Lonkkamurtuma

Kesäleena

Kysymys! Minulta murtui lonkkaluu ja reisiluun kaula kahdesta kohtaa noin kymmenen
vuotta sitten.Tämä ruuvattiin kahdella ruuvilla kiinni.Kaikki sujui hienosti ja olen elänyt
normaalia elämää tähän päivään asti.Nyt on tullut voimakkaita epämääräisiä kipuja
lonkkaan yön jälkeen.Verryttelyn avulla kivut lievenevät ja jopa häviävät kokonaan
päivän ajaksi.Yön nukkumisen jälkeen kivut on taas.Mikä tämä on ja mikä auttaisi
vaivaan ?
Terv:Kesäleena

4

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvaaja366höpö

      Mee kiireesti luuntiheysmittaukseen voi olla jo murtuma jossain arvaus vaan. Mut omakustanteisesti sinne pääsee ainakin ja saa tietää luidenkunnon.

      • Katso_päiväystä

        Onpas arvaajahöpö myöhässä kun antaa kiireellisiä ohjeita yli vuoden vanhaan kysymykseen.

        Eiköhän aloittaja ole käynyt näyttämässä lonkkaansa lääkärille jo vuosi sitten.


      • weasrdftgyhj
        Katso_päiväystä kirjoitti:

        Onpas arvaajahöpö myöhässä kun antaa kiireellisiä ohjeita yli vuoden vanhaan kysymykseen.

        Eiköhän aloittaja ole käynyt näyttämässä lonkkaansa lääkärille jo vuosi sitten.

        No ei tietenkään, vaan ottelee vastausta suomi24:n keskustelupalstalla!


      • Katso_päiväystä
        weasrdftgyhj kirjoitti:

        No ei tietenkään, vaan ottelee vastausta suomi24:n keskustelupalstalla!

        Oletko siis tuo aloittaja ja odottanut kivuliaana että joku "todella pätevä" vastaaja käskee mennä lääkärille.

        Tuollaisen murtuman korjauksen jälkeen nivel ei välttämättä ole enää priimakunnossa ja syntyy normaalia nopeampaa kulumista ym. Minullakin säärimurtumassa jäi pieni virheasento, joka aiheutti myöhemmin nivelrikon polveen selvästi ennen toista polvea. Tuolloin minullakin oli yöllisiä särkyjä nivelessä ja kävely oli vaikeaa ennen tekonivelen laittoa. Ehkäpä aloittajallakin hieman virheellisessä asennossa ollut nivel on kulunut loppuun menneessä kymmenessä vuodessa.

        Hieman kyllä oudoksuttaa että reisiluun kaula on korjattu aloittajalla pelkästään ruuveilla, ehkäpä murtuma ei ollut täydellinen. Isälläni reisiluun kaula murtui kaatumisessa ja se korjattiin tekonivelellä. Liekö aloittaja suhteellisen nuori jolle tekoniveltä ei haluttu laittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe