Kukaan menossa EF kielimatkalle kesällä 2017

EFmatkalle

Eli kysyn onks joku menossa EF kielimatkalle ens kesänä ja jos on niin minne ite oon 17v tyttö enkä osaa päättää viellä mihin menisin

9

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkalleroomaan

      Mä oon menossa Roomaan 4 viikoks ens kesänä

    • Hgjkjo
    • Kielimatka

      Mä oon 18v poika ja menossa los angelesiin heinäkuussa 3 viikoks

      • Ughughugh

      • Disappointing

    • samamako

      Mä en tuosta EF:n touhusta paljoakaan tiedä, ite kun olin kesällä STS:n kautta Brightonissa. Mä tykkäsin kyllä Brightonista kaupunkina ihan sairaasti, kun löyty ranta ja laiturin päälle rakennettu huvipuisto ja paljon shoppailu mahdollisuuksia. Ite on 16v ja matka STS:n kautta meni kyllä tosi hyvin, vaikka ongelmia tulikin, mutta niistä ei itse tarvinnut paljoakaan huolehtia. Brighton on tosi kovassa suosiossa kielimatkalaisten keskuudessa, niin STS:n kuin EF:n, joten siellä on koko ajan joku auttamassa jos ei meinaa löytää jonnekkin perille tai tulee joku muu ongelma.
      Oon kirjotellut mun matkakertomuksia mun blogiin, joten jos kiinnostaa kannattaa käydä lukasemassa :)
      http://stskielimatkani.blogspot.fi/

      • samamako

        Enkä tiedä STS:n matkoista USA:han, mutta onhan tuo aika hurja tuon pojan tapaus.


    • JärkiHoi

      Fiksut ei enää aikoihin ole tuollaisille rahastusmatkoille menneet. Ottakaa selvää vähän hei ihmiset.

    • EfAmbassador

      Moikka! Ite oon ollut ef:n kautta neljällä kielimatkalla, Australiassa, Maltalla, Long Beachilla ja New Yorkissa. Jos sulla on vielä ongelmia päättää mihin päin lähtisit ensi vuonna kielimatkalle niin voisin ehkä auttaa. Tai noista kohteista missä olen ollut niin osaan vähän kertoa jostain muistakin kohteista kun kavereita ollut muuallakin. Ite en ole enää ensi kesänä lähdössä kielimatkalle, mutta tiedän muutaman jotka ovat lähdössä ja eihän sitä tiiä vaikka samaa kohdetta miettisitte. Mihin päin olisit kiinnostunut lähtemään? Kirjottelen blogii niin sieltä löytyy vähän tietoo mun matkoista ja myös mun sähköposti jne miten saa kiinni niin tuu laittaa ihmeessä viestii niin voisin kertoo enemmän noista matkoista ja voin auttaa sua jos tarviit apua! :)

      Dreamscometruewithef.blogspot.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe