Uskaltaisitko ottaa Ayahuasca-tripin?

matkustaa.Peruun

12

149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..amazonilla valvotuissa olosuhteissa..perinteisesti..ehkä..

      • neljäsataa valvira-heimon jäsentä peniskoteloineen ja sammakosta nuoltua styrox-myrkkyä keihäänkärkiensä teristä noroina tippuen. löytyykö paikallismurre google-kääntäjästä vai turvaudunko elekieleen?


      • oon kuullu niistä keskiväliamerikkalaisista sammakoista joita nuolemalla tulee kiksit ja semmoset Mikkihiiri-silmät.. isot ja mustat


      • kielibasa kirjoitti:

        neljäsataa valvira-heimon jäsentä peniskoteloineen ja sammakosta nuoltua styrox-myrkkyä keihäänkärkiensä teristä noroina tippuen. löytyykö paikallismurre google-kääntäjästä vai turvaudunko elekieleen?

        valvira-heimo kuulosttaa ihan liian suomalaiselta..kierrän kaukaa..enkä luota..


      • en luota minäkään.. mieluummin mäkikuplassa olutkoplakko ja ajatus uusiksi moisen roinan inhaloinnista :-/


      • kotona halpiolutta ryystäen..toivon että huomenn atulee selvyys..vieläkin mäkicupla?muutma kuukausi sitten kalliossa pitkäsä aikaa


      • vuosikaudet mäni kalliossa.. ensin linjoilla ja sitten kurvissa hämeentiellä.. ihan mäkikuplan nuapurissa :-)


      • kurvin-ehdoton-stara
        kielibasa kirjoitti:

        vuosikaudet mäni kalliossa.. ensin linjoilla ja sitten kurvissa hämeentiellä.. ihan mäkikuplan nuapurissa :-)

        Kävit varmaan myös Bravadossa, nykyään Broncossa. Se on tällä hetkellä remontissa.


    • narakki

      ai ai jaiiii..aii huoskaa kyllöö on huaskaa

      • basaschka

        vedä sinä runkkari elämäsi täyteen ehdotuksia :-) kaikkea hyvää joka tapauksessa.


    • Paskapuhetta. Ei siihen DMT:hen voi kuolla mitä se ayahuasca sisältää. Se, niinkuin kaikki muukin minkä rahajärjestelmä raiskaa, on tullut siellä business. Jotkut sekoittaa siihen muutakin kuin alkuperäisiä ainesosia.
      Mene mestoille ja etsi itsellesi shamaani, joka ei veloita sulta mitään siitä, niin tiedät että oot oikeilla uomilla. Itse ainakin oon kelannut lähteä tuonne, mutta en todellakaan aio maksaa siitä mitään. Kaverini oli siellä ja sanoi, että suurin osa niistä "shamaaneista" on rahanahneita feikkejä charlataneja (=huijareija).
      Vähän sama homma kuin menisit opiskelemaan joogaa. Voit maksaa siitä itsesi kipeäksi jonkun muka "gurun" opeissa tai sitten muutamalla kympillä oppia alkeet ja alkaa harjoittamaan sitä itsenäisesti.
      Siis pointtinani tässä. Kaikkeen hengellisyyteen ja newage-meininkiin liittyy helvetin paljon rahastamista ja elitismiä.

    • huuhaaton.teksti

      Hefessos kirjoittaa asiaa. Ei tarvi matkustaa Nepaliin oppiakseen meditaatiota tai joogaa. Ei Etelä-Amerikkaan saadakseen valvotun huumekokemuksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe