Verkkokaupa.com Lenovo-kusetus

entinenasiakas

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/44146/gtkqm/Lenovo-ThinkPad-E550-kannettava-Win-7-Pro#product-history

(varmaan poistavat tai muokkaavat linkkiä pikapuoliin)

Luvataan 16GB muistia, koneessa on 8GB. Ostettiin firmaan kaksi konetta, toinen Tampereen liikkeestä, toinen Helsingistä. Molemissa muistia puolet luvatusta, hienoa huomata kun olet ensin tuhlannut puoli päivää niiden ostamiseen ja sitten pari päivää erilaisten softien asennukseen.

Voit käyttää taas työpäivän niiden palauttamiseen ja "1-4 viikossa saat oikean tuotteen" toteaa asiakaspalvelun kesähessu. Kysymykseen voivatko postittaa lisämuistin että asentaisin itse luvattiin vastata "3 päivän kuluessa" -> palautukseen koko laite.

Tässä on kyse systemaattisesta petoksesta, näitä koneita myydään satoja tai tuhansia, kaikki eivät kusetusta huomaa ajoissa, hyöty myyjälle satoja euroja per kone. Eniten harmittaa hukkaan menevä aika.

Nenäänsä honottavat asiakaspalvelijat lähinnä naureskelevat asiakkaiden tyhmyyttä. Ja saadaksesi koneeseen ostettujen ohjelmistojen hinnasta palautuksen, erillinen prosessi = riitele Microsoftin kanssa asiasta.

En usko, että näemme yleistä takaisinkutsua joten tämä täyttää törkeän petoksen tunnusmerkit.

2

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan.hirveä.kusetus

      > Tässä on kyse systemaattisesta petoksesta, näitä koneita myydään satoja tai tuhansia, kaikki eivät kusetusta huomaa ajoissa, hyöty myyjälle satoja euroja per kone. >

      Ööh, miten se myyjä oikein tienaa sen satoja euroja per kone? Lisämuistin hinta lienee siinä 40 euron paikkeilla. Ostit 16GB:n koneen, sait 8GB:n laitteen. Nyt myyjä vaihtaa sen sellaiseksi 16GB koneeksi, kuin alun perin halusit ja alun perin maksoit.

      Ja ne muut asiakkaat, jotka eivät "huomaa ajoissa" virhettä. Miten niin "ajoissa". Tällaisen mokan saa korjatuksi milloin tahansa, kunhan on ostohetken paperit tallessa. Vaikka vuoden päästä. Tokihan kaikki täysipäiset ihmiset tarkistavat ostoksensa kotona.

    • Aake777

      Lenovo kusettaa ympäri maailmaa. Kun asiakas ottaa yhteyttä Lenovoon alkaa systemaattinen väsytystaktiikka tarkoituksena että asiakas heittää jossain vaiheessa pyyhkeen kehään. Tein valituksen Kuluttajariitalautakuntaan Lenovon "takuuhuollosta". Käsittelyaikajono kyseiselle tuotteelle on 2 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3350
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2740
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1654
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      149
      1501
    Aihe