konevoimalla kuntoa

vireeninvauhdissa

isäntä ajeli skootterilla. koira ravasi sellaiseen pyörän taakse kiinnitettäävään teliseenseen sidottuna vierellä sen minkä kintuista pääsi. Taisi siinä pissit lentää vauhdissa ja pökäöleet tippua laukatessa.
Häirikkä kukkahattutäti kun olen, pysäytin ajokin ja kysöisin että mites konevoimaton jakselee. Isännän mukaan jakaa juosta 20 km koneen kanssa ja jos ajo skopalla käy keljuksi, otetaan auto avuksi, ja asia ei kuulema kuulu kenellekään, miten herra hurttaansa treenaa

3

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vireeninvauhdissa

      Koira oli siis norjan harmaa hirvikoira ja lämpä noin 15 astetta.

      • Ei_nähtävää_jatka_matkaa

        Hyvin jaksaa. Tuo 15 astetta on juuri sopiva treenilämpötila niin koiralle kuin isännällekin. Ja skootterilla kulkee janojuomat molemmille kääntöpaikalle asti, tai lenkin puolimatkan krouville.

        Eli ei mitään hätää kukkahattu-rouva on hyvä ja keskittyy hattukasviensa hyvinvointiin vaan jatkossa.


    • Metsästys kaverini treenasi koiraa Diesel auton perässä,veti kaasuja keukoihinsa sai lääkkeet.Menimme Jänis metsälle ja koira alkoi ajaa jänistä ,tiellä meni treeni auton hajuisia vehkeitä niin se lopetti Jäniksen kanssa ja alkoi ajaa takaa vaikka traktoria.Bensa autot sai mennä menojaan,ja koirasta tuli läski lemmikki lapsille ja isäntäntä kiehui raivosta kun toin aikanaan toisen ajokoiran joka lenkkeili vain niitten Jänisten kanssa jättäen ketutkin rauhaan eikä hänen perhe antanut ottaa uutta ajuria. Joten puolensa kaikella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      27
      3563
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      293
      3438
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      28
      2251
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      2064
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      2002
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1741
    7. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      45
      1541
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1470
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1343
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1223
    Aihe