Kolahtaako Sadeasut?

sadeasumies

Kolahtaako teillä sadeasut?Kunnon henkseli housut ja takki josta iso huppu on vedetty pään yli ja kuuntelee sateen ropinaa...aina kolahtaa kun on metsässä tai vesillä sateen sattuessa!!!

39

1536

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päävastenpuutakolikoli

      Petäjään ainaki kolahtaa kun on huppu silmillä

    • sadeasussametsässä

      Kyllä kiinnostaa. Sadeasussa metsässä tai sisällä. Sadehaalarihousut ja takki. Huppu kasvojen edessä, että tuntuu vähän tukalalle olo. Ja miksei voisi harrastaa sitomisjuttuja samalla.

      • sadeasumies

        Juuri näin,ihan samat harrastet on mullaki.Sisällä on talvet touhuttu ja kesällä pääsee ulos,Mitä paksumpi kangas sadeasussa sen parempi..


    • sadeasussametsässä

      Siellä on hyvät harrastukset. Mitä ajatuksia herää sadeasut ja sitominen?
      Täällä on fantasiana sidottuna sadeasussa, että kummallakin on hauskaa.

    • ropisee

      Kiinnostaa ja tullut monesti liikuttua sateella.. Olkain housut ja takki. Alla sopivia vaatteita. Lappeenrannan alueelta olisi kiva löytää harraste kaveri.

    • sadeasumies

      Kyllä huomenna täytyy harrastaa pihahommia ja laittaa olkain Helly Hansenit ja takki päälle.Olkain housujen alla ei ole huomenna mitään......ropisee miellyttävästi hupun ulkopuolella.

    • gdfgfwfwe

      Hiki noissa tulee.

    • sadeasussametsässä

      Ei se haittaa vaikka tulee kuuma. On se tunne, kun on asussa. Eikä tarvii asun alla olla mitään vaan ihan muovisena voisi nautiskella. Jos olisi kaveri, ystävä joka nauttisi näkemästä ja vielä lisäksi vähän sitomisleikeistä. Väriä elämään. Olkain sadehousut on keltaiset tai valkoiset.

      • sadeasumies

        Juuri näin,aivan samoilla linjoilla olen!!Mullaki löytyy oranssit,maaston väriset ja punaiset olkain housut.Takkeja on sitten vielä yhtä monet.
        ps.pidättekö huppua pään yllä kun olette metsässä,vesillä tai piha töissä?Itse pidän huppua aina kun olen pois muiden näkyvistä eli vain silmät näkyy..


    • sadeasussametsässä

      Kyllä on huppu kasvojen edessä. Sadehaalarissa voisi olla toisen ilona. Valkoinen sadehaalari päällä. Voisi viettää aikaa jopa sitomisleikkien parissa, jos vaan toinen tykkäisi. Muuten ulkona tummansinisessä tai mustassa sadeasussa. Jopa kahvilla tulee käytyä sellaisena.

      • sadeasumies

        Hienoa,samoilla linjoilla!On mullaki yx sadehaalari,sähkön sininen mut sitä tulee pidettyä enemmänki yksin.....jos joku joskus sitois minut haalarissa sänkyyn kiinni...!!!!


      • sadeasussametsässä

        Tiedän mitä tarkoitat. Tuollainen juttu olisi sellain ja en kokemus mitä voisi harrastaa enemmänkin. Sadehaalarissa kiinni sänkyyn vielä suu tukittuna tulisi pyydettyä irti pääsyä melko nopeasti. Mistä päin Suomea kirjoittelet?


      • sadeasumies

        Katos kun en heti hokannu,mulla on huono juttu kun asustelen aika kaukana.....olispa mukava pyytää armoa haalareissa sidottuna!!!!!


      • sadeasussametsässä

        Tuo mikä on kaukana ja mikä ei niin sehän riippuu katsojasta:)?
        Armon pyytäminen antaa lisää jännitystä. Ainakin tiedän, että tykkäät tosi paljon näistä jutuista. Nyt, kun saisi vielä tähän naisia mukaan niin voisi olla mahtava kokemus meille molemmille.


    • ropisee

      No nyt satelee lappeenrannan alueella ainakin. Ei vaan tähän aikaan ole ketään liikkeellä. Mitä noin yleisesti pidätte sielä alla.

      • sadeasumies

        Monesti en mitään tai hihaton paita ja isot boxerit et on tilaa seisottaa.


    • ropisee

      Nyt tuota keliä on ollut... Missä vois saman henkisiä sadeasuista pitäviä nähdä.
      Lappeenrannan tienoolla.

    • suhisuhipuku

      pvc sadeasut ei tee mitään kun niissä on se nihkeä muovipinta mutta tuulipukumaisemmat kahisevat sadeasut, jess...

      • kahisevassa

        Kyllä tuollainen asu on mahtava. Kahisevassa ja liukkaassa asussa alkaa olemaan ajatusta. Olisipa toinen joka tykkää näistä:)


      • shinyy

        Mulla on just sellasia tuulisadeasuja joissa on se sisäpipinta kumimainen, käyn ulkona puku päällä ilma alusasuja nam , nam


    • coverall

      terve tottakai kolahtaa ite tykkään sadevaatteista kovasti esim näin sadevaattet ylle kemiran kaasunaamari kumihanskat käteen kumisaappaat jalkaan ja runkkaamaan kiihottaa ihan hitosti olen ollu metsässä sadeasussa ja kaasunaamaris ja myös sisällä kotona omistan myös näitten lisäksi poliisin nahkatakin mp poliisin nahkahaalarin, ja kumiset kahluuhousut.

    • kahisevassa

      Täällä sitä ollaan sisällä kahisevassa. Kaksi takkia päällä sekä liukkaat ja tiukat kiiltävät housut jalassa. Lattialla voisi olla sidottuna tai laitettuna telineeseen kiinni, että toinen voisi nauttia tilanteesta monella tavalla.

      • shinyy

        Laita omalla tunnarilla iskuri sivulle kahisevassa merkillä,niin koodaillaan. t. shinyy


    • kahisevassa

      Kyllä voisi kokeilla sitä. Ja mistä sitä tietää kuka voisi innostua asiasta:)

      • shinyy

        Minua kyllä kahisevat sun muut kiinnostaa.


    • kahisevassa

      Täällä sitä ollaan kahisevassa tuuliasussa ja tähän,kun joku voisi laittaa narua tai hihnoja ympärille niin, että näyttäisi kivalle ja tulisi jännä fiilis kummallekin. Kiiltävä musta tuuliasu ja huppu kasvojen edessä. Siinä yrittäisi päästä irti avuttomuudesta. Onko sinulla s-postiosoitetta?

      • shinyy

        On mulla mutta ei sitä oikein tänne voi laittaa,niinku huomaat minkälaisia vastauksia saat.


    • kahisevassa

      Huomaan. Valitettavasti tätä ei voi käyttää asioiden jakamiseen kaikella tavalla.
      Tänään onkin värikästä kahisevaa päällä :)

      • shinyy

        Laita viesti sinne iskuri sivulle niin päästään asiassa eteenpäin.Laitan sulle s-postini.


      • shinyy

        Kahisevassa nimm. Tais mennä pupu pöksyyn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • KontioPekka

      Kävin eilen pyöräilemässä suosikkiasussani eli keltaiset olkainkurahousut, vihreä sadetakki ja uudet kiiltävät Kontio-kumisaappaat. Vettä tuli oikein kunnolla ja nautin sateen ropinasta. Tänään on ollut aurinkoista ja koko päivä meni puutarhahommissa varusteena pelkät farkkusortsit ja tietenkin Kontiot!

    • kahisevassa

      Ei mennyt vaan ei se ehdottamasi sivu ole paras paikka mihin tulisi laitettua netti-ilmoitusta:)
      Voisin sen laittaa johonkin muuhun. Täällä on tullut oltua sadeasussa. Olkain housut sekä takki. Aika tiukat on joista on aika hankala päästä irti varsinkin, jos toinen laittaisi asun päälle:)

      • shinyy

        Mulla on siellä tällä hetkellä fetissi / shiny ilmoitus johonka voit vastata. Vastaa heti olen tunnin verran netissä ja sitten lähden kahistelemaan.


    • kahisevassa

      Nyt on viestiä pukattu. Toivottavasti viesti kulkee?
      Tänään kahisevassa olin pyöräilemässä.

    • sadeasumies

      Mites tämä ketju,oletteko näin sateisena kesänä ollu sadeasuissa?Olispa mahtava joskus olla sadeasu tapaamisessa mikä olis suljettu ja sinne pääsis vain sadeasussa!!!???

      • sadeasumies

        Minkälaisessa sadeasussa tulisit tapaamiseen??Mitä muita asuja ottaisit mukaan reppuun??


    • nylonpussy

      Laukaisin juuri spermat sateenvarjon suojapussiin, tippaakaan ei tullut läpi.

    • heiheihee

      eniten kiihottaa liian pienet naisten sadeasut, ja tietysti päälle jotkut värikkäät kumisaappaat. ei niinkään vaippajutut ja raskaat asut, vaan ennemmin asut mitä naiset käyttävät arkisin ja joita sitten pääsee lainailemaan. viimeksi päällä työpaikan pukuhuoneessa sovitellut illan hämärissä nippanappa jalkaan menevät naisten tuulihousut ja punaiset 39 numeron kontiot ja päällä vaaleanpunainen rukkan senttikoon takki. kyllä lastit lähti.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe