teinityttö ruinasi seksiä

rantahoro

Olin uimarannalla ja minusta muutaman metrin päässä oli nuorisoporukka. 6-8 nuorta, tyttöjä ja poikia. Kaikki olivat liikkeellä polkupyörillä, joten arvatenkin olivat 12-14v. Jos olisivat olleet 15-kesäisiä, jotkut olisivat olleet varmasti mopolla tai mopoautolla liikkeellä.

Seurueesta hieman erillään, lähempänä minua, oli tyttö ja poika. Sen verran äänekkäästi puhuivat, että en voinut olla kuulematta.

Tyttö: Mentäis nyt vaan meille. Porukatkin on siellä etelässä...
Poika: Ei mua nyt huvita...
Tyttö: Siis en vaan tajua, mikset voi panna mua. Olithan sä viime lauantaina pannut Roosaakin...oonko mä jotenkin loukannut sua?
Poika: Oli hei ne bileet ja Roosan kanssa oltiin kumpikin kännissä...
Tyttö: (korotetulla äänellä) Voi vi''u! Pitääkö mun etsiä joku toinen jätkä? Kun mä haluisin nimenomaan sua. Roosa sanoi, että olit pannut hyvin.
Poika: Siitä vaan, ei mua nyt huvita yhtään.

Tässä vaiheessa seurueen muut nuoret alkoivat tekemään lähtöä rannalta ja tyttö ja poika lopettivat keskustelun.

Itseäni vetää aika sanattomaksi moinen. =/
Itse kun olen yli 30v ja alle 15-vuotiaana en ollut edes pussannut tyttöä. Nykynuoret elävät näköjään aivan eri maailmassa.
On myös huvittavaa, kun eletään kymmenen vuotta eteenpäin. Moniko nuori mies kieltäytyy, kun parikymppinen nainen ehdottaa seksiä?

37

4809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15-vuotiasta kollia ei kiinnosta paneminen??

      Taitaapi olla homo..

      Ton ikäsenä meikällähän nous heti kyrpä pystyyn kun rupes daami ehotteleen..

      • No kyllä itellä ainaki tuossa iässä kiinnosti pillu ennen kaikkea..

        Elukaksihan sitä muuttu kun joku tyttö tarjos pillua.. Ei sitä voinu vastustaa vaikka kuinka olis pillua saanu.


      • Naisasialooser1

        Se kiinnostaa niin kauan kunnes sitä saa, siitä on seurannut monelle YT-miehelle karvas pettymys kuten seuraisi myös palstan kokemattomille miehille. Se, että tyttö tarjoaa pillua on kaukana hyvästä seksistä. Tyttö makaa lahnana ja sinä nylkytät siinä päällä muutaman minuutin ja vielä kumi latistamassa tuntoa entisestään.


      • Anonyymi

        Homppeli se on. Piäreskely kiinnostaa vaan.


    • pankaa.nussikaa

      Eihän tuo nyt ole mitään. Panin 15 vuotiaana kolmea tyttöä. Porukat ei olleet kotona niin panin naapurissa asuvaa tyttöä jonka kanssa myös seurustelin pari vuotta. Jossain bileissä kaverin luona siellä oli 16 v tyttö ja tytön kaveri ja se vonkasi munaa 23 v kaveriltani. Kaveri oli liikaa kännissä ja sammui joten panin sitä tyttöä kaverin sohvalla.

      • Junnu_Mainio

        Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.


    • Mä en ole ikinä ollut suomalaisella uimarannalla, joten ei aavistustakaan mistä ihmiset puhuu siellä. Olen myös yli 30v enkä myöskään pussannut ketään alle 15-vuotiaana, mutta en pitäisi mahdottomana että tuollaista olisi tapahtunut silloinkin. Koska oikeasti tosi vaikea sanoa millaisessa maailmassa muut nuoret tai lapset eli tuohon aikaan. Ihmisillä taitaa olla taipumus olettaa, että kaikkien lapsuus ja nuoruus on ollut jotenkin samanlainen kuin itsellä.

      Tosi vaikea astua sen nykyajan 14-vuotiaan saappaisiin. Maailma suoltaa kaikenlaista virikettä tarjolle, mutta mitä niistä kukin sitten sattuu omaksumaan. Riippuu niin paljon muustakin kuin juuri siitä yksilöstä. Voihan tuon tarinan pojankin maailma olla kuitenkin aika pieni ja siinä maailmassa ei kuulu panna kaikkia tyttöjä.

    • nääonnäitä

      Tämä oli yksi teinityttö. Toinen tuntemani teinityttö, 14v. ahdistui tosissaan, kun joku kaveri kertoi panojuttuja. Laittoi välit poikki ja sanoi, että ei kiinnosta. Minä olen vielä monta vuotta lapsi. Sanoi, että pysyy neitsyenä ainakin 19-vuotiaaksi, kuten kuvankaunis, kauppakorkeassa opiskeleva serkkunsakin. Panojuttuja kertonut oli erityisluokalta, sijaiskodissa asuva, lukihäiriöinen adhd.

      • eihyväjuttu

        (Liian) nuorena paneskelu on tyypillistä white trashin jälkikasvuille. Liian nuorena aloitettu seksielämä korreloi vahvasti syrjäytymisen kanssa. Esim. koulupudokkaat ovat usein aloittannet seksin varhain.


    • helgamies

      Tuossa taannoin istuin eräässä ja kahvilassa ja huvitti viereisessä päydässä istuvan teiniryhmän (3 poikaa 2 tyttöä) dynamiikka. Eräällä pojalla oli pikkusikareja ja toinen ryhmän tytöistä vonkasi itselleen sikaria. Edes tytön tarjous, jonka esitti useamman kerran, "jos annat sikarin saat panna minua" ei tehonnut ja sikari jäi saamatta. Eli, kiimavittujen haluilla ei ole rajaa;)

      • asioistatietävätaho

        Kyllä sikari onkin liian hintava maksu vitusta.


      • helgamies
        asioistatietävätaho kirjoitti:

        Kyllä sikari onkin liian hintava maksu vitusta.

        Tuosta voi päätellä, että, teinipojalle oli tarjolla kiimavittua helpommalla kuin mitä sikareja. Eli, sikari oli teinipojalle suurempi harvinaisuus kuin kiimavittu.


    • nytmietityttää

      Oliko se poika MGTOW-man?

    • Mahdoitko arvioida ne ikäisiään nuoremmiksi? Ei kaikilla ole mopoja ja mopoautoja.

      • 618

        Samaa ajattelin. Esim. veljeni ei kehdannut enää 16-v ajella mopolla, vaan vaihtoi sen polkupyörään, kun kevariin ei ollut varaa, eikä ajokorttiin ikää.


      • Kyllä meikä muistaa että aika suoraan tuli puhuttua yläasteikäsenä..

        Suoraa puhetta tuli tytöiltäki.


    • Äädämi1111

      Ei siitä räkänokasta tietenkään ollut panemaan, äitinsä homoksi kasvattama. Tyttö olisi selvästi tarvinnut vanhemman herrasmiehen teinipimppiään nussimaan. Siinä olisi sinulle ollut loistava tilaisuus, olisit mennyt tarjoamaan oikein sedän kyrpää. Ja jos homo olisi alkanut jotain uiveltamaan, niin vetäisit sitä näytösluonteisesti turpaan, ja sen jälkeen kaikkien niiden teinityttöjen pimpit olisivat valmiita nussittavaksesi.

    • Kyyninentäti

      Jo kakskyt vuotta sitten teinit, osa siis, olivat siinä mielessä kieroon kasvaneita jotta mittasivat itsetuntoaan panojen määrillä. :D
      Mm.pikkusiskoni 12v pilkkasi mua vanhempaa siskoa aiheesta kun hän panetti itseään jo epämääräisillä täysikäisillä pojilla ja meikä pänttäs hikarina koulujuttuja.
      (olin täysikäinen ja kokematon)

      Mutta toinen on nykyään luksus-seuralainen velattomilla huviloilla jneja minä köyhä inssitäti. Eli..
      Mutta ei kaikille niin hyvin käy. Enkä ole kuullut siskonkaan romun itsetunnon mihinkään korjaantuneen vaikka haarukalla elääkin.

      Nykyään taitaa suurempi osa vaan leikkiä aikuistenleikkejä liian varhain. Pelottelisin oman poikani kyllä varomaan raskautumista yrittäviä tyttöjä.. Heh. Ehkä se oli sukulaispoika ap:n näkemässä tapauksessa.
      Tein kerran laskelmat miten paljon lapsi minimissään maksaa. Mitä kaikkea jäisi paitsi jos sattuu vahinko penskana..

    • abn

      Tulevalla YTMillä on varaa valita. Itse ATM:nä voin vain uneksia tuollaisesta.

    • antaa.palaa

      Sama ristiinpaneminen jatkuu aikuisiällä. Sitä eivät parisuhteet kestä.
      Ellei ole lapsia, ei mitään haittaa. Nussikoot kapineensa helliksi.

    • Juuri tuollaisia naiset aina ovat.

    • pienruusu

      Poika oli jo pannut Roosaa ja nyt kun hän kieltäytyy toisen tytön kanssa seksistä, niin hän onkin homo. Juuri noin näiden palstapoikien logiikka aina menee.

      • 100_hetero_mies

        100% täysin hetero mies panee aina kun pillua on tarjolla.


    • 101

      Tässä sen huomaa ytmit valitsee. Ei kelvannut pikkuritsa ja sikarikin on parempaa kuin tinsa. Mutta noinhan se menee oikeilla miehillä ja tulevilla.

    • Jullindeerus

      Uskon että tää kaveri on homo. tuon ikäsillä heltta heilahtaa samalla sekunnilla ku kuulee sanan seksi. vielä tytön suusta ja ehottaa vieläpä. Umpihomo se on

    • yli30vee

      Umpihomo :D just.. ette te tiedä tuosta koko tarinaa.. se vaan teki tuolla selväksi ettei hän ole mikään seksiautomaatti, raha-automaatti tai mikään muukaan itsestäänselvyys jolta voi mennä noin vaan pyytämääb mitä tarvitsee.. ilen tehny tota itsekin. Jätkä on varmaan tuon jälkeen voinut jo pannaki sitä muijaa, ehkä maksusta?
      Kyllä minunkin perässä roikku tuonikäsenä seksinvonkaajia, tytöt on alle 20veenä todella aloitteellisia ja suoria, juoksee miesten perässä..sit roolit kääntyy ku ne tajuu et niillä on se tavara.. :D

    • Anonyymi

      Minä seurustelin 14 vuotiaana ja mentiin tyttöystävän kanssa maauimalan suihkukoppiin seksiä harrastamaan. Piti aina keksiä paikka missä panna koska vanhemmat oli kotona. Kerran vuokrattiin mökki läheiseltä leirintäalueella ja mentiin sinne panemaan. Sitten teltassakin pantiin ja kaverin luona kun ryypättiin.

      • Anonyymi

        okei, mielenkiintoista.


    • Edelleen on harhaluuloja, että 15-vuotias tyttö olisi seksihaluton. Tutkimukseen perustuva tieto tekisi gutaa. 🌹👀

      • Anonyymi

        No nuorena tuli pantua ketä missäkin ja ainakin yksi varma joka tuli paksuksi,en kuitenkaan jääny maksumieheksi vaan katosin,tytöllä kun oli muitakin ja sen piikkiin se sitte meni!


      • Anonyymi

        Kyllä siinä iässä ja jo aiemmin alkaa hormoonit hyrrätä. Moni on tyydytellyt itseään jo 11-12 vanhana. Jokainen kehittyy omaa vauhtia. Murrosikä kasvattaa tissit ja pojilla laskeutuu kivekset. Mutta kaikkea on alettu moralisoimaan voimakkaasti. Silti lapsuus jää koko ajan lyhemmäksi ja murrosikä alkaa aiemmin kuin koskaan ennen. Useat 15 kesäiset ovat tehneet kaikki temput sängyssä ja tietää seksistä enemmän kuin vanhempansa.


    • Murrosikä on aikaistunut paljon vuosien mittaan. Siinä samalla tietysti naintihalut... Ja onhan seksivideot sun muut helposti saatavilla ja kaikki kasvaneet kännykkä nenän edessä. Eli siitä voi jo vetää johtopäätöstä, miksi kaikki on niin kuin on nykyään.
      Onhan nuoret naiset paljon seksympiä nyt kuin joskus 30 vuotta sitten... Pukeutuvat paljastavammin.

      • Anonyymi

        Kyllä muakin pantiin 15v ikäsenä,piti vaan saada en tiedä miksi?
        Vanhemmalla iällä nyt sitten ollu kaikenmoisia kausia,joskus tekee mieli toisinaan ei ollenkaan.


      • Anonyymi

        60- ja 70-luvuilla oli seksi paljon vapaampaa kuin nykyään ja joissakin tutkimuksissa silloin yli puolet 12-vuotiaista tytöistä oli "menettänyt neitsyytensä". Silloin ei ollut ahdistavia ikärajoja seksin eikä kannabiksen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        60- ja 70-luvuilla oli seksi paljon vapaampaa kuin nykyään ja joissakin tutkimuksissa silloin yli puolet 12-vuotiaista tytöistä oli "menettänyt neitsyytensä". Silloin ei ollut ahdistavia ikärajoja seksin eikä kannabiksen suhteen.

        On myös näkemys, että seksiä harrastetaan minkä ikäisenä tahansa, kun tekee mieli. Ja voi sillä ilahduttaa toistakin, vaikkei itsellä sillä hetkellä mieli teekään.

        Mutta on aina pieni joukko kaavamaisia ihmisiä, jotka uskovat rajojen myönteiseen voimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        60- ja 70-luvuilla oli seksi paljon vapaampaa kuin nykyään ja joissakin tutkimuksissa silloin yli puolet 12-vuotiaista tytöistä oli "menettänyt neitsyytensä". Silloin ei ollut ahdistavia ikärajoja seksin eikä kannabiksen suhteen.

        Puhut roskaa.yli puolet 12 vuotiaista me ettänyt neitsyytensä? . Mitä oikein hourit,! Täyttä huuhaata.


    • Anonyymi

      Ei normaalia, teinityttö ei arvostanut itseään, hänellä oli sosiaalisia ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe