Oletko vaihtamassa autoa :

Golfi

Tarjosin WV Golfia ajettu alle 60 tuhatta kilometriä useampaa liikkeeseen , tarkoitus oli vaihtaa 21-23 tuhannen euron menopeliin. Herra jumala mikä hinta haitari siitä kehittyi. Kärkeen nousi Palin-Rintajouppi- Foord liikeet , huonoin surkein tarjous tuli WV-Käyttöautosta pori, 4500 euroa olisi pitänyt pistää hilloa enemmän. Kyllä sen asiakas on joka uudet lasipalatsit maksaa . (Hyvää yötä Käyttöauto pori ).

13

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkäpaaliin

      Volkkarit ei enää oikeen kelpaa vaihdossa mihinkään.

    • AdolfVolksbräumer

      Valitettavasti Volkswagen on niin läpipaskaa ruostetta ettei niitä kukaan tietävä enää osta. Siksi siitä ei saa vaihdossa. Liikkeet tietää että pohja on läpeensä ruostunut jo muutaman vuoden ikäisissä autoissa jos sillä on ollenkaan ajettu soratiellä.

    • autojobbari

      Mitä?Olet ollut niin tyhmä että olet ostanut Volkkarin?
      Ihan täysiä romu ovat.Hukkaan menee rahat.Samalla rahalla saa jo kunnon auton.

    • LindemanHevoinen

      Kandee hei ostaa sitikka, ne on paskoja jo uutena :D

    • superbjaisovolvo

      Tuota noin, kansanauton hinnalla kun saa nykyään jo autojakin. Vw on täydellinen väliinputoaja niin ominaisuuksiltaan kuin hinnaltaanki. Miksi maksaa extraa volkkarista kun seat on vastaava ja skoda jo paljon parempi. Premium-väelle on audinsa jos konserni on pakkomielle, audinkin hinnalla saa tosin auton, bmw:n ja volvokin menee kirkkaasti ohi.

    • Merkkiä_vaihtanut

      Tarjosit WV Golfia? Et sitten koskaan ole tullut lukeneeksi, minkä merkkisellä pelillä olet autoillut? VW = Volkswagen, ei Wolksvagen.

      Mitä itse asiaan tulee: kyllä, pk-seudullakin VW-myyntiorganisaatio on tarjonnut minulle ylivoimaisesti huonointa vaihtohyvitystä niin Peugeotista kuin omasta merkistään VW:stakin! Yksi syy siihen, että minullakin merkki vaihtui viime vaihdossa.

    • Variantti

      Minulla on kirjainyhdistelmä VW Golf DSG. Se varmaan seuraa minua hautaan asti. Ja jos jää rahaa niin peritään vielä haittaverokin jälkeenpäin. Elämäni tyhmin erehdys.

    • Kikkeliskokkeilis

      Jaa että Tissi-Jouppi, Palin ja Veli-matti edullisia autoliikkeitä Porissa? HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAGHAGAGAGAHAHAHAHAGAGAGAGHAHAHAHAH

      Hae itse saksasta tai osta yksityiseltä.

    • lola2

      Autona WV Golfi on hinta laatu suhteessa yks parhaita .korjaus kulut neljän vuoden aikana 0 euroa. mutta kun menee käyttöautoon tarjoomaan käytettyä niin sillä ei ole minkäänlaista arvoa. nauravat asiakkaan pihalle.. Muute BMW en ota vaikka saisin ilmaiseksi. Moottori on täys paska..!!

    • Automyyjä

      Jahas, tunnistinkin tämän persaukisen paskanjauhajan. Piruuttani annoin niin paskan tarjouksen kuin vain kehtasin. Näki muutenkin jo päällepäin tyypistä ettei ikipäivänä saada rahoitusta läpi ja loppuvelkaakin on enemmän kuin omaisuutta.

      • HienostiToimittu

        Oikein


    • Moppilop

      Kannattaa ajella Porista pois tarjoamaan vaihtoautoa. Eräs sai autostaan yli 10000e enemmän vaihdossa uuteen, kuin mitä Porissa tarjottiin..

    • 5000eeroa

      Mitä se sinun wv maksaa,onko ilmastointi ja millä koneella. Käteiskauppa,punaista en osta enkä valkoista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe