Järkevät insinöörit ovat suunnitelleet Toyotan alustan jossa käytetään pehmeitä kumipuslia vikaherkkien nivelien sijaan, se on nerokasta.
Toyotassa on jäykkä taka-akseli epäluotettavan erillisjousituksen sijaan, ylivertaista.
Toyotassa ei ole mitään ylimääräisiä vikaantuvia kotkotuksia ja se takaa vertaansa vailla olevan ajokokemuksen.
Toyotan luotettavuuden salaisuus
14
<50
Vastaukset
- sdcvfgb
Joo, ja mun Toitsun pohjalevy on kuparista tehty, työkaveri teki sen.
- jäykempi_kori
Toi ota, kun muuhun ei ole varaa. Ei tojopapalla ole varaa kalliiseen kuparipeltiin. Vanhat kattopellin jämät sinne kierrätettiin. Hyvä niinkin, on rannilan pelti puolet paksumpaa kuin itäauton alkup. pellit.
- vaappuu-huojuu
"vertaansa vailla olevan ajokokemuksen". Onhan se ajokokemus kun Toyota vaappuu ja huojuu tien laidasta laitaan.
- TurvallisestiToyotalla
Kun vaappuu ja huojuu, kuski pysyy hereillä...
- pelottaa_liikaa
Tuo on todellakin totta... talvella tojotan ratissa pelotti niin perkeleesti, ettei tarvinnun pelätä rattiin nukahtamista.
Tosin autossa, jonka ajo-ominaisuudet olivat verrattavissa varsi edellä heitettyyn vastaraan, oli sitten kohtuuttoman iso riski nukkua ns. ikuiseen uneen yllättävän tieltäpoistumisen seurauksena.
Kesällä puolestaan veetutti, kun rattia sai tuulisella säällä puristaa rystyset valkoisena. Eikä hirveästi tarvinnut ohitellakaan.
Jotkut sanoo, että vitutukseenkin voi kuolla. Tämäkin tojossa riskinä. Tosin liikennettä kun seuraa, niin taitaa olla aika yleinen ilmiö ankeuttavan harmailla "järkiautoilla" ajavien keskuudessa.
- kumisukkaPäähän
Jokainen matka on seikkailu, sen verran auto hakee linjaansa kokoajan.
- rattitaituri
Minä tykkään ajaa Corolla Versolla mutkaisia teitä, se tuntuu tosi upealta kun Corollan ajaa kovaa vauhtia mutkaan ja kori kallistuu ja sitten kurvista tullessa kakkosella kaasu pohjaan ja Corolla syöksyy suoralle.
- Ajatelkaas_että
Toyota-palstan oma trollipoju on nähnyt tässä ylläkin paljon vaivaa kirjoittamalla kaikki ketjun tähänastiset vastaukset.
- Näinonkäynyt
Trollipoju on keskustellut itsensä kanssa. Kaikki viestit häneltä.
- Samaapuppua
Ei siis uutta palstalla.
- letku_autoksi
> Järkevät insinöörit ovat suunnitelleet Toyotan alustan jossa käytetään pehmeitä kumipuslia
Pakko, koska kori on niin lötkö. Jäykemmät, hyvät ajo-ominaisuudet tarjoavat, nivelet kuormittaisivat koria liikaa.- velttivirtanen
Koko tojon suunnittelu lähtee halusta tehdä mahdollisimman halvalla ja ajo-ominaisuudet jenkkimäiset pehmeänpyöreät. No korit ovat just sellaiset kun kuvattiin eli vääntöjäykkyys on paljon huonompi kuin euroopalaisissa. Kun niistä on yritetty virittää jousituksella vähän jämäkämpiä niin tuloksena on pintakova mutta huonosti kantava alusta.
Veltosta korista ei saa hyvin käyttäytyvää mitenkään. - Peräkylän_Arska
Maailman johtavana valmistajana Toyotalla on käytössään laajat resurssit ja valtava tekninen tietämys sekä suuren myynnin vuoksi myös ostajien mielipiteet siitä, millainen on ajettavuudeltaan hyvä auto. Toyotat suunnitellaan mukaviksi ja vaivattomiksi ajettaviksi, sellaisiksi, että niillä on kenen tahansa helppo kokea ajaminen miellyttäväksi.
Toyota myös rakentaa autot poikkeuksellisen tuleviksi ja turvallisiksi rakenteeltaan. Japanilainen suurlujuusteräs on tunnustettu parhaaksi maailmalla ja sitä käytetään Toyotissa. Hyvä esimerkki on Avensis, jonka vakaan kulun, mukavuuden ja nauttittavan aktiivisen ajettavuuden mahdollistaa poikkeuksellisen jämerä rakenne, jossa käytettyjen teräskomponenttien ainespaksuus on tavanomaista suurempi. Avensis ei ole painonsäästömielessä rakennettu kevyeksi ja heppoisen oloiseksi, kuten monet kilpailijat, vaan kestävät ja vahvat rakenteet näkyvät myös kunnioitettavassa omapainossa. Tukevat rakenteet alleviivaavat laatua ja kestävyyttä, josta Toyota on kuuluisa. - satiiritulkki
Peräkylän_Arska kirjoitti:
Maailman johtavana valmistajana Toyotalla on käytössään laajat resurssit ja valtava tekninen tietämys sekä suuren myynnin vuoksi myös ostajien mielipiteet siitä, millainen on ajettavuudeltaan hyvä auto. Toyotat suunnitellaan mukaviksi ja vaivattomiksi ajettaviksi, sellaisiksi, että niillä on kenen tahansa helppo kokea ajaminen miellyttäväksi.
Toyota myös rakentaa autot poikkeuksellisen tuleviksi ja turvallisiksi rakenteeltaan. Japanilainen suurlujuusteräs on tunnustettu parhaaksi maailmalla ja sitä käytetään Toyotissa. Hyvä esimerkki on Avensis, jonka vakaan kulun, mukavuuden ja nauttittavan aktiivisen ajettavuuden mahdollistaa poikkeuksellisen jämerä rakenne, jossa käytettyjen teräskomponenttien ainespaksuus on tavanomaista suurempi. Avensis ei ole painonsäästömielessä rakennettu kevyeksi ja heppoisen oloiseksi, kuten monet kilpailijat, vaan kestävät ja vahvat rakenteet näkyvät myös kunnioitettavassa omapainossa. Tukevat rakenteet alleviivaavat laatua ja kestävyyttä, josta Toyota on kuuluisa.Normaaliolosuhteissa en kirjoittaisi tätä, mutta näyttää siltä että muutama palstan lukija tarvitsee apua vivahteiden ymmärtämisessä.
Arskan perimmäinen viesti on se että Avensis on suunniteltu reilut 10 vuotta sitten senaikaisen tietämyksen ja materiaalien mukaan. Eli ainepaksuudet ovat reilusti nykyautoja paksummat ja silti kori on mukavuushakuisesti lötkö. Uudemmat autot kuten Mondeo, Passat ja Talisman ovat noin sata kiloa kevyempiä, mutta silti jäykempiä koriltaan vaikka ovat numeroa isompia autoja kuin vanha Ave.
Oikeasti kun Arskan viestistä suodattaa piilovittuilun pois niin ei siihen paljon sanottavaa jää,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit337551Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e834496Mies sinä olet kaunis katsella
Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne662989- 552156
Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281699Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71677Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen
Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu3511453Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?
Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us141369Miksi miehet pelkäätte jotain naista?
Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.581109Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi2761060