Vaimo vaan syö :(

neuvokaaapua

Mentiin naimisiin oltiin hoikkia, minä olen hoikka yhä mutta vaimo ei. Vaan satakiloinen melkein. Olen koittanut innostaa liikkumaan ja painonhallintaryhmiin, mutta ei maistu se, vaan makea ja sohva. Ei enää tunnu omalta vaimolta. :( Mitä voin vielä tehdä?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samatäällä

      Minäkään ei tiedä mitä tehdä kun mies on paisunut vuosien varrella. Ei lihasta vaan kaljamahaa ja kaksoisleukaa yms. Miehen ei tarvitse olla hoikka koska en tykkää luisevista miehistä mutta normaali jonkin verran lihasta omaava olisi hyvä.

      • ANSINSTA

        laita toiseen vaakakuppiin miehesi ja suhteenne kaikki hyvät puolet ja toiseen laitat miehesi(kuinka paljon hän nyt sitten painaakaan.) ja katsot kumpi painaa enemmän.
        Ei hän laihdu,jos ei itse katso sitä tarpeelliseksi.Hänen on ehkä hyvä olla noin,kun hän nyt on.


    • 56465465654

      Turhaan tänne kirjoittelette, tilanne ei sillä muuksi muutu. Kukaan ei osaa teitä neuvoa, miten saatte toisen laihtumaan. Se lähtee aina itsestä. Joten keskustelkaa asianosaiset keskenänne! Toki ymmärrän ettäaloitus on provo joka uusiutuu lähes kuukausittain. Aloittaja alkaa kohta haukkumaan omilla kommenteillaan lihavia naisia jne. aina sama kaava.

    • hyllyypieru

      lihva nainen on ihanus hylllyyja lyllyy.aah. myös sen pierua kiva haistaa

      • ANSINSTA

        Ja haisee karkeilta,sipseiltä,jäätelöltä,suklaalta ym mitä kaikea ihanuus onkaan syönyt.


    • ANSINSTA

      VAIMOSI ON ONNETON JA HAKEE LOHTUA RUUASTA.

    • artisti2020

      Syönti korvaa rakkauden.

    • Todellisuuslöytyi

      Tutkimuksien mukaan todellinen syy saattaa löytyä siitä, että vaimo on joutunut naimisiin pahanlaatuisen narsistin kanssa. Joten etsippä kokovartalopeili ja sieltä se todellinen syy löytyy.

    • lmlön

      Se on feeder joka syöttää tahalleen toisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7311
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4324
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2737
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1414
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1242
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe