13v tytön elämänkerta..

Kyllästynytelämäänsä

Olen 13v tyttö länsi-Suomesta. Elämäni on ollut varsin mielenkiintosta...

Poltan röökii. Oon polttanu röökii jo 4 vuotta. Mun vanhemmatkin polttaa ja tietää mun tilanteesta. Ne ei tykkää et poltan. Mun kaikki kaverit polttaa myös ja mua 7v vanhempi poika polttaa dänkkii munkaa.. Röökii menee joku 3 Askii päiväs koska poltan kolme kertaa päiväs askin :D se on vitun hyvää :00
Juon lähes joka päivä olutta/viinaa mun kaverin kanssa ja ekan kerran päästii sairaalaa asti ku juotii pullolliset viinaa yöl puoliks 24pack karhuu. Tehtii se joskus n. Vuos sitte ja tää kierre jatkuu joka vappu mun kavereittenkaa syrjäsel kujal niin ettei aina jouduta mennä sairaalaa. Mä varastan olutta meiän lähikaupasta mun treenikassii muutaman lavan illaks.. Sit kavereittenkaa ryypätää ittemme kännii (on muute hauskaa) Välil taas otan sen sijaa Alkosta viinapulloi samal mun laukkuu ilman et vanhemmat huomaa, samal ku ne on kaupas ja kävelen niittenkaa hälyttimien ohi ja ne saa syytteen siitä :D Olutta mul menee viikos se 3-5 lavaa.. Viinaa pari pulloo riippuu onks mitää juhlaa.

Mulla on poikaystävä.. Se on 18v ja ollaa harrastettu jo 5v seksii :) Harrastetaa sitä varmaan joka päivä, mut Yleens pyyän mun kännisii tyttö/poikakavereit sänkyy ja panen. Kerran matkalla mul oli hirvee mieli panna ja panin mun iskänkaa :33 Se oli taivaallista ku osas kaikki asennot hyvin ja siinä sit 3-4h paneskeltii kunnes mun äiti tuli ja pantii 3 kimpassa hotellihuonees. 20 oon saanu ja 10 oon antanu. Aina jos meil on poika kyläs nii pyyän poikaa sänkyy.. Jos kieltäytyy nii oon vaan nakuna niin pojal alkaa nousee ja sit se alkaa koskettelee mun pillua ja no. Sit se ilta venyy klo 3 ja se jää meille. Poika saa orgasmin viimeistää ku alan ähkymää ja puhkumaan ;)

Mulla on läskifetissi ja ihannoin ku pojist on tullu hirveit sotanorsui 😭😱 Mun exä liho 63kg - 120kg kolmes vuodes ku syötin sitä KOKO ajan. Saatoin saada shoppailurahaa 100€ uusii kouluvaatteit varten, mut ostin sil kaikel herkkui ja ruokaa!! Ja sit yhen illan aikana syötin ne kaikki ku se oli kännis ja sit panin sitä vastineeksi ;3 Sit mun kaikki kaverit on lihonu ihan sairasti ku oon ollu niitten kaveri :D muistan ku se osti mun seuras yhet farkut joita se rakasti yli kaiken, ja kahen kuukauden kuluttuu ne ei menny sen päälle ku olin niil. Sit se vaan sano et se on läski ja alkaa laihuttaa.. Silloin kun se sano ton paino about 68kg ja nyt siitä on noin puol vuotta ja lihonu jonkun 25kg :D

Tällästä siis. ja nyt asustelen koulukodissa.. Eipä kiinnosta.

2

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siipirikki

      Olet nuori mutta ymmärrät jo että elät itsetuhoisesti. Vihaat (?) itseäsi ja elämääsi. Olen itse kokenut samanlaista lapsena. Nyt säälittää se pikkutyttö joka tuhosi itseään ja yrittää nyt rakastaa itseään ehjäksi ja koittaa katsoa itseään peiliin. Mitään taikoja tai vippaskonsteja ei ole. Todella toivon että niin pian kuin mahdollista ymmärtäisit olevasi Hyvän ja Rakkauden arvoinen ja että varjeltuisit ihmisiltä jotka saavat toimimaan oman hyvästi vastaisesti. Sinulla on vapaa tahto ja sen mukaan toimit. Olet niin paljon kokenut ja nähnyt että tiedät panemiset, rööki ja ryyppääminen ei tuo onnea. Päinvastoin. Älä tee samoja virheitä kun me muut siipirikot, meitä on jo ihan liikaa. Varjelus ja enkeleitä sulle - olet lapsi vielä. 👼

    • voiraukkias

      13- v, elämäsi ei ole mielenkiintoinen vaan surkean säälittävä. Toivottavasti viisastut tarpeeksi joissa etkä pilaa terveyttävsi lopullisesta, tai seuraavat 60v muodostuu mielenkiintoiseksi retkeksi terveyskeskuksiin. lääkäretten vastaanotoille, seikkailuksi erilaisten lääkkettien ja vaivojen maailmassa ellei keuhkosyöpä tai aids lopeta kärsimystä aikaisemmin.,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe