Varatun vietteleminen

taastämä

Miten hyväksyttävää se on että viettelee varatun suhteeseen?

Käytännössä aivan kaikki minua kiinnostavat (ja kiinnostusta minuun osoittaneet) naiset ovat olleet tahollaan varattuja. Olen erittäin lojaali aseveljilleni, enkä voi kuvitella yrittäväni viedä keneltäkään seurustelukumppania. Kyllähän siitä tulee kaikenlaista säätämistä ja pettymyksiä.

Olen ymmärtänyt että naisille ei ole ongelma vietellä varattua miestä. Varatut miehet ovat tavoiteltuja naisten keskuudessa. Onko se tosiaan näin?

105

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskollinenori

      Jos tapaa varatun ihmisen kenen kanssa ystävystää kuuluu siihen se että arvostaa ja kunnioittaa myös hänen liittoa. Silloin saa toiselta varmuudella arvostusta ja kunnioitusta ja ystäävyydestä tulee kaunista.

    • Ellillä-Haloo

      Itsellä aina ollut periaate, että toisten suhteita ei mennä härkkimään.
      Enkä usko, että mitään hyvää ja kaunista voi seurata, jos alku ja lähtökohta on huijaus ja hurutus, toisten satuttaminen ja yliajo.

    • proplem

      Outoa kun kysyt varatun viettelystä jos kunnioitat ns.aseveljiäsi..Mikä on sun ongelma?

      • 19p8

        Minäkin ihmettelin aloittajan ristiriitaista kirjoitusta...


    • Levanteeri

      Ihan ok toisille, ja toisille tuomittavaa. Oiskohan up to you?

    • Ikis__M

      Jälkeenpäin sitä sitten katuu ettei sitäkään tullut huolittua kun oli jo varattu. Jos haluat olla "fiksu" et vie varattua, kukaan ei sinua siitä kiitä eli palkkio fiksuudestasi on sontaa tuulettimeen mutta jos haluat olla "onnellinen paskiainen" viet jos se on sen arvoinen.

      • tuiresi

        Oon kanssasi samaa mieltä.
        Eka kertaa.Vuoden aikana.


      • 414

        Tässä se taas nähtiin, että ikiksen kunnollisuus on pelkkää sanahelinää. Kukaan oikeasti kiltti ja kunnollinen ei neuvo kohtelemaan kanssaveljiään noin törkeästi.


      • Ikis__M
        414 kirjoitti:

        Tässä se taas nähtiin, että ikiksen kunnollisuus on pelkkää sanahelinää. Kukaan oikeasti kiltti ja kunnollinen ei neuvo kohtelemaan kanssaveljiään noin törkeästi.

        Ei kun minä olen se kiltti ja kunnollinen joka sitten katuu jälkeenpäin kiltteyttään & kunnollisuuttaan ja ottaa tuulettimeen mutta kun luonteelleen ei mitään mahda :(


      • eihelvettisentäs

        Minä olen kyllä tänä päivänä valitettavasti ihan samaa mieltä Ikis_M:n kanssa ja oikeammin vähän laajemminkin näsitä asioista. Itse olen aina ollut hyvätrapainen, ystävällinen ja uskollinen (toki olen sellainen vieläkin) ja minkä vuoksi. Ei siinä ainakaan itselleen mitään hyvää saavuta, no ei tarvitsisikaan saavuttaa, mutta jos kaikki ihmiset ympärilläsi ovat oikeasti itsekkäitä ja pelkkää omaa etuaan tavoittelevia p:päitä ja mukamas hyväntahtoisia ja ystävällisiä niin miksi vitussa itse pitäisi kärsiä. Ihan aikuisten oikeasti olen uskonut ja halunnut uskoa, että ihmisissä olisi aidosti toisille hyvää tahtovia, mutta työpaikallakin eräs keskustelu henkilöiden kanssa, joiden uskoin oikeasti olevan ihan hyväntahtoisia ja muita huomioivia niin kommenteillaan yleistivät kaikki ihmiset toisille kiusaa haluaviksi ja vain omaa napaa tuijotteleviksi. No, minä haluan ja olen halunnut aidosti kaikille hyvää, mutta mitä vittua minä sen hyväntahtoisuuteni kanssa yksin teen.


      • Ikis__M
        eihelvettisentäs kirjoitti:

        Minä olen kyllä tänä päivänä valitettavasti ihan samaa mieltä Ikis_M:n kanssa ja oikeammin vähän laajemminkin näsitä asioista. Itse olen aina ollut hyvätrapainen, ystävällinen ja uskollinen (toki olen sellainen vieläkin) ja minkä vuoksi. Ei siinä ainakaan itselleen mitään hyvää saavuta, no ei tarvitsisikaan saavuttaa, mutta jos kaikki ihmiset ympärilläsi ovat oikeasti itsekkäitä ja pelkkää omaa etuaan tavoittelevia p:päitä ja mukamas hyväntahtoisia ja ystävällisiä niin miksi vitussa itse pitäisi kärsiä. Ihan aikuisten oikeasti olen uskonut ja halunnut uskoa, että ihmisissä olisi aidosti toisille hyvää tahtovia, mutta työpaikallakin eräs keskustelu henkilöiden kanssa, joiden uskoin oikeasti olevan ihan hyväntahtoisia ja muita huomioivia niin kommenteillaan yleistivät kaikki ihmiset toisille kiusaa haluaviksi ja vain omaa napaa tuijotteleviksi. No, minä haluan ja olen halunnut aidosti kaikille hyvää, mutta mitä vittua minä sen hyväntahtoisuuteni kanssa yksin teen.

        No niinpä, toisinaan ihan oikeasti harmittaa se oma kunnollisuus kun se että "uhrautuu" tuskin tuottaa mitään hyvää itselle ja joku p..nen korjaa hedelmät siitä sinun hyvän tekemisestä ja muiden ajattelemisesta. Olen kyllä senkin huomannut ettei niihin koukkuihin itse silti kykene vaikka tietää että se kannattaisi, vanhempien ja niiden kasvatuksen vika varmaankin se.


      • Rose_91
        Ikis__M kirjoitti:

        No niinpä, toisinaan ihan oikeasti harmittaa se oma kunnollisuus kun se että "uhrautuu" tuskin tuottaa mitään hyvää itselle ja joku p..nen korjaa hedelmät siitä sinun hyvän tekemisestä ja muiden ajattelemisesta. Olen kyllä senkin huomannut ettei niihin koukkuihin itse silti kykene vaikka tietää että se kannattaisi, vanhempien ja niiden kasvatuksen vika varmaankin se.

        Itse ajattelen, että ainakin saisi pitää omanarvontuntonsa. En ainakaan itse pystyisi arvostamaan itseäni, jos olisi sinkkuaikana ruvennut kakkosnaiseksi jollekin miehelle.

        Olen saanut myös huomata sen, että ystävällisyys ja hyvätapaisuus saattavat aiheuttaa sen, että jotkut luulevat voivansa kävellä ylitse. Kyllä se on harmittanut, kun on ollut liian kiltti. Mutta toisaalta jos onnistuu löytämään samanhenkisiä ihmisiä, on mahdollisuus saada oikeita ystäviä.


      • Sellasianekiltit
        414 kirjoitti:

        Tässä se taas nähtiin, että ikiksen kunnollisuus on pelkkää sanahelinää. Kukaan oikeasti kiltti ja kunnollinen ei neuvo kohtelemaan kanssaveljiään noin törkeästi.

        Tosiaan taas nähtiin kiltteyden ja kunnollisuuden aste.


      • KasvaAikuiseksi
        Ikis__M kirjoitti:

        No niinpä, toisinaan ihan oikeasti harmittaa se oma kunnollisuus kun se että "uhrautuu" tuskin tuottaa mitään hyvää itselle ja joku p..nen korjaa hedelmät siitä sinun hyvän tekemisestä ja muiden ajattelemisesta. Olen kyllä senkin huomannut ettei niihin koukkuihin itse silti kykene vaikka tietää että se kannattaisi, vanhempien ja niiden kasvatuksen vika varmaankin se.

        "No niinpä, toisinaan ihan oikeasti harmittaa se oma kunnollisuus kun se että "uhrautuu" tuskin tuottaa mitään hyvää itselle"
        Lopeta se "uhrautuminen", niin ei tarvitse olla marttyyrinä!! Opettele seisomaan omilla jaloillasi, kun et mielistele, ei tarvitse uhrautua tai heittäytyä marttyyriksi, joka katsoo oikeudekseen olla niin kuin sattuu sopimaan, "koska marttyyri".


      • 414 kirjoitti:

        Tässä se taas nähtiin, että ikiksen kunnollisuus on pelkkää sanahelinää. Kukaan oikeasti kiltti ja kunnollinen ei neuvo kohtelemaan kanssaveljiään noin törkeästi.

        Totta.....jos se on SelkäYtimessä, niin se on SelkäYtimessä.... ;P


      • eihelvettisentäs kirjoitti:

        Minä olen kyllä tänä päivänä valitettavasti ihan samaa mieltä Ikis_M:n kanssa ja oikeammin vähän laajemminkin näsitä asioista. Itse olen aina ollut hyvätrapainen, ystävällinen ja uskollinen (toki olen sellainen vieläkin) ja minkä vuoksi. Ei siinä ainakaan itselleen mitään hyvää saavuta, no ei tarvitsisikaan saavuttaa, mutta jos kaikki ihmiset ympärilläsi ovat oikeasti itsekkäitä ja pelkkää omaa etuaan tavoittelevia p:päitä ja mukamas hyväntahtoisia ja ystävällisiä niin miksi vitussa itse pitäisi kärsiä. Ihan aikuisten oikeasti olen uskonut ja halunnut uskoa, että ihmisissä olisi aidosti toisille hyvää tahtovia, mutta työpaikallakin eräs keskustelu henkilöiden kanssa, joiden uskoin oikeasti olevan ihan hyväntahtoisia ja muita huomioivia niin kommenteillaan yleistivät kaikki ihmiset toisille kiusaa haluaviksi ja vain omaa napaa tuijotteleviksi. No, minä haluan ja olen halunnut aidosti kaikille hyvää, mutta mitä vittua minä sen hyväntahtoisuuteni kanssa yksin teen.

        Tämä on juuri se IsoShokki, kun tämän käsittää ja SeIskeeKasvoille.... ;P

        Oletko muuten mies vai nainen....ja pystyisitkö käyttäytymään muulla tavalla?.. ;P


      • Ikis__M kirjoitti:

        No niinpä, toisinaan ihan oikeasti harmittaa se oma kunnollisuus kun se että "uhrautuu" tuskin tuottaa mitään hyvää itselle ja joku p..nen korjaa hedelmät siitä sinun hyvän tekemisestä ja muiden ajattelemisesta. Olen kyllä senkin huomannut ettei niihin koukkuihin itse silti kykene vaikka tietää että se kannattaisi, vanhempien ja niiden kasvatuksen vika varmaankin se.

        Oletko varma, että se on kasvatuksesta kiinni sinulla vai voisiko olla sinullakin persoonassa/luonteessa, sekä SelkäYtimessä?.. ;P


      • Rose_91 kirjoitti:

        Itse ajattelen, että ainakin saisi pitää omanarvontuntonsa. En ainakaan itse pystyisi arvostamaan itseäni, jos olisi sinkkuaikana ruvennut kakkosnaiseksi jollekin miehelle.

        Olen saanut myös huomata sen, että ystävällisyys ja hyvätapaisuus saattavat aiheuttaa sen, että jotkut luulevat voivansa kävellä ylitse. Kyllä se on harmittanut, kun on ollut liian kiltti. Mutta toisaalta jos onnistuu löytämään samanhenkisiä ihmisiä, on mahdollisuus saada oikeita ystäviä.

        Pystyitkö olemaan muuta tai opetella olemaan?... ;P

        "Mutta toisaalta jos onnistuu löytämään samanhenkisiä ihmisiä, on mahdollisuus saada oikeita ystäviä."

        Samaa mieltä......mutta aivan liian harvassa näitä on.... ;P


      • KasvaAikuiseksi kirjoitti:

        "No niinpä, toisinaan ihan oikeasti harmittaa se oma kunnollisuus kun se että "uhrautuu" tuskin tuottaa mitään hyvää itselle"
        Lopeta se "uhrautuminen", niin ei tarvitse olla marttyyrinä!! Opettele seisomaan omilla jaloillasi, kun et mielistele, ei tarvitse uhrautua tai heittäytyä marttyyriksi, joka katsoo oikeudekseen olla niin kuin sattuu sopimaan, "koska marttyyri".

        Ei se ole mielistelyä, jos ei Perseilyihin lähde mukaan tai ei pysty niihin......HuononPersoonan Puhetta.....Tai EluKan.... ;P

        Mikä on itselle luonnollista, niin se on itselle luonnollista......Se On VAIN Persoona/Luonne Kysymys..... ;P


      • Rose_91
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Pystyitkö olemaan muuta tai opetella olemaan?... ;P

        "Mutta toisaalta jos onnistuu löytämään samanhenkisiä ihmisiä, on mahdollisuus saada oikeita ystäviä."

        Samaa mieltä......mutta aivan liian harvassa näitä on.... ;P

        En usko että pystyisin enkä todella haluaisi edes yrittää opetella :D Siinähän yrittäisi muuttaa itsensä joksikin toiseksi.

        Harvassa ehkä, mutta kyllä heitä on. Olen onnistunut pari hyvää ystävää löytämään. Ja toisaalta miksi täytyisi olla erityisen monta.


      • Rose_91 kirjoitti:

        En usko että pystyisin enkä todella haluaisi edes yrittää opetella :D Siinähän yrittäisi muuttaa itsensä joksikin toiseksi.

        Harvassa ehkä, mutta kyllä heitä on. Olen onnistunut pari hyvää ystävää löytämään. Ja toisaalta miksi täytyisi olla erityisen monta.

        Yksikin on jo Lahja....ja niin kuin sanoit ei niitä ErityisenMonta tarvitse.... ;P

        ...Näin minä olen hieman sinua Lukenut....että taitaa olla sinullakin Syvällä SelkäYtimessä nämä jutut....eivätkä vain opeteltuja/opittuja KäytösMalleja.....Ensimmäistä vaihtoehtoa on hyvin vaikea, jos ei jopa mahdotonta muuttaa.....mutta toinen vaihtoehto on sellainen, että on mahdollisuus muuttaa KäytösMallia...ainakin helpommin....... ;P


      • 1614
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Ei se ole mielistelyä, jos ei Perseilyihin lähde mukaan tai ei pysty niihin......HuononPersoonan Puhetta.....Tai EluKan.... ;P

        Mikä on itselle luonnollista, niin se on itselle luonnollista......Se On VAIN Persoona/Luonne Kysymys..... ;P

        No noista ikiksen komenteista saa kyllä sen käsityksen, että hänen kohdallaan se on pelkkää mielistelyä, ja oman edun tavoittelua. Sehän häntä harmittaa, ettei savuta itselleen etuja teeskentelemällä "kiltti-kunnollista". Ei hän pohjimmiltaan mikään kunnollinen ole.


      • Ikis__M
        1614 kirjoitti:

        No noista ikiksen komenteista saa kyllä sen käsityksen, että hänen kohdallaan se on pelkkää mielistelyä, ja oman edun tavoittelua. Sehän häntä harmittaa, ettei savuta itselleen etuja teeskentelemällä "kiltti-kunnollista". Ei hän pohjimmiltaan mikään kunnollinen ole.

        Ai millä tavalla mielistelyä? Sinusta on mielistelyä antaa pakit sen takia kun toinen on varattu niinkö? Minusta se vähän tylyä mutta sen tekee jos se toinen paljastaa olevansa varattu ja jälkenpäin se ettei ole halunnut rikkoa mitään voi kyllä harmittaakin, en minä kyllä näe mitään mitä etuja siitä saa mutta kerro jos tiedät.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Ai millä tavalla mielistelyä? Sinusta on mielistelyä antaa pakit sen takia kun toinen on varattu niinkö? Minusta se vähän tylyä mutta sen tekee jos se toinen paljastaa olevansa varattu ja jälkenpäin se ettei ole halunnut rikkoa mitään voi kyllä harmittaakin, en minä kyllä näe mitään mitä etuja siitä saa mutta kerro jos tiedät.

        "jälkenpäin se ettei ole halunnut rikkoa mitään voi kyllä harmittaakin"

        En kyllä itse ymmärrä miksi ja miten voi harmittaa?... ;P


      • Ikis__M
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "jälkenpäin se ettei ole halunnut rikkoa mitään voi kyllä harmittaakin"

        En kyllä itse ymmärrä miksi ja miten voi harmittaa?... ;P

        Miten niin et? Kuvittelepa esim. että sinun juttusille sattuu hyvän näköinen, siis oikeasti hyvän näköinen nainen, ns. edustusvaimo joka siinä jutskaillessa paljastaa olevansa varattu ja onnellinen mutta samalla antaa ymmärtää että voisi käydä iltalenkillä sielläpäin kaupunkia missä sinä asut jos vain saisi tietää osoitteen. Kilttinä & kunnollisena & kaukonäköisenä et tietenkään paljasta mitään tarkkaa koska ajattelet että asiat saattaisivat johtaa toiseen. Jälkeenpäin kuitenkin kiltteytesi & kunnollisuutesi & kaukonäköisytesi ja se että "suojelit" tuon mukavan naisen parisuhdetta ja estit sitä tekemästä tyhmyyksiä ainakin itsesi kanssa saattaa harmittaa ihan jo siksikin kun se oli niin hyvännäköinen.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Miten niin et? Kuvittelepa esim. että sinun juttusille sattuu hyvän näköinen, siis oikeasti hyvän näköinen nainen, ns. edustusvaimo joka siinä jutskaillessa paljastaa olevansa varattu ja onnellinen mutta samalla antaa ymmärtää että voisi käydä iltalenkillä sielläpäin kaupunkia missä sinä asut jos vain saisi tietää osoitteen. Kilttinä & kunnollisena & kaukonäköisenä et tietenkään paljasta mitään tarkkaa koska ajattelet että asiat saattaisivat johtaa toiseen. Jälkeenpäin kuitenkin kiltteytesi & kunnollisuutesi & kaukonäköisytesi ja se että "suojelit" tuon mukavan naisen parisuhdetta ja estit sitä tekemästä tyhmyyksiä ainakin itsesi kanssa saattaa harmittaa ihan jo siksikin kun se oli niin hyvännäköinen.

        Ei Vuan harmita....olen tanssinutkin viihteellä tuollaisten naisten kanssa ja hieman rupateltu.....Jos ovat paljastuneet Kilteiksi&Kunnollisiksi naisiksi, niin jäänyt VAIN hyvä mieli, että sellaisia on ainakin joitakin.... ;P......olen kyllä kehunutkin heitä juuri tästä "ominaisuudesta" ja sanonut arvostavani sitä.... ;P

        Enkä nyt puhu pelkästään jostain "pokaali/edustus" naisista....enkä ole nyt ketään näistä sellaisiksi edes mieltänyt......sellaiset nyt eivät ehkä ihan kuulu omien määritelmieni mukaan Kilttien&Kunnollisten naisten määritelmiin....ovat jotain muuta.....monet luultavasti ihan vain Kylmiä&Laskelmoivia..... ;P


      • 923
        Ikis__M kirjoitti:

        Ai millä tavalla mielistelyä? Sinusta on mielistelyä antaa pakit sen takia kun toinen on varattu niinkö? Minusta se vähän tylyä mutta sen tekee jos se toinen paljastaa olevansa varattu ja jälkenpäin se ettei ole halunnut rikkoa mitään voi kyllä harmittaakin, en minä kyllä näe mitään mitä etuja siitä saa mutta kerro jos tiedät.

        Minähän sanoin sinua harmittavan se, ETTET saa mitään etuja teeskentelylläsi. En väittänyt että niitä olisikaan luvassa.


    • Varattua naista voi ihan hyvin käydä panemassa jos nainen on itse aloitteellinen. Mitään parisuhdetta sellaisen kanssa ei kannata edes harkita. Muista kumi!

      • atm-sisko

        Onko sulla ollut mahkuja kumilla tai ilman kun provoilet nuin?


      • atm-sisko kirjoitti:

        Onko sulla ollut mahkuja kumilla tai ilman kun provoilet nuin?

        On ollut. Rehellisesti sanottuna todella harvoin kuitenkin.

        Minulle on myös sanottu ettei tarvitse kumia, koska ehkäisy on kunnossa.


      • sillätavallla

        Ketä tahansa voi käydä varmaan panemassa, jos on luonteeltaan sellainen että vain seksi kiinnostaa. Aloituksessa lienee kyse suhteesta? Ihastuminen ja rakastuminen ei mielestäni katso statusta varattu tai ei varattu. Itse en silti ihan vaan kiusakseni ja viettelemisen halusta ketään varattua veisi, mutta rakkaus eri juttu.


      • sillätavallla kirjoitti:

        Ketä tahansa voi käydä varmaan panemassa, jos on luonteeltaan sellainen että vain seksi kiinnostaa. Aloituksessa lienee kyse suhteesta? Ihastuminen ja rakastuminen ei mielestäni katso statusta varattu tai ei varattu. Itse en silti ihan vaan kiusakseni ja viettelemisen halusta ketään varattua veisi, mutta rakkaus eri juttu.

        "Ketä tahansa voi käydä varmaan panemassa, jos on luonteeltaan sellainen että vain seksi kiinnostaa."

        Luonne voi olla myös sellainen että joidenkin kanssa kiinnostaa seksi, joidenkin kanssa voi myös seurustella ja joidenkin kanssa ei kiinnosta mikään.


      • sillätavallla

        Ei täysin terve ihminen, jos pitää nuo kaikki osa-alueet pitää erillään ja siitähän niitä erojakin syntyy, joskin tietysti myös muistakin syistä.


      • sillätavallla kirjoitti:

        Ei täysin terve ihminen, jos pitää nuo kaikki osa-alueet pitää erillään ja siitähän niitä erojakin syntyy, joskin tietysti myös muistakin syistä.

        "Ei täysin terve ihminen, jos pitää nuo kaikki osa-alueet pitää erillään"

        Kyllä on. Jos itse pidät nuo osa-alueet yhdessä, niin ei se sitä tarkoita että muut olisivat vähemmän terveitä.

        Shaming language ja henkilöhyökkäys havaittu. Tyypillistä väittää sairaiksi sellaisia jotka eivät ole itsensä kaltaisia.


      • sillätavallla

        Ihan psykologisesti katsottuna ihminen, joka esimerkiksi pitää parisuhdekumppania jota ehkä rakastaakin, mutta seksissä pitää olla joku muu ihminen niin eihän aivan terve ole. Ei ole mikään henkilöhyökkäys vaan fakta! Tunne-elämässä on jotain pahasti vialla. Sitä en käy kiistämään, että aika moni meistä ihmisistä on sairas. Jos terveen ihmisen löytää kannattaa pitää kiinni.


      • sillätavallla kirjoitti:

        Ihan psykologisesti katsottuna ihminen, joka esimerkiksi pitää parisuhdekumppania jota ehkä rakastaakin, mutta seksissä pitää olla joku muu ihminen niin eihän aivan terve ole. Ei ole mikään henkilöhyökkäys vaan fakta! Tunne-elämässä on jotain pahasti vialla. Sitä en käy kiistämään, että aika moni meistä ihmisistä on sairas. Jos terveen ihmisen löytää kannattaa pitää kiinni.

        "Ihan psykologisesti katsottuna ihminen, joka esimerkiksi pitää parisuhdekumppania jota ehkä rakastaakin, mutta seksissä pitää olla joku muu ihminen niin eihän aivan terve ole."

        Tuolla perusteellahan juuri kukaan nainen ei ole terve. Naisilla on nuorena panomiehiä ja jännämiehiä seksikumppaneina. Vanhemmalla iällä hankitaan aisurimiehiä muista syistä, joiden kanssa seksi ei nyt niin paljon enää kiinnosta.


      • sillätavallla

        Ymmärrätköhän sinä lukemaasi? Mitä helkkarin väliä sillä on mitä jollain on historiassa ollut, mitä on nyt ja mitä tulevaisuudessa. Kyse ole SAMANAIKAISUUDESTA ja se ei ole tervettä.


      • sillätavallla kirjoitti:

        Ymmärrätköhän sinä lukemaasi? Mitä helkkarin väliä sillä on mitä jollain on historiassa ollut, mitä on nyt ja mitä tulevaisuudessa. Kyse ole SAMANAIKAISUUDESTA ja se ei ole tervettä.

        "Mitä helkkarin väliä sillä on mitä jollain on historiassa ollut, mitä on nyt ja mitä tulevaisuudessa."

        Juuri noin sanovat monen miehen käyttämät naiset. "Jokaisella on historia ja ketään ei voi omistaa." Ja aisurimies lipittää jännämiesten spermat pois naisen pillusta lipilipilipi, lipilipilipi.


      • lipiliilipilipilii
        super-atm kirjoitti:

        "Mitä helkkarin väliä sillä on mitä jollain on historiassa ollut, mitä on nyt ja mitä tulevaisuudessa."

        Juuri noin sanovat monen miehen käyttämät naiset. "Jokaisella on historia ja ketään ei voi omistaa." Ja aisurimies lipittää jännämiesten spermat pois naisen pillusta lipilipilipi, lipilipilipi.

        Osuvasti sanottu :D


      • sillätavallla kirjoitti:

        Ihan psykologisesti katsottuna ihminen, joka esimerkiksi pitää parisuhdekumppania jota ehkä rakastaakin, mutta seksissä pitää olla joku muu ihminen niin eihän aivan terve ole. Ei ole mikään henkilöhyökkäys vaan fakta! Tunne-elämässä on jotain pahasti vialla. Sitä en käy kiistämään, että aika moni meistä ihmisistä on sairas. Jos terveen ihmisen löytää kannattaa pitää kiinni.

        "Jos terveen ihmisen löytää kannattaa pitää kiinni."

        KylläNäin O....oli se sitten vaikka ihan VuaN Tutuksi...... ;P


    • Viime kädessä pallo on varatulla, paitsi jalassa myös siinä että lähteekö vieteltäväksi. Tokihan se kalskahtaa korvaan sille, että ahneella on paskainen loppu, mutta moniko ahne on lopustaan kehdannut kertoa. Joten jätän tämän pohtimisen tähän. :)

      • Harvinainen kommentti varatulta naiselta. Yleensä varatut naiset syyttävät kaikesta miehiä, jopa silloin kun ovat itse olleet aloitteellisia pettämisessä.


    • syvättunteet

      Oon varattu nainen ja mulla on ollut syviä tunteita toiseen ihmiseen.
      Nyt tunteet ovat helpottaneet ja miltei jo ohi.
      Olen toipunut avun kautta.Tämä on ollut raskasta.
      Toivon toisille helpompaa elämää..

      • Olisit jakanut pillua, niin tunne olisi helpottanut orgasmin saatuasi. Toipumisaika olisi ollut huomattavasti lyhyempi. Ei seksi ole raskasta, vaan mukavaa.


      • teidänjutuistasärähti

        Erositteko te syvättunteet vai oliko suhteesi vanhaan kumppaaniisi kunnossa?
        Ja super-atm: kaikki eivät petä elikä hyppää sänkyyn varattuna ollessaan. Joskus ihmiset rakastuessaan menevät suhteeseen, nykyisin hyvin erilaisiakin suhteita sen uuden ihastuksen kanssa, jos tunteet kohtaavat, mutta tällöin tietty vasta vanhan suhteen päätettyään. Mutta omiin korviini ainakin kovasti tässäkin ketjussa särähtää juuri tälle palstalle ominainen pelkkä seksin hakeminen. Eihän siinä mitään pahaa ole, eikä seksin ehdottelussakaan, paitsi tietty jos tietää jonkun olevan ihastunut ja tälle menee vaikkapa niitä panojansa ehdottelemaan niin sehän on tahallista loukkaamista ja sen nyt ymmärtää kyllä aivotonkin ja erityisesti, jos tietää ehdottelijallankin kiinnostuneen olleen.


      • teidänjutuistasärähti kirjoitti:

        Erositteko te syvättunteet vai oliko suhteesi vanhaan kumppaaniisi kunnossa?
        Ja super-atm: kaikki eivät petä elikä hyppää sänkyyn varattuna ollessaan. Joskus ihmiset rakastuessaan menevät suhteeseen, nykyisin hyvin erilaisiakin suhteita sen uuden ihastuksen kanssa, jos tunteet kohtaavat, mutta tällöin tietty vasta vanhan suhteen päätettyään. Mutta omiin korviini ainakin kovasti tässäkin ketjussa särähtää juuri tälle palstalle ominainen pelkkä seksin hakeminen. Eihän siinä mitään pahaa ole, eikä seksin ehdottelussakaan, paitsi tietty jos tietää jonkun olevan ihastunut ja tälle menee vaikkapa niitä panojansa ehdottelemaan niin sehän on tahallista loukkaamista ja sen nyt ymmärtää kyllä aivotonkin ja erityisesti, jos tietää ehdottelijallankin kiinnostuneen olleen.

        "Ja super-atm: kaikki eivät petä elikä hyppää sänkyyn varattuna ollessaan."

        Mutta kun kaikki vain tapahtui ja ketään ei voi omistaa.


      • syvättunteet

        Me pysyimme yhdessä.Ero ei ollut vaihtoehto.Ehkä kävin enimmäkseen tätä yksin läpi.Jäinkin niin yksin.Olen vieläkin.Tosin siihen on niin monia syitä.Tulevaisuudesta en tiedä..


      • syvättunteet kirjoitti:

        Me pysyimme yhdessä.Ero ei ollut vaihtoehto.Ehkä kävin enimmäkseen tätä yksin läpi.Jäinkin niin yksin.Olen vieläkin.Tosin siihen on niin monia syitä.Tulevaisuudesta en tiedä..

        Homot ja naiset tunteilee.


      • helgamies
        super-atm kirjoitti:

        "Ja super-atm: kaikki eivät petä elikä hyppää sänkyyn varattuna ollessaan."

        Mutta kun kaikki vain tapahtui ja ketään ei voi omistaa.

        Se vaan tahtui, vaihtelu virkisti;)

        Joo, ketään ei voi omistaa ja parisuhde/rakkaus-markkinoilla on jatkuvasti kova kilpailu. Ken osaa toimia kun pelitilanne aukeaa hän korjatkoon potin. Ihan turha kehittää mitään mitään moraalifilosofisia lausekkeita kun kysessä on kuitenkin luonnonmukainen kiima joka ajaa toimimaan.


      • teidänjutuistasärähti

        Minä tunnen tunteellisia miehiä. Harmi, kun ovat kaikki sitten homoja. Yksikin oli niin mukava, että olisi vaikka jotain voinut meidän välille tulla, mutta hyvä tietää että hanellä onkin sitten "sellainen" peliväline.


      • seliseliseli
        teidänjutuistasärähti kirjoitti:

        Minä tunnen tunteellisia miehiä. Harmi, kun ovat kaikki sitten homoja. Yksikin oli niin mukava, että olisi vaikka jotain voinut meidän välille tulla, mutta hyvä tietää että hanellä onkin sitten "sellainen" peliväline.

        "Yksikin oli niin mukava, että olisi vaikka jotain voinut meidän välille tulla,"

        Seliseli aina samat selitykset, miksei sitten tullut? Joo anna mä arvaan.. "on varmasti hyvä jollekin toiselle naiselle"


    • Rose_91

      Sinkku ei ole tilivelvollinen kenellekään joten lopulta tuollaisessa tilanteessa vastuu on varatulla osapuolella. Varattu on se, jonka kuuluu torjua lähestymisyritys.

      Silti en kannustaisi siihen, että yrittää iskeä varattua. En usko tuollaisten tilanteiden loppuvan hyvin kenenkään kannalta.

      • Ikis__M

        Joo mutta kun usein se meneekin niinpäin että se varattu tulee iskemään ja sitten sinkkuna joudut ottamaan tilanteesta vastuun kun säälit sitä varatun kumppania vaikket edes tunne sitä.


      • eikannatasääliä

        Miten voit sääliä tuntematonta ihmistä? Miten tiedät millainen se on? Miten kohtelee muita ihmisiä tai vaikkapa sitä iskijääsi. Mutta sääli on muutenkin sairautta.


      • Ikis__M
        eikannatasääliä kirjoitti:

        Miten voit sääliä tuntematonta ihmistä? Miten tiedät millainen se on? Miten kohtelee muita ihmisiä tai vaikkapa sitä iskijääsi. Mutta sääli on muutenkin sairautta.

        Kun vaan voin ja tiedän, olen sairas siinä suhteessa kun ajattelen niitä paremmiksi kuin kumppaninsa joka tarjoaa itseään.


      • Rose_91
        Ikis__M kirjoitti:

        Joo mutta kun usein se meneekin niinpäin että se varattu tulee iskemään ja sitten sinkkuna joudut ottamaan tilanteesta vastuun kun säälit sitä varatun kumppania vaikket edes tunne sitä.

        Tarkoitatko tilannetta, jossa varattu tulee iskemään, mutta varatun parisuhdestatus selviää vasta paljon myöhemmin?


      • Jiji8

        Kyllä ikis M on oikeassa. Kyllä ne varatut tulevat nyhjäämään ja supattamaan ehdotuksiaan ainakin naisille ja näköjään myös miehille. Varatut eivät aina tunne moraalisääntöjä, ja sitten sinkut joutuvat ottamaan vastuun.


      • ViallinenMaailma

        "Sinkku ei ole tilivelvollinen kenellekään joten lopulta tuollaisessa tilanteessa vastuu on varatulla osapuolella. Varattu on se, jonka kuuluu torjua lähestymisyritys." Kyllä kaikilla ihmisillä on jokin moraalinen vastuu toisista. Ei toisen ihmisen elämää ole oikeutta tuhota noin vain "No se nyt vaan sattui olemaan siinä sori". Vähän kuin autolla tahallaan runnoisit sokean jalankulkijan yli, mitäs oli siinä. Petetyllä ei ole ollut valinnan mahdollisuutta.


      • einoinyksioikoista

        Ihmisillä on nykyään myös kaikenmoisia sopimuksia keskenään ym.


      • Rose_91
        ViallinenMaailma kirjoitti:

        "Sinkku ei ole tilivelvollinen kenellekään joten lopulta tuollaisessa tilanteessa vastuu on varatulla osapuolella. Varattu on se, jonka kuuluu torjua lähestymisyritys." Kyllä kaikilla ihmisillä on jokin moraalinen vastuu toisista. Ei toisen ihmisen elämää ole oikeutta tuhota noin vain "No se nyt vaan sattui olemaan siinä sori". Vähän kuin autolla tahallaan runnoisit sokean jalankulkijan yli, mitäs oli siinä. Petetyllä ei ole ollut valinnan mahdollisuutta.

        Toki on vastuu. Enhän minä sanonut, että sinkulta on oikein lähteä iskemään varattua. Omasta mielestäni se on vähintäänkin arveluttavaa. Tarkoitin, että lopullinen vastuu on kuitenkin sillä parisuhteessa olevalla ja mielestäni pettämistilanteessa varattu on suurempi syyllinen. Ei sinkku ketään pysty väkisin viemään mukaansa. Ja valitettavan usein tilanne tuntuu olevan se, että varattu henkilö salaa parisuhdestatuksensa ja toinen osapuoli saa sen selville myöhemmin.


      • "Varattu on se, jonka kuuluu torjua lähestymisyritys."

        Pitäisi olla PäivänSelvää.....mutta Elukoille ei ole......Ja niitähän Piisaa... ;P


      • Ikis__M kirjoitti:

        Kun vaan voin ja tiedän, olen sairas siinä suhteessa kun ajattelen niitä paremmiksi kuin kumppaninsa joka tarjoaa itseään.

        No Varmasti ovat Parempia.....Kyllähän tuollainen Episodi kertoo jo kaikesta kaiken....Ei se varattu ainakaan ole mitään hyvää....oli se kumppani sitten mitä tahansa.... ;P


      • helgamies
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Varattu on se, jonka kuuluu torjua lähestymisyritys."

        Pitäisi olla PäivänSelvää.....mutta Elukoille ei ole......Ja niitähän Piisaa... ;P

        Nainen antaa mies saa;)


      • Rose_91 kirjoitti:

        Toki on vastuu. Enhän minä sanonut, että sinkulta on oikein lähteä iskemään varattua. Omasta mielestäni se on vähintäänkin arveluttavaa. Tarkoitin, että lopullinen vastuu on kuitenkin sillä parisuhteessa olevalla ja mielestäni pettämistilanteessa varattu on suurempi syyllinen. Ei sinkku ketään pysty väkisin viemään mukaansa. Ja valitettavan usein tilanne tuntuu olevan se, että varattu henkilö salaa parisuhdestatuksensa ja toinen osapuoli saa sen selville myöhemmin.

        Täysin samaa mieltä.....mutta sä oletkin samalla taajuudella....joten ei yllätys.... ;P


      • helgamies kirjoitti:

        Nainen antaa mies saa;)

        Miten tuo liittyi tähän?.... ;P

        Oliko molemmat tässä Tarinassa Elukoita?...vai jotain harvinaisempaa IhmisLajiketta.. ;D


      • helgamies
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Miten tuo liittyi tähän?.... ;P

        Oliko molemmat tässä Tarinassa Elukoita?...vai jotain harvinaisempaa IhmisLajiketta.. ;D

        Pettämisen edellytys on antaminen.


      • helgamies kirjoitti:

        Pettämisen edellytys on antaminen.

        Ei voi pettää jos ei saa, eikä voi pettää jos ei anna......mutta ensinmmäinen on jo pettämstä, jos pettäis jos sais......Vaik Ei Saiskaan..... ;P

        Pettäminen on aina Elukoiden hommaa.....ja niitähän Riiiiiiiittäääääää..... ;D


      • Ikis__M
        Jiji8 kirjoitti:

        Kyllä ikis M on oikeassa. Kyllä ne varatut tulevat nyhjäämään ja supattamaan ehdotuksiaan ainakin naisille ja näköjään myös miehille. Varatut eivät aina tunne moraalisääntöjä, ja sitten sinkut joutuvat ottamaan vastuun.

        "Varatut eivät aina tunne moraalisääntöjä, ja sitten sinkut joutuvat ottamaan vastuun."

        Juurikin noin se tuntuu monasti olevan ja minun kokemuksen mukaan sinkkunaiset ei kovin suorasukaisesti tule mitään ehdottelemaan kun varatut taas saattaa aika röyhkeästikin tulla iholle ilman että jää mitään epäselvää mitä ollaan vailla. Vaikuttaa oikeastaan siltä että sinkuilla on käytöstavat, siksi ne varmaan onkin sinkkuja, ja varatut usein taas saattaa elää melkein viidakon säännöillä ainakin jos ovat viihteellä & kännissä.


      • helgamies
        Ikis__M kirjoitti:

        "Varatut eivät aina tunne moraalisääntöjä, ja sitten sinkut joutuvat ottamaan vastuun."

        Juurikin noin se tuntuu monasti olevan ja minun kokemuksen mukaan sinkkunaiset ei kovin suorasukaisesti tule mitään ehdottelemaan kun varatut taas saattaa aika röyhkeästikin tulla iholle ilman että jää mitään epäselvää mitä ollaan vailla. Vaikuttaa oikeastaan siltä että sinkuilla on käytöstavat, siksi ne varmaan onkin sinkkuja, ja varatut usein taas saattaa elää melkein viidakon säännöillä ainakin jos ovat viihteellä & kännissä.

        Tuossahan kyse siitä, että varatuilla naisilla on parisuhdetaitoja. Sinkkunaisilla vähemmän. Näinollen varatun naisen jo pelkkä luontainen kyky pariutua ajaa hänet lähemmäksi miestä kuin taitamattomampi sinkkunainen pääsee.


      • Ikis__M
        helgamies kirjoitti:

        Tuossahan kyse siitä, että varatuilla naisilla on parisuhdetaitoja. Sinkkunaisilla vähemmän. Näinollen varatun naisen jo pelkkä luontainen kyky pariutua ajaa hänet lähemmäksi miestä kuin taitamattomampi sinkkunainen pääsee.

        Tuo lienee totta, eli se ikiaikainen liaanin tavoittelu toiselta oksalta onkin "parisuhdetaitoa" eikä hypergmiaa.


      • helgamies
        Ikis__M kirjoitti:

        Tuo lienee totta, eli se ikiaikainen liaanin tavoittelu toiselta oksalta onkin "parisuhdetaitoa" eikä hypergmiaa.

        Jos varattu nainen pettää kyse ei välttämättä ole hypergamiasta vaan yksinkertaisesti vaihtelun hakemista. Hommahan menee niin, että mitä pidempi suhde, sen enemmän muut kiinnostavat. Ja tietty myös oman markkina-arvon koeponnistamista;)


    • Niitti333

      Vapaa nainen ja miksei varattukin voi ihan hyvin käydä panemassa varattua miestä. Useimmat varatut miehet ovat helposti vieteltävissä. He ovat innoissaan siitä että joku nainen osoittaa kiinnostusta ja hämmästyy että ''oikeinko minä vielä kelpaan''.
      Tähän liittyy kuitenkin joitakin sääntöjä. Varattua miestä siis vain pannaan, häneen ei rakastuta. Häntä ei sidota, häneltä ei edellytetä mitään, ei soittoja, ei lupauksia, ei yhtään mitään. Häntä siis vain pannaan, tasan ei mitään muuta.
      Varatun miehen kotiasioista ei kysellä mitään, eikä tasan hänen valituksiaan pidä kuunnella. Jos mies alkaa inistä että vaimo sitä ja vaimo tätä, niin heti potku perseelle ja ulos!
      Varatun miehen kanssa on helppo tapailla jonkin aikaa, hän pelkää vaimoa ja on siksi hissukseen. Hän pitää asian tiukasti salassa ja se on tässä kuviossa enemmän kuin toivottavaa. Kun tapailee vapaata miestä, hän helposti ryhtyy esittämään vaatimuksia ja alkaa suunnitella ''tulevaisuutta''. Varattu ei näin tee .
      Jos varattu kuitenkin alkaa puhua rakastumisesta, suunnitella avioeroa, on viimeistään aika antaa potku perseelle ja nopeasti. Sillä pahin virhe mitä vapaa nainen voi tehdä, on eronneen miehen kanssa yhteen meno. Ero traumatisoi miehen ja usein hän edellyttää että uusi nainen toimii terapeuttina ja se on vihoviimeinen homma.

      • helgamies

        Siinä hyvät ohjeet miten toimia. Kyllä nainen osaa nämä hommat.


      • vinkkivinkki

        Kyllä terapeutteja löytyy nykyään ihan ammattilaisina, joilta saa paremman avun. Parisuhde kannattaa pitää paljolti erossa liialta vatvomiselta.


      • Sä olet kyllä yksi oikein HuonoPersoona....ja sen lisäksi TelaFemmari.......tai no...ne taitaa olla toistensa SynoNyymeJa....siltä ainakin alkaa vaikuttamaan..... ;P

        "Minä itse ja minun OmaHyväisyyteniHimoni&Tarpeeni......Käyttäen ketä vain ja mitä vain hyväkseni, että saan mitä minä haluan, himoitsen ja tarvitsen......MinäVain....."... ;P

        Niitti333....Oot Pyllystä.....tämä MunHaisevaMielipide...... ;D


      • Vihuy

        Joo. Jos nainen toimii kuin mies, niin tuomareita riittää! Tekopyhien paskojen pistää vihaksi.


      • 516
        Vihuy kirjoitti:

        Joo. Jos nainen toimii kuin mies, niin tuomareita riittää! Tekopyhien paskojen pistää vihaksi.

        Näimpä!


      • Vihuy kirjoitti:

        Joo. Jos nainen toimii kuin mies, niin tuomareita riittää! Tekopyhien paskojen pistää vihaksi.

        Äläs sinä määritä sitä mikä on naisen ja miesten käytöstä,kun kaikki on todellisuudessa kiinni VAIN persoonasta/luonteesta.....eikä sellaista ole olemassakaan, kuin nais/mies persoona/luonne.....eikä mitään lauma käytösmallia......tai no, jos suurin osa käyttäytyy, kuin sopulit ja kanat, niin se ei siltikään tarkoita, että kaikki....ja tällöinkin on vielä LaumaSieluissa eroavaisuuksia, juurikin persoonan/luonteen takia..... ;P


    • onceuponatiminininin

      Sipilän mitään muuta keksimättömänä.

    • SairastaSaastana....kun kommentteja lukee, niin huomaa hyvin ettei Apina ole vielä PuustaPitkällePäässyt.... ;P

      IhmisApina taitaa olla Eläimistä yksi EläimellisinOlio..... ;D

      • Jijir

        Et sinäkään ole puusta pitkään päässyt kun et ole oppinut kirjoittamaan.


      • Jijir kirjoitti:

        Et sinäkään ole puusta pitkään päässyt kun et ole oppinut kirjoittamaan.

        =DDD....Tarkoitus Sillä On Sekalainen....Yksi Syy on ärsyttää TosiKoita YmS.... ;D

        KiVa Et TyKKäSiT.... ;P

        Btw. Ärsyttää itseäkin välillä lukea omia MaalaiLuJA.....riippuu ihan omasta fiiliksestä ja kuinka ärsyttävästi on tullut maalailtua....Ei Kerrota Kellee.... ;D


      • atännä

        Sanoo hän, jonka mielestä tuon saman saa tehdä itsekin, kun se on ensin tehty itselle tai jollekin toiselle.


      • atännä
        atännä kirjoitti:

        Sanoo hän, jonka mielestä tuon saman saa tehdä itsekin, kun se on ensin tehty itselle tai jollekin toiselle.

        Eiku seksi olikin se juttu, jota NuuskaMuIkkunen ei harrasta. Sen sijaan olet kirjoittanut, että "huijaria" saa huijata niin paljon takaisin, kuin vaan sielu sietää. Ja toisten sielu sen sitten kai sietää.


      • atännä kirjoitti:

        Sanoo hän, jonka mielestä tuon saman saa tehdä itsekin, kun se on ensin tehty itselle tai jollekin toiselle.

        =DDD....Yksi Vääristelevä Apina saapui taas paikalle.... ;P

        En minä ole niin sanonut missään vaiheessa, että minä niin tekisin.....mutta en tuomitse tekijää, joka antaa samalla mitalla takaisin sille joka on häntä kohtaan toiminut samalla tavalla.......siinä on VissiEro.. ;P

        Esimerkiksi.....en sääli miestä, joka tulee nillittämään, että hänen kumppaninsa petti häntä, jos on itse pettänyt kumppaniaan ensin......ennemminkin ihmettelen, että miten kehtaa edes Nillittää tai hakea Sääliä....jne...jne... ;P

        Samoin jos mies on pettänyt itse aiemmissa suhteissa ja jossain uudessa suhteessa hänen kumppani pettää häntä, niin ihan sama juttu.... ;P

        Olet kyllä Todella outo tapaus.....ihmettelen vain, mikä minun LahkeessaNiinViehättää, että tarraat kokoajan kiinni, kuin takiainen....vaikka ihan väkisin, kun vain näet sen jossain Vilahtavan.... ;D


      • atännä kirjoitti:

        Eiku seksi olikin se juttu, jota NuuskaMuIkkunen ei harrasta. Sen sijaan olet kirjoittanut, että "huijaria" saa huijata niin paljon takaisin, kuin vaan sielu sietää. Ja toisten sielu sen sitten kai sietää.

        Ota Banaani&Rauhoitu...... =DDD

        Kyllä minä seksistä tykkään, mutta en irtsareista, enkä ilman suurempia tunteita.....tämäkin on monta kertaa tullut todettua, mutta olet kuin mikäkin PalstaTrolli, joka Leikkii unohtavansa kaiken mistä on jo puhuttu ja aloittaa asioiden vääristelyn, sekä samojen asioiden Jankkaamisen yhä uudelleen&uudelleen.... ;P

        Sun kanssa asioista keskustelu on vain ikuista VänkäIkiLiikkujassa pyörimistä.....TurhaOnTurhaa.......ja sun kaltaisia on jo nähty ihan tarpeeksi ja tiedän kyllä miten nämä asiat toimii sinun kaltaistesi kanssa...... ;D


      • atännä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Ota Banaani&Rauhoitu...... =DDD

        Kyllä minä seksistä tykkään, mutta en irtsareista, enkä ilman suurempia tunteita.....tämäkin on monta kertaa tullut todettua, mutta olet kuin mikäkin PalstaTrolli, joka Leikkii unohtavansa kaiken mistä on jo puhuttu ja aloittaa asioiden vääristelyn, sekä samojen asioiden Jankkaamisen yhä uudelleen&uudelleen.... ;P

        Sun kanssa asioista keskustelu on vain ikuista VänkäIkiLiikkujassa pyörimistä.....TurhaOnTurhaa.......ja sun kaltaisia on jo nähty ihan tarpeeksi ja tiedän kyllä miten nämä asiat toimii sinun kaltaistesi kanssa...... ;D

        Hei, älä ole noin helppo :)


      • atännä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        =DDD....Yksi Vääristelevä Apina saapui taas paikalle.... ;P

        En minä ole niin sanonut missään vaiheessa, että minä niin tekisin.....mutta en tuomitse tekijää, joka antaa samalla mitalla takaisin sille joka on häntä kohtaan toiminut samalla tavalla.......siinä on VissiEro.. ;P

        Esimerkiksi.....en sääli miestä, joka tulee nillittämään, että hänen kumppaninsa petti häntä, jos on itse pettänyt kumppaniaan ensin......ennemminkin ihmettelen, että miten kehtaa edes Nillittää tai hakea Sääliä....jne...jne... ;P

        Samoin jos mies on pettänyt itse aiemmissa suhteissa ja jossain uudessa suhteessa hänen kumppani pettää häntä, niin ihan sama juttu.... ;P

        Olet kyllä Todella outo tapaus.....ihmettelen vain, mikä minun LahkeessaNiinViehättää, että tarraat kokoajan kiinni, kuin takiainen....vaikka ihan väkisin, kun vain näet sen jossain Vilahtavan.... ;D

        "Olet kyllä Todella outo tapaus.....ihmettelen vain, mikä minun LahkeessaNiinViehättää, että tarraat kokoajan kiinni, kuin takiainen....vaikka ihan väkisin, kun vain näet sen jossain Vilahtavan.... ;D"

        Se on just tämä, kun alat tosissasi parkumaan kun vähän härpittää. :)


      • atännä kirjoitti:

        "Olet kyllä Todella outo tapaus.....ihmettelen vain, mikä minun LahkeessaNiinViehättää, että tarraat kokoajan kiinni, kuin takiainen....vaikka ihan väkisin, kun vain näet sen jossain Vilahtavan.... ;D"

        Se on just tämä, kun alat tosissasi parkumaan kun vähän härpittää. :)

        EiKäKu....Susta tulee mieleen välillä yksi palstan Super hahmo..... =DDD

        Samat ManooVerit....Oi sinä Super-Atännä..... ;P

        Btw. Mahtaako teillä olla samat Pähkinät käytössä?.....jos se aiheuttaa tuon SuperOminaisuuden... =DDD


      • atännä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        EiKäKu....Susta tulee mieleen välillä yksi palstan Super hahmo..... =DDD

        Samat ManooVerit....Oi sinä Super-Atännä..... ;P

        Btw. Mahtaako teillä olla samat Pähkinät käytössä?.....jos se aiheuttaa tuon SuperOminaisuuden... =DDD

        Mehän ollaan sama henkilö irl, täällä vaan jakauduttu eri hahmoiksi.


      • meniköperille

        erittäin tarkka puhtaudesta kotonakin molemilla


      • atännä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        =DDD....Yksi Vääristelevä Apina saapui taas paikalle.... ;P

        En minä ole niin sanonut missään vaiheessa, että minä niin tekisin.....mutta en tuomitse tekijää, joka antaa samalla mitalla takaisin sille joka on häntä kohtaan toiminut samalla tavalla.......siinä on VissiEro.. ;P

        Esimerkiksi.....en sääli miestä, joka tulee nillittämään, että hänen kumppaninsa petti häntä, jos on itse pettänyt kumppaniaan ensin......ennemminkin ihmettelen, että miten kehtaa edes Nillittää tai hakea Sääliä....jne...jne... ;P

        Samoin jos mies on pettänyt itse aiemmissa suhteissa ja jossain uudessa suhteessa hänen kumppani pettää häntä, niin ihan sama juttu.... ;P

        Olet kyllä Todella outo tapaus.....ihmettelen vain, mikä minun LahkeessaNiinViehättää, että tarraat kokoajan kiinni, kuin takiainen....vaikka ihan väkisin, kun vain näet sen jossain Vilahtavan.... ;D

        "En minä ole niin sanonut missään vaiheessa, että minä niin tekisin.....mutta en tuomitse tekijää, joka antaa samalla mitalla takaisin sille joka on häntä kohtaan toiminut samalla tavalla.......siinä on VissiEro.. ;P"

        Koetko tuossa tilanteessa olevasi itse parempi kuin se jolle annat hyväksyntäsi toimia noin?
        Miksi pitäisi ketään tuomita, muutenkaan?
        Olet muuten palstalla kertonut käyttäytyneesi sinua pettänyttä exääsi kohtaan todella ihnottavasti, koska se oli mielestäsi oikeutettua. Et kyllä kertonut tarkemmin, miten toimit.
        No joo, kaivelen ihan siksi, ettet sinä ole niin hyvä ja puhtoinen kuin haluat antaa ymmärtää. On ihan ok olla ihminen, meissä kaikissa on hyviä ja huonoja puolia, eikä kukaan ole toista erityisempi. Me vaan arvostamme erilaisia asioita, eikä ne toisten arvot ole sen huonompia kuin omatkaan.


      • atännä kirjoitti:

        "En minä ole niin sanonut missään vaiheessa, että minä niin tekisin.....mutta en tuomitse tekijää, joka antaa samalla mitalla takaisin sille joka on häntä kohtaan toiminut samalla tavalla.......siinä on VissiEro.. ;P"

        Koetko tuossa tilanteessa olevasi itse parempi kuin se jolle annat hyväksyntäsi toimia noin?
        Miksi pitäisi ketään tuomita, muutenkaan?
        Olet muuten palstalla kertonut käyttäytyneesi sinua pettänyttä exääsi kohtaan todella ihnottavasti, koska se oli mielestäsi oikeutettua. Et kyllä kertonut tarkemmin, miten toimit.
        No joo, kaivelen ihan siksi, ettet sinä ole niin hyvä ja puhtoinen kuin haluat antaa ymmärtää. On ihan ok olla ihminen, meissä kaikissa on hyviä ja huonoja puolia, eikä kukaan ole toista erityisempi. Me vaan arvostamme erilaisia asioita, eikä ne toisten arvot ole sen huonompia kuin omatkaan.

        "Olet muuten palstalla kertonut käyttäytyneesi sinua pettänyttä exääsi kohtaan todella ihnottavasti, koska se oli mielestäsi oikeutettua. Et kyllä kertonut tarkemmin, miten toimit."

        VoiVeljet mitä Sontaa.......Onkohan sun lääkitys ihan kunnossa.....taidat olla joku SosioPaatti tai jotain???.... 80

        En ole ikinä sanonut mitään tuollaista.......Olet kyllä Todella HulluTapaus....nyt alkaa mennä jo todella Sairaaksi......VoiVeljet....

        Nyt alkaa jo hieman pelottaa noi sun touhusi.......ja ihan todella....en todellakaan vitsaile nyt......huhhuh...


      • atännä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Olet muuten palstalla kertonut käyttäytyneesi sinua pettänyttä exääsi kohtaan todella ihnottavasti, koska se oli mielestäsi oikeutettua. Et kyllä kertonut tarkemmin, miten toimit."

        VoiVeljet mitä Sontaa.......Onkohan sun lääkitys ihan kunnossa.....taidat olla joku SosioPaatti tai jotain???.... 80

        En ole ikinä sanonut mitään tuollaista.......Olet kyllä Todella HulluTapaus....nyt alkaa mennä jo todella Sairaaksi......VoiVeljet....

        Nyt alkaa jo hieman pelottaa noi sun touhusi.......ja ihan todella....en todellakaan vitsaile nyt......huhhuh...

        Kyllä sinä olet noin kirjoittanut, omalla tyylilläsi.
        Tiedän olevani tosi ikävä ihminen, kun puutun sinun omaan tarkasti suojeltuun käsitykseen itsestäsi. Olen suorastaan mulkku. Mutta olisiko kuitenkin mahdollista, että sinullakin olisi inhimillinen virhepuolesi, joka on osaltaan aiheuttanut sulle noita elämän kolauksia. Ettei vika olisikaan pelkästään toisissa.
        Myönnän, että tuo sinun lanseeraamasi "täydellinen sinä - paha hän (pahat muut)" asetelma tökkii. Voisit vaikka helpottaa omaa elämääsi näkemällä itsesi myös toisin.
        Joo, anteeksi, tiedän meneväni ihosi alle, eikä tähän ole minulla mitään puolusteltavaa. Minua on sanottu joskus irl:ssakin inhorealistiksi, kun olen antanut "shokkihoitoa" jollekin töpeksijälle.
        Ei sinun tarvitse minua pelätä. Yleensä se mitä me eniten pelkäämme, onkin pohjimmiltaan me itse.


      • atännä kirjoitti:

        Kyllä sinä olet noin kirjoittanut, omalla tyylilläsi.
        Tiedän olevani tosi ikävä ihminen, kun puutun sinun omaan tarkasti suojeltuun käsitykseen itsestäsi. Olen suorastaan mulkku. Mutta olisiko kuitenkin mahdollista, että sinullakin olisi inhimillinen virhepuolesi, joka on osaltaan aiheuttanut sulle noita elämän kolauksia. Ettei vika olisikaan pelkästään toisissa.
        Myönnän, että tuo sinun lanseeraamasi "täydellinen sinä - paha hän (pahat muut)" asetelma tökkii. Voisit vaikka helpottaa omaa elämääsi näkemällä itsesi myös toisin.
        Joo, anteeksi, tiedän meneväni ihosi alle, eikä tähän ole minulla mitään puolusteltavaa. Minua on sanottu joskus irl:ssakin inhorealistiksi, kun olen antanut "shokkihoitoa" jollekin töpeksijälle.
        Ei sinun tarvitse minua pelätä. Yleensä se mitä me eniten pelkäämme, onkin pohjimmiltaan me itse.

        Sinä olet vain ja ainoastaan enemmän tai vähemmän PäästäPipi oleva nainen......se tuli nyt vihdoin ja viimein todistetuksi.....nyt siitä ei ole enää pienintäkään epäselvyyttä....Ihan selvä tapaus kyseessä....

        Et ole päässyt ihoni alle missään vaiheessa, etkä pääse......vaan Äklötys olo tulee ja huokuu vain sinusta......se ei ole ihon alle menemistä vaan puhdasta YökötykSen tunnetta.....VoiVeljet....

        Edelleen jauhat vain puhdasta sontaa, koska tuo koko väite on sinun päästäsi vedetty.......Puhtaasti omia Harhojasi....tai sitten Puhdasta ja tarkoituksellista valhetta....niin tai näin Hyvin Sairas Yksilö olet silti....


      • atännä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Sinä olet vain ja ainoastaan enemmän tai vähemmän PäästäPipi oleva nainen......se tuli nyt vihdoin ja viimein todistetuksi.....nyt siitä ei ole enää pienintäkään epäselvyyttä....Ihan selvä tapaus kyseessä....

        Et ole päässyt ihoni alle missään vaiheessa, etkä pääse......vaan Äklötys olo tulee ja huokuu vain sinusta......se ei ole ihon alle menemistä vaan puhdasta YökötykSen tunnetta.....VoiVeljet....

        Edelleen jauhat vain puhdasta sontaa, koska tuo koko väite on sinun päästäsi vedetty.......Puhtaasti omia Harhojasi....tai sitten Puhdasta ja tarkoituksellista valhetta....niin tai näin Hyvin Sairas Yksilö olet silti....

        Sittenhän meitä on kaksi pääpipiä :)


      • atännä kirjoitti:

        Sittenhän meitä on kaksi pääpipiä :)

        Ihan sama mitä minusta ajattelet tai mitä HarHoJa näet, koet ja tunnet........kunhan pidät ne kaukana minusta.....YrJöTys....VoiVeljet....en oikeasti pysty enää ottamaan sun heittojasi vitsinä.....en parhaalla tahdollakaan tämän jälkeen......aikaisemmin oli jo aavistus, mutta nyt ei ole enää epäselvyyttä......voi pyhä sylvi mitä kaikkea maa päällään kantaa....


      • atännä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Ihan sama mitä minusta ajattelet tai mitä HarHoJa näet, koet ja tunnet........kunhan pidät ne kaukana minusta.....YrJöTys....VoiVeljet....en oikeasti pysty enää ottamaan sun heittojasi vitsinä.....en parhaalla tahdollakaan tämän jälkeen......aikaisemmin oli jo aavistus, mutta nyt ei ole enää epäselvyyttä......voi pyhä sylvi mitä kaikkea maa päällään kantaa....

        Pysyypähän sitten linjasi kunnossa. Oksentelu ei kylläkään ole hyväksi hampaille.


    • hyväksyttävää

      Parhaan kaverin vaimoon EI kosketa. Kaikki muu on hyväksyttävää jos molemmat haluaa.

    • TulvaSperma

      Niiittin mies yhdynsi toiseen naiseen öriöriöriöri

    • Äädämi11111

      Se on pillun saaminen niin vaikeaa, että silloin on pantava kun tilaisuus tarjoutuu. Paskat mistään "varauksista". Sehän vaan pullistaa kyrpää lisää, kun pääset tekemään jostain onnettomasta jantterista aisurin. Sitä paitsi käytettyä huoranvittua se tavara varmaan jo alunperinkin on ollut. Julkisessa käytössä, joten ei muuta kuin käytät, etkä pilaa panomahdollisuuksiasi millään moraalipelleilyllä.

    • salasuhteitako

      Niin miksi yleensäkään se sinkku alkaa suhteuteilemaan varatun kanssa ei mene jakeluun ainakaan mulle. Eri asia on jos on saanut tiedon esim. On eroamassa ja jos on valehdellut siitä se on eri asia. Mutta tiedän yhden naisen joka tiesi miehen olevan naimisissa ja siitä huolimatta alkoi suhteilla. Tosin en tiedä jos se mies alunperin valehteli sille. En tiedä mut ulkopuolisen silmissä näyttää naurettavalta tilanne. No toivotaan kaikkien osapuolien parasta. Mutta naurettavaa tuo salasuhde joka ei kuitenkaan nykypäivänä pysy salassa!

      • helgamies

        Paras vaan antaa parisuhdetaitoisten varattujen pettää keskenään;)


    • kolmaspyörä3

      Minun mielestäni varatun lähteminen toisen matkaan ei ole mitään varatun "viettelemistä", vaan niin olisi käynyt kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Jos suhde on kestävällä pohjalla, ei siihen pääse ketään väliin. Jos se taas ei ole on vain hyvä, että joku lopettaa mokoman kulissiliiton; laittaa vauhtia eroprosessiin joka tulisi tuhoon tuomitussa liitossa kuitekin. Eikä mielestäni ole mitään väliä, onko kolmas pyörä nainen vai mies. Se, jolta puoliso viedään valittaa tietysti, mutta ainahan yksin jäävä vinkuu ja itkee kohtaloaan... :-D

      • kerranlutkaainalutka

        Totta puhut, minkä lutka lutkuudelleen voi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe