Katja hajotti vahingossa tietokoneen

votelo

Jaksossa 179 eli toiseksi viimeisessä jaksossa, joka on julkaistu dvd:llä ennen hyppäystä vuoden 2009 jaksoihin, Katja hajottaa vahingossa tietokoneen, jonka Toni on myynyt Ismolle. Muistatteko, miten siinä lopulta kävi, kun kone putosi lattialle ja hajosi? Tarkoitan siis, että puhuttiinko siitä vielä jaksoissa, jotka eivät ole dvd:llä? Luulisi ainakin, että puhuttiin.

3

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistanjotain

      En muista tuota, muttä tässä kuitenkin jotain mitä muistan.

      180 jälkeen on ainakin Mian lahkojuttua joka kestää todella pitkään. Loppuu tähän.

      https://www.youtube.com/watch?v=bfeMJUJUeOY

      Aleksi ihastuu Hannaan eli Jukan vaimoon. Alieksi oli siis Jukan poika he menevät naimisiin ja syntyy lapsi sofia joka palasi teininä jossain jaksoissa.

      Hanna kuolee kun jää rekan alle kolarissa väsyttyään ajettuaan Oulusta helsinkiin. Syynä oli se, että Maarit joka on aleksin äiti hoiti kännissä sofiaa minkä takia Hanna lähti ajamaan autolla oulusta helsinkiin..

      Aamu ja Teemu tulee he ovat kaksois sisarrukset. Teemua kiustaan koulussa. Häidän äiti Jaana ihastuu Ismoon.
      Teemun kiusaaminen loppuu kun Ken ihastuu Aamuun Teemun siskoon.

      Jatkan joskus jos jatkan. PS Ainiin se on varmassa muistissa, että Ismo käy Liisan haudalla!!!

      • votelo

        Juu muistan kaikki nuo mitä kerroit! :)


    • SeppoOsaaHommat

      Mitä nyt yhdestä tietsikasta, mutta Ismopa se hajottikin kiukaan, kun väänsi sinne kunnon tortut ja Seppo korjasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe