Hanaa mopoilijat elokuuhun

moikataan

Valot kuntoon ja hanaa! Mopo rasisteista ei tarvitse välittää.

10

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Motoristi_____

      mitä järkee ajella viritetyllä mopolla? Suoraan vaan auton tai mp:n puikkoihin. Tuomio vaan n. 30 päiväsakkoa. Who cares?

      • seniori-ikäinen

        Oikein ! Vaikka olen kohta 70 vuotias niin ajattelen että mopoilu on ihan terve harrastus ja minua ei mopon äänet haittaa.


      • ikiamiksiapukkaa
        seniori-ikäinen kirjoitti:

        Oikein ! Vaikka olen kohta 70 vuotias niin ajattelen että mopoilu on ihan terve harrastus ja minua ei mopon äänet haittaa.

        Minä olen umpikuuro ja ihmettelen suuresti, kun väki pöyristyy erityislasten mopojen kalloa värisyttävistä sirkkeliäänistä.


      • seniori-ikäinen
        ikiamiksiapukkaa kirjoitti:

        Minä olen umpikuuro ja ihmettelen suuresti, kun väki pöyristyy erityislasten mopojen kalloa värisyttävistä sirkkeliäänistä.

        No kyllä kuulo on hyvä, jopa erittäinkin hyvä. En vain ole onneksi tuollainen joka asiasta valittaja typerys kuin sinä. Ehkä et olet nuorempana saanut mopoa kuten kaverisi ja asia rassaa vieläkin ? Pitää nuorten saada harrastaa, eikä mopolla ajelu ole huono harrastus. Muuta korpeen vaikkapa perunakellariin jos et kestä mopojen ääntä. Ei täällä ole liikaa nuorisoa ja monet muuttavat pois lähivuosina työn perässä joten kohta on hiljaista Nurmeksessa. Et kestäisi Helsingissä päivääkään, itse olin 20 vuotta ja melu oli kova mutta ei se haitannut ollenkaan.


      • turhatpois
        seniori-ikäinen kirjoitti:

        Oikein ! Vaikka olen kohta 70 vuotias niin ajattelen että mopoilu on ihan terve harrastus ja minua ei mopon äänet haittaa.

        Mitä tervettä mopoilla ja myös autoilla edestakaisin kaahatessa ja turhassa jatkuvassa kaasuttamisessa on? Bensaa palaa ja se saastuttaa sekä likaa niin luontoa kuin katujen varrella olevia asuntoja.
        Esim. Kirkkokadun yläpuolella on pelkästään asuntoja, joten ei voi puhua asioilla käymisestä, eikä yöllä mitkään liikkeet ole auki.
        On turhauttavaa elää pakokaasukaasujen katkuissa, sillä ne tulevat sisälle, vaikka itse suljin kadunpuoleiset ilmanvaihtoventtiilit. Eivät koivut näitä saasteita estä.
        Yksi hyvä kehityspuoli olisi, jos sitä kaivosjätemursketta, joka kostuessa muuttuu erittäin hienoksi pölyksi ja jota talvisin on levitetty joka paikkaan, jos sitä ei levitettäisi. Ei kukaan jaksa jatkuvasti tätä saasteen määrää siivota, kun asiat voisi järjestää toisinkin. En hyväksy sitä, että ihmisten kodin huoneilmaa saastutetaan tahallisesti. Sitten kaikesta syytetään tupakkaa, vaikka se musta ei tule jo hajustakaan päätellen tupakasta.
        Minäkin olen asunut Helsingissä, mutta aina asunnot oli rakennettu sellaisiksi ja sellaiseen paikkaan, jonne melu sekä pakokaasut ei suoraan tulleet sisälle.


      • seniori-ikäinen
        turhatpois kirjoitti:

        Mitä tervettä mopoilla ja myös autoilla edestakaisin kaahatessa ja turhassa jatkuvassa kaasuttamisessa on? Bensaa palaa ja se saastuttaa sekä likaa niin luontoa kuin katujen varrella olevia asuntoja.
        Esim. Kirkkokadun yläpuolella on pelkästään asuntoja, joten ei voi puhua asioilla käymisestä, eikä yöllä mitkään liikkeet ole auki.
        On turhauttavaa elää pakokaasukaasujen katkuissa, sillä ne tulevat sisälle, vaikka itse suljin kadunpuoleiset ilmanvaihtoventtiilit. Eivät koivut näitä saasteita estä.
        Yksi hyvä kehityspuoli olisi, jos sitä kaivosjätemursketta, joka kostuessa muuttuu erittäin hienoksi pölyksi ja jota talvisin on levitetty joka paikkaan, jos sitä ei levitettäisi. Ei kukaan jaksa jatkuvasti tätä saasteen määrää siivota, kun asiat voisi järjestää toisinkin. En hyväksy sitä, että ihmisten kodin huoneilmaa saastutetaan tahallisesti. Sitten kaikesta syytetään tupakkaa, vaikka se musta ei tule jo hajustakaan päätellen tupakasta.
        Minäkin olen asunut Helsingissä, mutta aina asunnot oli rakennettu sellaisiksi ja sellaiseen paikkaan, jonne melu sekä pakokaasut ei suoraan tulleet sisälle.

        Ennenvanhaan sanottiin kun joku harrasti jotain " että ompahan ainakin pahanteossa poissa."
        Parempi mopoilla kuin rötöstellä, sitä minä tarkoitin.


    • ajelkaa_vaan

      Mopoilusta ei ole toistaiseksi aiheutunut häiriötä.
      Samaa taas ei voi sanoa niistä lennokkipojuista, jotka tulevat huudattamaan homonharmaiksi maalattuja rakkineitaan jopa talojen piha-alueille ja jättävät taivaalle rumia paskavanoja.

      • seniori-ikäinen

        Oikein ! Vaikka olen kohta 70 vuotias niin ajattelen että mopoilu on ihan terve harrastus ja minua ei mopon äänet haittaa.
        Jos mopoilee niin eipähän ole ainakaan pahan teossa! Ajelinhan minäkin ja kaverit mopolla ja moottoripyörällä silloin kun olin nuori ja joskus ihan aamuun asti, älkää välittäkö nipottajista.


      • nopeinonking

        Hienoa saada mopo kulkemaan kevyenliikenteen väylällä reilua 80km/h. Se on täysin turvallista ja ihailtavaa, kunhan lettipäiset pikkutytöt eivät törttöile alle. '

        Äskettäin 70 vuotiasta v#tuttaa, ettei pyöräileviä ja käveleviä lapsia, perheistä puhumattakaan, saada pois harrastajien jaloista.

        Kävinhän sitä minäkin ja kaverit apukoulua.


      • seniori-ikäinen
        nopeinonking kirjoitti:

        Hienoa saada mopo kulkemaan kevyenliikenteen väylällä reilua 80km/h. Se on täysin turvallista ja ihailtavaa, kunhan lettipäiset pikkutytöt eivät törttöile alle. '

        Äskettäin 70 vuotiasta v#tuttaa, ettei pyöräileviä ja käveleviä lapsia, perheistä puhumattakaan, saada pois harrastajien jaloista.

        Kävinhän sitä minäkin ja kaverit apukoulua.

        " Kävinhän sitä minäkin ja kaverit apukoulua. " Hienoa tunnustaa että on vähän tyhmempi ja ehkä laiskempi kuin muut, kiitos rehellisyydestäsi ! Ajelkaahan nuoret mopoilla, näitä aivovaurioisia valittajia riittää, niillä ei ole muuta tekemistä kuin kytätä ikkunasta ja valittaa joka asiasta, oma elämä kun on niillä tai ainakin nopeinonking nimimerkillä niin niin vailla sisältöä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe