Vanhempaa naista.

Tätiämieli

Voi yhenkerra kun käyn kuumana vaimoni 68 vuotiaaseen hoikkaan ja liikkuvaiseen tätiin, tissivako näkyy avonaisen puseronkaula aukosta ja iho on ruskettunut ja hiukan rypistynyt, pylly näyttää kiinteältä ja pienen pyöreältä, täti osaa hienosti flirttailla ja heittää varovaisen kaksimielistä huumoria, hajuvesi on huumaavan hienostuneen tuoksuista, käyn tosi kuumana....olen 29 vuotias, olen monet kerrat vetänyt käteen tädin kuva alasti mielikuvituksissani.

31

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olenkopuuma

      Mikä ihmeen kiima se on joillain nuorilla pojilla meihin "mummoihin" olen 67 vuotias, tosin hoikka ja pukeudun tyylikkään nuorekkaasti , en voi olla huomaamatta kuinka naapurini poika kuolaa ja tuijottaa minua hakeutuu aina juttusille ja housuissa näyttää tapahtuvan jotain elämää, en voi olla vähän kiusoittelematta, levittelen vähän jalkoja, annan hameen nousta istuessa puolireiteen, avaan paitapuseron pari ylintä nappia, hipaisen poikaa ohi kävellessä, toisaalta vähän minuakin kiihottaa nähdä miten toinen kiemurtelee kiimoissaan kuin nuori ori, kalsareissa kahdeneuron kolikon kokoinen touhutippaläikkä.

      • 30vhalukasmies

        No huh jos viestisi on totta. Itse kolmikymppinen mies ja kyllä tekisi mieli päästä rakastajaksi kaltaisellesi 60 naiselle. Kelpaisi varmasti myös monelle muulle nuorelle miehelle. Teillä se itsevarmuus ja seksikkyys on aivan toista luokkaa kuin nirppanokkaisilla nuoremmilla naisilla.


    • Cgchyvä

      Moikka..oletko mistä päin?

      • ristiverinen1

        gaghyvä, määppä nyt kakalle;;;))))))


    • Olenkopuuma

      No,no pojat, etsikää vaan omanikäisiä naisia, se on parempi että me mummoikäiset vaan haaveillaan ja suihkussa käydessä suihkutellaan jalkovälistä enimmät miehenpuutteet pois tai onhan minulla ainakin sauva millä joskus iltasella vähän voin antaa omahoitoa. Tietysti jos sattuu sopiva nuorimies kohdalle niin...mikä ettei. Olen muuten Tampereelta.

      • 30vhalukasmies

        Itse olen Jyväskylästä. Satutko kenties käymään täällä päin koskaan?


      • Olen itse tampereelta kelpaisko sulle?😏


      • HalukasPuumalle

        Niin ja olen siis myös Tampereen seudulta...


    • Lapinmies56

      Kuulkaahan keskenkasvuset klopit, onkohan teistä minkään tekijäksi tuommosen oikean NAISEN kanssa, ne kun vaatii ihan jonkinverran enemmän kuin pelkän pari kertaa sisäänulos ja roiskasu, ne tämänikäiset naiset on lämmitettävä hyvin ja hitaasti, ne kiihtyy arvokkaasti ja laukeaa rajusti mutta rauhallisen ja pitkän naimisen jälkeen.....onko teistä siihen.

    • saamme

      Hienoltahan se tuntuu rakastella nuoren,kuitenkin aikuisen miehen kanssa.Itse olen 62,sievä ja nuorekas.Lempikaverini on 33,komea ja halukas.Kummallakaan ei ole asian suhteen mitään paineita,homma loppuu aikanaan,molemmat olemme saaneet syviä tyydytyksen hetkiä.

    • Sikarizakari

      Olen 34 vuotias normaalikokoinen hyväkuntoinen ja hauskannäköinen mies pääkaupunkiseudulta ja olen aina pitänyt huomattavasti vanhemmista naisista, ainoa vaatimus on että ovat kunnostaan huoltapitäviä viehättäviä ja liikunnallisia naisia ,tällä hetkellä tapailen 67 vuotiasta seksuaalisesti aktiivista sinkkunaista, poikkeuksetta näiltä naisilta ei mielikuvitusta ja rohkeutta puutu seksiasioissa, seksiasut,piiskaus,peppuseksi,suuseksi,en vaihtais nuorempiin ovat mahtavia ja itsevarmoja ja kovia naimaan.

    • Arja62

      Hei nuori 20-30 vuotias mies olen kiinnostunut ottamaan sinut "yöhoitoon" olen erityisen halukas saamaan suuseksiä ja haluaisin kokeilla peppuseksiä ja hellää piiskausta, olen 62 vuotias pienehkörintainen 174cm pitkä ja58kg painoinen tumma sinkkunainen......mitä haluaisit?

    • Yksinäi

      Moi olenkopuuma ois kiva tutustua sinuun olen hoikka nuorekas mies lähtisitkö lappiin mun kans ruskaretkelle as-autolla Joksa

    • Olenkopuuma

      Hei yksinäi ja muut minusta kiinnostuneet, kiitos huomioistanne olen imarreltu kun "mummoa" näkemättä olette valmiit jakamaan kanssani rakkauden kosteaa kiihkoa nuoruutenne innolla ja kovalla intohimonne sauvalla, mielenkiintoni heräsi ja hiukan kukkani avautui ja valuttaa kirkasta lemmenhunajaa terälehdilleen ajatuksesta että nuori jäntevä rakastaja rakastelisi kanssani yö yön perään tehden kanssani kaikkia niitä tuhmia asioita joista niin usein haaveilen, jos tapaisimme niin minulle ei riitä pelkkä tylsä yhdyntä vaan sinulla täytyy olla tuhma ja rikas mielikuvitus.

    • Runkutirunk

      Olenkopuuma taidat vaan vittuillaksesi luritella nuorille miehille jalat tiukasti yhdessä.

    • mumu

      Olen täti,mutsi,mummi ja kiva.Kaiken tämän mukavan lisäksi vielä haluisin. Haluisin kovasti ja pitkään.En välttämättä nuorta,mutta nuorekasta.

    • Vanhakokenut

      Nuoret kyllä jaksaa kovasti mut ei pitkään, muistan omasta nuoruudesta kun olin 17 vuotias lukiopoika ja pääsin naisenmakuun n.30 vuotiaan naisen kanssa niin ensimmäinen siemensyöksy tuli jo ennen kuin sain edes kullini sisään, onneksi nainen oli semmoinen ettei hätkähtänyt vaan jatkettiin hyväilyä ja suutelua niin nuorena palaubuin aika äkkiä taas kovaksi ja seuraava kerta onnistui jo vähän paremmin, sain jo muutamia kertoja tehtyä sisään ulos liikettä ennenkuin tulin, niin ei jäänyt siitä tapauksesta traumoja, nyt 50 vuotiaana osaan jo huomattavasti paremmin, jopa nainenkin saa jo orgasmin.

    • MUMMOASAANUT

      Minä käyn 1-2ker/vko yhtä 75v leskeä auttamassa orgasmeihin... hän on kiimainen ja nauttii kovasti kaikesta seksistä

    • heiiiii

      Minä haluaisin iltapäivähoitoon.Joku nuorimies leikkisi kanssani :D Oikealla lelulla.Olen 63v ja ihana :D Leikkipaikkaa minulla ei ole :(

    • nelikaks

      Mistäpäin olet? Täälä 42v ok mies

      • heiiiii

        Hesan läheltä .


    • nelikaks

      Miten vaihdettais yht tietoja?

    • heiiiii

      Hankala homma,mä en uskalla laittaa tähän mun sp-osoitetta,enkä ole niin näppärä,että värkkäisin kertakäyttöisen sellaisen.

    • nelikaks

      Jos pätk.puh.laitan. Laitatkotxtviestiä?

    • heiiiii

      Sitäkään en ehkä uskalla,mulla ei ole tuntematonta numeroa.Jos haluat voin säätää numeron pois ja soittaa kun kerrot ajan.

    • nelikaks

      Sekin käy 04 käyk04 myöhemmin 73 vai 73 ? Mikä aika sulle paras28?

    • nelikaks

      Ja 100% luottamus ei tarvi ajatellakkaan muuta!

    • heiiiii

      Seitsemäntoista ?tänään?

    • Nuori21

      Jos vanhempaa ja kokeneempaa aikuista naista kiinnostaa nuori 21v miehenalku hauskanpitoon, niin laita spostia: nuori21mies(ät)gmail(piste)com Keskustellaan spostitse lisää tarkemmin!

    • nelikaks

      Joo sopii, eikä niin tarkkaa n.17

      • heiiiii

        Ok:)


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe