tarot korteista kysymys!

onkokokemuksia

onko kukaan käynyt tarot tulkitsijalla kysymässä neuvoa ja sielun tilaansa?


Tarot - sielun peili

Aleister Crowleyn elämäntehtävä oli yrittää tuoda esiin ja yhdistää kaikkien uskonnollisten ja viisauden koulukuntien edustama perimmäinen Totuus. Hän halusi koota tämän Totuuden yhdeksi järjestelmäksi, joka helpottaisi nykyajan ihmiskuntaa sen etsiessä Jumalaa ja Ykseyttä.

siitä on katsottu neuvoja moniin eri tilanteisiin ja asioihin.

70

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukahaluaatulkinnan

      itsestään? voin tulkita! ;)

      1. sukupuolisuus/minkälainen olet? ( miehisyys/naisellisuus)

      2. persoonallisuus/ sama

      3. menestys/onnistuminen

      4. menetys/epäonnistuminen

      5. jokin merkkittävä kokemus

      6. sen vaikutus

      7. oppiläksy

      8. ihmissuhteet

      9. kaiken vaikutus nykysee/tulevaa

      eli jos haluat lopettaa tähän niin sano tämä kertoo menneisyytesi tähän hetkeen asti TAI tämän voi tehdä myös niin että katsotaan tästä hetkestä näillä samoilla kysymyksillä tulevaisuuteesi...

      ---------------

      extrana

      10. kaiken tämän vaikutus menneeseen/ eli miten ollaan tultu tähän tilanteeseen/ miten olet muuttunut ihmisenä/minkälainen olit ennen tai minkälaiseksi tulet...

      --------------

      chakrojen tulkitseminen

      1. Peruscakra: perustarpeet

      2. Seksichakra: seksuaalisuus

      3. Solar plexus: voima, kestävyys, puolensa pitäminen ja itsenäisyys

      4. sydänchakra: rakkaus

      5. Kurkkuchakra: kommunikointi, sisäinen minä ja itsensä ilmaiseminen

      6. Kolmas silmä: intuitio, selvännäköisyys, mielikuvat, telepatia ja herääminen

      7. Kruunuchakra: henkinen tietoisuus

      -------------------------

      sisäinen tasapainottaminen

      1. Milaisen kuvan annan itsestäni ulkomaailmalle?

      2. miten hyväksyn itseni?

      3. Millaiset asiat auttavat minua kasvamaan?

      4. Millaisena muut näkevät olemukseni?

      5. Miten tulen toimeen toisten kanssa- miten käyttäydyn ja toimin?

      6. Miten säilytän ihmisuhteeni tasapainoisina?

    • onkohalukkaita

      tulkintoihin???

    • eiköole

      halukkaita???

    • korttien.nostaja

      Minulla on kotona Tarotpakka ja ohjeet. Nostan joka päivälle tarotin, tulkitsen sitä ja sen mukanaan tuomia mahdollisuuksia. Rakkaus on laki, rakkaus tahdon käskemänä. Mene iloon!

    • koettuon

      Meillä ei ole tulkitsijalla käyty vaan kortteja on nosteltu ihan itse. Korteista ennustettiin oikein miehen vakava sairaus. Näissä korteissa on voimaa.

    • Setä.kysyy

      Koetteko olevan eroa siinä, kuka tarot-kortteja käyttää? Ovatko samat kortit Jumalalta kysymistä, jos uskova käyttää? Mutta noituutta, jos uskomaton käyttää?

      Raamatussa mainitaan merkeistä ennustelua tai noituutta, 5. Moos 18.

    • RealSana

      Tarot-korteille pitää tehdä Sanan mukaisesti: "Ja useat niistä, jotka olivat taikuutta harjoittaneet, kantoivat kirjansa kokoon ja polttivat ne kaikkien nähden; ja kun niiden arvo laskettiin yhteen, huomattiin sen olevan viisikymmentä tuhatta hopearahaa.

      • jumalanhäpäisy

        Minä tuikkaisin raamatun tuleen virtsattuani sen päälle ensin.


    • vapauteenKristusvapautti

      Jumala varjelkoon ketään turvaamasta ja uskomasta sellaiseen noituuteen mitä tarot edustaa! Itse rämmin siinä suossa, monenlaisen muun new age-roskan lisäksi. Mutta kiitos Jumalalle sain vapautua kaikesta okkultismin harhasta, koska harhaa se todellakin on! Käyttämäni termi "rämmin suossa" kuvaa hyvin sitä olotilaa ja maailmankatsomusta missä elin. Tajusin kuitenkin jossain sisimmässäni aina, että kaikki tuo hömppä on vain pintaraapaisua siitä, miten yliluonnollinen maailma meitä ympäröi. Tiesin että perimmäinen totuus on paljon suurempi, ja saavutettavissa vain rukouksella, kääntymällä koko sydämestään Jumalan puoleen, kysellen ja kuunnellen. Jumalan joka on kaiken yläpuolella, kaiken Herra ja Luoja. Long story short, päädyin polttamaan tarot-korttini sekä pinon new age-kirjallisuutta sanoen ääneen: "Jeesuksen Kristuksen nimessä irtisanoudun kaikesta tästä." Siitä alkoi ihmeellinen tapahtumaketju, ja nykyään olen uskossa ja saanut täyttyä Pyhällä Hengellä, ja voin kertoa että se vasta ihmeellistä on! Kaikki roska jota yliluonnollisen ja elämää suuremman viisauden kaipuussani havittelin, kalpenee sen rinnalla, eroaa kuin päivä yöstä! Ja niinhän se onkin, pimeyden tilalle tuli valo! Rukoilen koko sydämestäni että jokainen taikuuden ja noituuden pariin eksynyt kääntyisi etsimään Jeesusta. Jeesus ei turhaan sanonut, että hän on tie ja totuus ja elämä. Kunpa jokainen edes pienen hetken ajan kyseenalaistaisi, edes uteliaisuudesta, kokeilisi sittenkin Jeesusta. Mitään et voi menettää, mutta saada elämän! Hän on luvannut, että "...sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos." (Joh.6:37) Tartu siihen lupaukseen, anokaa, etsikää ja kolkuttakaa. Jumala on yliluonnollinen Jumala, hän vastaa rukouksiin ja pelastaa. Epäuskoonkin voit häneltä pyytää lisää uskoa. Jumala kestää kyllä epäilysi, hän on sinut luonut, ja tuntee kyllä sinut. Hän rakastaa sinua ja tahtoo pelastaa sinut!
      En kirjoittaisi tätä nyt, ellen olisi omakohtaisesti kokenut Jumalan ihmeellisen armon.
      Etkä sinä läträisi tarot-kortteja jos tietäisit mitä Jeesus tarjoaa, mitä hän on puolestasi tehnyt. :)

      • uskosta.kärsinyt

        Minä otin seinälläni ristit, hyllystä raamatut ja kaikki kristinuskoa käsittelevän kirjallisuuden ja laitoin ne suureen metalliseen ämpäriin. Ulostin ja virtasin niiden päälle, sitten kannoin astian ulos. Kaadoin sytytysnestettä astiaan ja sytytin tuleen. Katselin liekkejä ja itkin ilosta, kun sisimmästäni poistuivat kaikki kristinuskon mukanaan tuomat harhat. Teko oli symbolinen rituaali uudelle alulle. Siinä katselin, kun paska paloi. Nyt olen viimein vapaa.


      • blablablabla

        ketä kiinostaa???

        älä sä rupee saarna siin mitään kun et musta mitään tiedä!!!

        ----------

        toisesta keskustelusta!

        jatkakaan vaan itsetyydytystänne jne... niin mä jatkan mun "noita" opintoja enkä ainakana osallistu ja tee mitään kun ei muutkaan tee!!! ;)

        ei teillä oo yhtään varaa moralisoida mun tekemisiäni ja syntejäni kun ite teette samaa!!!

        vuoden päästä katotaan kuka on oikeassa ja kuka ei!!! ;)

        jatkaa olkaa hyvä... :)

        http://tietoinfo.net/2015/11/05/paivi-rasanen-masturboinnille-tulisi-asettaa-18-vuoden-ikaraja/

        Päivi Räsänen: masturboinnille tulisi asettaa 18 vuoden ikäraja
        marraskuu 5, 2015 Raoul Thompson

        Kristillisdemokraattien kansanedustaja Päivi Räsänen kertoi paikallisradion haastattelussa ajavansa masturboinnille 18 vuoden ikärajaa.

        – Itsetyydytys on vahingollista kasvavan lapsen kehitykselle, Räsänen kertoo.

        Kansanedustaja tunnustaa aloittaneensa masturboinnin vasta 24-vuotiaana. Räsänen on aiemmin kertonut, että seksiä ei tulisi harrastaa ennen avioliittoa.

        – Raamattu kertoo, että ihmisen tulisi säästää itseään avioliittoa varten, Räsänen korostaa.

        Vaikka raamatun mukaan seksi on tarkoitettu vain avioliitossa olevan miehen ja naisen väliseksi, on anaaliseksi yleistynyt naimattomien kristittyjen keskuudessa (engl. saddlebacking).

        – Anaaliseksiä ei lasketa, sillä neitsyyden menetys tapahtuu vasta perinteisessä sukupuoliyhdynnässä, Räsänen selventää.

        --------------------

        kiinostaako

        2.10.2016 3:02

        Alpo Purasen näky v. 2005

        Kirjoitin tämän hengellisen näyn noin kymmenen vuotta sitten. En uskaltanut sitä silloin julkaista, koska pelkäsin sanoman ankaruutta. Nyt kun astumme harppauksin kohti Babyloniaa, rohkaisen mieleni ja julkaisen mitä silloin näin.

        Valkopukuinen sanoi minulle: "Nouse sielu, nouse. Avaa silmäsi ja näe. Nouse yläpuolelle Sodoman ja Gomorran torien. Sieluja myydään ja ostetaan. Elämän kultainen malja on häväisty, maahan tallataan heikkojen henki. Ihminen, ei sinulla ole arvoa - on vain henkesi ja sielusi saldo.

        Hallitusmiehet väsyvät ja nääntyvät, paha on päässyt irti eikä ole ketään, jolla olisi voima sanoa SEIS!

        Nouse sielu, nouse ja astu valoon.

        Sodomaan valmistetaan temppeli ja Gomorraan alttari. Ahneuden uhrit uhrataan ja savu nousee Jumalan tykö.

        Ensimmäinen voi-huuto on tullut. Autuas on se, joka näkee, eikä anna pimeyden vallata sieluaan. Maasta sinut luotiin ja sinulle annettiin valta hallita sitä. Hyvä ja paha asetettiin eteesi ja sinä sait valita. Pahan valitsit.

        Maa itkee ja valittaa. Sen kauniit vaatteet on turmeltu. Meri huokaa raskaasti ja sen asukkaat menehtyvät.

        Sodomaan kylvettiin turmelus. Gomorran savuista sikiää vitsaus.

        Jumala itkee lapsiaan. Paluuta ei enää ole.

        Kedon eläimet, niistä pienimmät, valmistetaan kantamaan vitsaukset, eikä pakopaikkaa ole.

        Tuskaan nääntyy autettava ja kipuun auttaja. Ahneuden alttarilla tämä valmistettiin.

        Sodomaan valmistettiin temppeli ja Gomorraan alttari, eikä pelastajaa ole.

        Näin sanoo valkopukuinen: "Kauniin maan minä annoin asuttavaksi, hyvän ja pahantiedon valittavaksi. Ihminen, sinä halusit tietää mitä paha on. Se näytti niin suloiselta. Valtaa hallita halusit. Nyt on aikasi täyttymässä. Tuomiolle asetetaan pienet ja suuret hallitsijat. Kauhunhuudot kaikuvat: "Vuoret kaatukaa päällemme, kätkekää meidät Kaikkivaltiaan vihalta.”


    • Yliluonnollista

      Tosiuskova nostaa tarotin Herran nimessä (ja veressä.)

      • faktaapeliin

        Dan. 8:23

        Ja heidän valtansa lopulla, kun luopiot ovat täyttäneet syntiensä mitan,
        nousee kuningas, kasvoilta röyhkeä ja juonissa taitava.

        -------------

        täs hyvä biisi! ;)

        BR Ft. Taisto Tapulist - Menetetty peli

        https://www.youtube.com/watch?v=TuB-cRsGSFQ


    • sepieniero

      Raamatusta löytyy selkeitä neuvoja ja ikiaikaista viisautta, joka koskettaa jokaista. Korteista ennustavat huijarit ja hatusta vedettyjä ennustuksia kuuntelevat taikauskoiset.

      • Jumpun.frendi

        Onx niinku raamatust ennustavat huijarit jotenki parempii vai hä?


    • EiEnsinkään

      Heittäkää tuleen nuo tuollaiset kortit! Ei sovi uskoville povaukset!

      • Tarot-uskova

        Kyllä kuule sopii ja vallan hienosti sopiikin. Nostin jo tämän päivän tarotin rukoilen samalla Henkeä.


      • syntiävaiei

        yhestä kesksutelusta lainattu!!!

        ------------

        Ihminen on tehnyt itselleen pitkän syntilistan, jonka se kertoo pitävänsä. Se ei tee sijaa totuudelle. Aivan samoin kuin ihminen tuppaa tekemään synniksi itselleen asioita, jotka vain täydentävät kavalkaadia... "pata kattilaa soimaa" tavalla. Esimerkiksi advestistitkin kehuvat jatkuvasti sapatillaan jonka nostavat käskyjen käskyksi kaikkien ylitse ja kehuvat pitävänsä tämän käskyn. Kuitenkaan he eivät siihen kykene vuorisaarnan täysin umpimustan ja vitivalkoisen seulan lävitse, samoin kuin monen muunkaan kehumaa lihallista näennäisvoittoa synnistään. Siitä tulee komapastuskivi!

        Esimerkiksi tämä masturbointi kuuluu ns. haureuden syntiluetteloon, jos lasket sen synniksesi. Jos väität voittaneesi masturboinnin synnin, niin se ei tee sijaa totuudelle, koska aina kun katsot naista sillä silmällä, olet jo matsurboinut. Katkaise siis siittimesi ja heitä se pois, jottei sielusi joutuisi kadotukseen. Näin Jeesus vertaa vuorisaarnan mukaan TÄYSIN MUSTAVALKOISESTI syntisyyttämme.

        Jos lihassa johonkin kykenet.... hyvä... oikein hyvä, muttei se riitä vielä mihinkään. Siksi meidän jokaisen on nähtävä itsemme lihassa TÄYSIN EPÄTOIVOISESSA asemassa läpivalaisevan totuuden edessä. ME EMME KERTAKAIKKIAAN KYKENE!

        Siksi meillä on Jeesus jokapäiväisenä uhrinamme. Me emme voi voittaa YHTÄ AINOATAKAAN LIHAN KÄSKYÄ, kuin Jeesuksessa!

        ------

        miten on?


      • fghjh

        Eihän tämä Tarot-korteilla brassaileva pikku atte, ole mitään uskova, vaan kuuluu saatanan joukkoihin ja yrittää pitää jotain pikku pilkkapeliänsä täällä, mutta omiin muroinsa hän pissii, ei meidän.

        Turha vastata tällaiselle henkilölle mitään, joka pilkkaa Jeesusta, Jumalaa ja Raamattua tahallaan.


    • Heitä.Pois

      Aleister Crowleyn opeista kannattaa pysyä kaukana, ne ovat satanistisia oppeja.

      Suomeksi tästä en paljoa ole löytänyt tietoa hänestä, mutta englannisksi löytyy paljonkin mm. youtubesta löytyy asiaa käsitteleviä videoita.

      • faktaapeliin

        kuule kyllä tiedän en vain välitä ja mitä se teille kuuluu teenkö synitä vain en?

        jos haluan tehdä syntiä niin mitä se teiltä on pois?

        niin ja teidän mielestähän uudesti syntynyt uskova ei voi tehdä syntiä vai?

        ----------------

        1. Moos. 4:6 ja 7

        6. Herra sanoi kainille: Miksi olet vihastunut, miksi hahmosi synkistyy?

        7. Eikö niin: jos teet hyvin, sinä voit kohottaa katseesi. Jos taas et tee hyvin, synti väijyy ovella, ja sen halu on sinuun. Mutta hallitse sinä sitä.


      • faktaapeliin

      • faktaapeliin

        tiedättekö mitä mä oon teijän "8 vuoden" tulos mä oon ollu teijän "opettettavana" "8 vuotta" täällä profetiat ja helluntalaisuus palstalla ja te ootte mun "oppi isiä" ja tämmönen musta on tullut! ;)

        onko opetuksessanne jotain vikaa???

        onko teillä edes valtuuksia opettaa???

        johdatatteko ihmiset kadotukseen vai pelastukseen opetuksellanne???


    • KTS--

      Aleister Crowley = saatananpalvoja

      • Crowley-fani

        Crowley sanoi itse: "en minä vihannut Jeesusta ja Jumalaa. Minä vihasin ihmisten käsitystä Jeesuksesta ja Jumalasta."

        Ei kuulosta ihan Saatanaa palvovan ihmisen puheelta.


      • faktaapeliin

        Aleister Crowley

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Aleister_Crowley

        Edward Alexander (Aleister) Crowley (12. lokakuuta 1875 – 1. joulukuuta 1947) oli brittiläinen kirjailija, okkultisti, maagi ja mystikko.

        Crowley yhdistetään monesti satanismiin, paljolti provokatiivisen käytöksensä vuoksi.

        Hän itse sanoutui irti mustasta magiasta, jonka hän määritteli ”miksi tahansa magiaksi, jonka päätavoite ei ole Todellisen Tahdon löytäminen”. Hänet tunnetaan salaseura Ordo Templi Orientisin perustajana.

        Hänet on myös tunnettu nimityksillä ”maailman ilkein mies” ja ”suuri peto”.


        Golden Dawn

        Crowley valmistui Cambridgen yliopistosta vuonna 1898 ja liittyi Hermetic Order of the Golden Dawniin eli Kultaiseen aamunkoittoon, okkultistiseen ja rituaalimaagiseen salaseuraan, johon hänet initioitiin veljeskunnan omassa Isis-Urania -temppelissä Lontoossa 1898.

        Hän eteni nopeasti järjestön hierarkiassa, aina Adeptus Minorin arvoasteelle (Second Order, Adeptus Minorus, 5=6). Crowleyllä oli erittäin huonot välit järjestön perustajaan, S. L. Mathersiin, ja sen johdosta Crowley jättikin järjestön, mikä lopulta johti koko järjestön hajoamiseen. Pian tämän jälkeen vuonna 1907 hän perusti oman okkulttisen organisaationsa Argenteum Astrumin, ”Hopeisen Tähden”.

        Thelema

        Crowley kehitti pakanallisen Thelema-uskonnon, jonka profeettana häntä pidetään.

        Vuonna 1904 Crowley ja hänen vaimonsa olivat matkalla Egyptissä, kun Crowleyn myöhemmän kertomuksen mukaan jonkinlainen henkiolento otti häneen yhteyttä Rosen kautta. Rosen ohjeiden mukaan Crowley suoritti invokaation egyptiläiselle Horus-jumalalle 20. maaliskuuta 1904. Crowleyn mukaan jumala kertoi hänelle Rosen kautta, että uusi maaginen Horuksen aikakausi, (thelemiittien käsite Aeon) oli alkanut, ja että Crowleyn oli määrä toimia sen profeettana.

        Rose johdatti Crowleyt Boulak-museoon Kairoon. Siellä he näkivät Ankh-ef-en-Khonsun steelan. Crowleyn mielestä oli merkityksellistä, että steelan näyttelynumero oli 666 eli pedon luku. Myöhemmin Crowley nimitti steelaa ”Paljastuksen steelaksi”.

        Crowleyn mukaan hän kirjoitti 8.–10. huhtikuuta muistiin tekstin Liber AL vel Legis eli Lain Kirjan, Aiwass-nimisen henkiolennon sanelun mukaan. Myöhemmin Crowley katsoi Aiwassin olevan hänen henkilökohtainen pyhä suojelusenkelinsä, joka saatetaan samaistaa monissa muissa järjestelmissä käytettävään käsitteeseen ”Korkeampi itse”.


      • faktaapeliin

      • niin.jumalaista
        faktaapeliin kirjoitti:

        Aleister Crowley

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Aleister_Crowley

        Edward Alexander (Aleister) Crowley (12. lokakuuta 1875 – 1. joulukuuta 1947) oli brittiläinen kirjailija, okkultisti, maagi ja mystikko.

        Crowley yhdistetään monesti satanismiin, paljolti provokatiivisen käytöksensä vuoksi.

        Hän itse sanoutui irti mustasta magiasta, jonka hän määritteli ”miksi tahansa magiaksi, jonka päätavoite ei ole Todellisen Tahdon löytäminen”. Hänet tunnetaan salaseura Ordo Templi Orientisin perustajana.

        Hänet on myös tunnettu nimityksillä ”maailman ilkein mies” ja ”suuri peto”.


        Golden Dawn

        Crowley valmistui Cambridgen yliopistosta vuonna 1898 ja liittyi Hermetic Order of the Golden Dawniin eli Kultaiseen aamunkoittoon, okkultistiseen ja rituaalimaagiseen salaseuraan, johon hänet initioitiin veljeskunnan omassa Isis-Urania -temppelissä Lontoossa 1898.

        Hän eteni nopeasti järjestön hierarkiassa, aina Adeptus Minorin arvoasteelle (Second Order, Adeptus Minorus, 5=6). Crowleyllä oli erittäin huonot välit järjestön perustajaan, S. L. Mathersiin, ja sen johdosta Crowley jättikin järjestön, mikä lopulta johti koko järjestön hajoamiseen. Pian tämän jälkeen vuonna 1907 hän perusti oman okkulttisen organisaationsa Argenteum Astrumin, ”Hopeisen Tähden”.

        Thelema

        Crowley kehitti pakanallisen Thelema-uskonnon, jonka profeettana häntä pidetään.

        Vuonna 1904 Crowley ja hänen vaimonsa olivat matkalla Egyptissä, kun Crowleyn myöhemmän kertomuksen mukaan jonkinlainen henkiolento otti häneen yhteyttä Rosen kautta. Rosen ohjeiden mukaan Crowley suoritti invokaation egyptiläiselle Horus-jumalalle 20. maaliskuuta 1904. Crowleyn mukaan jumala kertoi hänelle Rosen kautta, että uusi maaginen Horuksen aikakausi, (thelemiittien käsite Aeon) oli alkanut, ja että Crowleyn oli määrä toimia sen profeettana.

        Rose johdatti Crowleyt Boulak-museoon Kairoon. Siellä he näkivät Ankh-ef-en-Khonsun steelan. Crowleyn mielestä oli merkityksellistä, että steelan näyttelynumero oli 666 eli pedon luku. Myöhemmin Crowley nimitti steelaa ”Paljastuksen steelaksi”.

        Crowleyn mukaan hän kirjoitti 8.–10. huhtikuuta muistiin tekstin Liber AL vel Legis eli Lain Kirjan, Aiwass-nimisen henkiolennon sanelun mukaan. Myöhemmin Crowley katsoi Aiwassin olevan hänen henkilökohtainen pyhä suojelusenkelinsä, joka saatetaan samaistaa monissa muissa järjestelmissä käytettävään käsitteeseen ”Korkeampi itse”.

        Frater Perdurabo oli hengen mies!


      • Heitä.Pois
        faktaapeliin kirjoitti:

        Aleister Crowley

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Aleister_Crowley

        Edward Alexander (Aleister) Crowley (12. lokakuuta 1875 – 1. joulukuuta 1947) oli brittiläinen kirjailija, okkultisti, maagi ja mystikko.

        Crowley yhdistetään monesti satanismiin, paljolti provokatiivisen käytöksensä vuoksi.

        Hän itse sanoutui irti mustasta magiasta, jonka hän määritteli ”miksi tahansa magiaksi, jonka päätavoite ei ole Todellisen Tahdon löytäminen”. Hänet tunnetaan salaseura Ordo Templi Orientisin perustajana.

        Hänet on myös tunnettu nimityksillä ”maailman ilkein mies” ja ”suuri peto”.


        Golden Dawn

        Crowley valmistui Cambridgen yliopistosta vuonna 1898 ja liittyi Hermetic Order of the Golden Dawniin eli Kultaiseen aamunkoittoon, okkultistiseen ja rituaalimaagiseen salaseuraan, johon hänet initioitiin veljeskunnan omassa Isis-Urania -temppelissä Lontoossa 1898.

        Hän eteni nopeasti järjestön hierarkiassa, aina Adeptus Minorin arvoasteelle (Second Order, Adeptus Minorus, 5=6). Crowleyllä oli erittäin huonot välit järjestön perustajaan, S. L. Mathersiin, ja sen johdosta Crowley jättikin järjestön, mikä lopulta johti koko järjestön hajoamiseen. Pian tämän jälkeen vuonna 1907 hän perusti oman okkulttisen organisaationsa Argenteum Astrumin, ”Hopeisen Tähden”.

        Thelema

        Crowley kehitti pakanallisen Thelema-uskonnon, jonka profeettana häntä pidetään.

        Vuonna 1904 Crowley ja hänen vaimonsa olivat matkalla Egyptissä, kun Crowleyn myöhemmän kertomuksen mukaan jonkinlainen henkiolento otti häneen yhteyttä Rosen kautta. Rosen ohjeiden mukaan Crowley suoritti invokaation egyptiläiselle Horus-jumalalle 20. maaliskuuta 1904. Crowleyn mukaan jumala kertoi hänelle Rosen kautta, että uusi maaginen Horuksen aikakausi, (thelemiittien käsite Aeon) oli alkanut, ja että Crowleyn oli määrä toimia sen profeettana.

        Rose johdatti Crowleyt Boulak-museoon Kairoon. Siellä he näkivät Ankh-ef-en-Khonsun steelan. Crowleyn mielestä oli merkityksellistä, että steelan näyttelynumero oli 666 eli pedon luku. Myöhemmin Crowley nimitti steelaa ”Paljastuksen steelaksi”.

        Crowleyn mukaan hän kirjoitti 8.–10. huhtikuuta muistiin tekstin Liber AL vel Legis eli Lain Kirjan, Aiwass-nimisen henkiolennon sanelun mukaan. Myöhemmin Crowley katsoi Aiwassin olevan hänen henkilökohtainen pyhä suojelusenkelinsä, joka saatetaan samaistaa monissa muissa järjestelmissä käytettävään käsitteeseen ”Korkeampi itse”.

        Kannattaa hakea tietoa muualtakn kuin Wikipedesiasta, siinä tuntuu olevan kovin yksipuolinen ja suppea näkemys Crowleystä.

        Tässä yksi video hänestä :
        Aleister Crowley, Father of Sex Magick, Prophet, and 60s Cult Icon https://www.youtube.com/watch?v=vVpzyp5wONU

        Ja tässä eräs artikkeli englanniksi ja alla pieni ote sieltä. : http://vigilantcitizen.com/hidden-knowledge/aleister-crowley-his-story-his-elite-ties-and-his-legacy/

        The man who revelled in being called “Great Beast 666″ and dubbed by the press as the “Wickedest Man in History” was more than a theatrical occultist: Aleister Crowley is at the heart of one of the most influential movements of the 20th and 21st centuries. He also had ties with some of the world’s most powerful figures, even working with the British Intelligence Agency MI-5. This article describes the life and works of occultist Aleister Crowley and looks at his ties with the world elite which facilitated the propagation of the Thelema.


      • faktaapeliin

        ketä kiinostaa tämä on minun oma valinta joten lopeta jo tuo jankkaaminen ja "käännyttäminen"!!! ;)


        ------------

        faktaapeliin

        4.10.2016 23:17
        kuule kyllä tiedän en vain välitä ja mitä se teille kuuluu teenkö synitä vain en?

        jos haluan tehdä syntiä niin mitä se teiltä on pois?

        niin ja teidän mielestähän uudesti syntynyt uskova ei voi tehdä syntiä vai?

        ----------------

        1. Moos. 4:6 ja 7

        6. Herra sanoi kainille: Miksi olet vihastunut, miksi hahmosi synkistyy?

        7. Eikö niin: jos teet hyvin, sinä voit kohottaa katseesi. Jos taas et tee hyvin, synti väijyy ovella, ja sen halu on sinuun. Mutta hallitse sinä sitä.
        Kommentoi
        Ilmianna
        Jaa
        Uusi

        faktaapeliin

        4.10.2016 23:56
        tässä pari "hyvää" videoo kuvamaan mua tällä hetkellä ja mitä mulle on käynny! ;)

        Star Wars - Luke I am your father

        https://www.youtube.com/watch?v=h6sj89xgnl4

        LOTR The Fellowship of the Ring - Saruman the White

        https://www.youtube.com/watch?v=TBMiyEzOJmI
        Kommentoi
        Ilmianna
        Jaa
        Uusi

        faktaapeliin

        5.10.2016 1:35

        tiedättekö mitä mä oon teijän "8 vuoden" tulos mä oon ollu teijän "opettettavana" "8 vuotta" täällä profetiat ja helluntalaisuus palstalla ja te ootte mun "oppi isiä" ja tämmönen musta on tullut! ;)

        onko opetuksessanne jotain vikaa???

        onko teillä edes valtuuksia opettaa???

        johdatatteko ihmiset kadotukseen vai pelastukseen opetuksellanne???

        ------------

        yhestä kesksutelusta lainattu!!!

        ------------

        Ihminen on tehnyt itselleen pitkän syntilistan, jonka se kertoo pitävänsä. Se ei tee sijaa totuudelle. Aivan samoin kuin ihminen tuppaa tekemään synniksi itselleen asioita, jotka vain täydentävät kavalkaadia... "pata kattilaa soimaa" tavalla. Esimerkiksi advestistitkin kehuvat jatkuvasti sapatillaan jonka nostavat käskyjen käskyksi kaikkien ylitse ja kehuvat pitävänsä tämän käskyn. Kuitenkaan he eivät siihen kykene vuorisaarnan täysin umpimustan ja vitivalkoisen seulan lävitse, samoin kuin monen muunkaan kehumaa lihallista näennäisvoittoa synnistään. Siitä tulee komapastuskivi!

        Esimerkiksi tämä masturbointi kuuluu ns. haureuden syntiluetteloon, jos lasket sen synniksesi. Jos väität voittaneesi masturboinnin synnin, niin se ei tee sijaa totuudelle, koska aina kun katsot naista sillä silmällä, olet jo matsurboinut. Katkaise siis siittimesi ja heitä se pois, jottei sielusi joutuisi kadotukseen. Näin Jeesus vertaa vuorisaarnan mukaan TÄYSIN MUSTAVALKOISESTI syntisyyttämme.

        Jos lihassa johonkin kykenet.... hyvä... oikein hyvä, muttei se riitä vielä mihinkään. Siksi meidän jokaisen on nähtävä itsemme lihassa TÄYSIN EPÄTOIVOISESSA asemassa läpivalaisevan totuuden edessä. ME EMME KERTAKAIKKIAAN KYKENE!

        Siksi meillä on Jeesus jokapäiväisenä uhrinamme. Me emme voi voittaa YHTÄ AINOATAKAAN LIHAN KÄSKYÄ, kuin Jeesuksessa!

        ------

        miten on?


      • faktaapeliin

      • faktaapeliin

        virkistetään teidän muistia... ehkä tiedätte kuka olen!? ;)

        tässäkin keskustelussa olen mukana...

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10350577/totuutta-vuodelle-2012

        Totuutta vuodelle 2012

        Semper.Fidelis

        1.1.2012 11:17

        Mikäpä olisi tärkeämpää vuodelle 2012 kuin olla Totuudessa. Jeesukseen Kristukseen uskovina saamme olla onnellisessa asemassa, koska Hänessä meillä ON totuus. Eikä ainoastaan totuus, vaan totuuden lisäksi Hänessä on myös Tie ja Elämä.


    • kokeiltuon

      Ei siinä mitään pahaa ole jos uskovainenkin nostelee Tarot kortteja, tiedän sen että hyvin moni uskovainen harrastaa Tarot korttien lukemista. He kokevat sen että Pyhä Henki auttaa nostamaan oikean kortin, tulkitsemaan sen ja tätä kautta tietää miten tulevaisuus sujuu. Itse olen hyvin rauhallisessa tilassa kun luen kortteja.

      Jotkut pitävät kortteja höpönä, mutta on tullut huomattua että erittäin usein ennustus menee aivan oikein. Millekään ammattilukijalle ei kannata mennä vaan ennemmin kannattaa nostaa kortit itse. Tarot-pöydästä on useita muunnelmia mistä kukin voi etsiä itselleen sopivan.

      Eräällä paikkakunnalla nuoret käyttävät pelilautaa, jonka avulla voi viestiä kuolleiden kanssa ja kysellä heiltä asioita.

      Tämä ei ole millään tavoin Raamatussa ilmoitettua noituutta, koska tällä ei toisille tehdä pahaa. Päin vastoin, monet asiat voi nähdä tällä tavoin kokonaan uudessa valossa, isot ja pienet, työ, talous ym.

      • faktaaepeliin

        "Millekään ammattilukijalle ei kannata mennä vaan ennemmin kannattaa nostaa kortit itse. "

        miksei?

        tässä mun alottama ketju ja teen tätä tulkintaa ihan ilmaiseksi en pyydä mitään maksua, sinne vaan hakemaan itselle tulkinta! ;)

        http://keskustelu.anna.fi/threads/tulkitsija-is-back.2089293/

        noudatn sitä periaatetta kuin "evankeliumissa" että ilmaseksi olette saaneet ilmaseksi antakaa! :)


    • Setä.kysyy

      Mitä olette saavuttaneet taikatempuilla, joita 5. Moos 18 luettelee?

      • faktaapeliin

        John Mulinde:

        Taistelu taivaallisissa

        Haluan antaa todistuksen miehestä, joka ennen pelastumistaan oli
        palvellut saatanaa. Kun kuulin tämän todistuksen, se haastoi minua
        niin, että vietin 10 päivää rukouksessa ja paastossa kysyäkseni
        Herralta: "Herra voiko tämä olla totta?"

        Tämä mies syntyi sen jälkeen, kun hänen vanhempansa olivat
        luovuttaneet hänet Luciferille. Hänen ollessaan vielä kohdussa,
        vanhemmat olivat jo suorittaneet monia rituaaleja ja vihkineet lapsen
        saatanalle. Jo 4-vuotiaana hänellä oli yliluonnollisia voimia. Hänen
        vanhempansakin alkoivat pelätä lasta.

        Pojan ollessa 6-vuotias isä luovutti hänet noidille, jotta he kouluttaisivat häntä edelleen.

        Ollessaan 10-vuotias poika suoritti jo epätavallisia asioita
        vihollisen valtakunnassa. Toiset noidat pelkäsivät häntä. Hänen
        ollessaan vasta nuori poika, hän teki äärettömän pahoja asioita.
        Parikymmenvuotiaana hänellä oli jo paljon verivelkaa kontollaan.

        Hän tappoi ihmisiä tahdollaan. Hänellä oli kyky irrottautua ruumiistaan
        transsendentaalisen mietiskelyn avulla ja hän saattoi käyttää
        levitaatiota eli hän kykeni vapautumaan painovoimasta.

        Joskus hän irtautui mietiskelyssä ruumiistaan ja jätti sen minne tahtoi, ja
        liikuskeli ympäri maailmaa. Tätä kutsutaan astraalimatkustamiseksi.
        Tätä miestä saatana käytti mahtavasti tuhoamaan seurakuntia ja
        pastoreita.

        Eräänä päivänä hän tuli seurakuntaan, jonka hän halusi tuhota. Tämä
        seurakunta oli täynnä rukousta. Seurakunnassa oli myös
        jakautuneisuutta ja hämmennystä. Mutta juuri tuolloin pastori oli
        kutsunut koko seurakunnan paastoon. Ja tämän paaston aikana oli paljon
        katumusta. Ihmiset kokoontuivat yhteen ja alkoivat pyytää Herraa
        tekemään keskuudessaan työnsä.

        He rukoilivat Herraa, ja pyysivät Häntä armahtamaan heitä ja
        puuttumaan elämäänsä.

        Näiden päivien aikana tuo taikakeinoja käyttävä mies tuli yhdessä
        demonisten henkien kanssa tuota seurakuntaa vastustamaan. Mutta juuri
        silloin tuli seurakunnalle profeetallinen sana, että heidän tuli
        nousta ja astua taisteluun seurakuntaa uhkaavia demonisia henkiä
        vastaan. Eräänä päivänä siis tuo mies irtautui ruumiistaan ja lähti
        astraalimatkalle johtaakseen mahtavaa demonien armeijaa tuota
        seurakuntaa vastaan. Kerron siis hänen todistuksensa. Mies liikkui
        siis seurakunnan hengelliselle alueelle. Hän ja henget yrittivät
        tunkeutua seurakunnan hengelliselle alueelle ja hyökätä sen kimppuun,
        mutta koko seurakunnan yllä oli paksu valon peite, valon suojamuuri.

        Yhtäkkiä oli enkelien armeija taistelemassa heitä vastaan. Tämä
        taistelu tapahtui taivaallisissa. Kaikki demonit lähtivät pakoon,
        mutta tuo mies otettiin vangiksi. Kenen toimesta? Enkelien. Mies näki
        miten kuusi enkeliä piteli häntä kiinni. He toivat miehen katon läpi,
        suoraan alttarille. Siinä oli kristittyjä syvässä rukouksessa, he
        olivat siinä hengellisessä taistelussa, he tempasivat valtoja alas ja
        mursivat kahleita. Pastori seisoi edessä ja johti rukousta ja
        hengellistä taistelua. Herran Henki puhui pastorille: "Ies on nyt
        murrettu ja uhri makaa edessäsi. Auta häntä ja johdata hänet
        vapautukseen." Pastori avasi silmänsä ja näki tuon nuoren miehen siinä
        makaamassa, aivan lyyhistyneenä. Mies palasi ruumiiseensa. Nuori mies
        sanoi, ettei lainkaan tiennyt miten oli ruumiinsa löytänyt. Hänhän oli
        jättänyt sen kotiin, mutta nythän hän oli ruumiissaan.

        Miehellä ei myöskään ollut aavistustakaan, miten oli ylipäätään tullut
        sinne; hän tiesi vain, että enkelit olivat tuoneet hänet katon läpi.
        Pastori ilmoitti seurakunnalle, mitä Herran Henki oli hänelle sanonut
        ja kehotti seurakuntaa pysyttelemään aivan rauhallisena. Pastori kysyi
        nuorelta mieheltä: "Kuka sinä olet?" Silloin mies alkoi vapista ja
        demonit lähtivät ulos hänestä. Seurakuntalaiset suorittivat
        vapautuspalvelun ja sitten mies alkoi kertoa elämästään.


      • faktaapeliin

        Tämä nuori mies elää nykyään Herralle, hän palvelee evankelistana,
        saarnaa Jumalan sanaa ja Jumala käyttää häntä mahtavalla tavalla
        vapauttamispalvelussa. Eräänä päivän menin illallisille, koska joku
        oli kertonut minulle tuosta nuoresta miehestä ja olin utelias
        tapaamaan hänet. Niinpä istuimme illallisella ja jossain vaiheessa
        miehellä oli tilaisuus pitää todistuspuheenvuoro. Hän puhui paljon ja
        itki aina välillä sitä, mitä kaikkea oli saanut aikaan. Puheensa
        lopussa hänellä oli kaksi pyyntöä, kehotusta. Paikalla oli useita
        pastoreita ja hän sanoi heille:

        "Olkaa niin hyvät, olkaa niin hyvät ja opettakaa ihmiset rukoilemaan.
        Sillä ne ihmiset, jotka eivät rukoile, vihollinen voi monin tavoin
        voittaa. Ja jos he rukoilevat vain vähän, vihollinen omaa kyvyn
        nitistää ne vähäiset rukoukset." Hän sanoi niin ikään pastoreille:
        "Ottakaa Raamattu ja tutkikaa, miten voitte käyttää Jumalan antamaa
        hengellistä asevarustusta."

        Sitten mies kertoi miten oli tehnyt suoranaisia tutkimusretkiä. Hän
        oli kuulemma yhdessä saatanallisten palvelijoiden ja monien
        demonihenkien kanssa tunkeutunut ilmojen halki hengelliseen
        ulottuvuuteen. Hänen oli täytettävä tämä palvelutehtävä
        säännöllisesti, kuin työvuoro. Ja hän selitti: "Kun jokin maa on
        pimeyden läpitunkema, niin näissä taivaallisissa paikoissa,
        hengellisissä sijoissa, on peite, katto, joka on joskus niin paksu
        kuin kallio, ja se peittää koko seudun. Demoniset voimat ja
        orjapalvelijat, ne ihmiset, jotka palvelevat saatanaa, voivat liikkua
        niin peitteen yläpinnalla kuin sen alapuolellakin, ja toimia siellä.
        Sieltä korkeudesta he hallitsevat ja kontrolloivat tapahtumia
        alhaalla.

        Kun he ovat saattaneet työnsä päätökseen, he poistuvat tuolta
        peitteeltä, katolta. Tämän kaiken he tekevät liiton kautta, joka antaa
        yhä uudelleen heille voimaa. Miten se tapahtuu? Se tapahtuu niiden
        uhrien kautta, joita ihmiset tuovat alttareille. Oli erilaisia uhreja:
        taikuutta, veriuhreja, ihmis- ja eläinuhreja; jopa abortit ja sodat
        toimivat uhreina. Uhri voidaan suorittaa seksuaalisen moraalittomuuden
        muodossa, kaikenlaisten seksuaalisten perversioiden kautta. Nämä uhrit
        vahvistavat demoneita ja antavat niille uutta voimaa."

        Olin järkyttynyt miehen kertoessa edelleen: "Kun ne ovat siellä
        ylhäällä, niissä ulottuvuuksissa, niin kristittyjen rukoukset
        kohtaavat heidät kolmella tavalla:

        Kaikki rukous vaikuttaa kuin kohti taivasta kohoavalta savulta. Monet
        näistä rukouksista näyttävät savupylväiltä, jotka kohoavat ylöspäin,
        liikkuvat hieman sinne tänne leijuen, ja yksinkertaisesti katoavat
        sitten pois." Mies sanoi: "Ihmiset, jotka rukoilevat tällaisia
        rukouksia, elävät yleensä jollain alueella synnissä, mutta eivät ole
        valmiita päästämään irti siitä, mikä heitä sitoo. Heidän rukouksensa
        ovat niin heikkoja, tuuli pystyy puhaltamaan ne tiehensä. Ne rukoukset
        katoavat jäljettömiin tuossa hengellisessä tilassa."

        "Sitten on olemassa toinen tyyppi rukouksia. Savua, joka kohoaa
        peittoon, kattoon asti ja törmää siihen, mutta ei kykene tunkeutumaan
        siitä läpi. Tavallisesti nämä ihmiset ovat kokonaan antautuneita,
        tosissaan ja he elävät puhtaudessa; mutta heillä on liian vähän uskoa
        rukoillessaan. Usein he jättävät huomioimatta alueita, jotka tulisi
        yhdistää rukouksessa."

        "Sitten on vielä kolmas laji rukouksia. Se näyttää savulta, joka on
        tulen täyttämää. Kun tämä rukous kohoaa tulen kanssa, se on niin
        kuumaa, että se kalliopeite, heti savu/tulipylvään sitä koskettaessa,
        alkaa sulaa kuin vaha. Tulipylväs lävistää kalliopeitteen ja halkaisee
        sen."

        Mies jatkoi vielä: "Usein on niin, että ihmiset alkavat rukoilla ja
        heidän rukouksensa vastaavat ensimmäistä tyyppiä. Mutta kun he pysyvät
        rukouksessa ja yhä jatkavat, niin rukoukset muuttuvat ja niistä tulee
        kakkostyypin rukouksia. Jos he vielä pysyvät rukouksessa ja yhä
        jatkavat, niin yhtäkkiä tulee tämä tuli heidän rukouksiinsa, niin että
        rukouksista tulee voimakkaita ja ne lävistävät sen peitteen, katon."

        Mies kertoi myös, että kun pahan voimat olivat huomanneet rukousten
        muuttuneen, niin että se tuli oli aivan lähellä, asettuivat pahan
        voimat yhteyteen toisten henkien kanssa maan päällä ja antoivat
        tehtävän: "Tuhotkaa tämä henkilö, joka rukoilee tuolla. Hänen pitää
        lopettaa rukoileminen. Viekää hänen huomionsa muuhun, viekää hänet
        sivuun."


      • faktaapeliin

        Mies jatkoi: "Kovin usein kristityt antavat viedä huomionsa muuhun.
        Ensinhän he tunkevat rukouksessa eteenpäin, he tekevät parannusta, he
        sallivat Sanan tutkia omaa henkeään, ja he antavat Sanan kasvattaa
        uskoa; heidän rukouksistaan tulee yhä tarkemmin tähdättyjä,
        fokusoidumpia. Paholainen näkee, miten rukoukset voimistuvat ja se
        yrittää tuoda tuhoa. Esimerkiksi puhelin voi soida ollessasi
        antautuneessa rukouksessa, ja ajattelet, että voisit kai nousta
        vastaamaan, ja palata sitten jatkamaan siitä miten pääsit, mutta siinä
        petät itseäsi. Tullessasi takaisin, sinun täytyy aloittaa alusta. Ja
        juuri sitä paholainen haluaa. Kaikki mahdolliset hajottavat tekijät
        tulevat kohdalle. Tämä voi mennä jopa niin pitkälle, että paholainen
        koskee ruumiiseesi ja aiheuttaa jonnekin kipua. Tai se tekee sinut
        nälkäiseksi, niin että haluaisit käydä keittiössä jotain syömässä.
        Ihan sama miten tai mitä, sen tähtäin on yksinkertaisesti saada
        huomiosi muualle, ja niin sinut on voitettu."

        Mies kehotti pastoreita opettamaan seurakuntalaisille: "Ottakaa joka
        päivä aikaa - ei siis sellaiseen tavalliseen, päivittäiseen pieneen
        rukoukseen, niitä voi lukea koko päivän ajan, vaan todella sellaista
        aikaa, jolloin olette kurottautuneina Herraa kohti, ettekä salli
        mitään keskeytyksiä tai huomion siirtymisiä. Sillä jos ihmiset pysyvät
        lujasti tässä seisomassa, kun he pysyvät sijoillaan ja sallivat
        Jumalan Hengen inspiroivan heitä, ja vievän heitä eteenpäin ja
        syvemmälle, silloin tapahtuu jotain hengellisessä ulottuvuudessa.
        Tulee tämä tuli ja kohoaa siihen kalliopeitteeseen asti ja alkaa
        sulattaa sitä."

        Mies jatkoi vielä: "Kun se kallio alkaa sulaa, niin se on niin kuuma,
        ettei yksikään demoni voi pysytellä sen lähellä. Ei myöskään mikään
        ihmishenki voi sitä kestää. Ne juoksevat pakoon. Sitten on olemassa
        tämä aukko hengelliseen ulottuvuuteen ja niin pian kun on tapahtunut
        läpimurto, taistelu rukouksessa päättyy. Henkilö, joka on rukoillut
        niin, kokee hetkessä miten hänen rukouksestaan on tullut helppoa ja
        siitä tulee todellinen riemu."

        Olen oppinut ymmärtämään, että tässä vaiheessa olemme saavuttaneet
        kohdan, jossa aika ja muut seikat eivät merkitse meille enää mitään.
        Se on se piste, missä lasket kaiken alas ja olet vain yhtä Herran
        kanssa.

        Mies jatkoi puhettaan: "Siitä hetkestä lähtien, kun nämä rukoukset
        ovat tunkeutuneet läpi, ei enää ole vastustusta, mikään ei voi
        pidättää rukousta ja tämä henkilö voi rukoilla niin kauan kuin tahtoo.
        Ei ole enää mitään, mikä voisi harhauttaa huomiota tai pidätellä
        heitä. Sellaisen rukouksen päättämisen jälkeen tuo aukko jää avoimeksi
        näiden ihmisten ylle. Ja kun nämä rukoilijat sitten nousevat
        mennäkseen rukouspaikaltaan pois, niin tuo aukko kulkee heidän
        mukanaan. Ne ihmiset eivät enää ole sen peitteen, katon alapuolella,
        vaan heidän tekemisensä tapahtuu avoimen taivaan alla. Tässä tilassa
        paholainen ei voi enää tehdä heitä vastaan sitä, mitä tahtoisi.
        Jumalan läsnäolo on kuin pilari, joka ulottuu taivaasta heidän
        elämäänsä. He ovat suojeltuja, tuon pilarin ympäröimiä. Siinä
        pilarissa on niin paljon voimaa, että näiden ihmisten jatkaessa
        rukousta, Jumalan läsnäolo koskettaa toisia ihmisiä. Ja se, mitä
        vihollinen näille toisille ihmisille on tehnyt, tuhoutuu. Kun nämä
        rukoilevat ihmiset puhuvat tai ovat toisia ihmisiä lähellä, niin
        läsnäolijat tulevat otetuiksi mukaan tuohon Jumalan läsnäolon
        pilariin. Niin kauan kun he ovat siinä pilarissa, heikkenevät
        vihollisen sidokset ja kahleet yhä edelleen. Kun nämä läpimurron
        saavuttaneet ihmiset jakavat evankeliumia syntisille, niin vastustus
        on äärimmäisen vähäistä. Silloin on kovin helppoa tuoda ihmisiä sisään
        Jumalan valtakuntaan. Kun nämä ihmiset rukoilevat sairaiden puolesta
        tai joidenkin toisten asioiden puolesta, niin tuo läsnäolo on käsillä
        - ja tässä on kertakaikkiaan hurja ero."

        "Paholainen vihaa näitä ihmisiä", sanoi tuo mies. "Jos on olemassa
        sellaisia paikkoja, jossa rukoillaan säännöllisesti sillä tavalla, tuo
        läsnäolo tulee siihen paikkaan eikä paholainen kykene tekemään mitään.
        Kun sellaiset ihmiset, jotka eivät tunne Jumalaa, tulevat sellaiseen
        paikkaan, heidän sidoksensa heikkenevät yhtäkkiä ja jos silloin
        paikalla on joku, joka palvelee kärsivällisesti ja rakkaudella, niin
        nämä ihmiset saadaan vedettyä helposti oikealle puolelle." "Ei väellä
        ja voimalla, vaan Jumalan Hengellä."

        "Kun nämä Jumalaa tuntemattomat ihmiset tulevat tuohon läsnäoloon he
        tuntevat itsensä jotenkin tuomion alaisiksi ja alkavat kamppailla,
        mitä pitäisi tehdä. Mutta jos paikalla ei ole ketään, joka johdattaisi
        heidät ulos synnistä ja sidoksista, niin nämä ihmiset lähtevät pois ja
        heitä ympäröivät sidokset ja kahleet tulevat entistä vahvemmiksi.
        Paholainen yrittää estää, että he enää milloinkaan päätyisivät
        sellaiseen ympäristöön."


      • faktaapeliin

        Voitte kuvitella miten siellä istuimme ja tuijotimme tuota miestä. Hän
        vain kertoi asioista, joita oli tehnyt ja näki. Sitten hän sanoi: "No,
        mitä me sitten teimme niille ihmisille, jotka olivat rukouksessa
        tunkeutuneet läpi peitteen, katteen? Heidät merkittiin ja heitä
        tutkittiin. Yritettiin päästä selville henkilön heikkouksista.
        Toisille hengille annettiin sitten erityisiä ohjeita siitä, miten
        näiden ihmisten kimppuun voitaisiin hyökätä heidän heikkoihin
        kohtiinsa."

        "Kun nämä ihmiset astuivat ulos rukouspaikasta ja tämä rukouksen henki
        on heidän yllään ja Jumalan läsnäolo vallitsee, he ovat hyvin
        vahvoilla hengellisesti. Ilo Herrassa on heidän voimansa ja paholainen
        yrittää kaikkensa saadakseen heidän huomionsa irrotetuksi Jumalasta.
        Jos näillä ihmisillä on heikkouksia temperamenttinsa suhteen, niin
        vihollinen yrittää tehdä juttuja ärsyttääkseen näitä henkilöitä ja
        suututtaa heidät. Ja kun ihminen ei sitten enää ole herkkänä Pyhän
        Hengen suhteen, hän kääntää katseensa Herrasta ja tulee kiukkuiseksi
        ja vihan täyttämäksi. Muutaman minuutin kulutta he ehkä haluavat panna
        pois vihastuksen, mutta iloa he eivät enää tunne. Henkilö yrittää
        päästä takaisin siihen tilaan, mutta se ei niin vain onnistu. Miksi?
        Kun henkilö antaa periksi houkutukselle tekevät demonit kaiken
        mahdollisen sulkeakseen sen aukon peitteessä, katteessa. Ja jos ne
        siinä onnistuvat, jos ne onnistuvat uudelleen sulkemaan sen aukon
        kalliossa, niin tämä henkilö on eristetty Jumalan läsnäolosta. Tämä
        ihminen on yhä Jumalan lapsi, mutta sitä erityistä voitelua, joka
        lepäsi hänen elämänsä yllä, ei enää ole käsillä. Sitä voitelua, joka
        antaa kristityille vallan suorittaa jumalallisia asioita Hengen
        auktoriteetilla."

        "Kuten sanottua, henget tutkivat ihmisten heikkouksia. Jos ne löytyvät
        seksuaalisuuden alueelta, niin työskennellään tämän alueen houkutusten
        kautta. Vihollinen valmistelee sitten henkilöitä tai tapahtumia tai
        jotain muuta tällä alueella, jotta saadaan intohimo heissä heräämään.
        Ja kun henkilö sitten antautuu houkutukselle eli avaa ajatusmaailmansa
        epäpuhtaalle, ravitsee näitä ajatuksia ja antaa niille tilaa, hän ei
        itse enää olekaan kykenevä pääsemään takaisin voitelun tilaan. Voitelu
        on menetetty."

        "Sanot ehkä: "Tuohan on epäreilua." Mutta muista mitä Raamattu sanoo:
        'ottakaa uskon kilpi, ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri' (Ef
        6:16-17) Me emme useinkaan näe sitä sijaa, minkä nämä varustukset
        voivat ottaa hengellisessä taistelussa. Ja muistakaa mitä Jeesus
        opettaa Isä Meidän -rukouksen lopussa: "Äläkä saata meitä kiusaukseen,
        vaan päästä meidät pahasta." "

        "Joka kerran kun rukouksessa koet läpimurron, kun pääset perille,
        muista aina tämä: Olet heikko ihminen. Pidä se mielessäsi. Et ole
        täydellinen. Pyydä ja sano: "Herra, olin tässä rukoushetkessä niin
        Sinuun sidottu ja nyt lähden ulos tästä tilasta maailmaan. Pyydän
        Sinulta: Johda minua niin, etten lankea kiusaukseen. Älä salli, että
        solahdan vihollisen ansaan. Tiedän, että minulla on heikkouksia
        tietyillä alueilla, jos et varjele minua, olen vailla mahdollisuuksia.
        Joten, varjele minua Herra! Kun näet minun kulkevan suuntaan, jossa
        piilee ansa, niin käännä minut ympäri kulkemaan toiseen suuntaan.
        Herra, puutu Sinä tilanteeseen, älä salli minun kulkevan omin voimin,
        omien kykyjeni varassa! Vapahda minut pahasta."

        "Ja Jumala voi tehdä sen. Hän pystyy siihen. Ja jos joskus tapahtuukin
        jotain, niin voit sanoa: "Kiitos Herra." Siksi apostoli Paavali sanoo
        ensimmäisessä tessalonikalaiskirjeessä: "Kiitä Herraa joka aika, se on
        Hänen tahtonsa sinun suhteesi, teidän suhteenne."

        "Monet kokemamme asiat eivät ole hyviä vaan kivuliaita, ja me
        kyselemme: "Miksi Jumala sallii tämän?" Mutta jos oikeastaan
        tietäisimme mistä Hän on meidät varjellut ja pelastanut, niin olisimme
        kiitollisia. Jos oppisimme oikein luottamaan Herraan, olisimme
        kaikissa olosuhteissa kiitollisia."

        "Rakastetut, haluaisin vielä mennä yhden askeleen edemmäksi." Tuo mies
        jatkoi: "Kun rukous mainitulla tavalla puhkaisee tien (läpi
        kalliopeitteen) niin jumalallinen vastaus tulee joka tapauksessa.
        Mutta monessa tapauksessa vastaus ei päädy sitä pyytäneelle
        henkilölle. Tämä johtuu kamppailusta taivaallisissa."


      • faktaapeliin

        Tätä asiaa tuo mies selosti seuraavalla tavalla: "Jokaisella
        kristityllä on henkilökohtainen enkeli, joka palvelee häntä. Me
        tiedämme Raamatun sanovan, että enkelit ovat meitä palvelevia henkiä.
        Kun ihmiset rukoilevat, niin vastaus tulee näiden enkeleiden käsiin.
        Danielin kirjasta luemme miten Danielin enkeli toi vastauksen Danielin
        rukoukseen. Näiden käsissään rukousvastauksia kantavien enkelien
        tarvitsee olla varustettuja taisteluihin. Mutta jos kristitty ei pidä
        hengellistä taisteluvarustusta tärkeänä, niin tuolta vastausta
        tuovalta enkeliltäkin puuttuu varustus yltään. He eivät ole taisteluun
        lainkaan varustettuja. Jos kristityt eivät esimerkiksi huolehdi siitä,
        mitä ajatuksia heidän päässään liikkuu, eivätkä taistele asian
        tiimoilta, niin enkelikin on vailla kypärää. Aivan sama minkä
        varustuksen osan laiminlyöt, se osa, jonka laiminlyöt, puuttuu
        enkeliltäkin. Enkelin tullessa demonit tutkivat tarkkaan mitkä alueet
        ovat suojaamatta. Ja niihin alueisiin ne yrittävät hyökätä. Jos
        rintakilpi puuttuu, niin yritetään osua rintaan. Jos ei ole saappaita,
        niin ne tekevät tulen ja enkelin on kuljettava avojaloin sen läpi."

        Minä ainoastaan toistan mitä tuo mies sanoi. Me kysyimme
        luonnollisesti: "Pystyvätkö enkelit sitten tuntemaan tulen?"
        Tiedättekö mitä hän vastasi? Muistakaa, että kyse on hengellisestä
        tilasta. Henget ovat tekemisissä henkien kanssa.

        "Taistelu on intensiivistä. Jos demonit onnistuvat voittamaan Jumalan
        enkelin, niin ne tähtäävät ensin enkelin kantaman rukousvastauksen
        ryöstämiseen. Jos ne onnistuvat tempaamaan sen pois, ne antavat sen
        vastauksen noidille ja taikureille. Ja sitten ihmiset sanovat
        saaneensa vastauksen noituuden kautta."

        "Jaakobin kirjeessä sanotaan: "Kaikki hyvät lahjat tulevat Jumalalta."
        Mistä paholainen sitten ottaa ihmisille antamansa? Monet, jotka eivät
        ole saaneet lasta menevät noitien luokse ja yhtäkkiä he ovatkin
        raskaana. Mistä tämän lapsi on tullut? Onko saatana luova, pystyykö se
        tähän? Ei! Hän varastaa niiltä, jotka luovuttavat, antavat periksi
        rukouksessa. Jeesus kehotti meitä rukoilemaan lakkaamatta. Ja Hän
        sanoi myös: "Kun Ihmisen Poika tulee takaisin, mahtaako Hän löytää
        uskoa. Löytääkö Hän sinut siltä paikalta, jossa pysyt väistymättä vai
        oletko lähtenyt pois ja luovuttanut?"

        Tämä mies jatkoi: "Nämä demonit eivät tyydy vastauksen varastamiseen.
        Heidän etunsa mukaista on pidätellä enkeliä. Ne taistelevat enkeliä
        vastaan ja onnistuvat joskus pitämään siitä kiinni ja kahlitsemaan
        sen. Ja kun se tapahtuu, niin maan päällä kristitty joutuu uhriksi
        demonisten voimien pystyessä tekemään mitä vain hänelle.

        Sillä hän on täällä alhaalla ilman suojelusenkelinsä tukea
        hengellisessä ulottuvuudessa."

        Kysyimme mieheltä: "Haluatko todellakin sanoa, että demoniset voimat
        voivat vangita enkeleitä?" Tuolla miehelle ei vielä silloin ollut
        paljoakaan tietoa Raamatun Sanasta, sillä hän oli uskossaan nuori. Hän
        puhui ainoastaan sen kokemuksen pohjalta, mikä hänellä oli
        saatanallisista tehtävänannoista. Hän vastasi tähän seuraavasti: "Ne
        eivät voi pidätellä enkeliä kauaa, sillä kun toiset kristityt muualla
        rukoilevat, enkeli saa vahvistusta toisista enkeleistä ja niiden on
        päästettävä se taas vapaaksi. Mutta jos se kristitty, jonka on asiasta
        vastuussa ei rukoile itse asiaa läpi, niin enkeli pysyy kahlittuna.
        Voi jopa olla, että vihollinen lähettää oman lähettiläänsä 'valon
        enkeliksi' naamioituneena tämän ihmisen luo, ja pettää häntä väärillä
        ilmestyksillä, väärillä profetioilla, ja se viettelee väärään
        johdatukseen, joka johtaa vääriin päätöksiin. Usein tuo ihminen on
        sitten sellaisessa tilassa, jossa on avoin kaikenlaisille
        hyökkäyksille ja sidoksille."


      • faktaapeliin

        Tulin näistä sanoista hyvin järkytetyksi ja rukoilin: "Herra, en edes
        aio yrittää ymmärtää tätä." Kun sitten etsin Herraa 10 päivän ajan
        rukouksessa ja paastossa, Hän teki seuraavat kaksi asiaa:

        1. Hän vahvisti tuon miehen selostukset ja avasi ymmärrystäni lisää,
        jotta saatoin ymmärtää vielä enemmän hengellisen ulottuvuuden
        tapahtumista, kuin mitä tuo mies oli kertonut.

        2. Hän näytti minulle, mitä voimme tehdä, kun tällaista tapahtuu,
        jotta emme tule voitetuiksi vaan meistä tulee voittajia.

        Meidän tulee muistaa kolme seikkaa.

        1. Me voimme ja meidän täytyy käyttää hengellistä taisteluvarustusta.
        Raamattu luettelee ne, Jumalan aseet! Se ei ole meidän
        asevarustuksemme, vaan Jumalan asevarustus. Kun me käytämme sitä,
        sallimme Jumalan taistelevan puolestamme.

        2. Meidän täytyy ymmärtää millaista palvelutehtävää enkelit
        hengellisessä elämässämme puolestamme toimittavat, ja meidän täytyy
        tietää sydämessämme mitä tulee tehdä, jotta olemme hengellisessä
        ulottuvuudessa suojattuja.

        3. Kolmas kohta liittyy Pyhään Henkeen.

        Pyhä Henki ei ole meidän lakeijamme. Hän ei juoksentele edestakaisin
        meidän luotamme Isän eteen sanomassa mitä tarvitsemme. Se on
        enkeleiden työtä. Pyhä Henki seisoo rinnallamme, vierellämme
        johdattaakseen meitä, opettaakseen meitä, ja auttaakseen meitä
        rukoilemaan oikeita asioita oikealla tavalla. Ja kun hengellisessä
        ulottuvuudessa tapahtuu tiettyjä asioita, Hän ilmoittaa siitä meille.

        Joskus Hän herättää meidät yöllä ja sanoo: "Rukoile!" Ja sinä sanot:
        "Enkä, ei vielä ole sen aika." Mutta Hän sanoo: "Rukoile nyt!"
        "Miksi?" Hän näkee kyllä mitä hengellisessä ulottuvuudessa tapahtuu.
        Joskus Hän sanoo: "Paastoa huomenna!" Ja sinä sanot: "Ei huomenna,
        mutta maanantaina kyllä aloitan." Mutta Pyhä Henki on se, joka
        ymmärtää mikä juuri sillä hetkellä hengellisessä ulottuvuudessa on
        välttämätöntä ja mitä on tapahtumassa. Meidän täytyy oppia olemaan
        herkkiä Pyhälle Hengelle. Hän johtaa meidät kaikkeen totuuteen ja
        vanhurskauteen.

        Rakastetut, tähän haluan päättää. Noustaan seisomaan. Katso jotakuta
        silmiin. Ajattele mitä sellaista tämä henkilö jo on saattanut
        menettää, jonka Jumala hänelle oli valmistanut. Ottakaa toisianne
        käsistä kiinni, kaksi tai kolme yhdessä ja sanokaa: "Ei ole mitään
        syytä enää olla pettynyt ja kukistettu. Me voimme päästä voitolle. On
        tarjolla kylliksi voimaa voittaa. Jeesus on jo tehnyt kaiken. Aamen."

        Rukoilkaa nyt toinen toistenne puolesta, että Herra auttaa meitä
        voittamaan. Rukoilkaa, ettemme joudu häviölle, sillä tarjolla on
        kylliksi voimaa ja kylliksi armoa voittoa varten.


      • faktaapeliin

        "Heillä ei ole aavistustakaan siitä, miten suuri voima sillä on ja miten pienestä on kiinni, ettei joudu sinne kokonaan."

        tästä minulla on kyllä itelläkin kokemusta, tässä yksi hyvä todistus!

        päivin todistus löytyi joskus netistäkin kirjoitetussa muodossa mutta en löytänyt enää kun tämän.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/3389225/pawe-losi-jeesuksen

        ------------

        faktaapeliin

        4.10.2016 23:56

        tässä pari "hyvää" videoo kuvamaan mua tällä hetkellä ja mitä mulle on käynny! ;)

        Star Wars - Luke I am your father

        https://www.youtube.com/watch?v=h6sj89xgnl4

        LOTR The Fellowship of the Ring - Saruman the White

        https://www.youtube.com/watch?v=TBMiyEzOJmI

        faktaapeliin

        5.10.2016 1:35

        tiedättekö mitä mä oon teijän "8 vuoden" tulos mä oon ollu teijän "opettettavana" "8 vuotta" täällä profetiat ja helluntalaisuus palstalla ja te ootte mun "oppi isiä" ja tämmönen musta on tullut! ;)

        onko opetuksessanne jotain vikaa???

        onko teillä edes valtuuksia opettaa???

        johdatatteko ihmiset kadotukseen vai pelastukseen opetuksellanne???


    • osir----

      Crowley oli eräällä tavalla satanisti; julisti, että kaiki on sallittua, ja ainoa asia, mitä ihmisen pitää tehdä, ja laki mitä noutattaa on tehdä mitä tahtoo. " Do what you wilt, that shall be the whole of the law." "Love is the law, love under will"

      Tarkoittaa tietysti, että mitään ei tarvi katua, eikä mitään tarvi pyytää anteeksi, ei edes muuttaa suhteessa absoluuttiseen hyvään, eikä absoluuttista hyvää, jumalia tarvi kunnioittaa. Että näin.

      Crowleyn oppi on suuressa ristiriidassa, todennäköisesti myös tarkoituksella pilkkaa sitä mitä itse kunnioitan, eli (egyptiläisiä) K_M_T jumaluuksia.

      pakana----

    • Setä.kysyy

      Paavalin kirjeissä on kohta, että kaikki sallittua tai luvallista, mutta kaikki ei rakenna. Muistatteko paikan? Ihmisillä on kumma tapa vääntää "satanismia" monenlaisesta, mitä ei ymmärretä tai tiedetä.

      • Heitä.Pois

        Millä oikeudella sinä sanot, että toiset sinulle tuntemattmat ihmiset ymmärtävät tai ei tiedä asioita jos ovat kanssasi eri mieltä ?

        Minusta kuujumalatarta palvovat ja seksimagiaa ym. harrastavat ovat saatananplvojia. Ja minulla on täysi oikeus mielipiteisiini, ja eri tietolähteistä lukemani perusteella olen tähän tullut. Jos sinusta Crowleyn opit ovat oikeita, niin se on sinun mielipiteesi , mutta älä tuomitse muita heidän kielipiteistään. Ilmeisesti hänen tekonsa ja tuotantonsa on sinulle tuttua, kun puolustelet niitä.

        Jokaisella on vapaa tahto uskoa ja tehdä mitä itse haluaa. Itse seuraan Jeesuksen oppeja.

        En palaa tähän aiheeseen enää, mutta onneksi täällä on muitakin kirjoittajia, jotka ovat tietoisia tästä opista ja ovat sen tuoneet esiin, varoitukseksi muille.


      • Setä.pidättelee.pierua
        Heitä.Pois kirjoitti:

        Millä oikeudella sinä sanot, että toiset sinulle tuntemattmat ihmiset ymmärtävät tai ei tiedä asioita jos ovat kanssasi eri mieltä ?

        Minusta kuujumalatarta palvovat ja seksimagiaa ym. harrastavat ovat saatananplvojia. Ja minulla on täysi oikeus mielipiteisiini, ja eri tietolähteistä lukemani perusteella olen tähän tullut. Jos sinusta Crowleyn opit ovat oikeita, niin se on sinun mielipiteesi , mutta älä tuomitse muita heidän kielipiteistään. Ilmeisesti hänen tekonsa ja tuotantonsa on sinulle tuttua, kun puolustelet niitä.

        Jokaisella on vapaa tahto uskoa ja tehdä mitä itse haluaa. Itse seuraan Jeesuksen oppeja.

        En palaa tähän aiheeseen enää, mutta onneksi täällä on muitakin kirjoittajia, jotka ovat tietoisia tästä opista ja ovat sen tuoneet esiin, varoitukseksi muille.

        Sillä oikeudella, että luin, mitä viestissäsi sanottiin ja vertasin sitä mielessäni joihinkin Raamatun kohtiin. Se mitä esitit Crowleyn opista, voisi soveltua uskovaan ihmiseen, eikä siis ole mikään satanismin määritelmä vielä sinällään. Nimittäin Fil 2 Raamatussa sanoo, että Jumala vaikuttaa uskovassa tahtomista ja tekemistä. Eli uskova tekee, mitä huvittaa, eli elää sitten tuollaisen Crowleyn "opin" mukaisesti, niin kuin tuossa viestissä sellaiseksi opiksi esitit:

        <<Crowley oli eräällä tavalla satanisti; julisti, että kaiki on sallittua, ja ainoa asia, mitä ihmisen pitää tehdä, ja laki mitä noutattaa on tehdä mitä tahtoo. " Do what you wilt, that shall be the whole of the law." "Love is the law, love under will">>

        Rakkaudestahan tuossa puhutaan ja sitä juuri UT selostaa, "rakkauden kaksoiskäskyä" tai "kolmoiskäskyä". Mutta se, mitä sitten esitit, kuulostaa vain omalta tulkinnaltasi, ei Crowleyn opilta. Vaikka en minä niitä ole tutkinut, enkä muista. Luin vain sinun viestiäsi:

        <<Tarkoittaa tietysti, että mitään ei tarvi katua, eikä mitään tarvi pyytää anteeksi, ei edes muuttaa suhteessa absoluuttiseen hyvään, eikä absoluuttista hyvää, jumalia tarvi kunnioittaa. Että näin.>

        Eihän Tuo ollut mitään sitaattia Crowleylta, vai oliko? Ja miksi sinä palloilet kristinuskon keskusteluissa, jos saarnaat täällä jotain muita jumalia:

        <<Crowleyn oppi on suuressa ristiriidassa, todennäköisesti myös tarkoituksella pilkkaa sitä mitä itse kunnioitan, eli (egyptiläisiä) K_M_T jumaluuksia.>>

        Onko sinulla lievästi pallo hukassa? Väärällä osastolla?


      • osir----

        Mitä se sinulle kuuluu, missä palloilen, tai mitä tahansa muuta teen?? Voin ihan hyvin sanoa, että Crowley oli satanisti, sillä satanismiin liittyy oleellisesti; TEE MITÄ LYSTÄÄT, Crowley on alistanut rakkaudenkin tuon lain TEE MITÄ LYSTÄÄT alle.

        Et sitä paitsi itse ole kristitty, mutta sepäs sivuhuomautuksena.

        Voin sanoa, että Oma lakini alkaa muun muassa:

        En ole tehnyt syntiä ihmisiä kohtaan

        mutta jo seuraava kohta ilmaisee:

        En ole asettunut Perhettäni ja kaltaisiani vastaan

        Koska et ole perhettäni, etkä kaltaiseni, kaikki mitä laissa luetellaan jatkossa EI KOSKE SINUA. TAI MITEN SINUA KOHTELEN

        Olen toki velvollinen tuomaan hyvää julki, myös sinulle, tarjoamaankin sitä. Täysimääräisesti. Siitä on toki määräys. Eikä minulla ole lupa "LYNKATA", edellisestäkään syystä.

        Pidä hyvänäsi, missä vietät tulevaisuutesi. Ynnä ikuisuutesi.

        Tulihan sanottua..

        (pakana teidän lausumananne... sana pakana on tässä ainosataan selvyyden vuoksi.)

        pakana----


      • Setä.kysyy
        osir---- kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu, missä palloilen, tai mitä tahansa muuta teen?? Voin ihan hyvin sanoa, että Crowley oli satanisti, sillä satanismiin liittyy oleellisesti; TEE MITÄ LYSTÄÄT, Crowley on alistanut rakkaudenkin tuon lain TEE MITÄ LYSTÄÄT alle.

        Et sitä paitsi itse ole kristitty, mutta sepäs sivuhuomautuksena.

        Voin sanoa, että Oma lakini alkaa muun muassa:

        En ole tehnyt syntiä ihmisiä kohtaan

        mutta jo seuraava kohta ilmaisee:

        En ole asettunut Perhettäni ja kaltaisiani vastaan

        Koska et ole perhettäni, etkä kaltaiseni, kaikki mitä laissa luetellaan jatkossa EI KOSKE SINUA. TAI MITEN SINUA KOHTELEN

        Olen toki velvollinen tuomaan hyvää julki, myös sinulle, tarjoamaankin sitä. Täysimääräisesti. Siitä on toki määräys. Eikä minulla ole lupa "LYNKATA", edellisestäkään syystä.

        Pidä hyvänäsi, missä vietät tulevaisuutesi. Ynnä ikuisuutesi.

        Tulihan sanottua..

        (pakana teidän lausumananne... sana pakana on tässä ainosataan selvyyden vuoksi.)

        pakana----

        Jos ei se kuulu minulle, miksi sitten toit sitä esille? Enkä minä ole kysellyt sinulta mielipiteitä itsestäni. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Pitäisikö olla mielestäsi? Ja miten tämä Crowley liittyy keskustelun aiheeseen? Oletko sinä eri nimimerkillä sama ihminen kuin se, joka aloitti keskustelua?


    • Mooses.museoon

      Moosekseen on turha vedota korttiasiassa. Kristinusko on kumonnut Mooseksen uskonnon.

    • faktaapeliin

      Ap. t. 19:13-16

      13 Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa".

      14 Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;

      15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

      16 Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.

      • pakana----

        Ohessa on aito linkki, jossa ajetaan demonia herätyskokouksessa ulos. Samalta evankelistalta löytyy kymmeniä evankelioimis- ja demonin-ulosajo-todistuksia.

        https://www.youtube.com/watch?v=pCzlIXxqcbk

        Omasta mielestäni kyseessä on kuitenkin kyse siitä että henkilö ottaa vastaan ehdotuksen, että hänessä on demoni, siis pahuutta, ja se on saatava pois, ja alkaa sitten käyttäytyä sen mukaan. Siis ottaa vastaan ehdotuksen. Hänelle ei toki seuraa siitä mitään varsinaista "harmia", tässä elämässä. "Demoni" saadaan hänestä ulos. Hänelle ei seuraa ikävyyksiä. Ei juuri hänelle. Ei vaikka hän käyttäytyy kuin "mielipuoli". Mutta vaikka hänelle ei käy mitenkään, tapahtuman vuoksi jollekin toiselle saattaa käydä.... ..... jollekin joka ei ollut kokouksessa. Jollekin, joka katsoi tai kuuli. Esimerkiksi...

        Paljon vakavammin yhteiskunnassa käy ihmiselle joka ottaa yhteiskunnan ehdotuksen vastaan esimerkiksi siitä, että hän olisi mielipuoli, sairas ja vaarallinen, ja alkaakin käyttäytyä sellaisen ehdotuksen mukaan. Vieläpä niin, että hän olisi syntyjään sellainen. Sellaisenkin ehdotuksen voi joku ottaa vastaan, ja ehdotettu on eikä ainoastaan tässä. Tämä on eritenkin ongelma tässä pahan vallassa olevassa maailmassa. Oikeus löytyy kuitenkin tämänkin ongelman korjaamiseen.

        Tai että joku ottaa vastaan ehdotuksen että hänessä on vaarallinen demoni joka saa hänet tekemään ties mitä, eikä hänellä ole omaa tahtoa, ja tuo henkilö alkaa sitten käyttäytyä sen mukaan. Ongelma on aivan sama kuin yläpuolella.

        Psyykkistä sairautta ei ole olemassa, on vain persoonia, jotka käyttäytyvät eri tavoin, sen mukaan, minkä opin ovat valinneet itseään ohjaamaan. Toki on oppeja jotka ovat pahan palveluksesa ja oppeja jotka eivät ole. Ja maailmassa on paljon muutakin korjattavaa kuin mitä juuri mainittu.

        Oma oppini EI OLE PAHAN PALVELUKSESSA. Se onkin tässä maailmassa hivenen erikoista. Yritän laittaa tänne ja tuonne aina jotain, siten kuin ehdin, ja etenen..

        Ja kyllä, minulle maailmassa on hyvä ja paha, ts. hyvä ja paha. Molemmat ihmisen ulkopuolella....

        Kummanko puoleen kääntyä...... .. . . .kumman ottaa sydämeen...


      • faktaapeliin

        comoon eikö sulla oo mitään uutta sanottavaa jota jo en tietäisi???

        et oo ees tainnnu oikeata demonia nähdä? saati ulosajamista?

        miten tämä "kaatuminen" eroaa näissä videoissa esiintyvistä ilmiöistä???

        tässä sulle vastaveto!!! ;)

        --------------------

        falling down,crying,set free and got healed by the Holy Spirit(Apostle Derly)

        https://www.youtube.com/watch?v=wt6dUpytDvc

        Watch as Pastor Uses Invisible Power to Knock Down Church Members

        https://www.youtube.com/watch?v=nVG98f8NL5g

        Wessel du Bruyn - Fire of the Holy Spirit falling in a powerful way

        https://www.youtube.com/watch?v=__YbFDKRjTM

        Holy Ghost Fire making people act crazy, dance and fall out

        https://www.youtube.com/watch?v=rL5v5y-bNLU

        Benny Hinn: Let the Bodies Hit the Floor

        https://www.youtube.com/watch?v=5lvU-DislkI

        --------------

        tässä sulle "oikeaa demonin" ajo ulos videoo!!! ;)

        ---------------

        Exorcist Bob Larson confronts a violent Freemason demon!

        https://www.youtube.com/watch?v=KGggfvJPEiw

        -----------------

        Teiniikäiset DEMONINMETSÄSTÄJÄTTÄRET!

        He ovat nuoria ja hyvännäköisiä. Heillä on mustat vyöt karatessa, ja he harrastavat potkunyrkkeilyä ja kehonrakennusta. He ovat valmistautuneet ottamaan vastaan kaiken, mikä eteen tulee. He ovat... TEINI-IKÄISET DEMONINMETSÄSTÄJÄTTÄRET!

        Brynne Larson, Savannah Scherkenback ja Tess Scherkenback, kolme helluntailaisuskovaista nuorta naista, kuuluvat Amerikassa erittäin tunnetun saarnaajan ja demoninmetsästäjän Bob Larsonin opetuslapsiin. Bob Larson on häätänyt riivatuista ihmisistä pahoja henkiä ulos jo 15 000 kertaa.

        Tytöt ovat samalla linjalla oppi-isänsä kanssa, ja toimittavat pahojen henkien ulosajamisia krusifiksin, siunatun veden, Raamatun, rukousten ja demonien ulos käskemisen avulla. Jopa voimakkaimmatkin pahat henget alistuvat kuullessaan, kuinka Jeesus Kristus käskee niitä näiden tyttöjen kautta poistumaan ihmisestä. Jeesuksen voima on vastaansanomaton ja demonit lähtevät ihmisestä kirkuen ulos.

        Katso shokeeraava video:

        https://www.youtube.com/watch?v=6Crvw3Kr6IU

        ------------

        pitäsikö teijän mennä sinne kotiin kasvamaan ennen kuin alatte täälä mitään huutelee ja opettaa??? ;)


      • pakana----

        Osoittautuu, että siis sinäkään "faktaa peliin" et ole kristitty, no senpä jo miltei heti arvasinkin.

        Ja olet pahan palvelija.

        Kannattaa nyt vain lukea se kirjoittamani teksti vaikka uudelleen, ja katsoa se videopätkä. Omat laittamasi ovat pitkälti showta joilla yritetään kumota ja panna huvitukseksi asioita. Eivät ne kuitenkaan kirjoitustani kumoa.

        KATSOS KUN EHDOTUS, ETTÄ "JOSSAIN EI OLE" TARKOITTAA ja EHDOTTAA samalla ETTÄ JOSSAIN TOISESSA ON.

        JA EHDOTUS, ETTÄ "JOKU ON" ,EHDOTTAA, samalla ETTÄ JOKU TOINEN TAAS EI OLE.

        Ymmärrätkö?

        Jos sanon, että joku on HULLU, se tarkoittaa samalla, että joku toinen ei ole, ja vieläpä että HULLUUS on olemassa. Ja jos sanon että JOKU EI OLE HULLU, se samalla tarkoittaa, että joku toinen ON. Näin maailmassa siis väitetään.

        Kuitenkin videonpätkälläni on mies joka käyttäytyy kuin mielipuoli, häntä ei kuitenkaan sen vuoksi mihinkään toimiteta. Eikä siihen ole edes minusta mitään syytä.

        Jos luet kirjoitukseni uudelleen, tullaan siihen miksi hulluutta (mielisairautta) ei OLE OLEMASSA. Väite on toki kova, mutta se ei suinkaan perustu vain siihen mitä mainitsin. Palaan siihen myöhemmin.


      • faktaapeliin

        ketä kiinostaa??? tämä on minun oma valinta joten lopeta jo tuo jankkaaminen, syyllistäminen ja "käännyttäminen"!!!

        kuule kyllä tiedän en vain välitä ja mitä se teille kuuluu teenkö synitä vain en?

        jos haluan tehdä syntiä niin mitä se teiltä on pois?

        kuule kyllä ymmärrän mutta ymmärrätkö sinä että en halua kuulla saarnojasi ja käänytys yrityksiä???

        ymmärrätkkö että ihmisellä on vapaa tahto eikä ketään voi pakottaa tekemään mitään et edes sinä!!!???

        ymmärrätkö???

        vai tuunko kun nään sut kaupungilla ni juottaaa sulle viinaa väkisin ja tyrkyttämään pitäisistkö siitä???

        miten eroat jehovista jotka tulee oven taakse tuputtamaan uskoaan???


      • faktaapeliin

        otetaan toinen esimerkki jos nään sut kaupungilla ja mulla on huumeruisku ja tuikkaan sillä sua niin tykkäisitkö siitä????

        enkä kyselisi lupia vaan tökkäisen sen suhun väkisin niin mitä teet???

        tai jos ootte katuevankeliomassa porukkaa ja tuun kaveriporukan kaa hakkaa teidät sen takia kun ootte vaan siinä niin tykkäistitkö siitä???

        ajattelkaa sitä ette ois saannu turpaanne jos olisitte pitäneet suunne kiinnni mutta kun avasitte sen niin saitte turpaanne!

        mitä tämmösessä tilanteessa tekeisitte?


      • faktaapeliin

        TYKKÄISISTTEKÖ SIITÄ ETTÄ TEILLE KÄVISI SAMALLAILLA KUN PATRICK TIAISELLE??? ;)

        -------------

        Svenska Yle: Nuori pastori pahoinpideltiin rajusti Kokkolassa

        05.04.2016 22:42 (Päivitetty: 05.04.2016 22:52)

        http://www.ilkka.fi/uutiset/poliisiuutiset/svenska-yle-nuori-pastori-pahoinpideltiin-rajusti-kokkolassa-1.2026410

        Kokkolalainen nuori pastori Patrick Tiainen on joutunut rajun pahoinpitelyn kohteeksi. Tiainen heräsi 4.–5. maaliskuuta välisenä yönä kotinsa ulkopuolelta kovaan pääkipuun. Hän ei pystynyt liikkumaan saatikka huutamaan apua. Asiasta uutisoi Svenska Yle verkkosivuillaan.

        Tiaisen viimeisin muistikuva ennen pahoinpitelyä on se, kun hän ajaa autolla kotiin. Seuraava muistikuva on heräämisestä oman kodin pihamaalla.

        – Ihmettelin, miksen pysty liikkumaan ja huomasin, että käteni ja jalkani oli teipattu yhteen. He olivat myös teipanneet suuni, Tiainen kertoi Svenska Ylelle .

        Viimein Tiainen pystyi raahautumaan tietä kohti, josta eräät nuoret löysivät hänet ja auttoivat hänet sairaalaan.

        Sairaalassa todettiin, että Tiaisella on suuri kohouma päässä ja hän kärsi voimakkaasta aivotärähdyksestä. Lisäksi häntä oli isketty myös vatsan seudulle voimalla ja kaulassa oli merkkejä pahoinpitelystä.

        Tiaisella on iso aukko muistissa yön tapahtumista.

        Tiainen kertoi Svenska Ylelle, että hän on saanut aikaisemmin vihapostia ja uhkailuja niin kirjeitse kuin sähköisestikin.

        Poliisi tutkii pahoinpitelyä.

        -------------

        Uhkaukset eivät lannista nuorta saarnaajaa – "Jokaisen uhkauksen takana on avunhuuto"

        Kokkolaan uskonnollisen yhdyskunnan perustanut Patrick Tiainen on saanut uhkauksia siitä asti, kun palasi Keniasta Suomeen ja alkoi rakentaa uutta seurakuntaa. Nuori mies ei ole laittanut suutaan säppiin, vaan näkee uhkaavissa viesteissä runollisuutta, luovuutta ja motivaattorin aineksia. Ja avunhuudon.

        18.8.2015 klo 18:32päivitetty 18.8.2015 klo 18:43

        http://yle.fi/uutiset/3-8228679

        Patrick Tiainen palasi Afrikasta Suomeen viime vuoden vappuna. Lähes ensi töikseen hän perusti Kokkolaan ensimmäisen paikallisseurakunnan Word of Faith Church Finlandille. Nyt toimintaa on lähes päivittäin. Tiainen ja hänen joukkonsa toimii pääasiassa Kokkolassa, mutta kiertää myös ympäri Suomen.

        Perusideana on palata uskon juurille. Pääpaino ei ole sunnuntain jumalanpalveluksissa, vaan niiden välilssä. Tiimit myös pysäyttelevät ihmisiä kadulla.

        – Se on enemmän sellaista suoraa toimintaa, kuvaa Tiainen.

        Suoraa toimintaa hän on saanut kokea toisinkin päin. Jo Afrikassa majan ulkopuolelle oli tuotu puolikas koira. Paikallinen pastori kertoi paikallisten viestivän sillä: Poistu tai kuole.

        Tiainen sanoo ymmärtäneensä, että jos haluaa saavuttaa jotain, on oltava valmis voimakkaisiinkin reaktioihin.
        Uhkailuista motivaatiota

        Heti Suomeen-paluun jälkeen alkoivat uhkaukset. Ensimmäisinä viikkoina puhelin soi lähes joka yö, kun Tiainen oli kertonut uuden kirkkokunnan toiminnan alkamisesta. Ihmiset toivoivat, että Tiainen muuttaisi. Hänet muun muassa uhattiin hakata niin hyvään kuntoon, ettei äiti tunnista.

        Sittemmin uhkaavia lähestymisiä on ollut muutama kuussa. Ensimmäinen lappu ilmestyi syyskuussa auton tuulilasiin murtautumisen jälkeen. "Meitä on monta, jotka vihaa sinua, Patrick Tiainen."

        – Joku on vielä nähnyt vaivaa: kirjoittanut koneella ja tulostanut. On lähestulkoon suloista, että joku on nähnyt niin paljon vaivaa.

        Tuosta viestistä tuli ensimmäinen "motivaatiolauseke" joka päätyi työhuoneen seinälle. Tuli puheluita ja tekstiviestejä. Joku jätti tuulilasiin englannikielisen viestin: Haluan sinusta poikaystävän, sitten uhraan sinut saatanalle ja käytän päätäsi murokulhona.

        Tiainen kehuu viestin "runollisuutta" ja "luovuutta". Sanojen takaa hän näkee hätää:

        Joku on vielä nähnyt vaivaa: kirjoittanut koneella ja tulostanut. On lähestulkoon suloista, että joku on nähnyt niin paljon vaivaa.
        Patrick Tiainen

        – Näen, että jokaisen uhkauksen takana on sen henkilön avunhuuto.
        Halua keskusteluun

        Poliisille Tiainen on vienyt osan tapauksista vähintään tiedoksi. Poliisi ei kommentoi yksittäistapauksia, mutta toteaa, että kaikki uhkaukset otetaan vakavasti.

        Patrick Tiainen taas peräänkuuluttaa aikuisten välistä keskustelua ja toivottaa uhkailijat tervetulleeksi. Hänen viestinsä uhkailijoille on, ettei hänellä ole mitään heitä tai heidän mielipiteitään vastaan.

        – Uskon, että olisi rakentavaa saada istua yhdessä.


      • faktaapeliin

    • poltanoitakortit

      Nostat katseesi itsestäsi Jeesukseen . Siinäpä totuus.

    • aivannäin

      Ei näin ---> Siksi meillä on Jeesus jokapäiväisenä uhrinamme. Me emme voi voittaa YHTÄ AINOATAKAAN LIHAN KÄSKYÄ, kuin Jeesuksessa!

      Tämä oli perinnäisopin fraasi joka et löydä Raamatussa. Vaan apu löydät ainostaan Jeesuksessa missä liha kuolee kertaheittolla.

      MIKIS ETTE TIEDÄ ???
      3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
      4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
      5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
      6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
      7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
      8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
      9 tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse.
      10 Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle.
      11 Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.

    • faktaapeliin
    • Taroteista.voimaa

      Äsken nostin taas tarotin rakkauselämääni kohtaan!

      • havainnoitsevainen

        Annan hyvän neuvon; ota tukeva ote korttipakasta ja heitä se pannu-uuniin.
        Jos ei ole pannu-uunia, johonkin muuhun tulipesään. Jos ei tulipesiä, heitä roskiin. Ja tee se Jeesuksen nimessä!

        PS. Olen kyllä huomannut, että tietoisesti provoat ja nostat kirjoitusta esille...


    • manauksetjatkuu

      Nuoren naisen vertahyytävä huuto johdatti poliisin keskelle manaussessiota


      Ulkomaat Julkaistu 07.10.2016 02:17

      http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/nuoren-naisen-vertahyytava-huuto-johdatti-poliisin-keskelle-manaussessiota/6107696

      Nuori nainen on pelastettu manausrituaalista espanjalaisessa Oviedon kaupungissa.

      Naapurit olivat kuulleet vertahyytävää naisen huutoa ja poliisi hälytettiin paikalle.
      -Kuulosti siltä, kuin naista olisi murhattu hitaasti, kertoi eräs naapuri paikallisille tiedotusvälineille.

      The Local –julkaisu kertoo, että naiselle oltiin tekemässä manaamisrituaalia ja paikalla oli useita muita nuoria ihmisiä.

      Nainen vietiin sairaalaan, koska hänen todettiin olevan pahasti ahdistunut. Nainen päästettiin sairaalasta pois kun todettiin, että hänellä ei ollut fyysisiä vammoja.

      Rituaalilla ei ollut kytköksiä katolisen kirkon suorittamaan manaamiseen.

    • biisiäpukkaa
    • henkimaailmastajuttua

      varsin mielenkiintoista! ;)

      --------------

      Kun avasin ketjua niin näin Suomen päällä mustan ristin joka kattoi koko maan.

      Viime vuonna näkemäni musta risti Suomen päällä on yhä paikoillaan, ja ei aio toistaseksi luopua paikastaan.

      Uskontokuntiin tulee riitaa ja skandaaleja edelleen.

      Ja kaiken päälle tulee sellaistakin sanomaa, että on katsottu Yläkerrasta että oppeja ei ole yhtään noudatettu, siis Raamatun, ja tämä on otettu huomioon.

      Suomi siis maksaa ja täällä on myös se synti että ahneus on tämän tehnyt ja se on huomattu henkimaailmassa, sillä sen laki ohjaa Yläkerran kanssa kaikkea, vaikka ette ehkä siihen usko, jokaista valvotaan, tekoa-ajatusta jne.

      Me joudumme ikäänkuin kuin maksamaan kaiken nyt jälkikäteen mitä olemme aikaan saaneet noin yleiseisesti monella saralla.

      Ahneus ja kunnianhimo päätösten tekemisessä, palkkioiden saaminen jne. korkeimmilla tahoilla on pahan alku ja juuri, sekä hulvaton rahan syöttö joka suuntaan Suomesta.

      Nyt olisi kiire pakittaa kaikki vääryys, ahneus, vallanhimo, toisten väärin kohtelu ym..

      Myös muu väkivalta yleistyy ihmisten kesken, en tiedä miksi tämä virtaus tulee eteen, olemmeko taantumassa ihmisinä?? Vaikka toisin pitäisi olla. Näet sitä on jokapuolella palloa.

      Näyttää siltä että maailmaa vääristyy ja lankeaa vaan pahempaan loukkoon, kuten kirjoitin, itsekeskeisyys, rikollisuus, ahneus ne pääsee voitolle, elämmekö pirun aikoja kun emme usko enää hyvyyteen.

      -------------------------

      Minulle on kahtena päivänä näytetty siis tai ilmoitettu että Pohjoisen taivaalla on suuri kirkas 7-sakarainen risti, jolla on viesti Pohjolan kansoille, ei ainoastaan meille vaan kaikille jotka asuu sen ulotuspiirissä. Sanoisin että ainakin noin napapiirille ja siitäkin alemmas on vahvempi vaikutus.

      Siis Pohjoisen asukkaat on vastuussa ikäänkuin terveyden ja yleisen vartioinnin suojelusta????

      Pohjoismaiden yllä on ympyrä, joten me yritetään miettiä yhdessä asioita, mutta siitäkään ei tule tolkkua, Ruotsi ei suostu kaikkeen, eikä Norjakaan.

      Etenkin korostettiin tuossa Pohjoisen sanomassa, että kaiken takana on rakkaus, siis ei sellainen kun luulette, vaan sellainen joka on ihmisessä niin syvällä henkisesti että hän pystyy syrjättämään oman egonsa ja on näin valaiseva itsensä ja osaa ottaa asiat ja oppia käsittelemään erittäin vaikeatkin asiat siis katsomatta omaa napaansa.

      Sanotaan että jokaisella on opas joka näinä aikoina on aktivoitunut auttamaan ihan joka ihmistä, niin suurta kuin pientäkin löytämään itsestään sen puolen jossa oma ego ei kulje edellä, sillä ilman rakkautta kaikki loppuu.... tämä on sanoma.

      Vielä sanotaan, että Pohjoisen taivaalla on Enkeleitä laumoittain meitä suojaamassa ja seuraamassa, ken siihen uskoo voi uskoa.

      ------------

      tässä kesksutelut josta nämä löytyy!

      Maailman vuosi 2013?

      http://keskustelu.anna.fi/threads/maailman-vuosi-2013.1905764/

      Maailman vuosi 2014?

      http://keskustelu.anna.fi/threads/maailman-vuosi-2014.1926327/

      Maailman vuosi 2015?

      http://keskustelu.anna.fi/threads/maailman-vuosi-2015.1942183/

      Vuoden 2016 ennustukset, näyt maailmaan?

      http://keskustelu.anna.fi/threads/vuoden-2016-ennustukset-naeyt-maailmaan.2026839/

      • pihonsivulta

        Alpo Purasen näky v. 2005

        Kirjoitin tämän hengellisen näyn noin kymmenen vuotta sitten. En uskaltanut sitä silloin julkaista, koska pelkäsin sanoman ankaruutta. Nyt kun astumme harppauksin kohti Babyloniaa, rohkaisen mieleni ja julkaisen mitä silloin näin.

        Valkopukuinen sanoi minulle: "Nouse sielu, nouse. Avaa silmäsi ja näe. Nouse yläpuolelle Sodoman ja Gomorran torien. Sieluja myydään ja ostetaan. Elämän kultainen malja on häväisty, maahan tallataan heikkojen henki. Ihminen, ei sinulla ole arvoa - on vain henkesi ja sielusi saldo.

        Hallitusmiehet väsyvät ja nääntyvät, paha on päässyt irti eikä ole ketään, jolla olisi voima sanoa SEIS!

        Nouse sielu, nouse ja astu valoon.

        Sodomaan valmistetaan temppeli ja Gomorraan alttari. Ahneuden uhrit uhrataan ja savu nousee Jumalan tykö.

        Ensimmäinen voi-huuto on tullut. Autuas on se, joka näkee, eikä anna pimeyden vallata sieluaan. Maasta sinut luotiin ja sinulle annettiin valta hallita sitä. Hyvä ja paha asetettiin eteesi ja sinä sait valita. Pahan valitsit.

        Maa itkee ja valittaa. Sen kauniit vaatteet on turmeltu. Meri huokaa raskaasti ja sen asukkaat menehtyvät.

        Sodomaan kylvettiin turmelus. Gomorran savuista sikiää vitsaus.

        Jumala itkee lapsiaan. Paluuta ei enää ole.

        Kedon eläimet, niistä pienimmät, valmistetaan kantamaan vitsaukset, eikä pakopaikkaa ole.

        Tuskaan nääntyy autettava ja kipuun auttaja. Ahneuden alttarilla tämä valmistettiin.

        Sodomaan valmistettiin temppeli ja Gomorraan alttari, eikä pelastajaa ole.

        Näin sanoo valkopukuinen: "Kauniin maan minä annoin asuttavaksi, hyvän ja pahantiedon valittavaksi. Ihminen, sinä halusit tietää mitä paha on. Se näytti niin suloiselta. Valtaa hallita halusit. Nyt on aikasi täyttymässä. Tuomiolle asetetaan pienet ja suuret hallitsijat. Kauhunhuudot kaikuvat: "Vuoret kaatukaa päällemme, kätkekää meidät Kaikkivaltiaan vihalta.”


    • Lucifer-on-Mestari

      Me elämme Luciferin ihanaa aikakautta, älykkyys ja rakkaus yhdessä saavat suurempia merkityksiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe