Vatsavaivat

X-D

Moro! Oon 13-vuotias poika. Mulla on ollu aika pitkään tämmösiä vaivoja ehkä vuoden mutta ne on lähiaikoina pahentunut aika paljo. Oireina mulla on ilmavaivoja, mahakipua, ja varmaan kuukausia kestäny ripuli, joka on joskus limaista ja vihreää. Osaisko joku sanoo mistä tää johtuu. Mun mahan ultrauksessa ei ainakaan näkyny mitää. Kiitos vastauksista jo etukäteen.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksikerrallaan

      Onko sinulle tehty laktoosi-kokeet? entä keliakia?
      Onko sinulle tehty vatsalaukun tähystystä? paksusuolentähystystä?

      Tekemällä erilaisia kokeita, voidaan yksi toisensa jälkeen sulkea pois sairauksia.
      Jos mitään ei jää jäljelle, on ärtyneen paksusuolen oireyhtymä.

      Omin päin ei kannata alkaa mitään ruokavalioita noudattaa, koska noiden kokeiden onnistuminen edellyttää, että syö ns. tavallista terveellistä ruokaa.

      Toivon, että ongelmasi aiheuttaja löytyy pian ja saat sen mukaiset hoito-ohjeet.

      • Huolia

        Olet siis ollut jo ultrassa.Lisätutkimuksia tarvii tehdä kuten edellinen kirjoittaja jo kehoittaakin.Älä jää yksin ongelmiesi kanssa,kun tarpeelliset tutkimukset on tehty,oikea hoitokeinokin löytyy.Jos ei kasvaimia löydy,eikä allergioita,niin ärtynyt suoli voi olla "syyllinen" sinun vatsaongelmiisi.Toivotaan että pääset pian lisätutkimuksiin ja saat selvyyden mikä aiheuttaa sinulle nuo oireet.


      • Mulle ei ole tehty laktoosi kokeita, mutta on keliakia testit ja olivat negatiiviset. Mulla on myös otettu kuukausia sitten maksa-arvot ja oli normaalit, munuaisarvot normaalit virtsanäytteitä ja varmaan aiotaan ottaa ulostenäyte.


      • Huolia

        Näytteenoton jälkeen on varmaankin sitten sinulla paksusuolen tähystys,jos sellaista tutkimusta ei ole vielä tehty.Siinä selviää suolen kunto.Toivottavasti pääset pian tähystysoperaatioon.,ja muihin tarvittaviin tutkimuksiin.Laktoosi-intoleranssi pelkästään ei taida noin rajuja oireita aiheuttaa,.


      • ripulitonohi
        X-D kirjoitti:

        Mulle ei ole tehty laktoosi kokeita, mutta on keliakia testit ja olivat negatiiviset. Mulla on myös otettu kuukausia sitten maksa-arvot ja oli normaalit, munuaisarvot normaalit virtsanäytteitä ja varmaan aiotaan ottaa ulostenäyte.

        Jos keliakiatesti vain otettu verikokeella niin ei välttämättä oikea tulos.Itse jouduin kärsimään monta vuotta ja vasta koepalat ohutsuolesta paljasti keliakian.Jätin viljatuotteet sekä maitotuotteet,astma sekä nivelkivut ja vatsavaivat lähtivät samantien.Vaadi lisätutkimuksia tai hakeudu yksityislääkärille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe