Faktoja naisista

Ikis__M

Laitetaanpas tähän huvitukseksemme vähän faktoja naisista niin saadaan kurpparaivoa ja itsepintaista tosiasioiden kiistämistä palstalle kun on niin hiljaista, minä voin aloittaa joillakin ja muut saavat sitten jatkaa omilla havainnoillaan:

- Pitkä selibaatti nuorentaa ja kaunistaa naista

- Ahkera ja usein toistuva saunominen rusinoittaa, etenkin naista koska niillä on ohut iho joka ei jousta loputtomiin edestakaisin hikoilun tuottaman nestehukan mukana

- Vilkasta seksielämää viettäneen naisen menneisyys näkyy naisen vyötäröllä ja lanteilla kun menneiden miesten elämännesteet on niihin imeytyneet, happamoitumisen tuloksena näillä myös ilme on usein nyrpeä

- Naisen aivot eivät kykene luomaan järkeviä ratkaisuja juuri mihinkään asiaan koska nainen on ennenkaikkea tunteella elävä olento

- Nainen kaipaa draamaa elämäänsä, siksi se suosii jännittäviä ongelmia tuottavia miehiä kilttien & kunnollisten sijaan

- Nainen ei juuri koskaan näe tekemiään virheitä edes jälkeenpäin, se saattaa väittää niitä jopa onnistuneiksi ratkaisuiksi vaikka kaikki tosiasiat olisivat sitä vastaan

87

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonoaloitushäpeä

      tottahan noi ovat paitsi

      - Ahkera ja usein toistuva saunominen rusinoittaa, etenkin naista koska niillä on ohut iho joka ei jousta loputtomiin edestakaisin hikoilun tuottaman nestehukan mukana
      kukaan ei voi saunoa niin paljon, että syntyisi niin suuri nestehukka, että iho venyisi ja rusinoituisi vuorotellen

      - Vilkasta seksielämää viettäneen naisen menneisyys näkyy naisen vyötäröllä ja lanteilla kun menneiden miesten elämännesteet on niihin imeytyneet, happamoitumisen tuloksena näillä myös ilme on usein nyrpeä
      siemenneste ei imeydy naiseen, olis kannattanu olla bilsan tunnilla hereillä

      - Naisen aivot eivät kykene luomaan järkeviä ratkaisuja juuri mihinkään asiaan koska nainen on ennenkaikkea tunteella elävä olento
      asut varmasti kehä 3:n pohjoispuolella. olen huomannut sen alueen ihmisissä ja erityisesti miehissä omituisia piirteitä

      - Nainen kaipaa draamaa elämäänsä, siksi se suosii jännittäviä ongelmia tuottavia miehiä kilttien & kunnollisten sijaan
      kiltti mies on nössö

      - Nainen ei juuri koskaan näe tekemiään virheitä edes jälkeenpäin, se saattaa väittää niitä jopa onnistuneiksi ratkaisuiksi vaikka kaikki tosiasiat olisivat sitä vastaan
      jos nainen on tyytyväinen ratkaisuihinsa mitäs se muille kuuluu, vaikka ratkaisut olisivatkin "huonoja"

    • anatomiakysymys

      "Vilkasta seksielämää viettäneen naisen menneisyys näkyy naisen vyötäröllä ja lanteilla kun menneiden miesten elämännesteet on niihin imeytyneet, happamoitumisen tuloksena näillä myös ilme on usein nyrpeä "

      Voihan neitseenä naineella naisellakin olla ollut vilkas seksielämä oman miehensä kanssa. Meneekö tällaisella naisella miehen elämännesteet jonnekin muualle kuin vyötärölle ja jos menee niin miksi?

    • että.silleen

      Nyt sun aloituksesi on jo hätähuuto Ikis__M, hanki itselles jonkinlaista naisseuraa,
      vaikka vähän vanhempaakin kuin alta kakskymppistä!

      Ihmettelen tässä minkälaisia naisia sinä oikein olet elämässäsi tavannut?
      Katsos kun kahta samanlaista naista ei löydy kuin identtisistä kaksosista ja heissäkin on tiettyjä eroja. Kuitenkin sinä jaksat tehdä yleistyksiä kaikista naisista,aina.
      Ainoa listaamasi asia jonka allekirjoitan omaltakohdaltani = nainen on ennenkaikkea tunteella elävä olento!
      Yleistämällä kaikenlaista käytöstä esim. jokaisen naisen kohdalle, sä luot kyllä välillä pahaa mieltä roppakaupalla. Joskus suorastaan tuntuu ett se juuri on tarkoituksesikin.

      En jaksa alkaa väittelyyn kanssasi nyt, mikä milloinkin mua jurppii sun viesteissä.
      Mun Emo on sairaana ja mun vuoro hoitaa tämä viikonloppu häntä, hänen kotonaan... 24h/vrk:ssa. Viime viikolopun olin vapaalla ja veljen vaimo veli asusti emon luona täällä hänen asunnossaan silloin. Hän on kotihoidossa viikonloput. (vuorottelulla)

      Viikolla Emo on mun työpaikalla hoidossa ja nukkuu mun luona ainakin kaikki yöt, vierashuoneessa. Jos hän on kovin levoton; nukumme samassa sängyssä...se rauhoittaa häntä kun näkee ettei ole yksin. Mulla vaan on hieman univajetta, muutamien rauhattomien öiden takia.
      Lääketokkuraan en halua häntä lääkitä, joka myös ehkä hidastaisi hänen toipumistaan, vaikka antaisi taatusti levollisen yön, meille molemmille.
      Aikansa kutakin, nyt on mun vuoroni valvoa hänen untaan, neljännes vuosisataa sitten oli osat toisinpäin...

      Mulla on senverran huolia nyt itselläni, ettei sun jorinat nyt lisää...draamaa enää!
      Ja nyt mä hiivin sänkyyn... Emo on nukahtanut viimeinkin ja nukkuu tällä hetkellä rauhallisesti. Öitä sullekin.

      • Ikis__M

        Sorry jos mieltä pahoitit noista :( Kuten tuolla mainitsin niin avaus on vain meidän palstamiesten huvitukseksi tarkoitettu eikä loukkaukseksi, ei täällä mitenkään kovin tosissaan näitä ottaa vaan tulee suhtautua kuten muihinkin hupijuttuihin. Kiertäähän esim. facebookissakin miehistä vaikka mitä mitä naiset pitää huvittavana enkä minä ainakaan ikinä ole loukkaantunut tai tosissani ottanut semmoisia, jos alkaisi kaikesta loukkaantumaan niin sitähän saisi vaan loukkaantua siten koko ajan.

        Ikävä juttu tuo sairastelu, varmaan raskasta hänelle sekä sinulle :( toivottavasti kääntyy parempaan päin vointi asap, *jaxuhali* näin virtuaalisesti ja älä tosiaan ainakaan nyt meidän palstahörhöjen juttuja ota vakavasti tosiaan kun se oikea elämä on ihan muuta kuin mitä täällä aikamme kuluksi kirjoitellaan.


      • että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

        Sorry jos mieltä pahoitit noista :( Kuten tuolla mainitsin niin avaus on vain meidän palstamiesten huvitukseksi tarkoitettu eikä loukkaukseksi, ei täällä mitenkään kovin tosissaan näitä ottaa vaan tulee suhtautua kuten muihinkin hupijuttuihin. Kiertäähän esim. facebookissakin miehistä vaikka mitä mitä naiset pitää huvittavana enkä minä ainakaan ikinä ole loukkaantunut tai tosissani ottanut semmoisia, jos alkaisi kaikesta loukkaantumaan niin sitähän saisi vaan loukkaantua siten koko ajan.

        Ikävä juttu tuo sairastelu, varmaan raskasta hänelle sekä sinulle :( toivottavasti kääntyy parempaan päin vointi asap, *jaxuhali* näin virtuaalisesti ja älä tosiaan ainakaan nyt meidän palstahörhöjen juttuja ota vakavasti tosiaan kun se oikea elämä on ihan muuta kuin mitä täällä aikamme kuluksi kirjoitellaan.

        En jaksa enää pahoittaa edes mieltäni näistä jutuista,tosissani. Nämä eivät enää saa mieltäni apeaksi, mä olen itkuni itkenyt ja sinut tapahtuneiden mokieni kanssa.

        Joskus aiemmin otin aika rankastikin näitä solvauksia itseeni.
        Muutamat järjen vastaiset väärät väittämät sen sijaan jurppivat älyttömyydellään mieltäni ja saavat toisinaan ottamaan myös kantaa asiaan.

        Emon AVH mullisti jokaisen elämän ydinperheestämme, ja etenkin minun ja veljen vaimon, joka on lääkäri.
        Kuntoutus ja hoito on nyt meidän hoidettavissa käytännössä, Emon päästyä sairaalasta lääkityksen ja liotushoidon jälkeen... kotihoitoon.

        Kuntoutus on minun tehtäväni numero 1 ja siksi mulla on vastuu suurimmalta osalta: fysioterapian muodossa jokapäiväisenä.
        Sisarukset tosin avustavat viikonloppuisin tarjoten apuaan vuorotellen, asuen Emon asunnossa hänen kotonaan vierashuoneessa, hänen apunaan. Silloin mulla on vapaus mennä, jos haluan, muuallekin kuin töihin.

        Tällä hetkellä olen aika sidotussa asemassa, ensijalla vain kaikki hoitotyöni.
        Viikolla emolla on päivisin intervallihuone hoivaosastolla jossa lepäillä ja oleskella, hoitajien silmien alla. Näin menetellen pystyn hoitamaan muutkin fysioterapiaan liittyvät työni talon ulkopuolella, joihin olen myös sitoutunut jonkin verran päivisin.

        Viikolla arki-illat yöt Emo asustaa minun luonani toistaiseksi, ettei tunne itseään sairaana hylätyksi tulleensa. Pehtoori on muuttanut omaan asuntoosa takaisin, kun Emo sairauden vakavuus selveni hänelle.
        Toiveena ja tavoitteena palauttaa kaikki entiselleen, nyt kulku käy rollaattorin tai kepin kanssa. Muistikin hänellä pätkii ja mieli on levoton huolesta miten tulee paranemaan. Kyllä tämä tästä...pikku hiljaa, toivottavasti vielä iloksi muuttuu.

        Relax, en minä sinua mistään oikeastaan syytä... ihmettelen vaan kirjoituksiasi.
        Pitää lähteä noutamaan ruokalasta 2 annosta ruokaa.
        Pottumuusia porkkanakastikeella ja paistetulla kalalla, vahapapuja ja persiljasilppua. 2kpl uuniomenia, itse keitetyllä vaniljakastikkeella. Nam!


      • Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

        En jaksa enää pahoittaa edes mieltäni näistä jutuista,tosissani. Nämä eivät enää saa mieltäni apeaksi, mä olen itkuni itkenyt ja sinut tapahtuneiden mokieni kanssa.

        Joskus aiemmin otin aika rankastikin näitä solvauksia itseeni.
        Muutamat järjen vastaiset väärät väittämät sen sijaan jurppivat älyttömyydellään mieltäni ja saavat toisinaan ottamaan myös kantaa asiaan.

        Emon AVH mullisti jokaisen elämän ydinperheestämme, ja etenkin minun ja veljen vaimon, joka on lääkäri.
        Kuntoutus ja hoito on nyt meidän hoidettavissa käytännössä, Emon päästyä sairaalasta lääkityksen ja liotushoidon jälkeen... kotihoitoon.

        Kuntoutus on minun tehtäväni numero 1 ja siksi mulla on vastuu suurimmalta osalta: fysioterapian muodossa jokapäiväisenä.
        Sisarukset tosin avustavat viikonloppuisin tarjoten apuaan vuorotellen, asuen Emon asunnossa hänen kotonaan vierashuoneessa, hänen apunaan. Silloin mulla on vapaus mennä, jos haluan, muuallekin kuin töihin.

        Tällä hetkellä olen aika sidotussa asemassa, ensijalla vain kaikki hoitotyöni.
        Viikolla emolla on päivisin intervallihuone hoivaosastolla jossa lepäillä ja oleskella, hoitajien silmien alla. Näin menetellen pystyn hoitamaan muutkin fysioterapiaan liittyvät työni talon ulkopuolella, joihin olen myös sitoutunut jonkin verran päivisin.

        Viikolla arki-illat yöt Emo asustaa minun luonani toistaiseksi, ettei tunne itseään sairaana hylätyksi tulleensa. Pehtoori on muuttanut omaan asuntoosa takaisin, kun Emo sairauden vakavuus selveni hänelle.
        Toiveena ja tavoitteena palauttaa kaikki entiselleen, nyt kulku käy rollaattorin tai kepin kanssa. Muistikin hänellä pätkii ja mieli on levoton huolesta miten tulee paranemaan. Kyllä tämä tästä...pikku hiljaa, toivottavasti vielä iloksi muuttuu.

        Relax, en minä sinua mistään oikeastaan syytä... ihmettelen vaan kirjoituksiasi.
        Pitää lähteä noutamaan ruokalasta 2 annosta ruokaa.
        Pottumuusia porkkanakastikeella ja paistetulla kalalla, vahapapuja ja persiljasilppua. 2kpl uuniomenia, itse keitetyllä vaniljakastikkeella. Nam!

        Onneksi teitä sisaruksia ja muuta lähipiiriä siinä kuitenkin niin pystytte jakamaan vähän niitä juttuja vaikka varmasti sulle aika rankkaa ja sitovaa nyt, hienoa kuitenkin äidillesi että on tuollaisia lapsia jotka pitää huolta ja varmaan tosiaan auttaa paranemista tuo kun olette liki ja lähellä. Minunkin puolesta ihan vilpittömät paranemistoivottelut hänelle, sullakin kun jo suht nuorella iällä noita vastoinkäymisiä ollut aikalailla niin mukavaa jos asiat menisi parempaan vaihteeksi.


    • totta.varmaan

      "- Pitkä selibaatti nuorentaa ja kaunistaa naista
      - Vilkasta seksielämää viettäneen naisen menneisyys näkyy naisen vyötäröllä ja lanteilla kun menneiden miesten elämännesteet on niihin imeytyneet, happamoitumisen tuloksena näillä myös ilme on usein nyrpeä"

      Jos Ikis pääsisi parisuhteeseen Kirsi Rannon kanssa, ei siinä suhteessa sitten seksiä harrastettaisi lainkaan. Kirsin olisi pakko elää selibaatissa elämänsä loppun, ettei ikis lähde vieraisiin.
      "jos Kirsi näyttää tuolta nyt niin varmaan ei tarvitsisi lähteä vieraisiin vanhemmitenkaan"
      Ilman jatkuvaa selibaattia, ikiksen elämännesteet kertyisivät Kirsin vyötärölle sekä lanteille ja sitten ne vielä happamoittaisivat hänen ilmeensäkin nyrpeäksi. Ikis lähtisi vieraisiin, kuten tuosta lainauksesta voimme päätellä.

      • Ikis__M

        Tietenkään yhden miehen elämännesteet eivät keräänny ylettömästi, naista voisi ajatella vaikka varastona joka ottaa jokaisesta miehestä vaikka parikymmentä milligrammaa talteen geenipankkiin niin ei se yksi vielä mitään mutta jos miehä on sata niin se on sitten jo pari litraa hapanta lillumassa.


      • vihatipunen

        Kirsi Ranto ei varmaan arvostaisu tuota aloitustasi.

        Ps. Löydä itse itsestäsi valo-olento, älä odota, että joku muu (Kirsi Ranto) kaivaa sen sinusta ulos. Eikä sitä välttämättä edes löydy.


      • että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

        Tietenkään yhden miehen elämännesteet eivät keräänny ylettömästi, naista voisi ajatella vaikka varastona joka ottaa jokaisesta miehestä vaikka parikymmentä milligrammaa talteen geenipankkiin niin ei se yksi vielä mitään mutta jos miehä on sata niin se on sitten jo pari litraa hapanta lillumassa.

        Tutustu aikas kuluksi biologiaan ja anatomiaan, kas syytä olis tuon yleissivistyksen vuoksi seleta edes ne textit kertaalleen läpi.

        https://www.youtube.com/watch?v=6IhnydCct80


      • Ikis__M

      • 610
        Ikis__M kirjoitti:

        Noissa karheaäänissä naisissa on kyllä jotain:

        https://www.youtube.com/watch?v=TR3Vdo5etCQ

        Eikös ne ollut ne pilluun kertyneet jännämiesten mällit, jotka sen naisen äänen niin karheaksi muuttaa. Muistan lukeneeni sinulta tuollaisen teorian tässä taannoin.


    • Tekniikkasukeltaja

      Joe Bob ei tiennyt yhtään faktaa naisesta.

      No niin kuin netissä.

      (Hihitystä)

      • Tekniikkasukeltaja

        Nettifaktat naisista ovat osa nettitodellisuuden kokonaiskuvaa. Ihminen heijastaa sisäisen todellisuutensa näkyväksi.

        Mutta miksi?

        (Reps)


      • Tekniikkasukeltaja

        Otan esimerkin. Eli tuotan faktalta näyttävän todellisuuskuvan

        Aamu-uninen Jo Bobiina makaa vuoteellaan puolipeiteltynä syntymäpuvussaan. Hänellä on puhelin kädessään. Hiukset on heitetty vuoteenpäädyn ylitse, jotta ne eivät laahaisi pitkin selkää.

        Jo Bobiina kirjoittaa jotain.

        (Naurua)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Otan esimerkin. Eli tuotan faktalta näyttävän todellisuuskuvan

        Aamu-uninen Jo Bobiina makaa vuoteellaan puolipeiteltynä syntymäpuvussaan. Hänellä on puhelin kädessään. Hiukset on heitetty vuoteenpäädyn ylitse, jotta ne eivät laahaisi pitkin selkää.

        Jo Bobiina kirjoittaa jotain.

        (Naurua)

        Eli tässä on meillä laiskan ja kiireettömän oloinen nainen, jolla on jotain juttua jossain. Fiktiivistä.

        Palamme halusta kuvailla häntä hieman lisää, mutta emme nyt tee niin.

        (Naurua)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Eli tässä on meillä laiskan ja kiireettömän oloinen nainen, jolla on jotain juttua jossain. Fiktiivistä.

        Palamme halusta kuvailla häntä hieman lisää, mutta emme nyt tee niin.

        (Naurua)

        Suurin oncelma nettikirjoittelijoilla on siinä kohtaa, kun pitäisi heijastaa todellisuudeksi jotain sellaista, jota ei ole.

        Tässä kohtaa erotellaan jyvät akanoista.

        (Hihitystä)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Suurin oncelma nettikirjoittelijoilla on siinä kohtaa, kun pitäisi heijastaa todellisuudeksi jotain sellaista, jota ei ole.

        Tässä kohtaa erotellaan jyvät akanoista.

        (Hihitystä)

        Oncelma on niin hieno sana, että copyraittaan sen.

        (Hirn)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Oncelma on niin hieno sana, että copyraittaan sen.

        (Hirn)

        Joe Bobiina on aina aamuisin panopäällä. Hän ei ymmärrä hormonitoiminnastaan mitään, mutta toisinaan järkyttävä halu nussia valtaa koko olemuksen. Kirjoittamisessa on jotain tyydyttävää. Kirjoittaminen on kuin huumetta, jota Jo Bobiina kahmii lasipöydältä nokkaansa.

        Ja millainen nokka.

        (Hihitystä)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Joe Bobiina on aina aamuisin panopäällä. Hän ei ymmärrä hormonitoiminnastaan mitään, mutta toisinaan järkyttävä halu nussia valtaa koko olemuksen. Kirjoittamisessa on jotain tyydyttävää. Kirjoittaminen on kuin huumetta, jota Jo Bobiina kahmii lasipöydältä nokkaansa.

        Ja millainen nokka.

        (Hihitystä)

        Kirjoitus tilana on erittäin lähellä orgasmia. Se on kuin seisoskelua juuri sillä viimeisellä millimetrillä, jonka jälkeen alkoi pudotus.

        (Reps)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Kirjoitus tilana on erittäin lähellä orgasmia. Se on kuin seisoskelua juuri sillä viimeisellä millimetrillä, jonka jälkeen alkoi pudotus.

        (Reps)

        Mielstäni tätä voidaan pitää faktana naisesta.

        Vaikkakin fiktiivisenä.

        (Hihitystä)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Mielstäni tätä voidaan pitää faktana naisesta.

        Vaikkakin fiktiivisenä.

        (Hihitystä)

        Tuosta tulikin mieleen, että Espajassa asuttuaan Jo Bobiina sattui kahvilassa aamutuimaan inspiroitui kirjoittamaan hyvin korkealla intensiteetillä. Juuri tamä tila on se kaikkein nautinnollisin, ja samalla myös vaarallisin.

        Jo Bobiina kirjoitti käsin. Hän muistaa täsmälleen kaiken sen mitä hänen ympärillään oli. Aina sivukujalla roskapönttöä haistelevaa kulkukoiraa myöten. Autoja, ihmisiä. Miestarjoilija. Jo Bobiinalla on farkut ja hihaton paita. Hiukset ovat kietaistu donitsille ja aurinlolasit olivat vaaleanpunaiset.

        Edessä on paperi, johon hän kirjoittaa. On täysin hiljaista. Mikään ei ympärillä tai hänessä liiku.

        (Naurua)


    • elluhalloyb

      Oon kanssasi samaa mieltä
      MUT NAISET VIISAAMPIA KUN MIEHET✌👨👩

    • xxxzzzccc

      Olen ollut selibaatissa jo pari vuotta, joten peilistä pitäisi katsoa tämän teorian mukaan nuori kaunotar... hmmmm... Tämä kaunotar on taistellut aknea vastaan 14v asti ja arvet koristavat kasvoja, hiukset ovat lähestulkoon kadonneet autoimmuunisairauden takia... mutta jos kerran näin on niin uskottava se on. Selibaatti on tehnyt minusta nuoremman ja kauniimman. Ja saunassa en juurikaan käy ;)

      • Ikis__M

        Yhdellä näteimmistä naisista mitä on jäänyt mieleen oli akneiho, teki hänet minusta persoonallisen näköiseksi että siinä mielessä ei välttämättä pidä ajatella liikaa pelkästään negatiivista iho-ongelmista kun itse taisin olla aika ihastunut ja ehkä hänkin, jälkeenpäin harmitti kun en koskaan tehnyt aloitetta.


    • NaisetPOIS

      Miksi haluat herättää kurpparaivoa? Mikä vika on tavallisessa keskustelussa? Liian tylsää?
      Täällähän miehet nimenomaan haluaa naiset pois palstalta ja sit kun ne häipyy, alkaa kamala ulina että missä se ja se nimimerkki on. Ketjut tyrehtyy alkuunsa kun ette te trollit osaa keskustella keskenänne. Musta naisten pitäisi lähteä täältä kokonaan, niin tää paskapalsta kuolisi vihdoin.

      • Tekniikkasukeltaja

        Tuota en ole tullut ajatelleeksi. Riitän hyvin itselleni.

        (Reps)


      • 2121

        Silkkaa ilkeyttään hän sitä "kurpparaivoa" haluaa herättää. Katsos kun tuosta ilkeydestä juurikin tunnistaa tämän palstan "kiltit ja kunnolliset".


      • ressukkaa
        2121 kirjoitti:

        Silkkaa ilkeyttään hän sitä "kurpparaivoa" haluaa herättää. Katsos kun tuosta ilkeydestä juurikin tunnistaa tämän palstan "kiltit ja kunnolliset".

        Ilkeydestä ja sen kautta naisettomuudesta ja seksittömyydestä, joka johtanut katkeruuteen. Siitä on palstan kiltit ja kunnolliset miehet tehty. Onneksi niitä oikeasti kunnollisia on kuitenkin vielä tuolla todellisessa elämässä.


      • Ikis__M

        Te naiset otatte aina kaiken ihan liian tosissanne, ehkä siksi :D


      • luonnevikainen
        Ikis__M kirjoitti:

        Te naiset otatte aina kaiken ihan liian tosissanne, ehkä siksi :D

        Ei vaan siksi kun olet ITSE PIRU.


    • vihatipunen

      Ei jaksa eikä kiinnosta raivota, koska olin niin hyvällä keikalla eilen. Ja tämä aloitus on tehtykin jo eilen illalla. Olisit sinäkin keksinyt jotain parempaa tekemistä kuin kerjätä kurpparaivoa palstalla.

    • Tuhkaajatimantteja

      Ei ikis nyt kerjää kurpparaivoa, vaan ätmihyväksyntää, jonka menetti antamalla tunnustusta valoolento Kirsi Rannolle, joka on täysin ulottumattomissa ja siten kaiken misogynian tähtitieteellinen loppulaskelma.
      Eikö niin, ikis?

      • Tuhkaajatimantteja

        Hyi, oman edun tavoittelu toisia kyykyttämällä on RUMAA!


      • Ikis__M

        Millä tavalla minä olen muka hyväksynnän menettänyt? En huomannutkaan ja uskon aika monen muun ajattelevan ihan samalla tavoin ja jos nyt jostain on eri mieltä ei se tarkoita etteikö voisi hyväksyä toisen mielipiteitä.


      • 3003300
        Ikis__M kirjoitti:

        Millä tavalla minä olen muka hyväksynnän menettänyt? En huomannutkaan ja uskon aika monen muun ajattelevan ihan samalla tavoin ja jos nyt jostain on eri mieltä ei se tarkoita etteikö voisi hyväksyä toisen mielipiteitä.

        Ei toisen mielipiteitä tarvitse hyväksyä, vain hänen oikeutensa mielipiteisiin, vääriinkin.


    • älkääsäälikö

      Elämä yksin on paljon parempaa kuin huonon miehen kanssa. Huono mies ei arvosta naisia ollenkaan.

    • helmiä.sioille

      No yhden faktan voin kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä. Punapäänaiset ovat keskimäärin intohimoisempia ja pitempään nuorekkaina säilyviä... :)

      • Ikis__M

        Punapäänaiset tosiaankin väitteiden mukaan usein ovat tavarastaan huolimattomampia, helposti tutustuttavia naisia. Miksiköhän se muuten niin on kun aina tuohon väitteeseen törmää? Onko myös niin että jos/kun puna tulee purkista antaako se naiselle luvan irrotella matalammalla kynnyksellä? sinähän voisit muuten kokeneena pekimiehenä tietää tuohon vastauksen että vaikuttaako värjäys tai sävytys mitenkäänalunperin vaikkapa brunetin persoonaan ja sitten jos värjää taas muulla muuttuko koko nainen taas uudestaan?


      • helmiä.sioille
        Ikis__M kirjoitti:

        Punapäänaiset tosiaankin väitteiden mukaan usein ovat tavarastaan huolimattomampia, helposti tutustuttavia naisia. Miksiköhän se muuten niin on kun aina tuohon väitteeseen törmää? Onko myös niin että jos/kun puna tulee purkista antaako se naiselle luvan irrotella matalammalla kynnyksellä? sinähän voisit muuten kokeneena pekimiehenä tietää tuohon vastauksen että vaikuttaako värjäys tai sävytys mitenkäänalunperin vaikkapa brunetin persoonaan ja sitten jos värjää taas muulla muuttuko koko nainen taas uudestaan?

        Toinenkin fakta naisista. Kokemukseni perusteella voin sanoa senkin, ettei ne punapäät ole niitä moraaliltaan ihan siitä löysimmästä päästä... :)

        Kyllähän sillä ulkomuodon muutoksella vaikutusta myös käytökseen on. Mutta aidot silti aitoja ja värjätyt jäljitelmiä. Ja kyllä sinunkin käytökselle muutos tulisi, jos viittisit vähän lihasta pumpata narukäsillesi jne. :)


      • 778
        Ikis__M kirjoitti:

        Punapäänaiset tosiaankin väitteiden mukaan usein ovat tavarastaan huolimattomampia, helposti tutustuttavia naisia. Miksiköhän se muuten niin on kun aina tuohon väitteeseen törmää? Onko myös niin että jos/kun puna tulee purkista antaako se naiselle luvan irrotella matalammalla kynnyksellä? sinähän voisit muuten kokeneena pekimiehenä tietää tuohon vastauksen että vaikuttaako värjäys tai sävytys mitenkäänalunperin vaikkapa brunetin persoonaan ja sitten jos värjää taas muulla muuttuko koko nainen taas uudestaan?

        Punapää voi olla ihan luonnostaan.


      • että.silleen
        helmiä.sioille kirjoitti:

        Toinenkin fakta naisista. Kokemukseni perusteella voin sanoa senkin, ettei ne punapäät ole niitä moraaliltaan ihan siitä löysimmästä päästä... :)

        Kyllähän sillä ulkomuodon muutoksella vaikutusta myös käytökseen on. Mutta aidot silti aitoja ja värjätyt jäljitelmiä. Ja kyllä sinunkin käytökselle muutos tulisi, jos viittisit vähän lihasta pumpata narukäsillesi jne. :)

        Kiitos, ettet yleistänyt... herrojen yleistä käsitystä! Mistähän tämäkin käsitys punapäistä on lähtöisin?
        Mutt saattaa olla ett ollaan luonteeltamme paljon kipakkaampia kuin esim. vaaleaveriköt, jotka taatusti vievät miesten katseet ja kiinnostuksen aina mukanaan.

        Kokemusta mulla on myös hiusten värjäyksestä, blondiksi! Enemmän huomiota kiinnitin blondina yleensä ottaen. Ainakin iskuyrityksiä oli jatkuvasti, vaikka kaikuivat kuuroille korville... mä kun olin varattu! Onhan se imartelevaa. =))

        Nykyään olen hieman peittänyt taas punapäisyyttäni vaalean ruskealla sävyllä, joka ei sitä ihan kokonaan peitä, vaan hieman neutralisoi sitä. Koska luonnollisena mä loistaisin joukosta kuin liikennevalopylväs oranssin punaisine hiuksineni.
        Liian tunnistettavan väriset hiukset, niiden takia muntt on kerran bongattu jo lounaalla ollessani, eikä tule tapahtumaan enää.

        Ja Ikikselle terveisiä: Hirtä itses... taas sä solvaat, sikana! Rontti olet!!


    • No voi sua. Tuntuuko susta noin mitättömältä?

      • Ikis__M

        Kurpparaivon heikko pihahdus havaittu :D


      • Ikis__M kirjoitti:

        Kurpparaivon heikko pihahdus havaittu :D

        Saat halin. Onko nyt parempi olo?


      • Ikis__M
        exex-atn kirjoitti:

        Saat halin. Onko nyt parempi olo?

        Joo, kylkiluut murskana :(


      • Ikis__M kirjoitti:

        Joo, kylkiluut murskana :(

        Mitäs olet niin pahasti hapantunut.


      • Ikis__M
        exex-atn kirjoitti:

        Mitäs olet niin pahasti hapantunut.

        Äitisi oli hapantunut kun sinua teki :D


      • Ikis__M kirjoitti:

        Äitisi oli hapantunut kun sinua teki :D

        Eikä ollu. Se kuuluu sitä paitsi sun herutus-ikäryhmään.


      • Ei se ehtiny :)


      • Ikis__M

    • flowersreally

      Näin määritellään idiootti.

      • Ikis__M

        Ei kai nyt sentään ihan kaikki naiset ihan aina ole idiootteja :D


      • Ghhjjkiuuyyyy

        Nauruaahj


    • Mitä Kirsi Rantokin mahtaisi ajatella aloituksestasi?

      • helmiä.sioille

        Varmaan sellaista, että onpa siinä kiltti ja kunnollinen mies kenen vuoksi voisi luopua selibaatistaan. :D


      • helmiä.sioille kirjoitti:

        Varmaan sellaista, että onpa siinä kiltti ja kunnollinen mies kenen vuoksi voisi luopua selibaatistaan. :D

        Eikö sitä hirvittäisi, että ätmin mällit alkaisivat kertyä vyötärölle ja lantiolle? Olen melko varma, että ätmin mällit tekevät pahempaa jälkeä kuin ytmin.


      • helmiä.sioille
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Eikö sitä hirvittäisi, että ätmin mällit alkaisivat kertyä vyötärölle ja lantiolle? Olen melko varma, että ätmin mällit tekevät pahempaa jälkeä kuin ytmin.

        Mut eihän meidän ikis mikään ätmi ole. Hän on komea, kiltti ja kunnollinen ytmi :D

        Sellaisena hän ainakin kovasti itseään yrittää myydä täällä... :)


      • helmiä.sioille kirjoitti:

        Mut eihän meidän ikis mikään ätmi ole. Hän on komea, kiltti ja kunnollinen ytmi :D

        Sellaisena hän ainakin kovasti itseään yrittää myydä täällä... :)

        Niinhän se väitti olevansa ennemminkin nirso kuin ätmi. Ehkä sillä sittenkin on mahdollisuudet Kirsi Rantoon. :-)


      • Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Niinhän se väitti olevansa ennemminkin nirso kuin ätmi. Ehkä sillä sittenkin on mahdollisuudet Kirsi Rantoon. :-)

        Kuinkas palstan pelimiehillä, monetko pakit olette antaneet tänä viikonloppuna? Minä vain yhdet mutta onhan sekin jotain ja ihan hyvin ätmille :D


      • Ikis__M
        helmiä.sioille kirjoitti:

        Varmaan sellaista, että onpa siinä kiltti ja kunnollinen mies kenen vuoksi voisi luopua selibaatistaan. :D

        Varmaan jos Kirsi olisi pidempään täällä kirjoituksiani seurannut hän olisi nähnyt miten kiltti ja ennenkaikkea kunnollinen mies on kyseessä. Epäilemättä jos myös tavattaisiin selibaatin päättäminen olisi varteenotettava mahdollisuus, eihän siinä mitään jos kaksi kaunista sielua niin päättää niin silloinhan sen voisi hyvin salliakin :)


      • helmiä.sioille
        Ikis__M kirjoitti:

        Kuinkas palstan pelimiehillä, monetko pakit olette antaneet tänä viikonloppuna? Minä vain yhdet mutta onhan sekin jotain ja ihan hyvin ätmille :D

        :)...

        Sä taidat nyt sekoittaa pakkien antamisen ja pakkien saamisen. Onhan sulla tapana usko monen muunkin asian olevan toisin kuin se on. Heh, ja kiltisti näytät eilenkin illalla palaneen tänne turvalliselle palstalle valittamaan palstan tylsyydestä. En tiedä sinusta, mutta kyllä mieluummin baarissa naisille pakkeja jakelisin kuin tulisin tänne tylsälle palstalle valittamaan sen tylsyydestä. Tuskin sinäkään niin kyllästynyt pakkien antamiseen olet, että hiljainen tylsä palsta siitä voiton veisi... :D

        Ja siitä pakkien antamisesta muutenkin. Ei mun tarvi antaa sellaisia. Ei ole kenellekään epäselvää se, etten ole saatavilla... :)

        Jä mä jostain syystä muutenkin olen taipuvainen uskomaan siihen, että olen antanut enemmän pakkeja tässä tähän asti eletyn elämäni aikana kuin sinä tulet ikinä aloitteita saamaan... :)


      • Ikis__M
        helmiä.sioille kirjoitti:

        :)...

        Sä taidat nyt sekoittaa pakkien antamisen ja pakkien saamisen. Onhan sulla tapana usko monen muunkin asian olevan toisin kuin se on. Heh, ja kiltisti näytät eilenkin illalla palaneen tänne turvalliselle palstalle valittamaan palstan tylsyydestä. En tiedä sinusta, mutta kyllä mieluummin baarissa naisille pakkeja jakelisin kuin tulisin tänne tylsälle palstalle valittamaan sen tylsyydestä. Tuskin sinäkään niin kyllästynyt pakkien antamiseen olet, että hiljainen tylsä palsta siitä voiton veisi... :D

        Ja siitä pakkien antamisesta muutenkin. Ei mun tarvi antaa sellaisia. Ei ole kenellekään epäselvää se, etten ole saatavilla... :)

        Jä mä jostain syystä muutenkin olen taipuvainen uskomaan siihen, että olen antanut enemmän pakkeja tässä tähän asti eletyn elämäni aikana kuin sinä tulet ikinä aloitteita saamaan... :)

        Min en taas jaksa aina baarissa koheltaa ja voi niitä pakkeja antaa muuallakin. En joutunut edes isommin kiusaukseen kun oli ihan hyvä syy ainakin nyt väliaikaiseen torjuntaan :)

        Sun ei tarvii kun kukaan ei oikeasti sinua edes yritä ja kismittäähän se varmaan kun meillä ätmeilläkin olisi enemmän vientiä, minuakin saattaisi moinen harmittaa :D


      • helmiä.sioille
        Ikis__M kirjoitti:

        Min en taas jaksa aina baarissa koheltaa ja voi niitä pakkeja antaa muuallakin. En joutunut edes isommin kiusaukseen kun oli ihan hyvä syy ainakin nyt väliaikaiseen torjuntaan :)

        Sun ei tarvii kun kukaan ei oikeasti sinua edes yritä ja kismittäähän se varmaan kun meillä ätmeilläkin olisi enemmän vientiä, minuakin saattaisi moinen harmittaa :D

        :)...

        "Sun ei tarvii kun kukaan ei oikeasti sinua edes yritä ja kismittäähän se varmaan kun meillä ätmeilläkin olisi enemmän vientiä, minuakin saattaisi moinen harmittaa :D"

        Ja naisten sukupuolielin pilkistää pakaroiden välistä. :)

        Minua ei ole ikinä harmittanut muiden viennit. Ei ole ollut minulta pois. Mutta sinusta ei voi sanoa ihan samaa. Olen pahoillani, että olen joskus tullut sinun ja joidenkin sinun palstaihastustesi väliin. Ymmäränhän minä, että sellainen saattaa katkeroittaa miestä. Mut minkäs teet? Shit happens. Mutta kiitä silti onneasi, että se on kuitenkin ollut ainoastaan palstalla. Reaalielämässä se olisi ollut sulle paljon katkerampi pilleri niellä. Eikä pillerin värilläkään olisi niin väliä... :)


      • 206
        Ikis__M kirjoitti:

        Varmaan jos Kirsi olisi pidempään täällä kirjoituksiani seurannut hän olisi nähnyt miten kiltti ja ennenkaikkea kunnollinen mies on kyseessä. Epäilemättä jos myös tavattaisiin selibaatin päättäminen olisi varteenotettava mahdollisuus, eihän siinä mitään jos kaksi kaunista sielua niin päättää niin silloinhan sen voisi hyvin salliakin :)

        Noinko rumana sieluna sinä Kirsiä pidät?
        Että hän ihaillen hyväksyisi sinun kaikkiin suomalaisnaisiin kohdistamasi lutkittelun ja huorittelun? En usko, että niin kävisi. Hän häpeäisi olla missään tekemisissä sinun kanssasi.


      • eiei
        Ikis__M kirjoitti:

        Varmaan jos Kirsi olisi pidempään täällä kirjoituksiani seurannut hän olisi nähnyt miten kiltti ja ennenkaikkea kunnollinen mies on kyseessä. Epäilemättä jos myös tavattaisiin selibaatin päättäminen olisi varteenotettava mahdollisuus, eihän siinä mitään jos kaksi kaunista sielua niin päättää niin silloinhan sen voisi hyvin salliakin :)

        Seuraapa tuo Kirsisi, josta puhut niin tuttavallisesti, tai kuka tahansa nainen hetken aikaa juttujasi, niin tuskinpa kunnollisena pitäisi, sinulla on vääristynyt käsitys kiltistä ja kunnollisesta.


      • eiei kirjoitti:

        Seuraapa tuo Kirsisi, josta puhut niin tuttavallisesti, tai kuka tahansa nainen hetken aikaa juttujasi, niin tuskinpa kunnollisena pitäisi, sinulla on vääristynyt käsitys kiltistä ja kunnollisesta.

        Sehän on tämän palstan suurin vitsi. Kiltteyden ja kunnollisuuden synonyymi palstalla on sosiaalinen lahjattomuus, perseburgerointi, tautologia, huorittelu ja naisten kidutusfantasiat.


      • eikilttejäkiitos
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Sehän on tämän palstan suurin vitsi. Kiltteyden ja kunnollisuuden synonyymi palstalla on sosiaalinen lahjattomuus, perseburgerointi, tautologia, huorittelu ja naisten kidutusfantasiat.

        Juurikin näin!


      • Raakatotuus
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Sehän on tämän palstan suurin vitsi. Kiltteyden ja kunnollisuuden synonyymi palstalla on sosiaalinen lahjattomuus, perseburgerointi, tautologia, huorittelu ja naisten kidutusfantasiat.

        Tunnen olevani kovin yksinäinen tunnustaessani että minun kiltteyteni tarkoittaa halua olla loukkamatta ketään muuta kuin itseäni ja kuuliaisuuteni tarkoittavan sitä että pelkään kuollakseni tekeväni jotain josta joku minua nuhtelee.


      • Raakatotuus
        Raakatotuus kirjoitti:

        Tunnen olevani kovin yksinäinen tunnustaessani että minun kiltteyteni tarkoittaa halua olla loukkamatta ketään muuta kuin itseäni ja kuuliaisuuteni tarkoittavan sitä että pelkään kuollakseni tekeväni jotain josta joku minua nuhtelee.

        ...kunnollisuus siis.


      • Raakatotuus kirjoitti:

        Tunnen olevani kovin yksinäinen tunnustaessani että minun kiltteyteni tarkoittaa halua olla loukkamatta ketään muuta kuin itseäni ja kuuliaisuuteni tarkoittavan sitä että pelkään kuollakseni tekeväni jotain josta joku minua nuhtelee.

        Tuosta tulee vaikutelma, että yrität tarjota arkuutta kunnollisuuden synonyymiksi.


    • pihtarihuora

      mitäs minulle sitten tapahtuu kun elän pitkässä selibaatissa mutta saunon ahkerasti,kummanko vaikutus kumoaa toisen.

      • Ehkä me nähdään se sitten 50 vuoden päästä :)


      • Ikis__M

        Sinullahan vissiin on ihan ok kroppa, epäilemättä selibaatilla on osuutta asiaan, mutta kuoret saattaa käydä isoiksi jos liikaa saunoo :)


    • Nainen on internetin ihanin

      • kukanainen

        Mutta kuka nainen?


      • kukanainen kirjoitti:

        Mutta kuka nainen?

        No exex-atn tietenkin


      • Raakatotuus
        pujottelija kirjoitti:

        No exex-atn tietenkin

        Siinäpä onkin uusi palstanainen. Kenen jalanjälkiä hän tuleekaan seuraamaan, Nainen28:n (joka lienee löytänyt jo miehen), tarralenkkarin, helkan (myöskin melkolailla poistunut), vihatipusen, aateeännän vaiko jonkun muun?


    • ex.vaimo

      Mäkin oon nyt viis vuotta ollut selibaatissa. Huh huh, kuinkahan rupsahtanut oikein olisinkaan, jos se avioliitto kestäis vieläkin.:(
      Kaikkien naisten kannattaa siis EROTA miehistään, etteivät rupsahda liikaa!

      • Raakatotuus

        Moni niin tekeekin, mutta suuri osa kuitenkin arvottaa miehen tarjoamat aviomiespalvelut sen verran korkealle että rupsahtaminen on siitä pieni hinta maksettavaksi.


    • Valtakunta-

      HAISTAKAA VITTU !!!!!!!!!!!!!

      • pillun.hajua.kiitos

        No heti kun levität eteen, niin ollaan kyllä pervomaisesti nuuskuttamassa :).

        Silleen kuin koirat nuuskuttaa kun ne jotain oikein haistelee....


      • Raakatotuus

        Kovasti haluaisin, mutta baariruusutkaan eivät halua minua vittuaan haistelemaan, vaan ennemmin JÄNNÄMIEHEN!!!!!


    • Hkllllpphh

      Haistan katkeruuden läpi😅 voi voi.. mistä joilkaki miehillä kumpuaa niin kauhea katkeruus kaikkia naisia kohtaan, vastaus on se että ne miehet ketkä täällä chattailee päivät ja yöt ei oo omaa elämää, ymmärrän ettei sillon oo mitään tekemistä niin ajaudutte tänne😞 ette varmaan saaneet aina pakit naisilta ja olette katkeria😕 Ei se täällä itkeminen ja uhoaminen auta.

      Tuntuu turhalta sanoa mitään järkeä tohon kirjotukseen koska kuulostat siltä ettei noihin junttipuupää aivoihin mitään uppoa mutta teillä miehillähän ei iho mene ryppyseksi ikinä ei niin.. Naisilla on täysin erilaiset aivot kun miehillä juu et oo tainnut faktoihin perustua ettei naisten ja miesten älykkyyden tasossa ole mitään eroa..

      Terveisin nuori nainen.. taidanpa mennä kohta saunomaan ja panemaan

      • kurppaantunut.ketju

        Haistan passiivis-aggressiivisen kurpparaivon vallassa tehdyn noston... 🤓


    • tittelisulle

      Vai rusinoittaa hikoilu ihoa... No sitten kannattaa lopettaa liikunnan harrastaminenkin, toiset kun hikoo naamastakin. Tää ikis on PTM, eli palstan tyhmin mies!

    • sydämentuska

      "- Pitkä selibaatti nuorentaa ja kaunistaa naista"

      No voi heko heko. Minulle ainakin tuppaa käymään päinvastoin, jos on pitkään miehettömänä tulee keksittyä vääränlaista korvaavaa nautinnonhakua kuten suklaan ahmimista.

      Hyvänä esimerkkinä viimeisin kerta kun näin vakipanoni. Olin ollut selibaatissa kokonaiset 2 vuotta kun näin tapahtui. No, hänpä pokkana sanoi minulle whatsapissa kun kysyin häneltä siellä että olinko jotenkin löystynyt tai jotain (kun en itse ollut tuntenut fyysisesti yhtikäs mitään aktin aikana toisin kuin ennen niin päättelin johtuneen mahdollisesta alapään löysyydestä), että "Ei kyse ollut siitä. Mutta jos sä haluut alkaa käydä salilla niin se ois ihan hyvä idea."

      Ja sitten kun on sen pitkän selibaatin jälkeen huonossa kunnossa, niin ei tunnu seksikään yhtään hyvältä koska ei tunne itseään samalla lailla haluttavaksi kuin kunnossa ollessaan.

      Siitä on muuten tutkimuskin että seksi polttaa melko huomattavankin määrän kaloreita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe