Onko tylyä?

Haluanvastauksia

Onko tylyä olla miehen kanssa, tavata parikertaa ja sitten sanoa että ei pidä enään, ja on antanut kuvan että pitää toisesta.

8

408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6767

      Miksi pitää antaa ymmärtää, että pitää toisesta? Saako siitä paremmat sävärit, kun antaa pakit?

    • sängyssä

      "olla miehen kanssa"

      missä?

    • sydänkertoo

      Ajatteles omalle kohdallesi jos mies tekisi saman sinulle? Olsiksiko mies silloin iso sovinistisika? Vaikutat itsekkäältä...

    • 8890

      On parempi sanoa suoraan, ettei halua enää tavata, kuin jättää toinen epävarmuuteen. Mutta jos on tavannut vain pari kertaa, niin ehkä kannattaa vielä antaa miehelle mahdollisuus. Jos se vaikka onkin kiinnostavampi kuin luulet. Ei minuakaan aluksi kiinnostanut nykyinen aviomieheni.

      • vaikkaolis

        onko ujo.


    • mm29

      On tylyä, mutta ehdottomasti oikea asia tehdä, jos tiedät, että et ole enää toisesta kiinnostunut. Eikä sun ole pakko sanoa että "et pidä hänestä". Voit Ihan hyvin sanoa, että haluat pelkkää kaveruutta, ja mies kyllä ymmärtää vihjeestä. Joka tapauksessa, pahinta on, jos annat toisen olla epävarmuudessa.

    • ruuuu

      eipä sillä suurempaa väli'ä jos on jo kerennyt panemaa m'ällit sisään saa ja voi jo vaihtuakkin nähty on

    • suoruuttamaailmaan

      Ei se tylyä ole. Minä olen kohtelias kaikille, jotka ovat minullekin kohteliaita. Ja olen mukava ihmisille, vaikka jokin ei minua miellytä, mutta on tärkeää myös toista kohtaan, että kertoo tunteet toista kohtaan suoraan. Jos ei vastakkainen osapuoli kiinnosta, eikä pysty antamaan samaa mitä toinen, niin olisi tylyä vaan esittääkään muuta...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe