Tuksu on vitun jeesustelija!!! Ketju nro 5!

Intopinkeä

100

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intopinkeä
      • Intopinkeä

      • Syntymäsynkkä

        Tunkki on löyttäytynyt erityisesti Ed Gammanin porukkaan.
        Gamman on Brasiliassa syntynyt britti ja baptisti, jonka tunnistaa keltaisesta heijastinliivistä. Tässä Tunkki horinoi suupielet vaahdossa - Max-pommi kainalossaan - Gammanin kärryleirin äärellä Fredalla Kampissa 5.9. (kesto 1:55):
        https://www.facebook.com/sampoleevi.santasalo/posts/1274252512619069


      • Steven_Thomas
        Intopinkeä kirjoitti:

        Helsingin Ateneuminkujan päässä meininki oli tällainen 5.9.16 (videon kesto 1 min): http://aijaa.com/98bOQV

        Miksi tunkki puhuu hoono soomea? Elämänsä asunut Suomessa ja silti sönköttää kuin heikkomielinen.


      • Xanor-Rivatril-Lyrica
        Steven_Thomas kirjoitti:

        Miksi tunkki puhuu hoono soomea? Elämänsä asunut Suomessa ja silti sönköttää kuin heikkomielinen.

        Luulenpa, että kyse on päihteiden käytön vaikutuksesta.
        Eniveis, Johanna Tukiaisen evankeliumi on kyllä ainutkertainen laatuaan:

        siinä ovat sujuvasti sekaisin Miamin juoppohulluuskohtauksen harhat, Hollywood-elokuvat, illuminaatit, Raamattu, Luciferit, Jeesuksen veret ja Youtube-videot sekä uskomus, joka takaa Tukiaisen perheelle ylöstempauksen paratiisiin näinä lopun aikoina.

        Epäilijöille, erimielisille ja toisinajattelijoille lyödään näädän merkki otsaan ja sysätään maapallon sisuksiin helvetinlieskoihin.

        Ja eipä ihme, että Tukiaista käsittelevät ketjut kasvavat nopeasti pituutta; hän on ollut palstan ehdottomasti keskustelluin hahmo jo ainakin 4 vuotta. Ja säilyy sellaisena jatkossakin - kunnes kupsahtaa...


    • Jeesuksen-Veren-Nimeen

      Tunkki läträilee verellä ylenpalttisesti (Fb 3.9): "Hallelujah; Praise Jesus Christ and His blood!!!! Ylistän Jeesuksen Kristuksen verenvoimaa ikuisesti: Jeesuksen veressä on suurin ja mahtavin voima ja PELASTUS TAIVAASEEN!!!!!!

      Olen uudestisyntynyt kristitty, ja nytkin kun kirjoitan niin olen täysin selvä!!!!!
      EN JUO ALKOHOLIA!!!!! JEESUKSEN VERI ON VAPAUTTANUT MINUT, HALLELUJA!!!!!"

      • Auringonlasku.merellä

        Tukiainen horjuu yöstä toiseen vaikean psykoosin partaalla;
        psykoosin puhkeaminen on enää vain viikkojen kysymys:

        "Viime yönä, aamuyöstä, kattoni pienen lampun ympärille muodostui valtavan suuri sateenkaari, josta alkoi lähtemään kirkkaita säteitä minua kohti. Tunnen, että kyseessä oli Jumalan ilmestyminen minulle, saman näin noin 6kk sitten laivalla, kun koko meri paloi niin, että liekit tulivat veden alta!

        Viime yönä keskustelin Iänkaikkisen Jumalan kanssa, jolla on kaikki valta sekä taivaassa että maanpäällä; Hän omistaa koko universumin. En kerro keskustelusta täällä enempää julkisesti. Mutta sen voin sanoa, että HALLELUJAH;

        MINÄ OLEN TÄYSIN VAPAA ALKOHOLIN SAATANALLISESTA KAHLEESTA!!!!!
        En ymmärtänyt sitä, miten vakava synti se on!" (Fb 3.9.)


      • verellä-läträäminen

        Pari poimintaa Tunkin lausumista edellisessä ketjussa:

        "JEESUKSEN VEREN KAUTTA EI SAATANA EIKÄ KUKAAN MUKAAN PAHOLAISEN PÄÄSE YLI. Saatana pelkää Kristuksen verta.

        The One seying eye; antikristuksen silmä. Kohta on tulossa itse antikristus maailmaan. Hän on jo täällä. Obama ja Rooman Paavi ovat jo myöntäneet palvovansa paholaista. Kristuksen (Jeshuan) veri vapautttaa paholaisen siteistä ja paholaisen shamaanien Lapin ikinvanhoista demonien käskysitä.

        On Olemassa ainoastaan "Yksi Ainoa Jumala ja Hän on Jeesus Kristus joka kuoli ristillä puolestamme, sekä Herra Sebaot; Iänkaikkkien Jumala joka sanoo:
        ”Minä olen se joka Minä olen.”

        Saatana on voitettu Jeesuksen veren ristin kautta. Terveisin, Johanna Tukiainen: pelastetuttu Jumalan armosta, ei mistään muusta!!! AMEN JA HALLELUJA!”
        (Fb 26.8.)


      • Kooman-söivät-madot
        verellä-läträäminen kirjoitti:

        Pari poimintaa Tunkin lausumista edellisessä ketjussa:

        "JEESUKSEN VEREN KAUTTA EI SAATANA EIKÄ KUKAAN MUKAAN PAHOLAISEN PÄÄSE YLI. Saatana pelkää Kristuksen verta.

        The One seying eye; antikristuksen silmä. Kohta on tulossa itse antikristus maailmaan. Hän on jo täällä. Obama ja Rooman Paavi ovat jo myöntäneet palvovansa paholaista. Kristuksen (Jeshuan) veri vapautttaa paholaisen siteistä ja paholaisen shamaanien Lapin ikinvanhoista demonien käskysitä.

        On Olemassa ainoastaan "Yksi Ainoa Jumala ja Hän on Jeesus Kristus joka kuoli ristillä puolestamme, sekä Herra Sebaot; Iänkaikkkien Jumala joka sanoo:
        ”Minä olen se joka Minä olen.”

        Saatana on voitettu Jeesuksen veren ristin kautta. Terveisin, Johanna Tukiainen: pelastetuttu Jumalan armosta, ei mistään muusta!!! AMEN JA HALLELUJA!”
        (Fb 26.8.)

        "Kuoleman jälkeen tulemme saamaan kokonaan uudet ruumiit, joissa ei enää ole sairautta eikä meillä ole surua; ja tulemme näyttämään siltä kun näytimme kauneimmillamme maanpäällä!!!! Me saamme uudeet ruumiit, ja me tunnistamme toisemme!!!!" ( Fb 19.8.)


    • läträiltyon
    • Mikrosiru-666

      Ja uutta pukkaa Tunkin tuutista, taivas varjele!!1!

      "NYT ei saa keskittya enaa maallisiin, tahan hetkeen, materiaan, juhlimiseen, eika maallisiin asioihin!!!!!!! Mikrosiru tulee hyvin nopeasti!!!!!

      Se on Ilmestyskirjan varoittama pedonmerkki ja kaikki jotka sen vapaaehtoisesti ottavat, joutuvat ikuiseen kidutukseen helvettiin jossa mato ei kuole! ”the worm die noth…..” Jossa ihmisia piinataan tulimerella, elavilla miljoonilla madoilla jne. Jne.

      Ottakaa vastaan Jeesus Kristus Henkilokohtaisena Vapahtajana!!!!! Uskokaa Hanen Ristinvoittoonsa ja pelastukaa taivaaseen!!!! ALKAA ottako mikrosirua mistaan hinnasta!!!! Do NOT take the microchip no matter what!!!" (Fb 9.9.)

      • karvavisat-käyttöön

        "NYT on menossa hyvin nopealla vauhdilla Raamatun Ilmestyskirjan ajat!!!!
        Kateinen raha katoaa todennakoisesti heti ensi vuonna. Turvaa Jeesuksen veren voimaan!!!! ❤ Rukoilkaa!!!!! End times are here! Pray for Jesus and accept Him as your personal saviour to your life!!!! TODAY!!!!" (Tunkki horisi Facessa 9.9.)


      • Skitsofeeninen-jumaloppi
        karvavisat-käyttöön kirjoitti:

        "NYT on menossa hyvin nopealla vauhdilla Raamatun Ilmestyskirjan ajat!!!!
        Kateinen raha katoaa todennakoisesti heti ensi vuonna. Turvaa Jeesuksen veren voimaan!!!! ❤ Rukoilkaa!!!!! End times are here! Pray for Jesus and accept Him as your personal saviour to your life!!!! TODAY!!!!" (Tunkki horisi Facessa 9.9.)

        Taudinmäärityksessä lähimmäksi taitavat osua skitsofrenia (se muuten on jossain määrin perinnöllistä) ja sekamuotoinen persoonallisuushäiriö, ja veikkaisin sulavaa sekoitusta narsismista ja epävakaudesta till.


      • valittu-ja-voideltu
        karvavisat-käyttöön kirjoitti:

        "NYT on menossa hyvin nopealla vauhdilla Raamatun Ilmestyskirjan ajat!!!!
        Kateinen raha katoaa todennakoisesti heti ensi vuonna. Turvaa Jeesuksen veren voimaan!!!! ❤ Rukoilkaa!!!!! End times are here! Pray for Jesus and accept Him as your personal saviour to your life!!!! TODAY!!!!" (Tunkki horisi Facessa 9.9.)

        "Jumala on valinnut mut evankelioinnin tyohon ja teen sita talla hetkella jokapaikassa. Se minka tehtavan Jumala on ihmiselle valinnut, ei ihminen voi ottaa pois.

        Olen saanut osakseni kovat vainot ja pilkat tassa maassa, ehka juuri siksi Jumala haluaa ottaa kayttoonsa sarjetyn saviruukun jonka han pala palalta korjaa taas ehjaksi. Olen uudestisyntynyt kristitty ja raitistunut myos. Panettelu, viha ja katkeruus ovat syntia. Jeesus etsi kadonneen lampaansa takaisin joukkoonsa.

        Herra on Hyva! Sieluni ylistaa Hanen voimaansa jokaikinen hetki! ❤ Hanen ristinveressaan on voima ja me kaikki olemme syntisia ja tarvitsemme Jeesusta. Amen!!!!! ❤" (Tunkki Fb:ssa 9.9.)


      • Lopunajan-Eksyttäjä
        valittu-ja-voideltu kirjoitti:

        "Jumala on valinnut mut evankelioinnin tyohon ja teen sita talla hetkella jokapaikassa. Se minka tehtavan Jumala on ihmiselle valinnut, ei ihminen voi ottaa pois.

        Olen saanut osakseni kovat vainot ja pilkat tassa maassa, ehka juuri siksi Jumala haluaa ottaa kayttoonsa sarjetyn saviruukun jonka han pala palalta korjaa taas ehjaksi. Olen uudestisyntynyt kristitty ja raitistunut myos. Panettelu, viha ja katkeruus ovat syntia. Jeesus etsi kadonneen lampaansa takaisin joukkoonsa.

        Herra on Hyva! Sieluni ylistaa Hanen voimaansa jokaikinen hetki! ❤ Hanen ristinveressaan on voima ja me kaikki olemme syntisia ja tarvitsemme Jeesusta. Amen!!!!! ❤" (Tunkki Fb:ssa 9.9.)

        Tuula K. kirjoitti Facebookissa: "Minä olen sitä mieltä ja myös uskovat, ettei Johanna Tukiainen saisi käyttää evankelista nimeä. On rienausta tämän naisen usko.

        Ihmeparantuneet raitistuneet voisivat ilmaista itsensä, sillä tämä ”ihmeparantaja” ei ole itsekään raitis ja kelvollinen Jumalalle sellaisena kuin nyt on. Maailmassa täysin ja mammonan hankinta mielessä näissä ”evankelijulistuksissaan”, jotka ovat ahdistavia. Siunattua olisi saada tämä pois kaduilta ja siunattua kieltää pelon lietsontaa uskonnon varjolla." (Fb)


      • Pääjärv
        karvavisat-käyttöön kirjoitti:

        "NYT on menossa hyvin nopealla vauhdilla Raamatun Ilmestyskirjan ajat!!!!
        Kateinen raha katoaa todennakoisesti heti ensi vuonna. Turvaa Jeesuksen veren voimaan!!!! ❤ Rukoilkaa!!!!! End times are here! Pray for Jesus and accept Him as your personal saviour to your life!!!! TODAY!!!!" (Tunkki horisi Facessa 9.9.)

        Tunksilla käteisen rahan merkitys on hävinnyt jo ajat sitten, koska sitä yksinkertisesti ei ole. Hehheh.


    • veriläträystä.kaikkialla

      Perjantaipullon Henki kirjoitti:

      "Voi teita tietamattomat ihmiset!!!! Jumalan viha on nyt tullut maailmaan juuri kuten Ilmestyskirja sanookin, seka Danielin kirja yms! NYT kyseessa ei ole VAIN tama yksi joki Venajalla joka muuttui verenvariseksi, vuodesta 2012 asti ovat eri joet ja jarvet muuttuneet verenvariseksi mukasnlukien: Kiina, Australia, Japani, Ranska jne. ja verenvari on pysynyt niin kauan etta kaikki kalat ovat kuolleet." (Fb 9.9.)

      • Lopunajat-ensi-yönä

        "Meneeko se nyt jakeluun ihmisille, vai eiko mene, mutta elamme talla hetkella LOPUNAIKOJA!!! Koko maapallomme on taynna merkkeja niista ja kaikki menee sanatarkasti kuten Raamatun viimeisessa kirjassa, Ilmestyskirjassa sanotaan!!!!! Avatkaa silmanne ennenkuin on liian myohaista!! Ottakaa Jeesus Kristus, Jeshua, vastaan elamaanne henk.koht. Vapahtajana!!!! AMEN! Jesus is coming back soon!!!!"
        (Fb 10.9.)


    • Kooman-söivät-madot

      "My gorgeous sister Julia Tukiainen, who is in heaven right now waiting for our family to be there too! 😊 puhuin Jumalan kanssa viime viikolla ja sain varmistuksen, etta Julia on taivaassa Jeesuksen luona.

      Tassa kuva hanesta PINKKI vareissa @ Miami, ja muut kuvat ovat @ St.Tropez, valtava vaahtokarkkikakku oli 30-vuotis juhlieni kunniaksi. Tulee hyva mieli kun katselen naita kuvia! 😊 Taivas on olemassa ja Jeesus tulee pian takaisin! Hallelujah! My gorgeous sister Julia in Miami and in St.Tropez." (Fb 10.9.)

      Kuva Koomasta: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s600x600/14317569_1582060018757545_3202518933490258133_n.jpg?oh=33a0bde601a259c79704434fa03b0391&oe=587429E3

    • hui.kauhia

      "kYLLÄ, SEURAAVAT ENKELIT PUHALTAVAT PASUUNAAN NIIN SE KOSKEE TÄHTIÄ JA AURINKOA. Tulee todennäköisesti meteorisateita, kovaa kuumuutta sekä aurinko pimenee jossain vaiheessa kokonaan." (Fb 10.9.)

      • Pääjärv

        Aurinkohan pimenee jossain päin maapalloa aika-ajoin. Ei siinä kummempaa. Tarkoittikohan the Whale, että aurinko pimenee ihan kokonaan? Siinä the Whale on kyllä ihan oikeassa, että aurinko pimenee kyllä jossain vaiheessa ihan kokonaan. Sitä saadaan kyllä odottaa ihan miljoonia vuosia. Taitaa valasrasva olla käytetty ennen sitä.


    • Upeat-puvut-materiaa

      "Minulle siis todellakin näytettiin ollessani Miamissa syksyllä 2015, että maailmanloppu on alkanut. Myös Miami tulee peittymään kokonaan vedenalle.

      Koko maailma on merkkejä; niitä on taivaalla, niitä on vesissä ympäri maailmaa jotka ovat värjäytyneet verenpunaisiksi, niitä on meressä ja vesistöissä (massa kalojen kuolemat), sekä esim. näkemäni asia noin 6kk sitten Ruotsin laivalla ikkunasta illalla, että koko meri paloi, tulenlieskat tulivat vedenalta!!!!

      Erilaiset vitsaukset, kuten kun Putin määräsi 20.7 kristinuskon levittämisen kiellon Venäjälle niin samana päivänä maahan ilmestyi jättiläisen kokoisia heinäsirkkoja järjettömän suuria parvia. Erilaiset vanhat vitsaukset myös koittavat, ihmiset kokevat niitä henkilökohtaisesti. Ja nämä uppiniskaiset ja ylpeät ihmiset eivät suostu uskomaan, vaikka jopa ominsilmin näkevät kaikki merkit!

      Nyt ovat toteutuneet ensimmäisten enkelien pasuunoiden soitot Ilmestyskirjasta. Seuraavaksi tulevat enkelit, jotka koskevat aurinkoa ja tähtiä. Todennäköisesti tähdet voivat sammua, tai tulee meteoriittisateita, ja aurinko tulee ainakin jossain vaiheessa pimenemään.

      Lopunajan merkkejä ovat myös mm: ihmisten kova matkustelu ulkomailla, eläinten ja esim. koirien ihannointi ja palvominen suorastaan, päivien lyheneminen (aika nopeutuu), sodanmelskeet, luonnonkatastrofeja kuten ennätykselliset maastopalot Kaliforniassa, lämpötilojen outous, väärät profeetat jotka julistavat vale evankeliumia, eksyttävät uskonnot jne. jne. jne.

      Asioista voi ottaa minuun enemmän yhteyttä: johanna#dollsdancers#fi. Esiintymiskeikkojani jatkan edelleen, sillä saan niistä elantoni, ja kaikki riippuu siitä, MILLAISEN shown teen, sekä pysyn raittiina! Tulen esittämään mm. Amazing Graze kappaletta, ja upeissa puvuissa myös!" (Tunkin Fb 10.9.)

      • Etäpsykoosi

        "Tämä [tilani] ei ole mikään psykoosi, vaan tämä kaikki lukee Pyhässä Kirjassa Raamatussa! Ilmestyskirja on TOTTA. Aina voi vedota johonkin asiaan, psykologiaan, tieteeseen tai muuhun, mutta nämä asiat ovat totta. Kuoleman jälkeen ei ole enää paluuta; valitse vietätkö ikuisuutesi taivaassa vai kidutuksessa helvetissä. Valintasi on yksin sinun." (Fb 10.9.)


      • Pääjärv

        Koirien palvominen. Etkö sinä juuri tee sitä koko ajan? Sillä välin, kun et heittele niitä seinille, esittelet niitä kaikenlaisissa kuvissa. Niin, ei se ole palvomista, se on materialisoimista. Käytät viattomia luontokappaleita omiin tarpeisiin. Häpeäisit edes, evankelistan kuvatus.


    • Revankelista

      Kaarina T: "Johanna suorastaan ”raiskaa” sanan evankeliointi. Oman käsitykseni mukaan evankeliointi ei ole pöyristymistä ympärillä olevista tavallisista ihmisistä.

      Käyttääkö Johanna nyt evankelionti-sanaa vain herjaamiseen ja kostoon, sellainen tunne tuosta videosta tulee. Evankeliointi on ilosanomaa Jeesuksesta Kristuksesta, en minä ainakaan lähtisi tuollaisen kuultuani seuraamaan Jeesusta." (Fb 10.9.)

      • Voiko-tämä-olla-totta

        Tunkin vastaus Kaarinalle: "Rukoilemme puolestasi yhdessa koko elamansa Jeesukselle antaneen Ruth Närhi kanssa! ❤ on vaarallista pilkata ja koskea Jumalan voideltuun ja panetella uskovia tuolla tavalla. Amen." (Fb)


      • K.T.vast

        Kaarina T: "Uskovia on niin monenlaisia Johanna.
        Muistan kun kerroit, kuka sinut opetti bisneksen tekoon." (Fb)


      • K.T.vast

        Kaarina T: "Sinä Johanna vetoat joka paikassa saamaasi vainoon, etkä vielä yhdessäkään todistuksessasi ole todistanut omaa pahuuttasi, olet vainonnut moninkertaisesti enemmän kuin olet osaksesi saanut. Jeesus Kristus näkee kaiken." (Fb)


      • Revankelista
        K.T.vast kirjoitti:

        Kaarina T: "Sinä Johanna vetoat joka paikassa saamaasi vainoon, etkä vielä yhdessäkään todistuksessasi ole todistanut omaa pahuuttasi, olet vainonnut moninkertaisesti enemmän kuin olet osaksesi saanut. Jeesus Kristus näkee kaiken." (Fb)

        Tunkki kommentoi: "Olen julkisesti sanonut olevani alkoholisti, mikä jo vaatii suurta kanttia! Nyt olen Jeesuksen verenvoiman kautta raitistunut!

        Jumala on antanut minulle menneisyyteni synnit anteeksi, se on kaikkein tärkeintä.
        Keskittykää omaan elämäänne, rukoilkaa, lukekaa Raamattua jne. Me kaikki olemme syntisiä ja Jumalan kirkkautta vailla.

        Olen Suomen yhteiskunnalle suorittanut tekemäni virheet lopullisesti. Vankilaan minua ei ole tuomittu eikä tulla tuomitsemaan (ellei ehkä lopunaikoina, monet kristityt joutuvat ties mihin ihan syyttömänäkin.) Jeesus on minulle syntini anteeksi antanut, ja saan turvallisin mielin tästä jatkaa liikkeelle ja julistaa evankeliumia. AMEN!" (Fb)


      • Taparikollinen-Tukiainen
        Revankelista kirjoitti:

        Tunkki kommentoi: "Olen julkisesti sanonut olevani alkoholisti, mikä jo vaatii suurta kanttia! Nyt olen Jeesuksen verenvoiman kautta raitistunut!

        Jumala on antanut minulle menneisyyteni synnit anteeksi, se on kaikkein tärkeintä.
        Keskittykää omaan elämäänne, rukoilkaa, lukekaa Raamattua jne. Me kaikki olemme syntisiä ja Jumalan kirkkautta vailla.

        Olen Suomen yhteiskunnalle suorittanut tekemäni virheet lopullisesti. Vankilaan minua ei ole tuomittu eikä tulla tuomitsemaan (ellei ehkä lopunaikoina, monet kristityt joutuvat ties mihin ihan syyttömänäkin.) Jeesus on minulle syntini anteeksi antanut, ja saan turvallisin mielin tästä jatkaa liikkeelle ja julistaa evankeliumia. AMEN!" (Fb)

        Jorma B: "Sinulla, Johanna, on 2 ehdotonta vankeustuomiota, sinut on siis tuomittu vankilaan, etkö sinä mitenkään ymmärrä, että oikeuslaitos vain muutti sen yhdyskuntapalveluksi? Rikosrekisterissäsi lukee 2 ehdotonta vankeustuomiota jos sellaista menet pyytämään poliisilaitokselta.

        Joko valehtelet jälleen kerran tai et ymmärrä alkuunkaan mm. pahoinpitelyistä ja uhkailuista saamiesi tuomioiden merkitystä." (Fb)


      • Katuhorosaarnaaja

      • Kauhugalleriasta

      • Mehu-mielen-ylentää

      • Houkutuslintunen

    • Puhtaan-kullan-kadut

      "This singer is my favourite from the Celtic Woman! They all sing like angels! Nämä naiset laulavat kuin enkelit! Olen kuullut, että taivaassa jopa suuret kukatkin laulavat ja ylistävät Iänkaikkista Jumalaa!!!! Ja kadut ovat siellä puhdasta kultaa!" (Fb 10.9.)

      When You Believe: https://www.youtube.com/watch?v=DyoPZQ-1ZxU&feature=share

    • Tziisus-Kreist

      "Wuhuuuuuu!!!!!! 😊 Olen Jeesuksen Kristuksen oma!!!! 😘❤😍💙💕😍
      I believe for Jesus Christ; I am so happy I could dance and sing gospel songs for God!!!!
      Olen todellakin uudestisyntynyt kristitty ja Jeesukseen haa aterialle menossa! ❤ Kannykastani katsottuna istunkin jo yhdessa Jeesuksen suuren juhlapoydan aaressa!"
      (Tunkki Fb:ssa 12.9.)

      • Jeesuksen-Veren-Nimeen

        "Siis uskovat; rukoilkaa Yeshuan veren nimeen. Siina on niin suuri voima, etta se murtaa kaikki kahleet ja vie taivastielle! Valitkaa taivas!!!! On olemassa myos toinen paikka, joka on niin kauhea ettei sille loyda sanoja. Sanna Sanna Suutari lue rakas antamaani Raamattua paivittain!" (Tunkki Fb:ssa 12.9.)


    • Demoninäätä

      Tunkin Facessa: "Olen samaa mielta, etta kirkossa voi olla enemman demonihenkia kuin ulkopuolella, varsinkin maallistuneessa kirkossa. Eika tahan tosiaan mitaan mittareita tarvita; vainajahenkia ei ole olemassa vaan he ovat demoneja.
      NYT lopunaikoina sielunvihollinen vaanii jokapaikassa, kiertaa salakavalasti ja eksyttaa jos mahdollista, myos valitutkin." (Fb 13.9.)

    • Helvetin-perkele

      "Jesus is the Only Way who saves to eternal Heaven! ❤ Please, do not go to hell!"
      (Fb 14.9.)

    • Mutatunkeroinen

      Päivän tunkeroinen:

      "Siunattua armonpäivää, tässä taas tärkeää sanomaa.
      Esim. David Wilkerson on yksi parhaimpia saarnaajia joita olen kuullut.
      Ja NIcky Cruzin kokouksessa olin Helsingin jäähallissa 17-vuotiaana, ja siinä vasta olikin kunnon mahtava kokous!!!!!!

      Lukekaa mm. tätä lopunaikaa koskeva David Wilkersonin vuodelta 1973 oleva kirja ”Näky” sekä huippuhyvä ja koskettava kirja on Nicky Cruzin, entisen New Yorkin pahamaineisin jengijohtajan kirjoittama kirja ”Juokse poika juokse.” Ihan kylmät väreet tulivat kun luin sen kirjan jo viidennen kerran!

      Ja Raamattu on tärkein kirjojen kirja, ja varsinkin Uusi Testamentti. Nyt olemme siis Ilmestyskirjassa. Kohta käteinen raha katoaa! ÄLKÄÄ ottako missään nimessä mikrosirua; juuri se on Raamatussa varoitettu pedonmerkki ja jokainen joka sen ottaa vapaaehtoisesti, joutuu kuoltuaan suoraan helvettiin!" (Fb 14.9.)

    • Merikeijukainen

      "1 Kirje Korinttolaisille 1:18 Ristin saarnan hulluus
      Puhe ristista on hulluutta niiden mielesta, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

      Luku 27: Mika maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat hapeaan. Mika maailmassa on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen hapeaan sen, mika on voimakasta. Mika maailmassa on vahapatoista ja halveksittua, mika ei ole yhtaan mitaan, sen Jumala valitsi tehdakseen tyhjaksi sen, mutta mika on jotakin. Nain ei yksikaan ihminen voi ylpeilla Jumalan edessa. Amen." (Fb 15.9.)

    • Burghaa-kehiin

      "AMEN! Maailmassa on paljon vastoinkäymisiä, suruja, itkua, ja varsinkin uskovat saavat kärsiä, saavat vainoa ja vihaa osakseen. Mutta meitä odottaa ikuinen taivas, jossa ei enää ole kyyneliä eikä surua. Jeesus rakastaa sinua joka tätä tekstiä luet;

      Hän kuoli ristillä puolestasi jotta voisit pelastua taivaankotiin. Kyseessä on ilonsanoma, Ei surusanoma. Ja minä uskossa olevana kristittynä en ala pukeutumaan telttoihin, tai asuihin ihankuin olisin juuri navetasta tullut huivi päässä, vaan naiseudesta pitää iloita. Nainen on kaunis ruusu, eikä ruusujakaan peitetä huivilla piiloon!" (Fb 16.9.)

      • The-King-of-the-Kings

        "En minä tätä evankeliointiani lopeta, vaikka kuinka tulisi pettymyksiä myös uskovien suhteen! Raamatussa nimenomaan sanotaan, ettei ihmiseen ole luottamista, mutta pitää turvata Herraan Jumalaan! Vaikka ihmiset meitä satuttavat, ja uskovien piirissä on paljon kateutta, niin Jeesus on silti sama Herra, Voittaja ja Kuningasten Kuningas, joka on tulossa hyvin pian takaisin maailmaan, niin että koko maailma tulee Hänet näkemään! AMEN!" (Tunkki 17.9.)


    • Lopunajan-Eksyttäjä

      "Olen tavallinen ihminen, jolle Jumala puhuu. Kaikki Ilmestyskirjan tapahtumat tulevat menemään kirjaimellisesti kuten on kirjoitettu. Raamattu on Pyhä Kirja, Jeesus on oikeasti Jumalan poika joka istuu tällä hetkellä Jumalan oikealla puolella taivaassa.

      Monet, jotka ovat paljastaneet totuuksia, heille on käynyt huonosti, tosin Jenkeissä heidät on siis surmattu ja kuolemat on lavastettu itsemurhiksi. Mutta kuten kirjoitin, Jumala on minulle puhunut ja Hän sanoi, että olen Hänen turvassaan ja Hän kannattaa minua käsivarsillaan." (Tunkki Fb:ssa 17.9.)

      • Revankelista

        "Tässä ei ole kyseessä mitenkään itseni koroittaminen, enkä nyt ihan edes ymmärrä, että miksi Jumala minut tällaiseen tehtävään valitsi, mutta syyt ovat mm. että julkisuuden henkilönä mua kuunnellaan, toinen on se, että olen pilkattu ja halveksittu ihminen ja sellaisiin ihmisiin Jumala mieltyy, jotta kukaan ei pääsisi kerskailemaan teoillaan." (Tunkki 17.9.)


      • määmäämää

        En ees osaa kuvitella miks Jumala sut Tuksu valitsi?
        Eiks tällä pallolla ny muitakin olis ollut? mukavempia
        immeisiä?. Keltä mää voisin kysyä, et miks just Tuksu?
        Neuvokaa mua, mää tykkäisin huumorisemmasta Juma-
        lasta, jos saa valita?


      • taivas-varjele-meit

        Tunkilta: "Ei ole todellakaan kadehtimista maailmantähtiin, apua olen kauhuissani mihin ansaan he ovat joutuneet, ja osa itse myyneet sielunsa ihan tarkoituksella paholaiselle! Hui…….. lähestulkoon jokaikinen, ovat ns. Illuminaatti puppets, he eivät siis mitenkään johda heitä, vaan heitä johdetaan kuin sätkynukkeja.

        CSI käyttää Mind Control ohjelmaa, luin kaikenmaailman kidutusmenetelmiä joilla monet maailmantähdet ovat kääntyneet kilteistä ja viattomista ”naapurintytöistä” irstaiksi, röyhkeäksi ja avoimen seksuaaliseksi jne.

        Maailman suurin Sodoma ja Gomorra on USA.

        Tässä vaiheessa täytyy olla tyytyväinen, etten pitänyt viime syksyn suunnitelmistani kiinni ja muuttanut Miamiin!!!!! Huh huh……. ei voi muuta sanoa! Miamia uhkaa suurimmat hurrikaanit ikinä, vedenpinta nousee ja kohta hukkuu koko osavaltio. Mutta se ei todellakaan ole tässä suurin ongelma………

        Nyt on meneillään Raamatun Ilmestyskirjan lopunajat, ja TÄNÄÄN ON PELASTUKSEN PÄIVÄ! Jeesus kannattaa todellakin ottaa vastaan, ei tämän elämän kimalluksella ja kunnialla ole merkitystä, vaan sillä, että sielumme pelastuu taivaankotiin!!!!!

        Jakakaa tämä teksti eteenpäin; Jumala on varjellut mua läpi elämäni, että olen vieläkin hengissä ja saan jakaa evankeliumia koko Suomelle!!!!!! Ottakaa rakkaat suomalaiset tämä sanoma vastaan! RUKOILKAA, että Suomi jäisi antikristuksen liiton ulkopuolelle, rukoilkaa kansamme puolesta!" (Fb 18.9.)


      • UraJenkeissä

        Naurattaa toi Miamiin muuton vetäminen tähän. Ihan kuin se olis Tuksusta kiinni asuisko Usassa vai ei. Miten se sais työlupaakaan sinne kun ei ole töitä. Eikä puolisoa, jonka kanssa menis naimisiin. Tuskin pääsee maahan muutenkaan rikollisena. Usassa ollaan tarkkoja näistä.


    • Paxua

      Tunkki selitti Facessa:

      "Kaikessa on vaaransa, nämä ovat pelottavia aikoja joita elämme!
      Lakihenkinen uskovainen, joka kieltää jonkun tietyn, kauniin asun naiselta, siis asu ei tietenkään saa olla liian paljastava jne. mutta naisellinen ja kaunis, sellainen henkilö ja hänen tyylinsä ”evankelioida” ajaa ihan oikeasti pois ihmisiä; he pelästyvät ja osa myös ärsyyntyy. Tällaiset henkilöt varmasti tarkoittavat hyvää, mutta heidän kauttaan ei kyllä ihminen helposti uskoon tule!

      Sitten on päinvastoin myös; itse blokkasin joitakin uskovia pois kiireellä viime vuonna menestysteologian pelossa. Kuuluin itse Livets Ord seurakuntaan nuoruudessani Ruotsissa, ja isämme halusi siitä pois menestysteologian takia. Oli yllättävää lukea, että kyseisellä teologialla on kontaktit katolisuuteen, mutta tämä asia on sitten uusi juttu kokonaan erikseen.

      Koen hengessäni näin, että kun pitäydymme nöyrinä täysin Raamatussa kiinni, Jeesuksen ristinkuoleman voimassa, Hänen suojeluksessaan niin olemme turvassa Hänen verensä alla!!!!!! Myös ”hedelmistään puu tunnetaan.”

      En pidä siitä, että perheystäväämme Ruthia kritisoidaan esim. kauniista pukeutumisestaan ja meikkaamisestaan. Ei pidä alkaa halkomaan hiuksia!

      Isäni Markku Tukiainen olisi jo kuollut aivoverenvuotoon ilman Ruthin ja hänen veljensä Timo Närhen voimallisia rukouksia. En olisi päässyt irti alkoholin demonisesta kahleesta pelkällä katuevankelistan rukouksella; se paholaisvoima piti kirjaimellisesti huutaa pois, tehdä konkreettisia tekoja heti samantien lorauttamalla kaikki viinat tiskialtaaseen, ja rukousta pitää JATKAA kokoajan, joka hetki mielessäkin, ja meidän tulee pukea koko Jumalan sota-asu päällemme vastuuttaaksemme perkeleen kiusauksia!

      Uskovat tappelevat keskenään opillisista kysymyksistä, ja osoittelevat sormellaan kuka on väärässä. ”Miten sinä näet rikan toisen silmässä, mutta et malkaa omassa silmässäsi?” Kysynpä vaan! Tällaisia ajatuksia maanantai iltapäivään." (Fb 19.9.)

      • Tunkki-on-Jezebel-horo

        Helsinkiläinen baptisti Jemppu Puumalainen vastasi Facessa erääseen kysymykseen: "Onko Jezebel vähän niinku narsisti? En osaa lontoota niin hyvin, että ymmärtäisin alla olevan linkin."

        Jemppu P: "Juu, aikalailla... haluaa tuhota ja aiheuttaa hämminkiä ihmissuhteissa, seurakunnissa jne… Pahimmillaan saattaa olla väkivaltainen ja jopa tappaa saavuttaakseen haluamansa. Suomenkielisiä sivuja ei pahemmin taida asiasta olla." (19.9.)


      • Jezebel-Tunkki
        Tunkki-on-Jezebel-horo kirjoitti:

        Helsinkiläinen baptisti Jemppu Puumalainen vastasi Facessa erääseen kysymykseen: "Onko Jezebel vähän niinku narsisti? En osaa lontoota niin hyvin, että ymmärtäisin alla olevan linkin."

        Jemppu P: "Juu, aikalailla... haluaa tuhota ja aiheuttaa hämminkiä ihmissuhteissa, seurakunnissa jne… Pahimmillaan saattaa olla väkivaltainen ja jopa tappaa saavuttaakseen haluamansa. Suomenkielisiä sivuja ei pahemmin taida asiasta olla." (19.9.)

        Jatkopostaus: "Jessica kertoi, mitä hän oli saanut tietoonsa Pyhältä Hengeltä. Mulla oli myös se tunne, että kyseessä on henkivallat, mutta en tiennyt mikä oli kyseessä, kun en ole tuota tarinaa vielä lukenut. Iisebel on tosiaan suomenkielinen versio... en tiennyt, kun kuullut vain englanniksi tuon nimen. Toivottavasti nämä ei vielä uskossa olevat löytävät Herran samalla! Hyvä, että aukaisee ihmisille kiinnostusta lukea.. Herran tiet ovat arvaamattomia ja ihmeellisiä! 🙂" (Fb 19.9.)


    • Päivän-tunkeroinen

      "Olen uudestisyntynyt kristitty, saanut armon pelastua ja täyttyä Pyhällä Hengellä. Koska näin on tapahtunut, minussa ei ole mitään pahaa henkeä, eikä myöskään riettauden yms. henkiä, sillä nehän tulevat paholaisesta, tietysti kiusaavat uskovia myös, mutta se, mikä on taaksejäänyttä, on pyyhitty pois, sillä Jeesus antaa synnit anteeksi anovalta. Ainoastaan Pyhän Hengen pilkkaa ei anteeksi anneta.

      Uskova nainen saa kaunistaa itseään siveästi ja nauttia kauniista vaatteista, kunhan ne eivät nouse liian tärkeäksi, mikään asia ei saa nousta Jumalan rinnalle tai Häntä tärkeämmäksi. Rakkaat ihmiset; rukoilen ja siunaan teitä jotka minusta pahaa puhutte. Shalom! Laila tov! ; hepreaksi rauhaa ja hyvää yötä!" (Fb 20.9.)

    • Miksi-Pappa-jätettiin

      "Ihanaa; Jumalan nainen voimallinen rukoilija ja evankelista Ruth Närhi ja hänen paras ystävänsä, äitini Marja Tukiainen matkustavat tänään Espanjaan ja Ruth evenkelioi tottakai samalla matkalla!!!! On ihanaa, että rakkaalla äidilläni on hyviä, rukoilevia ystäviä!!!! Jag älskar min mamma Marja så mycket! God Bless You!" (Fb 21.9.)

      Kuva kentältä: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p370x247/14440786_10155309859012846_2749765448382826388_n.jpg?oh=be983a5e382a8b4fd1df91bfe6b5d9e9&oe=58398C1C

    • Päivän-tunkeroinen

      "I AM FROM THE TRIBE OF THE LION OF JUDAH! HE is with me all the time and protects me from evil, and not only from the devil, but He protects me from the vicious and evil people, who are talking lies about me and being vicious. God sees all these people all the time, He sees to our hearts!

      When I was in a hospital for 3 months eight years ago, when I had 20% change to survive alive from malaria that I got abroad, I saw this kind of dream: I was enjoying in a warm bath with unbelievable beautiful flowers that I could even smell that they were awesome smelling, and I was in the hot bath with my sister Julia, who was alive at that point of my life, and there just like this in the picture; these kind of big lions who were surrounding us and protecting us.

      There were golden gates at the door, and there were huge male lions wathing the gates. I knew that it was a dream of paradise, where I was protected and we were so happy with my sister that I can not ever decribe it with words!

      This King is the King of Kings! He will come to judge all the people on the last day and everyone, whos name is not in the Book of Life, will be thrown the the eternal fire where the worm dieth not. AMEN." (Fb 21.9.)

      • Päivän-tunkeroinen

        "Kirjoitin ylläolevaan tekstiin englanniksi unen, jonka näin 8-vuotta sitten kun olin täysin kuolemasillani sairaalassa, ja unessa olin yhdessä Julian kanssa paratiisissa, jossa suuret, juuri tämännäköiset kuin kuvassa olevat urosleijonat, kiersivät hitaasti meidän ympäri ja suojelivat meitä.

        Näin suuren kultaisen portin, jonka molemmalla puolella olivat suuret mahtavat leijonat, jotka istuivat molemmilla puolilla porttia järkähtämättömänä. Olin lämpimässä kylvyssä Julian kanssa, ja kyvyssä oli kukkien lehtiä ja ympärillämme valtavat erilaiset piooni-ja ruusupuskat, en osaa kuvailla sitä, mutta jopa unessa pystyin sen tuntemaan kuinka hyvältä ne tuoksuivat.

        Ymmärsin unen jälkeen, että olimme paratiisissa edesmenneen sisareni kanssa. Puolustajani on Ikiaikojen Jumala, joka sanoo ”Minä olen se, joka Minä olen.”
        Hän näkee jokaisen ihmisen salaisimpaankin ajatukseen, sydämeen ja sieluun.

        Viimeisenä päivänä kirjat avataan ja se, jonka nimeä ei ole kirjoitettu Elämän Kirjaan, heitetään ikuisesti palavaan tuliseen järveen, jossa mato ei kuole.
        Tämä tarkoittaa siis sitä, että kadotuksessa on myös miljoonia eläviä matoja, jotka kiduttavat ihmistä.

        Raamatussa on mainittu helvetti ihan yhtä monta kertaa kuin taivaskin.

        Kaiken kunnian minä annan Iänkaikkiselle Jumalalle, sekä Hänen pojalleen Jeesukselle Kristukselle, Yeshualle, nyt, huomenna ja aina iänkaikkisesti! AMEN!" (Fb 21.9)


    • Päivän-tunkeroinen-2

      Palataas jälleen syksyn 2015 Miamiin, kaikkien tarujen alkulähteelle:

      "Kyseisen mekon, kuten useita muitakin asuja sain lahjaksi.

      https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14355156_1585879788375568_3436168408624298803_n.jpg?oh=f19db2a82934a828ac6d3548e928bbe0&oe=5884E222

      Taustalla oleva LV laukkuni oli mukana viime syksyna Miamin hotellihuoneessani ja siella ollut pieni, suomal.sotilaiden antama Uusi Testamentti ja Psalmit olivat yksi asia, joka pelasti henkeni. Raamatut ovat nykyisin kadonneet hotellihuoneista; ottakaa yhteytta minuun jos tarvitsette niita!

      Huusin siita taytta aaneen kohtia kun ekaa ottaa elamassani demonit nayttaytyivat mulle. Aamupaivalla hotellin digital. kellon aika pysahtyi ja tilalla alkoi vikkumaan kysymysmerkki. Huusin taytta kurkkua: ”Jeesus Auta”!!!

      Mun sieluani pyydettiin vastineeksi siita, etta musta olisi tehty joku ihmeen supertahti Jenkeissa ja oisin saanut materiaalisesti yltakyllaisen elaman ja Donald Trumpin kattohuoneiston yms. Yms.

      KIELTAYDYIN Jeesuksen nimessa! En jaksa tahan nyt enempaa kirjoittaa. Raamattua kannattaa aina pitaa mukana, kun hotellihuoneissakaan se ei enaa ole." (Fb 22.9.)

      • määmäämää

        Ei Tuksun ois kannattanut kieltäytyä, jos D.Trumpista tulee
        Jenkkeihin pressa olis Tuksulla hyvät oltavat kattohuoneistossa.
        Onko se nyt kivaa olla sammunut supertähti? täällä tylsässä
        kotimaassa. No kukin taplaa tyylillään, jos sitä edes on, Tuksulla.


    • Syksyllä-usein-sataa

      Välillä Hottista ja lopunaikaa:

      "Katsoin eilen ensimmäistä kertaa ”Hottis” ohjelman toisen tuotantokauden jakson jostain naamiaisista jne. Sanon nyt ja kuunnelkaa tätä: Evankelista David Wilkersonin Näky 1973 tapahtuu suoraan silmiemme edessä!!!!

      Ihmiset ovat ympäri maailmaan järjettömiä, mielettömiä, ja ohjelma vahvisti mulle sen, että lopunajan ihmiset ovat itserakkaita, itsekkäitä, riettaita, pilkkaajia, mielettömiä, järkeänsä vailla, Juha Immonen heitti kommentin että ”tämä on kuin joku helvetin esikartano” ja mulle nousi kylmät väreet siitä kommentista, koska se ex-kaverini on tällä hetkellä menossa suoraan itse helvettiin, ellei käänny ja tee parannusta!!!!

      Olen oikeasti tosi järkyttynyt; ihmiset kiroilivat ihan hulluna, mitään ei oltu dubattu, seksiä jne. KAIKKI, mitä siinä ”Näky” kirjassa sanotaan lopunajoista. Ihmiset ovat kuin Noan aikana, he nauravat, juhlivat ja rietastelevat ja yhtäkkiä tulee rankkasade, joka hukuttaa koko maailman äkkiarvaamatta pois. Vain arkkiin valmistuneet ihmiset pelastuvat, ja heitä on pieni määrä." (Fb 22.9.)

      • The-Last-Generation

        "Olemme Viimeinen sukupolvi!!!! Jeesus tulee PIAN! Valmistautukaa; "Meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan henkivaltoja vastaa taivaan avaruuksissa. Siksi pukekekaamme koko Jumalan sota-asu yllemme, vastuuttaaksemme perkeleen kiusauksia." -Raamattu. Please share this, End Times News, just one part of them.

        7 vuoden kärsimysten aika on tulossa, joissa kolme ja puoli ensimmäistä ovat ns. helpompaa järkytysten aikaa ja loput ovat niin kamalia, ettei koko maailmanhistoria ole koskaan käynyt sellaista läpi. Uudestisyntyneiden kristittyjen ylöstempaus taivaaseen turvaan tapahtuu joko ennen 7 vuoden paholaisen valta-aikaa, tai sitten sen puolivälissä.

        Samalla maailmasta vedetään Pyhä Henki kokonaan pois. Joten sen jälkeen on enää HYVIN VAIKEAA PELASTUA TAIVAASEEN JA TULLA USKOON!!!!!! Joten ottakaa tämä vakavasti!!!!! JEESUS PITÄÄ OTTAA VASTAAN HENK.KOHT. VAPAHTAJANA TÄNÄÄN, EI HUOMENNA!!!!! Älä mene helvettiin, sieltä ei pääse koskaan pois!" (Fb 22.9.)


    • Helvetin-perkele

      Perkeleellinen päivä on tämä torstai:

      "MISSA VIETAT IANKAIKKISUUDEN?
      WHERE WILL YOU SPEND the ETERNITY?

      Kirjoitan myohenmin aiheesta lisaa! Lyhyesti sanottuna: ”Silla niin on Jumala maailmaa rakastanut, etta Han antoi ainokaisen Poikansa (Jeesuksen Kristuksen), ettei yksikaan, joka Haneen uskoo, hukkuisi, vaan hanella olisi iankaikkinen elama….. Mutta tama on tuomio, etta valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeytta enemman kuin valkeutta; silla heidan tekonsa olivat pahat.” Joh.3:16,19.

      Jumala kutsuu aikansa ja kuoleman jalkeen on mahdotonta enaa pelastua. Ala siis pida Jumalan armoa halpana, vaan ota pelastus vastaan nyt, kun viela voit. Tunnusta syntisyytesi Jumalan edessa, kadu syntejasi, tee parannus ja pyyda, etta Jeesus tulee asumaan sisimpaasi. Usko ja luota sydamestasi siihen, etta Jeesus pelastaa sinut. Jeesuksen veressa on voima puhdistaa ja vapauttaa sinut kaikesta synnista.

      Jeesus sanoo:” …….teidan taytyy syntya uudesti, ylhaalta.” Joh.3:7.

      Ota Herra Jeesus vastaan Vapahtajanasi. Lue Raamattua ja seuraa Jeesusta uskon kuuliaisuudessa ja rukouksessa. Ottaessasi pelastuksen vastaan synnyt uudesti Jumalan lapseksi ja Pyha Henki tulee asumaan sisimpaasi.

      Jakakaa tama sanoma! NYT on Ilmestyskirjan ajat ja tapahtumat EIVAT parane; ne tulevat pahentumaan! Pelastu taivaaseen!;;; ALA mene helvettiin! Please choose Jesus! Do not go to hell, please!" (Fb 22.9.)

    • Roskiin-menivätten

      Tunkilta illan sana: "Siis on järkyttävää saada nämä tiedot nyt kuin isku vasten kasvoja yhtäkkiä: Obaman nimi tarkoittaa ”salamaa” ja salamahan on kuvaus siitä, kun Lusifer iskettiin salaman tavoin langenneena enkelinä pois taivaasta! Kaikki matemaattiset luvut menevät myös keskenään oikein!

      Hello Kitty maailman huippusuosittu sarja, tarkoittaa, siis ”kitty” nimi japaniksi demonia. Ja sen koko alkutarina on pidetty salassa tähän asti, on viitattu vain Sanrioon!!!! Onneksi sain uskovia kotiini mun kanssa yhdessä raivaamaan täältä kaiken pahan pois ja siunaamaan kotini, se on jokaikiselle uskovalle hyvin tärkeää!!!!

      Ajattele, että mulla oli eteisessä Thaimaasta ostettu tunnelmalamppu, sellainen punainen paperilamppu jota pidin oikein tunnelmavalona. Sen sisältä löytyi pienellä kirjoitettuna 666, ja jotain thaikieltä jota en osaa.

      Hävitimme kaikki Hello Kittyy tavarat, kaikki mun muka ”aarteeni” kuten swarowskin kristalleista tehdyn, tosi arvokkaan Prinsessa Ruususen linnan, jonka ostin Disneywordlista ja se maksoi jotain 500e, niin pirstaleiksi vaan jätesäkkiin.

      Kaikki kirjahyllyjen kirjat lähestulkoon roskiin, paitsi kristilliset kirjat, valokuva-albumit, jotkut muistikirjat, pari elämäkertaa jäivät.

      Kaikki Dan Brownin kirjat roskiin!!!!
      Kaikki ”Da vinci koodi” jne. kirjat roskiin, pornot ja kauhuleffat roskiin.
      Oudot ulkomailta tuodut esineet joista vaistosi jo jotain pahaa, roskiin.
      Kaikki pöllökoristeet, olivatpa miten suloisia tahansa, roskiin!!!!

      Miten kukaan uskova ei kertonut näitä asioita mulle jo vuosia aiemmin????
      SIINÄPÄ VASTA HYVÄ KYSYMYS!!!!" (Fb 22.9.)

      • Tunkki-Eriseurainen

        Jatkoa: "Ja äskeisen kirjoitukseni saa mielellään jakaa ja lähettää myös muille uskoville. Ei uskovaiset saa pihdata uskoaan vain itsellään eikä näitä asioita; ne kuuluvat jokaiselle ihmiselle!

        Jeesus haluaisi, että jokaikinen ihminen pelastuu taivaankotiin!!!!

        Nettikin täynnä muita tuomitsevia uskovia, vaikka itse hyvin monet syyllistyvät kateuteen. Ja kateus on lueteltu siinä listassa, jossa on erilaisia asioita kuten noituus, riettaus, eriseurat, lahkot........ juomarit, murhaajat, miehimykset,........ ja kaikki tämänkaltaiset....... eivät peri Jumalan valtakuntaa." (Fb 22.9.)


    • Maho-Demoni

      "God (Jahve) is good!!!! 😍 I give all the glory for Him and to his son Jesus (Yeshua) for saving me to heaven and getting out from the demonic power of alcoholism!!!

      I got sober on the 2.9.2016 and after that I don’t even feel like drinking anymore!!!
      This is really big thing; because my alcoholism type is nro 1, so I had to drink every day something like wine, gintonics, champagne etc.

      I am 😊 thankfull for Ruth Närhi also who prayed a powerful prayer on the phone for me and powerful prayer on the phone for me and after that I haven’t touched to the urinate of Satan!!!! Blessed is Yeshua name!!;; I’m also full of Holy Spirit!!!! ❤ Amen!" (Fb 23.9.)

      • Maho-Demoni

        Ja sitten suomeksi osittain samaa:

        "Raittiina Jumalan armosta 2.9.2016 lahtien. Rakastan koiriani; he ovat AINA olleet hemmoteltuja ja rakastettuja! En voisi ikina tehda heille mitaan pahaa!❣

        Nyt olen myos vapautunut kaikista tuomioista ja vaikka tuhannet ihmiset toivoivat minua vankilaan; niin sinne en joutunut. Tosin lopunaikoina paljon syyttomia tullaan myos laittamaan vankiloihin ja heita vainotaan, mutta autuaat ovat he, joita Jeesuksen Kristuksen eli Yeshuan nimen tahden vainotaan ja kiusataan! Amen! 💖" (Fb 23.9.)


    • Voihan-kurpitsa

      "Tämä on hyvin tärkeä sanoma uskoville; Halloween on saatanallinen juhla!!!!
      Halloween on itseasiassa Pyhäinmiesten päivä, jolloin menkäämme haudoille viemään kynttilöitä ja kukkia! Näin se on ja AMEN!" (Tunkki Fb:ssa 23.9.)

      • Yleissivistys-hoi

        Halloween on maanantaina 31.10.2016.
        Pyhäinpäivää vietetään lauantaina 5.11.2016.
        Ne ovat siis kaksi aivan eri asiaa omat kohderyhmänsä on kumpaisellekin päivälle.


    • yshuaa

      "JEESUS KRISTUS ON VOITTAJA, YESHUA ON KUNINGASTEN KUNINGAS!!!!!
      Hän on voittaja, ristinveren voima on suurin kaikista!!!!" (Fb 24.9.)

      • jeesustulleeotappakoppi

        HAHAHEHEHEHEHEEEIIIHIIIHIHHIHHEHEHEHEHEHEHEHEHEEHIIIIIHIHIIIIIIIIII, HYVÄ TUKSU,VEDÄ VÄLILLÄ NIITÄ SINISIÄ PILSUJA.


      • Illuminaattinäätä

        "Tämä on pelottavaa, mutta tämä on TOTTA. Ei ole rakkautta valehdella, vaan rakkautta on kertoa totuus. Jos pastori saarnaa vain taivaasta ja ystävyydestä, rauhasta ja onnesta, niin silloin se on valetta, sillä on olemassa myös oikeasti ikuinen kadotus ja paholainen eksyttää järkyttävän määrän sieluja sinne! Ikuinen tuli palaa ja miljoonat madot kiduttavat jne." (Fb 24.9.)


      • Illuminaattinäätä

        "Raamattu sanoo: ”Älkää rakastako sitä, mikä maailmassa on, sillä maailman korskeus katoaa, mutta joka pitää Minun sanani, pysyy iänkaikkisesti.”
        Nyt on menossa todella kovat henkivaltojen taistelut ja meidän tulee pitää katseemme ja sydämemme ja sielumme täysin Jeesuksessa! AMEN!" (Fb 24.9.)


    • Kullatut-kadut-just-joo

      "Many people who have been in the paradise and back to the earth, have told that there are unbeliavable flowers everywhere, and they all sing and they are praysing the Lord!!!! And the streets are pure gold in heaven!

      Ihmiset jotka ovat käyneet taivaassa, ovat kertoneet, että siellä on tällaisia uskomattomia kukkia, jotka vielä kimaltelevat ja he kaikki laulavat ylistystä Jumalalle! Ja kadut ovat puhdasta kultaa, jne. Believe in Jesus; He loves you! Be saved to heaven!" (Fb 24.9.)

      • verellä-läträäminen

        Pillerit maistuivat viime yönä erinomaisen hyvin, mitä lie tapahtuu ensi yönä:

        "JEESUKSEN KRISTUKSEN VERESSÄ ON SUURIN VOIMA; SE VOIMA JONKA JOKAINEN IHMINEN TARVITSEE, ETTÄ PELASTUU IÄNKAIKKISEEN TAIVAASEEN JA SAAMME SEN KAUTTA SUOJAN PAHOLAISELTA!!!!!!

        Ihmiset, rakkaat, jokainen joka vähänkin pelkää, tai vaikka ei pelkäisikään ja eläisi omassa itseriittoisuudessaan, niin lukekaa Psalmi 91, Korkeimman Suojelus. Se antaa turvaa ja lohdutusta!

        Jeesus, Yeshua, kuningasten kuningas on saapuva hyvn pian takaisin maailmaan! Yeshua; hepreankielinen alkuperäinen nimi Jeesuksesta, on kaikkein voimakkain ja paras nimi, sillä tuleva valtaan nouseva antikristus tulee käyttämään mm. messias nimeä, sekä myös Kristuksen nimeä, ja hän eksyttää kaikki, jos mahdollista, myös valitutkin. Siksi pukekaa koko Jumalan sota-asu päällenne!!!!!" (Fb 24.9.)


      • Youtube-jumaluusoppi
        verellä-läträäminen kirjoitti:

        Pillerit maistuivat viime yönä erinomaisen hyvin, mitä lie tapahtuu ensi yönä:

        "JEESUKSEN KRISTUKSEN VERESSÄ ON SUURIN VOIMA; SE VOIMA JONKA JOKAINEN IHMINEN TARVITSEE, ETTÄ PELASTUU IÄNKAIKKISEEN TAIVAASEEN JA SAAMME SEN KAUTTA SUOJAN PAHOLAISELTA!!!!!!

        Ihmiset, rakkaat, jokainen joka vähänkin pelkää, tai vaikka ei pelkäisikään ja eläisi omassa itseriittoisuudessaan, niin lukekaa Psalmi 91, Korkeimman Suojelus. Se antaa turvaa ja lohdutusta!

        Jeesus, Yeshua, kuningasten kuningas on saapuva hyvn pian takaisin maailmaan! Yeshua; hepreankielinen alkuperäinen nimi Jeesuksesta, on kaikkein voimakkain ja paras nimi, sillä tuleva valtaan nouseva antikristus tulee käyttämään mm. messias nimeä, sekä myös Kristuksen nimeä, ja hän eksyttää kaikki, jos mahdollista, myös valitutkin. Siksi pukekaa koko Jumalan sota-asu päällenne!!!!!" (Fb 24.9.)

        "Maailma on täynnä todistuksia ihmisiltä, jotka ovat ateisteja, tiedemiehiä, ja kaikkea mahdollista, jotka ovat tulleet uskoon Jeesukseen Kristukseen!!!

        Arabit ovat alkaneet näkemään ilmestyksiä Jeesuksesta ja hekin, osa heistä tulee uskoon, kun heille ilmestyy itse Jeesus ja he saavat tietää totuuden kaikesta!

        Verenvoima on niin suuri, ettei sitä suurempaa voimaa ole enää olemassa!!! AMEN!

        Rukoilen aina tässä välissä, sekä ylistän Jumalaa. Sitten jatkan näiden videoiden katsomista, hengellisen musiikin kuuntelemista, ja rukoilua monien ihmisten puolesta! Siunaan kaikkia ihmisiä, jotka levittävät minusta valeita, jotka sortavat ja kiusaavat minua! AMEN!" (Fb 24.9.)


      • Harhojen-vallassa

        "Esim. nuo ihmiset jotka ovat myyneet sielunsa paholaiselle; heitä ei enää Jumalan armo voi pelastaa. Mutta kaikki ihmiset, jotka ovat nyt vielä elossa maanpäällä; heillä on toivoa, koska on mahdollisuus tulla uskoon!!!! Kuoleman jälkeen ei voi enää muuttaa mieltään." (Fb 24.9.)


      • Paholainen-seuraa
        Harhojen-vallassa kirjoitti:

        "Esim. nuo ihmiset jotka ovat myyneet sielunsa paholaiselle; heitä ei enää Jumalan armo voi pelastaa. Mutta kaikki ihmiset, jotka ovat nyt vielä elossa maanpäällä; heillä on toivoa, koska on mahdollisuus tulla uskoon!!!! Kuoleman jälkeen ei voi enää muuttaa mieltään." (Fb 24.9.)

        "Paholainen on perässäni ja kovaa, mutta en pelkää, koska minulla on paras puolustaja ja Hänen nimensä on Jeesus Kristus eli Yeshua hepreankielellä, joka kuoli ristillä meidän syntiemme tähden ja nousi kuolleista, ja istuu tällä hetkellä Jumalan oikealla puolella. Ja Jeesus tulee hyvin pian takaisin maailmaan!!!!!" (Tunkki Fb:ssa 24.9.)


    • Henkivallat

      "Laitoin seinälleni ”kristillisen” musiikkivideon, jossa Jeesus kantoi ristiään, Hänen kärsimystään näytettiin jne.

      Minulle on annettu henkien erottamisen armolahja oikeasti. Tuli hyvin outo olo kun katsoin kyseistä videota. Sitten säikähdin kun näin, että musiikkivideon aikana Jeesuksen, siis näyttelijän, oikea silmä oli muurattu umpeen. Selvitin asian nopeasti; kyseessä on ”Passion of the Christ” hyvin harhaanjohtava elokuva, jonka tuottajana on katolinen Mel Gibson.

      NYT; jokaisessa asiassa mikä tuntuu vähänkin oudolle, tai vaikka siinä kuinka puhuttaisiin Raamatun jakeita jne., niin kehoitan ottamaan netistä selvää kyseiset sivustot, siellä on hyvin selkeästi ja puhdasoppisesti Raamatun pohjalta varoitukset eri asioista ja eksytyksistä, kuten katolisuudesta, ekumeniasta, ja kaikkien uskontojen yhdistämisestä, paholaisen ”Megachurch” kirkoista USA;ssa, joista on kohta Suomeenkin tulossa puhujia jne.

      Kuten Raamatussa sanotaan; ”Älkää eksykö!”
      Täytyy pukua koko Jumalan sota-asu päällemme!" (Fb 25.9.)

    • Tziisus-Kreist

      ”Sillä meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa. Sen tähden pukekaamme koko Jumalan sota-asu päällemme vastustaaksemme perkeleen kiusauksia.

      Paholainen on ihan raivoissaan; lähettää luokseni urakalla petollisia ihmisiä kiusaamaan minua, valehtelemaan mulle, kusettamaan mua, yrittämään saada mut retkahtamaan juomiseen, pyrkimään rikkomaan sydämeni, alistamaan mut, saada mut tuntemaan itseni arvottomaksi jne. jne. Olen tästä tietoinen, että nämä asiat tulevat paholaisesta.

      Kiitos Jeesukselle, että mulla on useiden suomalaisten uskovien lisäksi suuret Hänen sotajoukkonsa myös Ruotsissa, sekä Jenkeissäkin mulla on evankelistatuttuja, jotka ovat ottaneet minut rukouspiirinsä erityiskohteeksi suojapiiriin, niin että nämä pahan lähettämät ihmiset paljastuvat ihan samantien; kuten nyt onkin käynyt, EIKÄ HEILLÄ OLE MITÄÄN VALTAA MINUUN!!!!!!

      Jeesus on minun Herrani, Hän on voittaja, ja Hän on lopullinen voittaja!!!! Maailma on antikristuksen hengen vallassa, mutta Jumala sanoo: ”Olkaa rauhassa; Minä olen voittanut maailman.” Mikä on sidottu maanpäällä, on sidottu myös taivaissa.

      Onneksi tajusin viedä yhden niljakkeen taas Baptistiseurakuntaan; niin mikään ei ehtinyt edetä pidemmälle, esim. siihen asti, että henkeni olisi joutunut vaaraan, mikä olisi voinut hyvinkin olla mahdollista

      ”Uskovat” ihmiset joita tällä hetkellä maailma lähestulkoon palvoo, eivät välttämättä ole mitään Jumalasta tulevia evankelistoja. Maailmahan rakastaa omiaan, mutta EI tunne Jeesuksen omia. Ja tie on kaita ja kapea joka johtaa pelastukseen, ei se ole mikään ylimielisyyden, prameilun ja välttämättä muutenkaan mikään helppo tie, mutta ”He jotka pysyvät vahvana loppuun asti, pelastuvat.” (Tunkki 19.12.)

      • Suomen-lahja-Ruotsille

        Tukiaiselle voisi olla helpompaa löytää jokin uskovainen sulhanen Ruotsista, kun sinne asti eivät kaikki tiedot Tukiaisen töppäilyistä ole vielä kiirineet.


    • Hauta.on.valmis-tule.jo

      On tuo Tunkio jo pahoin pöhölö!
      Saas nähä, pääseekö jo seuraavien sulien aikaan Malmille rakasparassiskonsa viereen köllöttelemään...

      • Karmea-kohtalo

        Julian hautakivessä on valmiiksi tilaa toiselle nimelle, ja Tunkilla vauhti kiihtyy ennen lopullista loppua, kas näin vielä jatkoi hän:

        "ONNEKSI tajusin kuunnella Jumalan käskyä ja viedä Joni mukanani tuonne seurakuntaan; se koko juttu itseasiassa PELASTI mut!!!!!! Olen vieläkin ihan järkyttynyt!!!!!!!!!

        Kiitos Jumalalle; että suomalaisten uskovien lisäksi mulla on turvanani suuri Jeesuksen sotajoukko sekä Tukholmassa että Jenkeissä, eräät piirit, jotka ovat ottaneet mut erityisen vahvan, rukouksen kohteeksi ja suojelukseen." (Fb 19.12.)


      • Karmea-kohtalo
        Karmea-kohtalo kirjoitti:

        Julian hautakivessä on valmiiksi tilaa toiselle nimelle, ja Tunkilla vauhti kiihtyy ennen lopullista loppua, kas näin vielä jatkoi hän:

        "ONNEKSI tajusin kuunnella Jumalan käskyä ja viedä Joni mukanani tuonne seurakuntaan; se koko juttu itseasiassa PELASTI mut!!!!!! Olen vieläkin ihan järkyttynyt!!!!!!!!!

        Kiitos Jumalalle; että suomalaisten uskovien lisäksi mulla on turvanani suuri Jeesuksen sotajoukko sekä Tukholmassa että Jenkeissä, eräät piirit, jotka ovat ottaneet mut erityisen vahvan, rukouksen kohteeksi ja suojelukseen." (Fb 19.12.)

        "Paholainen hyökkää kimppuuni eri ihmisten kautta; mua varoitettiin tästä asiasta etukäteen. Ihminen on niin itsepäinen; ei helposti usko, ennenkuin oikeasti käytännössä jotain tapahtuu.

        Nyt oli tapahtumassa todella vakava asia, mutta Jumala pelasti mut siitä pois kun heräsin yöllä lukemaan Raamattua ja tajusin ONNEKSI mennä Baptistiseurakuntaan; katson asian näin, että koitui mun pelastukseksi, muuten mulle olisi saattanut käydä erittäin huonosti erään ihmisen suhteen!" (Tunkin Fb 19.12.)


      • Karmea-kohtalo
        Karmea-kohtalo kirjoitti:

        Julian hautakivessä on valmiiksi tilaa toiselle nimelle, ja Tunkilla vauhti kiihtyy ennen lopullista loppua, kas näin vielä jatkoi hän:

        "ONNEKSI tajusin kuunnella Jumalan käskyä ja viedä Joni mukanani tuonne seurakuntaan; se koko juttu itseasiassa PELASTI mut!!!!!! Olen vieläkin ihan järkyttynyt!!!!!!!!!

        Kiitos Jumalalle; että suomalaisten uskovien lisäksi mulla on turvanani suuri Jeesuksen sotajoukko sekä Tukholmassa että Jenkeissä, eräät piirit, jotka ovat ottaneet mut erityisen vahvan, rukouksen kohteeksi ja suojelukseen." (Fb 19.12.)

        Jatkos: "AMEN Katse kohti Jeesusta; pelkästään!!!! Ihmiset pettävät, mutta Jumala ei petä koskaan, Hänen rakkautensa on iänkaikkinen heille, jotka Häneen turvaavat!!! Tämä henkilö on todella loistava Instassa; suosittelen kaikille hänen videoidensa katsomista!

        Viimeksi jaoin videoita, joissa hän juuri VAROITTI ihmisiin luottamisesta!!!!
        Olisi pitänyt totella kunnolla, eikä vain kuunnella.

        Onneksi Jumala herätti mut keskellä yötä pari pvää sitten lukemaan Raamattua ja sain käskyn suorastaan rynnätä sunnuntaina Baptistisrkuntaan; jos en olisi sitä tehnyt, mulle olisi saattanut käydä todella huonosti!!! Nyt tarkoitan ihan vakavalla tasolla tätä. Mutta olen Jumalan suojeluksen ja Jeesuksen ristinveren alla. Amen. (Tunkin Fb 19.12.)


    • Horinaa-ja-pärinää

      "Intagrammissa olen nimellä: Johanna_Tukiainen_Official. Alan laittamaan sinne kristillisiä tekstikuvia kunhan se opetetaan mulle miten se tehdään, tuskin se on vaikeaa. Olen lukemassa tällä hetkellä Billy Grahamin kirjaa ”Siellä missä minä olen”, todella upeaa tekstiä; suosittelen kaikille!!!!

      Heti kirjan alusta alkaen teksti painottaa samaa asiaa kuin mä evankelioinnissani; että meillä kaikilla ihmisillä on perisynti ja me olemme KAIKKI Jumalan kirkkautta vailla; siksi emme kukaan pelastu tekojemme kautta taivaaseen, ettei kukaan kerskaisi. Jeesus kuoli ristillä syntiemme tähden; Hän oli kertakaikkinen uhri meidän puolestamme; ja meillä on ainoastaan tämä elämä aikaa päättää, MISSÄ tulemme viettämään ikuisuutemme!!!!!

      Ihminen päättää sen itse! Ei ole olemassa kuin kaksi vaihtoehtoa: iankaikkinen kiduttava helvetti ja iankaikkinen taivas. Kuoleman jälkeen on myöhäistä katua. Ihmiset haluvat nykypäivän kuulla ainoastaan viihteellistä evankeliumia, viihdettä, eikä synti sanasta saisi puhua mitään. Mutta jos siitä ei puhu; niin se evankeliumi ei ole Jumalan sanaa, vaan paholaisen valetta.

      Me päätämme itse, missä vietämme ikuisuuden; eikä helvetti ole joku kuvaannollinen paikka jossa ollaan erossa Jumalasta, vaan se on konkreettinen kidutusten paikka. Jeesus puhuu siitä Raamatussa enemmän kuin taivaasta. Jeesus varoitti kyseisestä paikasta, koska Hänen kävi sääliksi ihmisiä eikä Hän halua, että yksikään joutuisi kadotukseen. Me itse teemme päätöksen.

      Annan kristillisiä traktaatteja kaikille ihmisille; jos he heittävät ne pois, silpovat roskikseen, nauravat niille jne. se on heidän oma päätöksensä, mutta Jumalan viimeisellä tuomiolla ihminen tulee joutumaan vastuuseen kaikesta tekemästään; käsittääkseni siis ne ihmiset, jotka eivät ole uudestisyntyneitä kristittyjä." (Tunkin Fb 20.12.)

    • Tunkki-on-Jezebel-horo

      Tunkki on tehnyt havainnon: "Olen huomannut että saatana todellakin vihaa mua. Yrittää kaikkensa lannistaa ja alistaa kun julkisesti evankelioin: Ja en puhu menestysteologiasta ja väärästä viihteellisestä ”evankeliumista”, vaan puhun suoraan synnistä, katumuksesta, Jeesuksen ristinkuolemasta MIKSI hän kuoli eikä tuudittauduta väärään pelastusvarmuuteen, jne. Puhun helvetistä ja taivaasta jne; niinkuin Raamatussa puhutaan. Ja varoitetaan, se missä vietämme ikuisuutemme ratkaisee kaiken ja on kaikkein tärkeintä. siunattua joulua kaikille." (Fb 24.12.)

      • For-The-Finnish-People

        Hän on armollinen ja antaa meille suomalaisille joulusanoman:

        "Please finnish people; jealousy is a sin. Also spreading lies of me and writing vicious texts to me, is low class thing to do from you, so please do not write insults to me! U don’t have to follow me! God Bless, Johanna: The name means ”God is mercifull, God is mercy.” (Fb 24.12.)


      • Paholainen-sokaisee
        For-The-Finnish-People kirjoitti:

        Hän on armollinen ja antaa meille suomalaisille joulusanoman:

        "Please finnish people; jealousy is a sin. Also spreading lies of me and writing vicious texts to me, is low class thing to do from you, so please do not write insults to me! U don’t have to follow me! God Bless, Johanna: The name means ”God is mercifull, God is mercy.” (Fb 24.12.)

        Jatkoa: "This is so scary and I see it happen for people all the time; they are getting blinded by evil. Tämä on totta; paholainen sokaisee ihmisten silmät, jopa uskovienkin, osan siis." (Fb 24.12.)


      • Jezebel-Tunkki
        For-The-Finnish-People kirjoitti:

        Hän on armollinen ja antaa meille suomalaisille joulusanoman:

        "Please finnish people; jealousy is a sin. Also spreading lies of me and writing vicious texts to me, is low class thing to do from you, so please do not write insults to me! U don’t have to follow me! God Bless, Johanna: The name means ”God is mercifull, God is mercy.” (Fb 24.12.)

        "Antikristuksen henki on vahvana jokapaikassa ja siihen kuuluu toisista ihmisistä valheiden levittäminen, manipuloiminen ja kiusaaminen. Jo pahat ajatukset on pieniä kirouksia…. ja sitten kun lausutaan juoruja huhupuheita ja valheita toisen elämän ylle yhtyy siihen saatana… näin siitä tulee kirous joka vaikuttaa vihan kautta, tätä raamattu tarkoittaa tässä.

        Olen tilivelvollinen Jumalalle asioistani, en ihmisille jotka ovat mua vastaan syyttelevine sormineen. Siunattua joulua ja joulurauhaa kaikille! Raamattu käskee rukoilemaan vihollisten puolesta ja siunaamaan heitä. Kiitos Jeesus että käytät mua evankeliointiin ja maailman tärkeimmän sanoman jakamiseen ihmisille!!!! Kiitos emaileista suomalaisilta; laitan postitse pyytämiänne Raamattuja tulemaan traktaattien kanssa!!

        Se Pyhä Kirja on kaikkein tärkein kirja; lukekaa sitä päivittäin ja rukoilkaa että Pyhä Henki avaa kirjan sanoman. Sitä ei voi järkeisoppien mukaan lukea; Jeesushan itse myös tuomitsi alkeis-ja järkeisopit. Paholainen ei enää edes piilottele mutta silti suuri osa ihmisistä ovat sokeita jokatapauksessa.

        Siunattua joulurauhaa kaikille ja minusta ilkeitä juoruja levittävät suomalaiset joutuvat vastaamaan sanoistaan ja teoistaan Jumalalle. Pääasia on se, että mulla on tilit selvänä Hänen kanssaan! Amen!!!!" (Fb 24.12.)


      • Jeesuksen-Veren-Nimiin
        Jezebel-Tunkki kirjoitti:

        "Antikristuksen henki on vahvana jokapaikassa ja siihen kuuluu toisista ihmisistä valheiden levittäminen, manipuloiminen ja kiusaaminen. Jo pahat ajatukset on pieniä kirouksia…. ja sitten kun lausutaan juoruja huhupuheita ja valheita toisen elämän ylle yhtyy siihen saatana… näin siitä tulee kirous joka vaikuttaa vihan kautta, tätä raamattu tarkoittaa tässä.

        Olen tilivelvollinen Jumalalle asioistani, en ihmisille jotka ovat mua vastaan syyttelevine sormineen. Siunattua joulua ja joulurauhaa kaikille! Raamattu käskee rukoilemaan vihollisten puolesta ja siunaamaan heitä. Kiitos Jeesus että käytät mua evankeliointiin ja maailman tärkeimmän sanoman jakamiseen ihmisille!!!! Kiitos emaileista suomalaisilta; laitan postitse pyytämiänne Raamattuja tulemaan traktaattien kanssa!!

        Se Pyhä Kirja on kaikkein tärkein kirja; lukekaa sitä päivittäin ja rukoilkaa että Pyhä Henki avaa kirjan sanoman. Sitä ei voi järkeisoppien mukaan lukea; Jeesushan itse myös tuomitsi alkeis-ja järkeisopit. Paholainen ei enää edes piilottele mutta silti suuri osa ihmisistä ovat sokeita jokatapauksessa.

        Siunattua joulurauhaa kaikille ja minusta ilkeitä juoruja levittävät suomalaiset joutuvat vastaamaan sanoistaan ja teoistaan Jumalalle. Pääasia on se, että mulla on tilit selvänä Hänen kanssaan! Amen!!!!" (Fb 24.12.)

        Tunkin uhittelussa on kyse on pikemminkin tämän heikkoudesta kuin vahvuudesta. Hän pyrkii asettumaan Suomen lakien yläpuolelle.


    • Illuminaattinäätä

      Tunkki toitotti Facessa:

      "Informaatiota uskoville kun antikristuksen henki on nyt ottanut vallan maailmassa; musiikki on yksi suuri asia jonka kautta paholainen vaikuttaa ja koko Hellywood on samaa systeemiä; Lusifer eli saatana oli alunperin musiikin enkeli taivaassa ennenkuin halusi olla yhtä suuri kuin Jumala ja paholainen vei 1/3 enkeleistä mukanaan taivaasta pois.

      Kolmiot, vasemman silmän näyttäminen jne.on jokapaikassa; älkää olko sokeita tälle!!!! Musaan on piilotettu salasanomia, paholaisen palvontaa jne. Illuminaatissa mukana järjetön määrä laulajia, samoin myös malleja, näyttelijöitä, urheilijoita jne.

      Raamatussa sanotaan: ”Mitä se hyödyttää ihmistä vaikka hän voittaisi koko maailman itselleen, mutta saisi vahingon sielullensa?” Tämän maailman rikkaudet eivät ole yhtään mitään; se RATKAISEE kaiken missä tulemme viettämään iänkaikkisuuden! Älkää eksykö; se joka pysyy vahvana loppuun asti, pelastuu.

      Sielunsa paholaiselle myyneitä ovat mm: Beyonce Knowles, Jay-Z, Britney Spears, Rihanna, Lady Gaga, Madonna, Katie Perry, Miley Sirus, Nicky Minaj, Justin Bieber, Taylor Swift, Adele, jne.jne. Illuminati puppets ovat miljoonittain; malli Gigi Hadid, Victoria’s Secretistä suurin osa, jne. Paholainen oli musiikin enkeli taivaassa ja on ottanut nyt saman alueen itselleen maailmassa. Turvautukaa Jeesukseen, Hän on AINOA joka voi pelastaa taivaaseen ihmisen." (Fb 25.12.)

      • aivanufoa

        Jatkoa: "Tässä taas osa miljoonista paholaisen valeista. Yksi suuri asia joka kuuluu myös NWO juttuun ovat ufot. He EIVÄT ole ulkoavaruuden olioita; he ovat saatanan lähettämiä langenneita enkeleitä eli demoneita. Varoitan etukäteen, koska he tulevat kuulumaan lopunajan tapahtumiin vahvasti. Todennäköisesti ihmisille valehdellaan kun ylöstempaus tapahtuu, että ufot kidnappasivat suuren osan ihmisistä. Tämä kuulostaa absurdilta, mutta uskovat tietävät kyllä mistä puhun." (Fb 25.12.)


      • gjhkjhkjhkkhhj

        " Lusifer eli saatana oli alunperin musiikin enkeli taivaassa"

        Minun tietääkseni Lucifer oli valonkantaja. Tuon musiikin on mätisäkki keksinyt omassa sairaassa päässään. Eikö tuota saatanan Raili Suomisen idolia voida nakata pysyvästi pehmustettuun huoneeseen?


      • kypäräpäähän
        gjhkjhkjhkkhhj kirjoitti:

        " Lusifer eli saatana oli alunperin musiikin enkeli taivaassa"

        Minun tietääkseni Lucifer oli valonkantaja. Tuon musiikin on mätisäkki keksinyt omassa sairaassa päässään. Eikö tuota saatanan Raili Suomisen idolia voida nakata pysyvästi pehmustettuun huoneeseen?

        Sinä pehmustettuun koppiin joutaisit, ettet enempää satuta päätäsi.


    • Ilosanomaa

      Tunkki luki Raamattua kuin ihmispiru:

      "Tämähän olikin siunaus kun en osannut laittaa televisiota päälle; luin isälleni Raamattua! Siinä on kirja, jossa on TOTUUS! Kannattaa lukea joka päivä!

      Luin kohtia mm. Paavalin kirjeistä, joissa myös puhutaan lopunajoista ja siitä, millaisia lopunajan ihmiset ovat. Varoitetaan eksytyksistä, psalmeissa kehoitetaan jatkuvaan rukoukseen ja kiitokseen Jumalalle, puhutaan paljon rahanhimon turmelevasta vaikutuksesta, joka tahtoo olla maailman ystävä, on Jumalan vihollinen.

      Siksi en käsitä tuhansia ihmisiä jotka juoksevat menestysteologian perässä; kun Raamatussahan on ihan suorat vastaukset kaikkeen! Rahanhimo on kaiken pahan alku ja juuri; siihenhän paholainen vetoaakin; valtaan ja rahaan. Illuminaatti; uusi maailmanjärjestys menee kovalla vauhdilla eteenpäin; vuosi 2017 taas suurempi sysäys kohti NWO:ta, hyi……!

      Maailmantähdet myyneet itsensä paholaiselle maineen, rahan ja kunnian takia. Raamatun mukaan ”järkeänsä vailla olevat mielettömät ihmiset”; eivätkö he tiedä, että kuoleman jälkeen tulee Jumalan viimeinen tuomio ja ei ole olemassa kuin kaksi vaihtoehtoa kuoleman jälkeen: Taivas tai helvetti. Ja me ihmiset ITSE päätämme sen, missä tulemme iänkaikkisuuden viettämään!

      Huh huh……. krääh…… Raamatussa on kovaa ja suoraa tekstiä! Meistä EI kukaan pelastu tekojemme kautta, ettei kukaan kerskaisi. Jeesuksen ristinkuolema olisi turha, jos ihminen edes kuvittelee pääsevänsä traditioilla, hyvillä teoilla tms.taivaaseen! Elämme todella pelottavia aikoja! Ainoa turva on Jeesus Kristus!! (Fb 25.12.)

    • TuksuVihtahousu

      Tuksun puheissa esiintyy paholainen ja helvetti paljon useammin kuin rakkaus ja jumala. Sitähän suu puhuu mitä sydän on täynnä. Paholainen tuntuu olevan aina siellä missä Tuksu. Ne kaksi viihtyy hyvin yhdessä.

      • oppiaelämään

        Tarkkaan olet puheitaan seurannut.


      • TuksuVihtahousu
        oppiaelämään kirjoitti:

        Tarkkaan olet puheitaan seurannut.

        Tuossa ylempänähän niitä puheita on luettavissa. Tollanen uskonnollisuus, jolla pelkästään tarkoituksena nostaa itseä ja lyödä muita ei ole kovin tervettä. On lähempänä mielenvikaisuutta. Varmaan Tuksu niitä piruja näkeekin pilalle juoduilla ja narkatuilla aivoillaan.


    • Tunkki-on-Jezebel-horo

      Tunkin viimeisimpiä horinoita vuonna 2016:

      "Informaatiota uskoville kun antikristuksen henki on nyt ottanut vallan maailmassa; musiikki on yksi suuri asia jonka kautta paholainen vaikuttaa ja koko Hellywood on samaa systeemiä; Lusifer eli saatana oli alunperin musiikin enkeli taivaassa ennenkuin halusi olla yhtä suuri kuin Jumala ja paholainen vei 1/3 enkeleistä mukanaan taivaasta pois.

      Kolmiot, vasemman silmän näyttäminen jne.on jokapaikassa; älkää olko sokeita tälle!!!! Musaan on piilotettu salasanomia, paholaisen palvontaa jne. Illuminaatissa mukana järjetön määrä laulajia, samoin myös malleja, näyttelijöitä, urheilijoita jne. Raamatussa sanotaan: ”Mitä se hyödyttää ihmistä vaikka hän voittaisi koko maailman itselleen, mutta saisi vahingon sielullensa?” Tämän maailman rikkaudet eivät ole yhtään mitään; se RATKAISEE kaiken missä tulemme viettämään iänkaikkisuuden! Älkää eksykö; se joka pysyy vahvana loppuun asti, pelastuu.

      Sielunsa paholaiselle myyneitä ovat mm: Beyonce Knowles, Jay-Z, Britney Spears, Rihanna, Lady Gaga, Madonna, Katie Perry, Miley Sirus, Nicky Minaj, Justin Bieber, Taylor Swift, Adele, jne.jne. Illuminati puppets ovat miljoonittain; malli Gigi Hadid, Victoria’s Secretistä suurin osa, jne. Paholainen oli musiikin enkeli taivaassa ja on ottanut nyt saman alueen itselleen maailmassa. Turvautukaa Jeesukseen, Hän on AINOA joka voi pelastaa taivaaseen ihmisen!!!

      Ilmestyskirja on yksi vaikeimpia kirjoja koko Raamatussa ja uskovilla on eri käsityksiä aiheesta. Uskoisin ainakin niin, että itse ylöstempauksen JÄLKEEN voi vielä pelastua taivaaseen, mutta silloin ainoastaan marttyyrikuoleman kautta.

      Se lukee hyvin monessa eri paikassa ja kristillisissä kirjoissa jne, että paholainen hallitsi alunperin, ennen lankeamistaan, niin musiikkia. Lusifer oli musiikin enkeli ja yksi kauneimmista taivaassa joka ylpistyi ja halusi Jumalan paikalle, niin Jumala heitti paholaisen pois. Sitä kuvaa salaman merkki jota maailmantähdet myös käyttävät. Ja kun kerta paholainen oli alunperin musiikin enkeli taivaassa, niin ei ihmekään että se on ottanut vallan myös maanpäällä siltä(kin) alueelta." (Fb)

    • IlkeysOnIkävää

      Älkää pilkatko uskovaa ihmistä.

    • grgrgFEFEFEF

      TUNKKI EI OLE USKOVAINEN VAAN TEESKENTELVÄ SOSIOPAATTI MIKÄ ON SAATUNUT MYÖS KILAHTAMAAN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1515
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1213
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      875
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe