen vastaus ja alkaa harrastaa satunnaisesti seksiä hänen kanssaan. Mutta onhan esiin tuomassasi lähestymistavassa myös se, että leikkikin kiihottaa ja luo tunnelmaa, kun joutuu nähdä enemmän vaivaa!

        Mitä tulee seksiin hänen kanssaan, ajattelin todellakin (ajatukseni alkuvaiheessa) pelkästään vaginaalista yhdyntää, mutta nyt on alkaneet muutkin toimet kiihottamaan. Ajatuksena oli siis ihan alussa se, että voisin käydä nopeasti naitatuttamassa itseni hänen luonaan. Hän naisi minua pilluun, sormettaisin samalla (ehkä), hän laukeaisi ja lähtisin pois. Ei puhuttaisi välttämättä mitään. Nyt olen kuitenkin miettinyt myös suuseksiä - lähinnä, että hän antaisi sitä minulle. Toki toisinkin päin, mikäli hän osoittautuu mieheksi, joka huolehtii päivittäin hyvin intiimihygieniastaankin. Kaikki on kiimassa mahdollista - olen silloin todella villi.


      • riippulukko

        Ihmissuhteet on aivan älyttömän vaikeita asioita.

        Aattele kun tapaa ihmisen sattumalta, niin voit sanoa ja väittää tälle mitä vaan. Itselle tuli kerran yksi tyttö istumaan viereen yhdessä paikassa ja hän sanoi että olisi halunut halata... toinen vähän tutumpi sanoi vast´ikään, että rakastaa ja aiemmin sanoi että olisi ehkä halunut jopa "sitä"... mutta sitten kun pitäisi oikestai lunastaa nämä asiat, niin.... ei siitä tule mitää.... Yhden nettitutun kanssa juteltiin yhdestä asiasta vanhanaikaisissa paperikirjeissä ja sit ku istuttiin naamatusten kahvikupin ääressä niin hän otti asian esiin, niin en pystynyt kuin katkaisemaan aiheen... jäi itseä kiinnostanut asia siis tekemättä... Hän olisi ollut naisena kaiketi valmis kokeilemaan uusia asioita.

        Ja niinkuin tuo mun entinen naapuri.... tuskin olis tullut sellaisella tapaa lähelle ellei olisi ollut jo sitä omaa avokkia.... Sillon kun hän muutti pois tästä, niin oli todella ikävä olo.... vaikka tiesin, että ei naapuria naida.... Muutenkin miehen ja naisen välillä ei voi olla oikeaa ystävyyttä....

        Härmi kun ei voi laittaa tänne omaa mailia, olisi kiva jutella enemmän... Mut oli kiva kun tykkäsit mietteistäni


      • Naapurista

        riippulukko - todellakin ajatusmaailmasi kiehtoo!

        Kerro vielä näkemyksesi siitä, missä vaiheessa kahvitellessamme kysyn ja millä sanoilla - esim. haluaisiko hän koskettaa pilluani? Puristaa rintojani? Peppuani? Vai mitä?

        Vai pitäisikö minun viedä keskustelua vähitellen pukkutuhmaan suuntaan ja katsoa hänen reaktioitaan? Mitä voisin sanoa tai kysyä, joka ei olisi liian tuhmaa, mutta joka kielisi eroottisesta virittäytyneisyydestäni?


      • riippulukko

        Riippulukko'vastaa!

        Kyllähän se "hitaampi" eteniminen varmaa on parempi.... Oma kokemus ainakin sanoo, että jos suoraan sanot asian, niin se voi karkoittaa... mutta tietenkin pukeutimisellasi saatat saada kaverin tulemaan vastaan ja asiat voi tapahtua sitten nopeastikin... hmm.... Se oikea lähestymistapa voi olla niin pienestä kiinni... Tykkäätkö sinä että sinun pilluasi kosketaan vaatteittein päältä, rintojasi kouritaan tai peppuasi kosketaan vaatteiden läpi?

        Niinkuin mä sanoin... ja kerroin tuolla aiemmin kertomani myös toiselle naiselle, niin toisen ihmisen lähelle päästäminen on jo vaikeaa, ja arvaa kuin vaikeaa on sit kun pitää alkaa puhumaan seksistä ja varsinkin kun tulee se hetki, kun sitä pitäs alkaa harrastamaan.... ja te naiset vasta vaikeita olettekin, kun te haluatte olla se puoli joka päättää että siitä yleensä aletaan puhumaan...


      • Naapurista

        Todellakin nautin ja kiihotun siitä, että muotojani tunnustellaan ja puristellaan vaatteidenkin päältä! Se tunne, kun kädet ja sormet vaeltavat himokkaina tutkien saa pillun kostumaan entisestään ja huulet turpoamaan!

        Itse olen kyllä aika suora mitä tulee puhumiseen seksistä, olipa kyse masturbaatiosta, penetraariosta tms. Toki seksisuhteen aloittaminen ja siitä keskustelun avaaminen puolituntemattoman kanssa on vaativampaa. Ja toki tässä pohdituttaa riski, että hän kertoo puolisolleni.


    • Lomalla olen..keskiviikkona palaan kotiin...

      • Naapurista

        Kurija, pysähdytkö keskiviikkona Jyväskylässä? Oletko yksin matkassa?


    • Vanhempien luona kyläilen..kone ei taida pysähtyä siellä mut lomat jatkuu :-)

      • Naapurista

        Olisi ollut kiinnostavaa tavata.


      • Voishan sitä ajella:-)kivahan sua olis nuolasta.......


      • Naapurista

        Voidaanhan me tavata Jyväskylän lähistölläkin keskiviikkona?
        Aikataulustasi vielä tietoa?


      • Näänsunläpiosku

        Oskari =Kurija A sun vanhemmat on kuolleet B oot sairauslomalla masennuksen takia. C Oot apteekissa töissä noin reilu 3000 € kk palkalla D mites reissu maivalaan sujui?


    • linkkijkl

      minä olen jyväskylästä.voisin sua hoidella.

      • Naapurista

        Millaisia arkipäiväsi ovat? Aikataulusi arkena?


    • Meen hesaan keskiviikkona...sen jälkeen lomaa vielä kolmisen viikkoa......text.niin helpompaa:-)

    • Kiihottais kyllä varattu kiimainen nainen......

    • Naapurista

      Olen nyt valinnut mekon, asiallinen, mutta antava. Itse asiaan menemisen strategia on kyllä vielä päättämättä - menen toki hänen ovelleen, ellen sattumalta tapaa häntä aikaisemmin käytävässä tai pihalla, jolloin juttelen niitä näitä ja pyydän kahville tai teelle hänelle sopivana hetkenä ja silloin, kun olen varmasti yksin kotona. Se, mitä sanon hänelle hänen ovelleen, on vielä päättämättä, ts. minkä lähestymistavan valitsen.

      Uusia ajatuksia herännyt teille muille siitä, miten etenisin?

      Ja toiseksi, mitä mieltä olette, pitääköhän hän ehdotukseni omana tietonaan, ellei lähde leikkiin mukaan?

      Minulla itselläni ei ole ongelmia kohdata häntä ja jutella niitä näitä tavalliseen tapaan, vaikka emme seksin merkeissä aloittaisi tapailua.

      • Riippulukko

        Riippulukko kirjoittaa

        Voi sitä onnellista. Joskus kauan sitten eräs nainen sanoi minulle ettei halua sekin kanssani vaikka asiasta muuten juteltiinkin eron hetkellä kuitenkin halaus ja ystävällinen pusu muuttui hänen tekemäksi aloitteeksi että mennään yhdyntään

        Kait sen asian jollain tapaa voi ottaa myös puheeksi kun ensin osaa käyttää sitä vartalon elekieltä eikä pelkää paljastaa salaisuuksiN


      • Naapurista

        Haluaisin kovasti nähdä myös miehen kalun jossain vaiheessa kahvitellessamme. Olisiko liian rohkeaa pyytää vain nähdä sitä?

        Mietin myös mahdollisuutta avata kylpyhuoneen ovi, jos/kun hän käy siellä tarpeillaan kahvilla ollessaan.

        Itselläni myös iso tarve, kiima päästä vilauttamaan / esittelemään pilluani hänelle mekon alta.


      • Riippulukko

        Riippulukko kirjoittaa

        No eikö sitä asiaa sitte voi sanoa suoraa?

        Onhan se tietenkin vaikea sanoo suoraan. Mutta jos olette kahvilla sinun kotonasi, niin sano sille kaverille, että haluat vaihtaa vähän keveimpiin vaatteisiin ja otat sitte päällesi todella paljon kevyemmät ja kaiken paljastavat vaatteet tyyliin pitkähelmainen t-paita, pikkujoulut ja sukat

        *provo^


      • Naapurista

        Uskon, että kun tilanne päällä, tiedän, mitä sanoa, miten toimia, millaisia eleitä ja katseita luoda, miten edetä.

        Minulla ei taida olla paljon vaatteissa vähennettävää, jos päällä vain mekko ja rintsikat...

        Tuli mieleen, että voinhan viedä keskustelun hierontaan, jos en tunnu pääsevän itse asiaan. Voin tuoda esille kireät rintalihakset tai reidet... Ja kysyä, onko hän hyvä hieroja... Ja haluaisiko näyttää, miten hieroo!


      • riippulukko

        Nriippulukko kirjoittaa!

        Miksi kotiasun alla rintsikat?

        Kerro itsestäsi jotain.... pituus, paino ja millainen vartalosimalli on. ehkä hiusmallisi ja väri

        Ehkä tuo hieromisjuttu on jo vähän liiottelua.... mutta tosiaan voihan sitä puhua, että on jotain kireyttä ja heittää vaikka läpän joka sit menee jo seksiin.... En tiedä kuin helppoo naisen on sanoa, että perseeseen veto vois auttaa... * auttaskohan jos joku vetäs perseeseen?*


      • Naapurista

        Nautin kyllä peppuseksistäkin. ;) Kyllä sekin auttaa rentoutumaan...

        Rintsikat voi toki jättää pois mekon alta. Hyvä idea!


      • riippulukko

        riippulukko vastaa vielä kerran.

        No niin, nyt sinulla on sitten juttu valmiina.
        Harmi kun ei voi saada sähköpostiin sinua keskustelemaan miten asia onnistui.... mutta sen sanon omasta kokemuksesta, että jos kahdella ihmisellä on jotain sähköä ilmassa, niin se kyllä näkyy ja saattaa jopa pilata kaiken... et vastanut pariin esittämääni kysymykseen sinusta itsestäsi.


      • Naapurista

        Kerron, miten asia etenee tässä ketjussa, kun on jotain kerrottavaa!


      • riippulukko
        Naapurista kirjoitti:

        Kerron, miten asia etenee tässä ketjussa, kun on jotain kerrottavaa!

        riippulukko kysyy vielä sinun vartaloas koskevia kysymyksiä...


    • halipula3

      sama juttu kulkee mielessäni..

      • Naapurista

        halipula3, mitä tarkoitat sanoillasi 'sama juttu kulkee mielessäni'?
        Voitko vähän avata ajatuksiasi?


    • Kivahan sen hameen alle olis..märkä pillu odottaa kieltä:-)

      • Naapurista

        Ehkä niin tapahtuu keskiviikkona!


    • Nuolla pillua ja peppua ..ihanat nesteet valuu pitkin huuliani..laukea jo..haluan työntyä sykkivään pilluusi...

      • Naapurista

        Poikkeatko siis Jyväskylässä tai lähialueella keskiviikkona?


    • Poikkean toki..osaat kiihottaa miestä...

      • Naapurista

        Hienoa! Yritän soittaa, kun omaa aikaa (lue: kun olen yksin), ehkä huomenna.
        Soitan tuntemattomasta, ok?


    • Ok..kalu kivikovana odotan..

      • Naapurista

        Millainen auto sulla? Tilava?


    • Tavallinen...kai vaikka ulkona jos haluat..hotelli ok:-)

      • Naapurista

        Katsotaan - säästä ja tilanteesta riippuen...
        Millainen työkalu löytyy...?


    • Keskikokonen...17/5 en mikään masai mies:-)

      • Naapurista

        Monipuolisia käyttökokemuksia ja taitoja, oletan?
        Mieltymykset?


    • Takaapäin joo..jos haluat voin sormettaa peppua..ihan sun ehdoilla!

      • Naapurista

        Kestävä?


    • Eka kerta kai nopeammin..mut kai me useemmin.......millainen sinä?

    • Naapurista

      Pidempi sessio -> esim. Omenahotelli?

      • Yksukm7143

        Naapurista
        No kuis kävi?
        Täällä on sinun perääsi kirjotelleet näköjään vaikka kuinka! :-)
        No..kuka usko et tämä olisi oikea nais ihminen...
        Jos olisi...hmmm
        Täällä yksi ukm..on kokoa ja näköä
        45v..tumma tulinen..suht läheltä vielä!!


    • Sopii..ei kiirusta..en kyllä tiedä tuosta hotellista mitään:-)

    • MarkkinaRakoPuhtaaksi

      Ha ! Helppo homma, toimi rapussa, laitat meikkiä, miniä, korkoa ja otat 50 setelin käteen ja kysyt siltä äijältä olisko sillä rikkoa sitä ?? siinä se..... ja alat vielä tienaamaankin tussullas.

    • riippulukko

      RIIPPULUKKO kirjoittaa!

      Kävin pikkuisen tätä ketjua läpi ja totesin, että on muute aika PROVO, vaikka itsekkin tätä ketjua kirjoitin.

      Kuka helvata on niin tyhmä, että perheellisenä tuolla tasolla lähtee itseään munaamaan? Kyllä minäkin olen joskus naapuristani kuumentunut niinkuin tuolla ylempänä kirjoitin. Koin että entinen naapurinikin kuumentui.... ja kaikkee muutakin... mutta todella pitää olla tyhmä, että pilaa kasvonsa sillä, että menis sit paljastamaan itsensä tuolla tapaa kuin noissa vastauksissa kertoi.

      Ja sitä minä ihmettelen, että ihminen ei voi kertoa itsestään mitään yleistä.... Hänen kotipaikkakuntansa on sen kokoinen, että vastaanvantyyppisiä naisia on varmaa kaksitoista muutakin, niin ei tarvos pelätä, että paljastaa itseään.

      Nyt mitä kerron ei ole mitenkään naapurin kanssa koettua, mutta se on kaikkein paras tapa lähestyä mitä joskus itse olen kokenut.... Jos joku haluaa lähestyä toista, niin se, että on vaan alkuun ystävällinen toista kohtaan ja sit sopivassa tilanteessa aletaan juttelemaan sille toiselle jotain kivaa.... ehkä tuodaan niitä omia kehon osia esiin vaikka sillä pukeutumisella ja sit kun on hyvä hetki, niin jutellaan jotain hyvin luottamuksellista..... Kukaanhan ei kerro mitään intiimejä asioita aivan kelle vaan..... Mutta kyllä sitä kusetetun ihmisen maineekin voi toiselle tuottaa jos sen haluaa! Ja kukaan ei oikeesti tällästä asiaa tule täältä kysymään..... Tällekkin ketjulle olis paikka tuolla leikit ja fantasiat osassa.....

    • Vieläkö haluat jari kyselee!

    • Vieläkö haluat jari kyselee

    • riippulukko

      riippulukko kirjoittaa

      Omassa lähipiirissä olevien ihmisten välilä kaikkein tärkeintä on luottamus.
      Se tarkottaa sitä, että kerrot itse omia yksityisiä asioita toiselle ja ole lähellätoista hyvässä, niin saat toisen tuntemaan mielenkiintoa myös itseesi... Jos menet toisen luokse ja vedät itsesi alastomaksi kolmessa sekunnissa, niin aivan varmaan munaat itsesi kerrasta....

      ja itse olen kokenut sen kuinka seksuaalinen lataus voi myös tuhota toisen ihmisen... Ja joskus on vaan parempi, että toteaa toisen ihmisen kivaksi ihmiseksi ja jos oma perhe on tärkeä, niin.... antaa sen toisen olla....

      Mutta onneksi tämä ap. on feikki... ei kukaa tervejärkinen tällästä asiaa tule tuomaan esiin....

    • Hienoo kun sua vanhemoi mies kiinnostaa. Olisin valmis leikkeihin sun kanssa,jos mun ovikelloo soittasit. Olen 50v viriili mies,ja seksi kyllä kiinnostaa.
      Omalle kohdalle on sattunut tapaus,jossa naapurin rouva soitti ovikelloa.
      Hehkeä 45v,ja mä olin silloin 22v. Rouvan mies matkatöissä,ja rouvalla kova kiima päällä. Se oli menoa. Ei rouva juuri häpeillyt/kierrellyt asiaansa. Siinä joutu nuori poika huhkimaan todella kovasti,että rouva oli tyytyväinen.
      Kulli kävi joka reiässä monet kerrat,ja rouva opetti nuolemisen salat,jota olen kyllä antanut monelle myöhemmin. Kiitos siitä hänelle. Myöhemmin tapasimme monet kerrat ihanan seksin merkeissä.
      Mene kaverin ovelle,ja ehdota. Mies kyllä ymmärtää asian.

      Nuolemisiin.

    • kolokatanakseli

      nai hyvin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe