Fkat-Earthiin uskovat

trotton

kertokaa rehellisesti minkälainen on teidän mielenterveys historia, kerrotteko julkisesti tuttavillenne uskovanne litteään maailmaan?, oletteko töissä?.

37

95

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trotton

      Siis Flat-Earthiin uskovat. Anteeksi virhe sairastan tällä hetkellä iriittiä:)

    • hyvät.hyssykät.sentään

      "mielenterveys historia" ????

      Uskotko oikeasti psykiatriaan? OMG! Et oo tosissasi... voi elämä. LOL.

      • HulluJussi666

        Tuo kertoo oikein hyvin sinun mielenterveydestäsi....


      • TerveJussi
        HulluJussi666 kirjoitti:

        Tuo kertoo oikein hyvin sinun mielenterveydestäsi....

        No toivottavasti vastaus oli sitten riittävä huvittavaan avaukseen. Joku uskoo Jumalaan ja joku toinen ei. Joku psykiatriaan ja joku toinen ei. Joku vaikkapa 911-salaliittoon ja joku toinen ei. JNE....


      • HulluJussi666
        TerveJussi kirjoitti:

        No toivottavasti vastaus oli sitten riittävä huvittavaan avaukseen. Joku uskoo Jumalaan ja joku toinen ei. Joku psykiatriaan ja joku toinen ei. Joku vaikkapa 911-salaliittoon ja joku toinen ei. JNE....

        Niin nuo kaikki muut ovatkin uskon asioita paitsi psykiatria, vai väitätkö hammashuoltoakin uskonasiaksi?.


      • TerveJussiTaas
        HulluJussi666 kirjoitti:

        Niin nuo kaikki muut ovatkin uskon asioita paitsi psykiatria, vai väitätkö hammashuoltoakin uskonasiaksi?.

        Hammashuoltoa ja psykiatriaa on huono verrata.

        Hammashuolto perustuu todellisiin asioihin, esimerkiksi hampaan paikkaamiseen tai hammaskiven poistamiseen yms.

        Psykiatria perustuu manipulointiin ja valikoivaan totuuteen eli se on erittäin epätieteellistä toimintaa.


      • HulluJussi666
        TerveJussiTaas kirjoitti:

        Hammashuoltoa ja psykiatriaa on huono verrata.

        Hammashuolto perustuu todellisiin asioihin, esimerkiksi hampaan paikkaamiseen tai hammaskiven poistamiseen yms.

        Psykiatria perustuu manipulointiin ja valikoivaan totuuteen eli se on erittäin epätieteellistä toimintaa.

        Et siis nähtävästi tiedä mitäpsykiatria tarkoittaa:(. Noh eihän se ole mitään uutta teiltä vainoharhaisilta..


      • TerveJussiTaas
        HulluJussi666 kirjoitti:

        Et siis nähtävästi tiedä mitäpsykiatria tarkoittaa:(. Noh eihän se ole mitään uutta teiltä vainoharhaisilta..

        Ja sinä tiedät vai?


      • HulluJussi666
        TerveJussiTaas kirjoitti:

        Ja sinä tiedät vai?

        Tiedän kyllä, esimerkiksi isäni oli psykiatri ja itse harkistin myös sitä ammatikseni.


      • TerveJussiTaas
        HulluJussi666 kirjoitti:

        Tiedän kyllä, esimerkiksi isäni oli psykiatri ja itse harkistin myös sitä ammatikseni.

        Tuo selittää, "psykiatrian" puolustaminen taholtasi on hyvin ymmärrettävää....


      • HulluJussi666
        TerveJussiTaas kirjoitti:

        Tuo selittää, "psykiatrian" puolustaminen taholtasi on hyvin ymmärrettävää....

        Se selittää sen että tiedän mitä se tarkoittaa,sinäkin tietäisit jos ottaisit selvää etkä olisi noin vainoharhainen.
        Minä suhtaudun kaikkeen kyllä neutraalisti ja otan asioista selvää..


      • TerveJussi
        HulluJussi666 kirjoitti:

        Se selittää sen että tiedän mitä se tarkoittaa,sinäkin tietäisit jos ottaisit selvää etkä olisi noin vainoharhainen.
        Minä suhtaudun kaikkeen kyllä neutraalisti ja otan asioista selvää..

        Et ole mitenkään neutraali arvioimaan "psykiatriaa", paljastit sen itse kertomalla taustastasi.


    • MäAnnoinAasillePorkkanan

      Minä uskon että tornit romahdutti Osama luolastaan.
      Sillä oli siellä Nokian matkapuhelin. Virtaa siihen saatiin agregaatilla johon pojat roudasivat polttoainetta alhaalta laaksosta aaseilla.
      Uskon siihen koska se on virallinen tiedoite.

      Folihatut nyt keksivät ties mitä. Ei niihin ole uskominen.

      • VannonKaikenTään

        Niin. Ja vielä uskon että:
        - Fort Knox on yhäkin täynnä kultaa,
        - Fema- leirit rakennettiin koska haluttiin työllistää rakennusliikkeitä,
        - päällemme ei ruiskuteta paskaa ilmastonsääntelyn nimissä,
        - Kuussa on käyty 6 x,
        - NASA ei valehtele missään,
        - USA on hyökännyt 50 vuoden aikana 34 itsenäiseen valtioon
        viemään vapautta ja demokratiaa. Ne eivät ole toteutuneet mutta
        tarkoitus on ollut aina hyvä ja hyvin epäitsekäs,
        - lääkejättien päämääränä on ihmiskunnan hyvinvointi, ei uusien
        sairauksien kehittäminen ja niiden levittäminen,
        - minkäänlaisia geenimanipulaatiokokeita ihmisille ei tehdä,
        - mitään uhkaa islamista ei Euroopalle ole koska se on rauhan
        uskonto,
        - Pallomaateoreetikot ovat kaikessa absoluuttisen oikeassa.


      • JaJussilleLisäys
        VannonKaikenTään kirjoitti:

        Niin. Ja vielä uskon että:
        - Fort Knox on yhäkin täynnä kultaa,
        - Fema- leirit rakennettiin koska haluttiin työllistää rakennusliikkeitä,
        - päällemme ei ruiskuteta paskaa ilmastonsääntelyn nimissä,
        - Kuussa on käyty 6 x,
        - NASA ei valehtele missään,
        - USA on hyökännyt 50 vuoden aikana 34 itsenäiseen valtioon
        viemään vapautta ja demokratiaa. Ne eivät ole toteutuneet mutta
        tarkoitus on ollut aina hyvä ja hyvin epäitsekäs,
        - lääkejättien päämääränä on ihmiskunnan hyvinvointi, ei uusien
        sairauksien kehittäminen ja niiden levittäminen,
        - minkäänlaisia geenimanipulaatiokokeita ihmisille ei tehdä,
        - mitään uhkaa islamista ei Euroopalle ole koska se on rauhan
        uskonto,
        - Pallomaateoreetikot ovat kaikessa absoluuttisen oikeassa.

        Uskokaa että:
        - psykiatria perustuu pelkästään aitoon pyrkimykseen hoitaa ihmisiä kuntoon (ei valikointiin, ei manipulointiin, ei vapauden rajoittamiseen eikä kemialliseen väkivaltaan)


      • LammasSanooPää

        Lisäksi kaiken tämän minä uskon.


      • hohohohoo
        LammasSanooPää kirjoitti:

        Lisäksi kaiken tämän minä uskon.

        Heh. Eikö nykyään voisi olla jonkinlainen "virallisen totuuden" uskontunnustus, mikä kaikkien kansalaisten olisi tunnustettava?


    • Psykiatria on hoitanut monet alkoholistitkin raittiiksi ja helpottanut minun paniikkihäiriötäni. Kyllä se on vakavasti otettava lääketieteen erikoisala.

      • anti.fasisti

        Vakavasti se pitäisi ottaa ja miettiä mitä tuhoa kemiallisilla aineilla tehdään "psykiatrian" nimissä. Tieteeksi en sitä kutsuisi vaikka tieteelliseen muotoon sitä on yritetty kirjoittaa.


      • Ei lääkkeitä ole pakko ottaa jos niitä pelkää, myös pelkkä keskusteluapu on usein eteenpäin vievää vaikeissakin mielenterveysongelmissa.


      • anti.fasisti
        Sillei kirjoitti:

        Ei lääkkeitä ole pakko ottaa jos niitä pelkää, myös pelkkä keskusteluapu on usein eteenpäin vievää vaikeissakin mielenterveysongelmissa.

        Keskustelu ei ole "psykiatriaa" eikä muutakaan lääketiedettä. Keskustelua voidaan järjestää henkistä apua tarvitseville myös sitten kun "psykiatria" kielletään. Ongelmia ovat tietysti diagnoositehtailu ja medikalisaatio.

        "Ei lääkkeitä ole pakko ottaa jos niitä pelkää"
        Eli et tiedä psykiatriasta mitään?


      • anti.fasisti kirjoitti:

        Keskustelu ei ole "psykiatriaa" eikä muutakaan lääketiedettä. Keskustelua voidaan järjestää henkistä apua tarvitseville myös sitten kun "psykiatria" kielletään. Ongelmia ovat tietysti diagnoositehtailu ja medikalisaatio.

        "Ei lääkkeitä ole pakko ottaa jos niitä pelkää"
        Eli et tiedä psykiatriasta mitään?

        Olen käynyt psykiatrilla muutamaan otteeseen, psykiatrisen hoitajan vastaanotolla satoja kertoja ja psykologilla useasti. Tiedän, että psykiatria tutkii ja diagnosoi mielenterveyteen liittyviä ongelmia.

        Ja tiedän myös diagnoositehtailusta sen verran, että se on vain pieni ongelma verrattuna siihen miten paljon ongelmia itse huono mielenterveys aiheuttaa potilaille.

        Itse sairastan paniikkihäiriötä, johon liittyy sairaalloinen kuolemanpelko ja se jos mikä on ahdistavaa. Hyvin pärjäsin pelkillä kohtaukseen liittyvällä lääkityksellä eli rauhottavilla, mutta ei se sairautta parantanut. Terapia toi suuren edistysaskeleen.

        Se mitä yritän sanoa niin ne lääkkeet ja terapia toimii psrhaiten yhdessä ja saa ihmisen kuntoon, että kykenee taas normaaliin elämään.


      • TerveVaanSillei
        Sillei kirjoitti:

        Olen käynyt psykiatrilla muutamaan otteeseen, psykiatrisen hoitajan vastaanotolla satoja kertoja ja psykologilla useasti. Tiedän, että psykiatria tutkii ja diagnosoi mielenterveyteen liittyviä ongelmia.

        Ja tiedän myös diagnoositehtailusta sen verran, että se on vain pieni ongelma verrattuna siihen miten paljon ongelmia itse huono mielenterveys aiheuttaa potilaille.

        Itse sairastan paniikkihäiriötä, johon liittyy sairaalloinen kuolemanpelko ja se jos mikä on ahdistavaa. Hyvin pärjäsin pelkillä kohtaukseen liittyvällä lääkityksellä eli rauhottavilla, mutta ei se sairautta parantanut. Terapia toi suuren edistysaskeleen.

        Se mitä yritän sanoa niin ne lääkkeet ja terapia toimii psrhaiten yhdessä ja saa ihmisen kuntoon, että kykenee taas normaaliin elämään.

        Vitsailetko? Jos lääkkeiden haittavaikutuksia seurattaisiin puolueettomasti niin voitaisiin miettiä mitä esimerkiksi neuroleptit tekevät ihmisille kuukausien tai vuosien käytössä. Joo "psykiatria" on kirjoitettu siihen muotoon, että lääkkeiden haitat ymmärretään jonkin "sairauden" etenemisenä, mutta tarkoitinkin, jos olisi puolueeton tarkastelu.


      • lääkäritkin.voivat.oppia
        Sillei kirjoitti:

        Olen käynyt psykiatrilla muutamaan otteeseen, psykiatrisen hoitajan vastaanotolla satoja kertoja ja psykologilla useasti. Tiedän, että psykiatria tutkii ja diagnosoi mielenterveyteen liittyviä ongelmia.

        Ja tiedän myös diagnoositehtailusta sen verran, että se on vain pieni ongelma verrattuna siihen miten paljon ongelmia itse huono mielenterveys aiheuttaa potilaille.

        Itse sairastan paniikkihäiriötä, johon liittyy sairaalloinen kuolemanpelko ja se jos mikä on ahdistavaa. Hyvin pärjäsin pelkillä kohtaukseen liittyvällä lääkityksellä eli rauhottavilla, mutta ei se sairautta parantanut. Terapia toi suuren edistysaskeleen.

        Se mitä yritän sanoa niin ne lääkkeet ja terapia toimii psrhaiten yhdessä ja saa ihmisen kuntoon, että kykenee taas normaaliin elämään.

        Tunnet itse varmaan parhaiten oman lääkityksen tarpeesi, mutta psykiatriaa sairastavien lääkityksestä on hiljattain tarkastettu väitöskirja, jossa pitkäaikaisen lääkityksen hyötyjä osittain kiistetään:

        http://www.oulu.fi/yliopisto/node/38221


    • älkää_unohtako

      älkää unohtako tätä seikkaa, että psykiatrian ja lääkeavun tarkoitus on myös estää itsemurhien tekeminen, joka kuuluu masennukseen ja ainakin itse olen saanut apua psykiatrilta tähän seikkaan, että turha sitä psykiatriaa on tuomita lääkeavusta ja niin edelleen ja tietenkin lääkeapua annetaan moneen muuhunkin, mutta tässä yksi esimerkki lisää joka jäi pois tästä keskustelusta kokonaan...

      • Bibopää

        Itsellä kaksisuuntainen mielialahäiriö ja ilman lääkitystä en pystyisi elämään normaalia elämää, todennäköisesti olisin kuollut.
        Sitähän nämä vainoharhaiset hörhöt eivät tajua..juuri tämän palstan harhaiset idiootit tarvitsisivat hoitoa.


      • paskat.lääkkeet

        Todennäköisesti psykiatrisella pakkolääkityksellä aiheutetaan huomattavasti enemmän itsemurhia kuin sillä estetään.


      • vaaralliset.lääkkeet
        paskat.lääkkeet kirjoitti:

        Todennäköisesti psykiatrisella pakkolääkityksellä aiheutetaan huomattavasti enemmän itsemurhia kuin sillä estetään.

        Ja juuri oli uutisissakin menneellä viikolla miten Poliisi seuraa joitakin ihmisiä estääkseen massamurhia ja yhtenä yhdistävänä tekijänä vaarallisten henkilöiden välillä oli psyykelääkitys. Siis kouluampujatkin ovat olleet lääkittyjä? Milloin psykiatrian haitat myönnetään?


      • kiusatuille.turvaa
        vaaralliset.lääkkeet kirjoitti:

        Ja juuri oli uutisissakin menneellä viikolla miten Poliisi seuraa joitakin ihmisiä estääkseen massamurhia ja yhtenä yhdistävänä tekijänä vaarallisten henkilöiden välillä oli psyykelääkitys. Siis kouluampujatkin ovat olleet lääkittyjä? Milloin psykiatrian haitat myönnetään?

        Poliisi näyttää järjestelmällisesti vainoavan hoidossa olleita pyrkien osoittamaan heidät jonkin sortin rikollisiksi. Yksi tapa päästä tähän päämäärään on olla puuttumatta uhrien kokemaan koulukiusaamiseen ja/tai gang stalking -rikollisuuteen. Poliisin pitäisi saada kovennettu tuomio tekemisistään ja tekemättä jättämisistään koska se todennäköisesti tuntee uhriensa psyykkisen herkkyyden ja jättää heidät silti ilman apua kiusaajiensa armoille ja itsekin osallistuu aktiivisesti kiusaamiseen. Lisäksi se toimittaa uhreja psykiatrienkin armoille, joten kiusatulla ei ole turvaa missään.


      • ajatellaanpa
        kiusatuille.turvaa kirjoitti:

        Poliisi näyttää järjestelmällisesti vainoavan hoidossa olleita pyrkien osoittamaan heidät jonkin sortin rikollisiksi. Yksi tapa päästä tähän päämäärään on olla puuttumatta uhrien kokemaan koulukiusaamiseen ja/tai gang stalking -rikollisuuteen. Poliisin pitäisi saada kovennettu tuomio tekemisistään ja tekemättä jättämisistään koska se todennäköisesti tuntee uhriensa psyykkisen herkkyyden ja jättää heidät silti ilman apua kiusaajiensa armoille ja itsekin osallistuu aktiivisesti kiusaamiseen. Lisäksi se toimittaa uhreja psykiatrienkin armoille, joten kiusatulla ei ole turvaa missään.

        Ja psykiatrien armoille joutuneista suurin osa on lääkittyjä. Psyykelääkkeet aiheuttavat impulsiivista käyttäytymistä ehkä loppuiäksi. Jos valtiollisen kemiallisen väkivallan eli psykiatrian uhri sitten raivokohtauksessa joutuu syylliseksi pahoinpitelyyn niin syytetäänkö tapauksessa oikeastaan valtion uhria rikoksesta jotka muut (valtion edustajat) ovat tehneet?


    • PääPipona

      Nyt meni jo yli hilseen. Ketkä nyt olivat niitä idiootteja jotka tarvitsevat hoitoa?

    • ywhw46j

      Flat earth = uskonto . koska sen kannattajat ovat yhtä kiihkoisia kuin gs -paranoidit.

    • Räkäpää

      Eivätkö Lättämaafanit ole enemmänkin ateisteja?
      Enemmän kiihkoa minä olen havainnut Pallopäiden kirjoituksissa.

      • vgfdiugfdibg

        FE-teoria on päässyt sille tasolle, että sitä vastaan joudutaan käyttämään "paranoidit" ja muita "psykiatrisia" ilmaisuja, kun ei pystytä väittelemään itse aiheesta, missä tuntuu olevan tarvetta lisätiedolle. Sama kävi silloin niissä gang stalking -keskusteluissa. Jos nyt mennään samalla kaavalla tässä FE-aiheessa niin ainakin seuraavia keinoja käytetään keskustelujen hiljentämiseksi 1) muiden aiheiden ja ketjujen järjestelmällinen aktiivinen nosto ohi FE-keskusteluista (esim. 5-10 keskustelua JFK-salaliitosta)
        2) tekeytyminen FE-uskovaiseksi ja kirjoittaminen siinä muodossa että koko aihe saa mahdollisimman paranoidisen leiman 3) keskustelujen poistaminen


      • gnbgvnbnbn
        vgfdiugfdibg kirjoitti:

        FE-teoria on päässyt sille tasolle, että sitä vastaan joudutaan käyttämään "paranoidit" ja muita "psykiatrisia" ilmaisuja, kun ei pystytä väittelemään itse aiheesta, missä tuntuu olevan tarvetta lisätiedolle. Sama kävi silloin niissä gang stalking -keskusteluissa. Jos nyt mennään samalla kaavalla tässä FE-aiheessa niin ainakin seuraavia keinoja käytetään keskustelujen hiljentämiseksi 1) muiden aiheiden ja ketjujen järjestelmällinen aktiivinen nosto ohi FE-keskusteluista (esim. 5-10 keskustelua JFK-salaliitosta)
        2) tekeytyminen FE-uskovaiseksi ja kirjoittaminen siinä muodossa että koko aihe saa mahdollisimman paranoidisen leiman 3) keskustelujen poistaminen

        Paitsi että Flat-Earth teoria on kumottu kaikin mahdollisin keinoin, vositi ottaa asioista selvää muualtakin kuin hörhösivustoilta.
        Huomaa että Flat-earthiin uskovat eivät ole viisaita tai terveitä.


      • hyvin.hoksasit
        gnbgvnbnbn kirjoitti:

        Paitsi että Flat-Earth teoria on kumottu kaikin mahdollisin keinoin, vositi ottaa asioista selvää muualtakin kuin hörhösivustoilta.
        Huomaa että Flat-earthiin uskovat eivät ole viisaita tai terveitä.

        Huomasit eron. FE-teoria on jonkinlainen vitsi ja gang stalking on puolestaan tosi juttu yhteiskunnallisesta rikollisuudesta.


    • KivaaOnOdottaa

      Niin. Kiinnitin huomion että juuri typerää JFK- aihetta tungetaan päälle kaikin voimin.

      Samoin on nyt ryhdytty höpöttelemään psykiatriasta ja pillereistä.
      Keskustelujen poistoja en ole havainnut.

      Tuntuu todellakin aihe olevan hyvin arka ja keskustelua selvästi pyritään häiritsemään.

      FE- teoriasta on vasta tänä uskaltauduttu ryhtyä puhumaan ja se tulee yhä lisääntymään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe