Tumma mies

parga

Hei, haluaisin suhteeseen tumman miehen kanssa. Olen sinkku 50 vuotias tytön tyllerö. Elämää vielä edessä. 1lapsi, jo teini-ikäinen. Nyt minä haluan elää ja nauttia ja kaipaan hellyyttä ja seksiä ja kainaloa mihin käpertyä.

16

412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9-13

      Niin ja varmaan aloittaja tarkoittaa tummaihoista miestä ja ehkä itseään nuorempaa.

    • Niin minäkin.

    • haaleetakaalee

      Ellet tarkoita näitä meidän tummia, niin joku deittipalsta vois olla parempi kuin tämä esim.vaikka www.afrointroductions.com tai sit ihan badoo

    • Teinitohtori

      50-vuotias ylipainoinen mummo ja kutsuu itseään tytöksi. Tähän on tultu.

    • SenssipalstaOver50

      Yhä enemmän naisten palsta jotka eivät oikein kelpaa normaaleille miehille vaikka olisivat sellaista 50 kevättä etsinyt.

    • wanhaa

      Tällä palstalla ei kukaan hae yli viiskymppisiä.

      • päivän_piristys

        Tuskin siitä tämän palstan miesten naisten iskennästä mitään tulee oikeassakaan elämässä. Täytyypä kertoa, kun nyt satun olemaan 50 mummeli , että paikallisjunassa kahden pysäkin välillä nuori (liian) ja tuntematon afrikkalaispoika ehti tyrkyttää itseään ja pyytää numeroa. On siinä vähän eroa erääseenkin suomalaiseen mieheen joka kuuden vuoden tuttavuuden jälkeen pyysi kahville.


      • ChinaDragon
        päivän_piristys kirjoitti:

        Tuskin siitä tämän palstan miesten naisten iskennästä mitään tulee oikeassakaan elämässä. Täytyypä kertoa, kun nyt satun olemaan 50 mummeli , että paikallisjunassa kahden pysäkin välillä nuori (liian) ja tuntematon afrikkalaispoika ehti tyrkyttää itseään ja pyytää numeroa. On siinä vähän eroa erääseenkin suomalaiseen mieheen joka kuuden vuoden tuttavuuden jälkeen pyysi kahville.

        Se on sitä rakkautta ensi silmäyksellä:)

        Olen vissiin puolison valinnassa vähän kranttu, piti seurustella pari vuotta ennen kuin menin naimisiin...no, jotkut miehet tunnustuvat rakkauttaan nopeammin ja myös menettävät sen nopeammin...kumpi liene pahasta?


      • Suomi-sankar61
        päivän_piristys kirjoitti:

        Tuskin siitä tämän palstan miesten naisten iskennästä mitään tulee oikeassakaan elämässä. Täytyypä kertoa, kun nyt satun olemaan 50 mummeli , että paikallisjunassa kahden pysäkin välillä nuori (liian) ja tuntematon afrikkalaispoika ehti tyrkyttää itseään ja pyytää numeroa. On siinä vähän eroa erääseenkin suomalaiseen mieheen joka kuuden vuoden tuttavuuden jälkeen pyysi kahville.

        No se varmaan imarteli kun nkri puhutteli mammaa.

        Itse aikanaan olin hyvin otettu (tämä on tosi juttu) kun paikallisjunassa 19 v sitten keväällä Amsterdamissa eräs kiinalaisen näköinen tyttö yritti iskeä. Istuimme junassa vastakkaisilla penkeillä, ja minun matkani oli kovin lyhyt. Jäin poissa Scipholin asemalla, joka on lentoaseman vieressä. Olin paluumatkalla Suomeen.
        Hän ehti jo kysellä yhteystietojani, mutta en ehtinyt tuikata hänelle osoitettani. Toisaalta muijani ei ehkä olisi pitänyt uudesta "tuttavuudestani". Itsekään en jaksanut innostua luisevasta opiskelijatytön tyyppisestä naisesta.
        Muuten, olen aika hulluna aasialaisiin nuoriin naisiin. Nyt olen jo niin vanha mies, että kannattaa unohtaa koko juttu. Jos saisin lotossa päävoiton, voisin ehkä harkita muijan vaihtoa. Jos ajatellaan, pystynkö täysmääräisesti hyödyntämään naissuhteita, niin eipä taida maksaa vaivaa (ikä painaa sekä minua että jormaa).


    • hffdkfdjk

      hivilihaa nylkytät hieromoissa sika

    • varoitanvaan

      Jos et edes tunne koko henkilöä, niin voitko jo nyt tietää että haluatko? Haaveet ei aina ole samassa linjassa totuuden kanssa. Tuntuu, että kaikki menee vain elämässä lopullisesti ja pahanpäiväisesti sekaisin tummien miesten kanssa. Loppupelissä aina varovat paljastumasta. Ei kannata antautua mihinkään kuumaanhuumaan mukaan ihan noin vaan. Heillä on useimmiten omat rakkaat, nykyiset ja entiset sekä veljiensä ja kavereidensakin vararakkaiden luurangot piilossa sängyn alla.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4838
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      305
      3685
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2745
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2669
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      145
      2220
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2006
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1890
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1584
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1502
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      26
      1458
    Aihe