https://www.verkkokauppa.com/fi/product/44146/gtkqm/Lenovo-ThinkPad-E550-kannettava-Win-7-Pro#product-history
(varmaan poistavat tai muokkaavat linkkiä pikapuoliin)
Luvataan 16GB muistia, koneessa on 8GB. Ostettiin firmaan kaksi konetta, toinen Tampereen liikkeestä, toinen Helsingistä. Molemissa muistia puolet luvatusta, hienoa huomata kun olet ensin tuhlannut puoli päivää niiden ostamiseen ja sitten pari päivää erilaisten softien asennukseen.
Voit käyttää taas työpäivän niiden palauttamiseen ja "1-4 viikossa saat oikean tuotteen" toteaa asiakaspalvelun kesähessu. Kysymykseen voivatko postittaa lisämuistin että asentaisin itse luvattiin vastata "3 päivän kuluessa" -> palautukseen koko laite.
Tässä on kyse systemaattisesta petoksesta, näitä koneita myydään satoja tai tuhansia, kaikki eivät kusetusta huomaa ajoissa, hyöty myyjälle satoja euroja per kone. Eniten harmittaa hukkaan menevä aika.
Nenäänsä honottavat asiakaspalvelijat lähinnä naureskelevat asiakkaiden tyhmyyttä. Ja saadaksesi koneeseen ostettujen ohjelmistojen hinnasta palautuksen, erillinen prosessi = riitele Microsoftin kanssa asiasta.
En usko, että näemme yleistä takaisinkutsua joten tämä täyttää törkeän petoksen tunnusmerkit.
Verkkokaupa.com Lenovo-kusetus
2
120
Vastaukset
- aivan.hirveä.kusetus
> Tässä on kyse systemaattisesta petoksesta, näitä koneita myydään satoja tai tuhansia, kaikki eivät kusetusta huomaa ajoissa, hyöty myyjälle satoja euroja per kone. >
Ööh, miten se myyjä oikein tienaa sen satoja euroja per kone? Lisämuistin hinta lienee siinä 40 euron paikkeilla. Ostit 16GB:n koneen, sait 8GB:n laitteen. Nyt myyjä vaihtaa sen sellaiseksi 16GB koneeksi, kuin alun perin halusit ja alun perin maksoit.
Ja ne muut asiakkaat, jotka eivät "huomaa ajoissa" virhettä. Miten niin "ajoissa". Tällaisen mokan saa korjatuksi milloin tahansa, kunhan on ostohetken paperit tallessa. Vaikka vuoden päästä. Tokihan kaikki täysipäiset ihmiset tarkistavat ostoksensa kotona. - Aake777
Lenovo kusettaa ympäri maailmaa. Kun asiakas ottaa yhteyttä Lenovoon alkaa systemaattinen väsytystaktiikka tarkoituksena että asiakas heittää jossain vaiheessa pyyhkeen kehään. Tein valituksen Kuluttajariitalautakuntaan Lenovon "takuuhuollosta". Käsittelyaikajono kyseiselle tuotteelle on 2 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743350
- 2012882
- 252740
- 492658
- 222544
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412365Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2101853Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241777- 381654
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen1491501