Jaaha, no pöh.

17

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on vain seitsemän noista kahdeksasta ominaisuudesta, seköhän selittää tyhmyyteni.

    • ToopeRatikkakuski

      En minä ainakaan ole älykäs

      vaikka parintörahoilla rikas

      • Kärsivällisyys palkitaan. :-)


    • kuumaahuumaa--

      taitaa olla hikiset oltavat?

    • Ja millähän tuosta 5. kohdasta pääsisi eroon.

      • ladygrey--

        Oliko tämä kutsu iltateelle?


      • Ei siitä pääse sillä eroon, että on ihmisten seassa.


      • ladygrei

        Meinaat siis, että emme olisi kaksoisliekkejä toisillemme, emmekä toisi ajatuksillamme iloa toisillemme parin teekupposen ajan, emmekä näkisi toistemme sismpään sanattomastikin, emmekä ymmärtäisi toistemme tuskan polttavuutta, emmekä...


      • Ehkä se on parempi, etten aiheuta noin suuria pettymyksiä.


      • james_ketkupolkka

        Yksin viihtyminen lahja, joten älä siitä pyri eroon. Kauhean moni ihminen etsii paria ja ystäviä siksi, että uskoo tulevansa onnelliseksi. Pettyy aina vaan uudestaan, kun ei tiedä, ettei onnellisuutta ole olemassakaan. Elämässä riittää, kun on useinmiten tyytyväinen. Älykkyys tarvitsee tilaa ja levollisen mielen. Ei sellaista mielentilaa tavoita, jos aina vaan pakenee turhien ihmisten joukkoon jupisemaan turhanpäiväisyyksiä.


      • james_ketkupolkka kirjoitti:

        Yksin viihtyminen lahja, joten älä siitä pyri eroon. Kauhean moni ihminen etsii paria ja ystäviä siksi, että uskoo tulevansa onnelliseksi. Pettyy aina vaan uudestaan, kun ei tiedä, ettei onnellisuutta ole olemassakaan. Elämässä riittää, kun on useinmiten tyytyväinen. Älykkyys tarvitsee tilaa ja levollisen mielen. Ei sellaista mielentilaa tavoita, jos aina vaan pakenee turhien ihmisten joukkoon jupisemaan turhanpäiväisyyksiä.

        Onnellisuuden mahdollisuus on aika pieni, (tosin Liskon kanssa asiat olivat kyllä hyvin lähellä sitä).
        Tarvitsisin kuitenkin jonkun, joka olisi kanssani eri mieltä ja jolle puhuisin. Sellaisen joka saisi aikaan sen, että nukun ja syön järkevästi, ja että teen enemmän hyödyllisiä asioita. Sen jota auttaisin ja joka välillä auttaisi minua.
        Mutta todennäköisyys sille on äärimmäisen pieni, sillä jakelen automaattisesti pakkeja kaikille kiinnostuneille.
        Pitäisi tuntea hyvin, tai muuten tulee aina pakit (ja niille yhteensopimattomille tunnetuillekin on kyllä mennyt pakkeja ihan säännöllisesti).


      • buddy-love kirjoitti:

        Onnellisuuden mahdollisuus on aika pieni, (tosin Liskon kanssa asiat olivat kyllä hyvin lähellä sitä).
        Tarvitsisin kuitenkin jonkun, joka olisi kanssani eri mieltä ja jolle puhuisin. Sellaisen joka saisi aikaan sen, että nukun ja syön järkevästi, ja että teen enemmän hyödyllisiä asioita. Sen jota auttaisin ja joka välillä auttaisi minua.
        Mutta todennäköisyys sille on äärimmäisen pieni, sillä jakelen automaattisesti pakkeja kaikille kiinnostuneille.
        Pitäisi tuntea hyvin, tai muuten tulee aina pakit (ja niille yhteensopimattomille tunnetuillekin on kyllä mennyt pakkeja ihan säännöllisesti).

        Ai niin ja hänen pitäisi olla riittävän kyvykäs ja älykäs, jotta pärjää minulle.
        (Lisko oli)


      • james_ketkupolkka

        Tuosta, mitä kirjoitit, tuli mieleen hajamielinen professori, joka tuhansien projektejensa keskellä havahtuu kaipaamaan asiaa, jota ei voi löytää pitämällä torjuntaa päällä.

        Ristiriitaista ja tavattoman hankalaa, sen olen kokenut. Ihmiset ovat suurimmaksi osaksi kiusallisia, pinnallisia, tylsiä ja tyhmiä tasapäätallaajia, joiden seurassa ainoastaan pitkästyy. Torjunta tulee automaattiseksi, kun huomaa, kuinka vaikeaa on löytää kaipaamansa.

        Olen itse niin hidas, että kiinnostavakin kohde häipyy pois, ennenkuin saan aikaan jonkunlaisen positiivisen signaalin. Siksi pidän tärkeänä sitä, ettei parin etsimisestä tule "hinnalla millä hyvänsä-juttua, tai otan tuon, kun en muuta saa".


      • oioi--
        buddy-love kirjoitti:

        Onnellisuuden mahdollisuus on aika pieni, (tosin Liskon kanssa asiat olivat kyllä hyvin lähellä sitä).
        Tarvitsisin kuitenkin jonkun, joka olisi kanssani eri mieltä ja jolle puhuisin. Sellaisen joka saisi aikaan sen, että nukun ja syön järkevästi, ja että teen enemmän hyödyllisiä asioita. Sen jota auttaisin ja joka välillä auttaisi minua.
        Mutta todennäköisyys sille on äärimmäisen pieni, sillä jakelen automaattisesti pakkeja kaikille kiinnostuneille.
        Pitäisi tuntea hyvin, tai muuten tulee aina pakit (ja niille yhteensopimattomille tunnetuillekin on kyllä mennyt pakkeja ihan säännöllisesti).

        Sinulla on siis suhdemielessä lähestyviä tutuissa ja tuntamattomissa ihan useampia ja joudut antamaan pakkeja ihan vaivaksi asti! Olemuksesi varmasti viestii: "Kaipaan rakkautta!" mutta sanasi kieltävät kaiken...
        https://youtu.be/1OyoEwtmsSU


      • buddy-love
        james_ketkupolkka kirjoitti:

        Tuosta, mitä kirjoitit, tuli mieleen hajamielinen professori, joka tuhansien projektejensa keskellä havahtuu kaipaamaan asiaa, jota ei voi löytää pitämällä torjuntaa päällä.

        Ristiriitaista ja tavattoman hankalaa, sen olen kokenut. Ihmiset ovat suurimmaksi osaksi kiusallisia, pinnallisia, tylsiä ja tyhmiä tasapäätallaajia, joiden seurassa ainoastaan pitkästyy. Torjunta tulee automaattiseksi, kun huomaa, kuinka vaikeaa on löytää kaipaamansa.

        Olen itse niin hidas, että kiinnostavakin kohde häipyy pois, ennenkuin saan aikaan jonkunlaisen positiivisen signaalin. Siksi pidän tärkeänä sitä, ettei parin etsimisestä tule "hinnalla millä hyvänsä-juttua, tai otan tuon, kun en muuta saa".

        Lisäksi ihmiset teeskentelevät jatkuvasti. Varsinkin se että he ovat muka tyytyväisiä omaan elämäänsä, on teeskentelyn kohteena (ja se näkyy ihan liian selvästi läpi).


      • oioi-- kirjoitti:

        Sinulla on siis suhdemielessä lähestyviä tutuissa ja tuntamattomissa ihan useampia ja joudut antamaan pakkeja ihan vaivaksi asti! Olemuksesi varmasti viestii: "Kaipaan rakkautta!" mutta sanasi kieltävät kaiken...
        https://youtu.be/1OyoEwtmsSU

        Harvakseltaan, mutta silti tavallaan liian usein.


    • yliviäpeli

      Menetkö hernesaareen desantoimaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe