Voisitko seurustella huonotuloisen kanssa

köyhä-ei-kelpaa

Jos miehellä on vaikka vain 1600 euroa tilillä niin kelpaisiko sellainen mies?

17

235

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyrisTyyne

      pari, kolme päivää, kunnes tili on tyhjä..

    • kepas.s

      No mulla ei oo kuin satanen tilillä ja kyllä naisille oon kelvannut:)

      1600 on paljon rahaa. Monta kertaa saa töihin lähteä että on 1600€ tienattu.

    • ruotsinmatkaaja

      Kuka kaheli kertoo deittituttavalle rahojensa määrän, olipa sitä vähän tai paljon.

    • panzer

      Nartun ylläpito on kallista touhua. Köyhällä ei ole muuta kuin satunnaiset huorat jos niitäkään!

    • ikuinen-sinkku

      Ei riitä 1600. Yks pano maksaa jo 200 euroa joten 1600 euroa riittää 8 panoon eli vajaa kaksi viikkoa voit pitää naista omanasi.

      • sinkkumä

        ai nainen maksaa 3200


      • pilttiputte

        amazon.com 3200 saa aina valmiina naisen kotiin. semmosen mikä ei vastaan vikise. Tosin tullihan on ongelma kahdella tapaa, tullaus sekä tahtovat katsoa pakettiin.

        Oikeassa naisessa on paljon lisäkustannuksia tiedossa onnistuneiden treffien jälkeen sekä on kiitokseksi vaivan näöstä vit*uileva piru jos mies on kiltimpi.


      • pilttiputte

        3200 on taskurahaa oikean naisen kotisilla pitämisessä ja tämäkin kustannus suoraan suhteessa näön sekä ikäeron mukaan.


    • Jos on start-up yrittäjä tai puistotyöntekijä niin sekin vaikuttaa.
      Yleensä olen vaan ihmetellyt että pariskunnissa mies on yleensä pitempi ja parempi tuloinen. Miksi?

      • hyvävastaus

        joo sängyssä pitempi,,,ulkona samapituinen


    • tavallinenmies-

      Naisen kiinnostu loppuu kun miehen rahat loppuu

    • ikuinen-sinkku

      Minulla on 6000 rahaa, eikö kelpaa häh?

    • WhynotFemale

      Kunhan tili pysyy plussan puolella ja miehellä on varaa maksaa omat kuukausittaiset elämisenkulut.

    • 41-sinkkumies

      Kukas ne elämiskulut sitten maksaa jos ei itse maksa. Tähän päivään mennessä olen aina itse maksanut omat kuluni.

    • MitäMuuta

      Mitä rahalla on minkään kanssa tekemistä? Niin tai siis pitää kyllä olla sen verran tajua, että tulot riittää menoihin.

      Eli kyllä voin hyvinkin :-)

    • Sad-But-true

      Rahalla on paljonkin tekemistä seurustelun kanssa. Huonompi tuloinen ei matkustele kun naisista jokainen harrastaa matkustelua mitä olen katsonut naisten profiilja niin naiset matkailee paljon ja silloin jos miehellä on vain 1600 euroa rahaa niin ei varmasti sellainen mies kelpaa. Mies ehkä haluaa säästää rahansa johonkin muuhun tärkeään, naiset myös käyvät ulkona paljon syömässä ja sosiaalinen elämää viettävä tarvii rahaa.

    • pilttiputte

      Vähävaraisen on oman elämisen mielekkyyden säilymisen kannalta parempi pitää turpa kiinni, katsella vain enemmässä määrin kuvia isommin kantaa ottamatta. Jos ei joku usko tee profiili missä hauskalla tapaa selvästi näkyy et on hyvin toimeen tuleva ja sitten se oikeampi persaukinen itse. Eron huomaa vierailuissakin. Minulla oli joskus nainen, vaikka pilttiputte olenkin, hän hyvin kauniskin oli ja hyvin hyvin ilkeä. Koska olin kiltimpi istuin usein alistuneena kohtalooni, epäillen onnen saavutuksen sammumista, lapsen kanssa nurkassa vapisten syömässä pilttiä ja valitin maailman kiittämättömyyttä. Hän oli kanssani vain koska uskoi minun kykenevän vielä joskus johonkin parempaan mitä olin. Kuuntelin vähemmän mukavat kuultavat nöyrästi, tein palveluksia kunnes viimein otin itseäni isännän otteella pyyhkäisten pilttisiä suun pieliäni sanoin et, I go back my own home. Tietysti kykenemättömänä pilttiputtena sotkeennuin epämääräisyyksiin. Naiseni teki puolestani viimeisenä tekonaan minulle jos yhteiskunnalle palveluksen ja kärytti yhden merkittävän ympäristön turvallisuus uhkan ja tietysti haukkui minut. Jo tottuneena pilttiputtena haukkumisiin otin haukkumiset jo melkein terveisinä. Ei niin väliä kunhan kaunis jo silloin hieman vanhettunut nainen jotain puhuu. En ole kuullut naisestani sen jälkeen mitään, enkä halua tietää sitäkään joutuiko hän itsekkin rikoksen uhriksi kun hänellä kun oli rima asetettu korkealle ja sitä kautta joutui tekemisien puitteissa ehkä hankaluuksiin. Tuskin hänellä minulle minusta mitään hyvää sanottavaa olisi oli niin tai näin ja aikahan hänenkin kohdalla on eteenpäin kulkenut, mikä ei miellytä minua sillä olen epäonnistumisista huolimatta yhä optimistinen dynaaminen pilttiputte.

      Raha avartaa huomattavasti elämän kokemuksia mutta kaikille seuraa etsiville valitettavasti elämä on liian lyhyt epäonnistua useasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe