Nuorta naista viiskymppiselle

Moi

Mistä löytyis nuorta naista nuorekkaalle viiskymppiselle miehelle?
Myös katselu ja koskettelu ok jos ei halua enempää....

21

1202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eelööövy

      ee, löövy ee, mää thaimaaseen, se kova naimaa......

    • Tarkennetaanpa hieman, 20-25v nainen olisi ihanne;)

    • Nnn28

      Kiinnostaisi, jossen olisi liian vanha viisikymppiselle! :D

      t. Nainen 28 v

      • Dews

        Mulle sopisit oikeen hyvin,olen 57v ja hyvässä kunnossa.


      • Dews

        Mistä päin sinä Nnn28 olet?


      • Ei se ikä vaan olemus;) eli kiinnostaisi minuakin. pistä mailiä timanttiviila aah suomi kaks neljään niin jutellaan lisää ilman löylykauha kommentteja...


    • puumanainenn

      Voi teitä ukkoraasuja. Onneksi meille puumanaisille löytyy paljon halukkaita nuoria miehiä, jopa liikaakin, kun kaikkia ei ehdi millään tapaamaan, vaikka haluaisi.

      • Naineen

        Mitäs siinä voivottelet jos itse käyttäydyt samoin


    • aikuinenmiesonainaaikuin

      Kyllähän, niitä on paljonkin, sellaisia nuorehkojakin naisia (30v) Jotka ei tyydy 30v nuortenmiesten, habitukseen, harrastuksiin ja ainaisiin auto (bemarin) tuunausjuttuihin. Haluavat, ehkä keskustella. Ihan vain muistakin ELÄMÄÄN liittyvistä asioista. Ja elää sen mukaan.

      • 53mies

        Kokemus vähän yli kolmekymppisestä, meni ihan kivasti melkein vuoden, mutta sitten iski perheenperustamisvietti. Mutta seksiä oli ja se oli kivaa :-)

        T. Mies 53


    • Epätavallinenpqno

      Vainiin. Oisko kuitenkin niin että nuortenpoikien kanssa seksi on hyvinkin itsekästä. Ja tavallinen pano aina riittää.

    • tiukkaatarjolla

      Missäpäin tämä nuorehko viiskymppinen asuu kyselee 21v nuori nainen joka kaipailis semmosta hellää ja kokenutta :D

      • pääkaupunkiseudulla, entäs tiukka kaks ykkönen;) Toi löylykauha heppu pilaa tän keskusstelun, voit laittaa mailia nic at suomi kaks neljä piste fi


      • Satakunta olis täällä suuntana, jos ei liian kaukana niin laita viestiä nimimerkin takaa löytyy meiliä.


      • 53mies

        Uudeltamaalta yx 53 v mies.


    • Tallinnassa ainakin on näin ankeina aikoina aikoina nuorta edullista pimppaa kadulla aamuöisin. Saatat löytää jopa sponsorikumppanin. Auttelet häntä ja saat pillua vastineeksi. Ei huonoa. Jos vakavampaa suhdetta haluaa niin esim. russian cupid.

    • Kokemustaonjo

      Venäjä tai thaimaa

    • nou, nou :( Ihan kotimaista naista, parikymppistä tai yli...

    • Klasu1122

      Moi olen 57 vuotias jyvän näköinen nuorekas mies ja haluisin 20 tai päälle nuoren naisen seuraa vastaa rohkeesti ihan sama missä asut matka ei haittaa joetaan onnelliset
      nautinnot

      • Namnam54Nam5

        Jyvän näköinen😁


      • yyyyyyyyy

        Kiinassa olisikin nuoria ja kauniita nuoria naisia joilla olisi mitä antaa myös vanhemmalle miehelle:)


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe