Voisiko joku kiltti näkijä katsoa?

Yksinäinenhoitsuäiti

Haluan tietää rakkaus/ihmissuhteet ? Näkyykö uutta miestä vaikka sitten siellä rantalomamatkalla kivaa seuraa:)? Vaalea tuntemani mies säätää jotakin outoa selkäni takana??

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyrkkimuikku

      ...en näe, koen.
      Jotain siellä on, kun ole täällä. Onko järjevää tässä vaiheessa katsoa ja tutkia toisen varjoja, kuitenkin lomamatka.
      Tuskin kellään on murheitta elämän matka edennyt. Itselläsikään.
      asiat vaativat pohtimista. Turha olla liian tungeksiva, anna tilaa se luo hyvää perustaa alkavalle suhteelle. Miehesi varmasti kertoo, kun olet valmis, häärää vain rauhassa omia juttuja ja nauti täysin rinnoin jokaisesta yhteisestä hetkestä.

      • alkuperäinen

        Nämä ulkopuolisten kommentit...huoh Miehesi varmasti kertoo, kun olet valmis, ... nauti täysin rinnoin jokaisesta yhteisestä hetkestä?
        Hän ei ole mieheni vaan ihan muu läheinen henkilö!


    • Kristalliboltsi

      Cao yksinäinenhoitsuäiti.
      Boltsi näyttää et siel rantalomamestassa on miehii rantsu täynnä,et ei sulta seuraa puutu mut sielt ei sitä oikeeta löydy.
      Sinne sun duuniis ilmestyy mies potilaaks jota sä rupeet hoitaa. Hän dikkaa susta ja sun tyylistäs. Teil rupee synkkaa hyvin . Toi vaalee uros haluis sulta jotain mut ei kummiskaa olis valmis sitoutumaan joten unohda hänet.
      Mä oon sit tosi kiltti,et muista sit kun mä joudun sun potilaaks täs ens keväällä. Älä rupee rajoittaa mun ennustusten tekoo. Mun tarttee tehdä näit myöhään ,koska data avaruudest kulkee vain silloin. Sä tunnet mut siitä kun mulla on boltsi mukana. Sun tarttee järkkää mut ikkunan viereen ,et boltsi näkee ikkunalaudalt avaruuteen. Sit jos siin vieres on joku sellanen potilas jol on jotain sähkövempaimii käymässä nii sun tarttee sammuttaa ne siks aikaa kun mä otan vastaa boltsille tulevaa dataa
      Hyvää reissuu sulle ja onnee sille uudelle romansille.

      • Hanki_apua_itsellesi

        Kato kun mun kortit näyttää ihan sille ettei tää ap työskentele päihdeongelmaisten ja harhaisten kanssa.
        Sellaista apuahan sinä ilmeisesti tarvitsisit.


      • Yksinäinenhoitsuäiti
        Hanki_apua_itsellesi kirjoitti:

        Kato kun mun kortit näyttää ihan sille ettei tää ap työskentele päihdeongelmaisten ja harhaisten kanssa.
        Sellaista apuahan sinä ilmeisesti tarvitsisit.

        Kiitos Boltsi mutta en seurustele talon väen enkä muidenkaan siellä kivijöiden kanssa. Datas sekosi matkalla tänne:) Uskothan mua. Toisekseen en sieltä reissusta mitään oikeata miestä haekaan. Kysyin kivaa seuraa! Ja kaikkihan on ihan itsestä kiinni mitä kukakin matkallaan touhuaa ja missä kulkee.
        Ps. Muuten ei ennustaja yleensä avaudu itsestään noin mitä kerroit.


      • Kristalliboltsi

        Yksinäinenhoitsuäiti.
        Mä avauduin koska näen boltsista et sä oot hyvä gimma . Se oikee mies löytyy sielt sun duunista,voi olla et hän ei ole potilas mut jonku jutun takia hän siellä on,lisäks me nähdään ens keväällä siel sun duunissas. Enhän mä muuten mikään näkijä ole.
        Löytyy sulle sielt reissusta kliffaa seuraa niin kun kirjoitin.
        Kerroin vain et sitä oikeeta sulle sopivaa miestä siel ei boltsissa näkynyt, vaan hän löytyy niin kuin tossa ylempänä kerroin.
        Usko mua , toi juttu totetuu.
        Lisäks tsigaa fönärist taivaalle niin näät kirkkaan tähtitaivaan. Se kertoo et data kulkee hyvin avaruudessa eikä sekoile.


      • Yksinäinenhoitsuäiti

        Kiitos olen hyvä gimma:) totta on. Katsotaan nyt mitä on tulossa. Se vaalea mies on juuri sitä mitä kirjoitit. Olen kääntänyt katseeni muualle ja kyllä se vielä soittelee perääni mutta kuljen kohti uutta. Ei kannata jäädä tuleen makaamaan.


    • ghjkölkj

      Ei ole olemassa mitään "kilttiä näkijää", vaan kaikki he ovat pahojen henkien riivaamia, koska harrastavat sellaisia pimeyden henkien asioita, jotka eivät ole ihmisille sallittuja.

    • Hullujaonmonenlaisia

      Kyllä täältä ei kannata kysyä yhtikäs mitään, kun täällä vaan pilaillaan ja piruillaan!! Ei täällä kukaan näe mitään tulevasta..

      • Nokerroppa

        Sellainen ennustaja joka oikeasti näkee tulevaisuuteen? Väitän että ei ole olemassakaan. Samanlaista huuhaata on ovat kuin kaataja Vainion ihmeparantumiset. Asia tutkittiin tarkasti ja todettiin ,että mitään parantumista ei tapahtunut henkilöille joilla oli lääketieteellisesti todettu sairaus.


    • silirimpsishei

      vaalee saa säätää mitä tykkää kun ette oo kimpassa, voi olla että sä oot sille vaan huvia ja tapaa sinua siloin kun sitä itte haluaa. Jos haluut sitä ni suostu sen sääntöihin jos et haluua sitä ni kattele muualle

      • alkuperäinen

        Nämä ulkopuolisten kommentit...huoh Täällä taas on joku ulkopuolinen joka säätää ja tietää..
        ... voi olla että sä oot sille vaan huvia ja tapaa sinua siloin kun sitä itte haluaa.
        Emme ole edes koskaan olleet metriä lähempänä toisiamme:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe