En jaksa enää

Piebro

Nyt alkaa elämä ahdistamaan pahasti.Tänään pelannu varmaan 4000e ja velkapotti sen kun kasvaa...Alkaa olemaan jo varmasti 50000 yhteensä,enkä selviä enää laskuista.Mitä tässä voi enää tehdä??

5

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonitsiii

      Lopeta se vitun pelaaminen. Etsi jotain mikä sua kiinnostaa käytä siihen aikaa päivästä toiseen ja pysy keskittyneenä. Unohda pelaaminen jätä se menneisyyteen ja maksa velkojas ajan myötä. Tulevaisuudessa sijoita yms ev asioihin

    • Hei nimimerkki, Piebro

      Olet ahdingossa, mutta selviät kyllä tukalasta tilanteesta. Pelitön elämä on mahdollista sinullekin, kun itse tahdot sitä riittävän paljon. Pelasta itsesi. Hae apua. Tilaa aika velkaneuvojalta, hän kartoittaa tilanteen ja tekee kanssasi suunnitelman ja tukee sinua. Velan maksu vie tietysti aikaa, mutta pikkuhiljaa se onnistuu. Etsi itsellesi vertaistukea, soita vaikka Peluuriin, arkisin klo 12-18, maksuton puhelu, siellä osaavat kertoa mihin kannattaa ottaa yhteyttä siellä päin missä asut. Yksin pelaamisen lopettaminen on hankalaa. Siksi kannattaa mennä tuen piiriin.

      Tsemppiä,
      Pirkko-pappi

    • vippikundi
    • pröö

      en usko olet joku veikkauksen trolli, lotto monopoli tuhottava suomesta VAPAUS!!!

    • ei_huolta_vielä

      Jos pystyt laittamaan 4000 € päivän aikana peleihin, ei sinulla ole vielä mitään ongelmaa. Moilla ei ole koko kuukauden aikana niin paljoa rahaa, joten anna palaa vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe