Heti leimataan pedofiiliksi, kun on vl .

jokaivvvv

Tuttu ja tuntematon. Miksi on ajautettu vl asia näin rivoon asemaan.

40

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dikkitietoisuus

      menetelmäkehitys kulkee median ja dikin kautta.

    • Näin se on niin petaat kun makaatkin.

      Ei savua ilman tulta, ja olisi ihme, jos tuhannet pedofilatapaukset pyyhkiytyisivät pois noin vain.

      Itse olette leimanne otsaanne ottanee, ja polvi ei notkistu pyytämään anteeksi eikä tekemään parannusta synnistänne.

      Näin olette aina leiman varassa, ei armon.

      • jussufille

        Entäs helluntaissa?


      • sairashulluon

        Kempeleen helluntairikollinen isottelee.


      • Aika_höntti_tuo

        kesi. Se on löytänyt tuhansia rikollisia. Heinolainen on löytänyt ainakin yhden vanhuksen, joka taputteli tiukkaa farkkupyllyä ja sai 40 päivän ehdollisen vankeusrangaistuksen. Noin se on rietasta tämä elämä. Kesi-polo ei ole vielä pässyt edes taputtelemaan, vaika on ollut ilkosillaan jo kuusi vuotta.


      • sokkeliinkusijan-tuttu
        Aika_höntti_tuo kirjoitti:

        kesi. Se on löytänyt tuhansia rikollisia. Heinolainen on löytänyt ainakin yhden vanhuksen, joka taputteli tiukkaa farkkupyllyä ja sai 40 päivän ehdollisen vankeusrangaistuksen. Noin se on rietasta tämä elämä. Kesi-polo ei ole vielä pässyt edes taputtelemaan, vaika on ollut ilkosillaan jo kuusi vuotta.

        Väheneekö teidän pedofiilirkokset syyttämällä Melpeli ykköstä. Ei vaan syntinä vain vahvistuvat Jumalan edessä.

        Taas tunnetko Kesin "riettaan" elämän? Olet, kuten 1 Sam.25;22 "sokkeliin kusia", joka on arka ja kopoi toisten olettamuksia.

        Ei ole ihme, jos lahkolle nauretaan.


      • vihaRikostelia
        sokkeliinkusijan-tuttu kirjoitti:

        Väheneekö teidän pedofiilirkokset syyttämällä Melpeli ykköstä. Ei vaan syntinä vain vahvistuvat Jumalan edessä.

        Taas tunnetko Kesin "riettaan" elämän? Olet, kuten 1 Sam.25;22 "sokkeliin kusia", joka on arka ja kopoi toisten olettamuksia.

        Ei ole ihme, jos lahkolle nauretaan.

        Tässäkin helluntaimulko vastasi omaan avaukseensa.


      • vihaRikostelia kirjoitti:

        Tässäkin helluntaimulko vastasi omaan avaukseensa.

        Vastasiko, olet surkea valehtelia.


      • kässippö

        noh ei oo suullaikaan kehumista yhtä riepovainen ku muutkii


      • kässippö kirjoitti:

        noh ei oo suullaikaan kehumista yhtä riepovainen ku muutkii

        Noinko tyhmä on vastauksesi, eli ei mitään.

        Hävettääkö?


    • sisäpiiritietovain

      Tietääkseni kaikki vl tietää jonkun pedofiilin, mutta ei kerro
      -ulospäin poliisille.

    • kyse7666555

      Miksi sitten on niin?

    • omatunnottomat

      Haluaisinpa olla paikalla kun nämä fiilit aikanaan seisoo siellä sen kultaisen portin takana, valmiina astumaan taivaan paratiisiin! Mitähän sanoo siihen Pietari? Aukeaako portti?

    • Stamplamp

      Leimaaminen on maan tapa, myös vanhoillislestadiolaisuudessa.

      Esimerkki:
      heti leimataan epäuskoiseksi jos ei ole vl.

      • sisärytmit

        Ei leimaaminen, vaan hiljaisuus on vl maan tapa.
        Sisäisessä siionissa asiat pitäisi operoida, ei poliisille pf.
        -
        Vai?????????????


      • kaksikkoisuudessa
        sisärytmit kirjoitti:

        Ei leimaaminen, vaan hiljaisuus on vl maan tapa.
        Sisäisessä siionissa asiat pitäisi operoida, ei poliisille pf.
        -
        Vai?????????????

        Ja tässä, mulko toteaa kysymysmerkkien kera ja Heinolan tennis nyökkää perään


      • Olavi-veli
        sisärytmit kirjoitti:

        Ei leimaaminen, vaan hiljaisuus on vl maan tapa.
        Sisäisessä siionissa asiat pitäisi operoida, ei poliisille pf.
        -
        Vai?????????????

        Maailman ainoat oikeat uskovaiset eli vanhoillislestadiolaiset eivät käräytä uskonveljiään pedofiliasta.

        http://www.hs.fi/sunnuntai/a1388813055746


    • TiedoksiSivusta

      Avaus on Kesitaksen itsensä tekemä. Ei kahta puhetta. Sikäli ymmärtää, kun huomioi hänen sairautensa ja kun halusi jutella, koska kukaan ei juttele sille.

      Mutta typerää kirjoittaa itse avaus, kun ei osaa tehdä sitä taiten.

      IP-Rules

      • hierojanilkosillaan

        Jussi oli narsismissaan varmaan ensin kirjoittanut vastauksen, sitten miettinyt aamun, että mitenhän sen Itse kysyisi, että saisi oman sairaan "täydellisen" lusiferusvastauksensa "huomaamattomasti" omaan avaukseensa.

        Hulluja nuo helluntailaiset...


      • hehhehhheeee

        No niimpä olikin, en itse ois huomannut, mutta nyt kun katon, niin täällä muutaman ihmisen forumissa on Kes ainoa joka käyttää ilmaisua: "Miksi on ajautettu"

        Kukaan vl ei täällä "omaa tuskaansa" tuolla tavalla ilmaise.
        Eikä vl:t ikinä valittaisi tänne roskafoorumille omia juttujaan...


      • lisäysvielä

        Palstalla taitaa olla selvännäkijä. olen huomannut aiemminkin jonkun täällä tutkivan kirjoituksia "sillä silmällä". Tällä kertaa havaitsen nyt sen itsekin, mutta vasta vinkkisi jälkeen. Uskon että näet sen jotenkin muuten kuin ip-kautta? Tuo tekstihän tosiaan on juuri kessin kynästä.

        Laitoin huvikseen nettipoliisille samaan aiempaan kokoelmaan muhimaan ja tutkittavaksi onko sama kirjoittaja. Tuostahan voi todella päätellä lisänä vielä sen, että hän luo rikollista keskustelua myös itse itselleen...

        Napakymppi


      • nokess

        Ei vaan minun tekemä ja asiaa.


      • polvillas
        nokess kirjoitti:

        Ei vaan minun tekemä ja asiaa.

        Oletko Jussin lehtorääpäle helluntaissa?


    • sanojentaivutus

      *Tietääkseni kaikki vl tietää jonkun pedofiilin, mutta ei kerro
      -ulospäin poliisille.*"

      Tuossakin helluntai-aasi vastasi itselleen.

    • kermaviili

      Täällä lestat ja hellarit kilpailevat siitä kummat ovat suurempia pedofiilejä. Kummallakin puolella on jankkaajia, jotka jatkuvasti toistelevat samoja asioita, kun eivät muuta osaa. Nämä mielenterveysongelmaset ovat suurimpia syyllisiä tässä hedelmättömässä kiistelyssä.

      • höpöhöpölöpö

        Höpötät. Vain helluntaiset oksentavat (kaksikko) aiheesta, välillä vl:n nimissä.

        Kesitas kirjoittelee rikollisesti, on eri asia kuin jankkaaminen.

        Tiedän että poliisi tutkii jo...


    • happiloppuu

      Itsepähän vl ajautti itsensä nurkkaan pedofiiliasiassa.
      -
      Hiljaisuus sisäisessä siionissa on vl "maallistumisruumiillistuma"

      • viilipyttyyn

        Taas mielisairas helluntaihuitoja vastasit itselle.


      • viheliäinen

        En ole helluntalainen, ja vaikka olisinkin, samanlainen uskontosuunta, kunniallinen/kunniaton kuin vl. Taitaa vl olla toisaalta enemmän pf, kuin hellareilla.
        -
        En ole sosialisti, enkä minkään suunnan kommunisti siis.-
        Pidä se sisäisessä sionissasi lujasti tausta-ajatuksissasi, lopun viimeiseen hauta-askelmaan saakka. Sika.


      • rikollinen
        viheliäinen kirjoitti:

        En ole helluntalainen, ja vaikka olisinkin, samanlainen uskontosuunta, kunniallinen/kunniaton kuin vl. Taitaa vl olla toisaalta enemmän pf, kuin hellareilla.
        -
        En ole sosialisti, enkä minkään suunnan kommunisti siis.-
        Pidä se sisäisessä sionissasi lujasti tausta-ajatuksissasi, lopun viimeiseen hauta-askelmaan saakka. Sika.

        jussi olet tyhmä helluntailainen


      • alleteini

        En siis ole helluntalainen. En sitäkään uskoa halveeraa.
        -
        Olen DI akateeminen.
        -
        Mutta kun sulle ei mene jakeluun junkaajalle, mitä tahansa kirjotat,
        taidat ilman alle teinin. Ilman aikoisia, kunhan vääntää kirjotuksia, tietämystä yhtään uskonnoista............


      • 2-222
        alleteini kirjoitti:

        En siis ole helluntalainen. En sitäkään uskoa halveeraa.
        -
        Olen DI akateeminen.
        -
        Mutta kun sulle ei mene jakeluun junkaajalle, mitä tahansa kirjotat,
        taidat ilman alle teinin. Ilman aikoisia, kunhan vääntää kirjotuksia, tietämystä yhtään uskonnoista............

        Jussi olet tyhmä helluntailainen ja lapsellinen.

        Tiedätkö lapsi mitä muita ammatteja aikuisilla onkaan?

        ;)


    • kymysys

      Miksi sitten on pedofiili ja vl.

    • Ingen.stämpel

      Ei vanhoillislestadiolaisia tartte leimata pedofiiliksi - nehän on niitä.

    • opetuslausekkeita

      VL hiljaisuus "siittää" ajatukset, kaikki vl ovat pedofiileja.
      -
      Miksi niin?
      -
      VL oma vika, sisäisesti siionissa ei rikoksia tutkita ja tuomita,
      sen tekee Suomen Poliisi ja oikeuslaitos tuomitsee.

      • nauruaHelluntaikuorossa

        tyhmääää, ei nuo väärissä kohdissa olevat ajatusviivat tee sinusta helluntaipsykopaatista tunnistamatonta. Olet tyhmä ja taitamaton helluntaiseurakunnan uuno jokaisella elämänosaalueella :))))


    • 146

      Tutkikaapa itseänne ja lausahduksianne Jumalan ja Raamatun valossa! Voisi hymy hyytyä jokaisella. Joka toiselle kuoppaa kaivaa, lankeaa siihen itse.
      Pitäisi rakastaa lähimmäistään, kuten itseään. Näkyykö sitä? Ei, vaan haistattelua ja nimittelyä, kuin lapsilta, ymmärrystä vailla.
      Jokaisen pitää tutkia OMAT tekonsa Raamatulla. Jo pahat ajatuksetkin ovat syntiä, saati teot. Hyvin joku kysyikin, mitä Piteari sanoisi taivaan portilla sisään pyrkijöille. Voi tulla sanat, en ole koskaan teitä tuntenut. Ei jokainen, joka sanoo Herra, Herra, pelastu. Nöyrät pääsevät perille, ne, jotka tekevät taivaallisen Isän tahdon. Eivät omien tekojensa tähden, vaan armosta ja rakkaudesta Herraansa.
      Pyhät pyhittyvät ja pahat pahenevat omien himojensa vallassa. Pedofiili ryöstää lapselta puhtaan lapsuuden. Kuka sen tekee uskovalle lapselle, pitäisi laittaa myllynkivi kaulaan ja upottaa mereen Raamatun mukaan.
      On aivan sama, missä uskonsuunnassa niitä tehdään, väärin silti.
      Kääntykää ja tehkää parannus!
      Onneksi kaikki eivät noita tekoja tee. Vahva leima on kuitenkin tullut.

      • helluntailaiselle

        Samaa mieltä. Itse törmään täällä päivittäin helluntairikollisuuteen ja toisaalta heidän rikollisten kirjoitusten kopioihin. Samoin olen törmännyt ihanan naisen - helluntailaisen PIRKKO MUHOSEN tutkimusten tulosten kopiointiin, joista psykopaatti kaksikko ei pidä, vaan reagoi niihin vähätellen ja tuomalla esiin Alpon munat.
        Mitään muuta, esim helluntaivastaisuutta en ole koskaan havainnut täällä - muutaman vuoden kokemuksella.

        Copyright

        Kesitas 24.11.2015 17:38
        Kepulainen Pääministeri on kaiken pahan alkuunpania ja Valtuustossa lestadiolais- keput ajoivat tilojen vuokraamista, pystyssä taputtaen, sopulit olivat jo omaksuneet asian ja heillehän raiskaus on arkipäivää.

        Kesitas 10.3.2016 6:44
        Miten pitäisi kirjoittaa esimerkiksi pedofiliasta, että siihen sisältyisi ihannointia sekä hyväksyntää? Tämä omien lasten nainti, sekä treenaukset mm. Ranualla oli -70- 80 luvulla hyvin leimallista ja tapauksia oli tuhansia.

        Kesitas 27.9.2014 10:31
        "Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)
        "Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)
        "Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)

        Kesitas 17.9.2014 20:22
        "Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
        Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
        Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia

        Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:
        ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen. Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
        Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

        Kesitas 23.10.2014 19:15
        Vai vähättelet pedofiliaa? Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa

        Kesitas 13.1.2015 23:14
        Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
        Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.

        Kesitas 17.9.2014 20:22
        Minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat.

        Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.

        Kesitas 3.7.2015 15:10
        Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.

        Kesitas 14.7.2015 20:22
        Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut..


      • helluntailaiselle

        Samaa mieltä. Itse törmään täällä päivittäin helluntairikollisuuteen ja toisaalta heidän rikollisten kirjoitusten kopioihin. Samoin olen törmännyt ihanan naisen - helluntailaisen PIRKKO MUHOSEN tutkimusten tulosten kopiointiin, joista psykopaatti kaksikko ei pidä, vaan reagoi niihin vähätellen ja tuomalla esiin Alpon munat.
        Mitään muuta, esim helluntaivastaisuutta en ole koskaan havainnut täällä - muutaman vuoden kokemuksella.

        Copyright

        Kesitas 24.11.2015 17:38
        Kepulainen Pääministeri on kaiken pahan alkuunpania ja Valtuustossa lestadiolais- keput ajoivat tilojen vuokraamista, pystyssä taputtaen, sopulit olivat jo omaksuneet asian ja heillehän raiskaus on arkipäivää.

        Kesitas 10.3.2016 6:44
        Miten pitäisi kirjoittaa esimerkiksi pedofiliasta, että siihen sisältyisi ihannointia sekä hyväksyntää? Tämä omien lasten nainti, sekä treenaukset mm. Ranualla oli -70- 80 luvulla hyvin leimallista ja tapauksia oli tuhansia.

        Kesitas 27.9.2014 10:31
        "Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)
        "Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)
        "Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)

        Kesitas 17.9.2014 20:22
        "Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
        Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
        Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia

        Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:
        ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen. Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
        Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

        Kesitas 23.10.2014 19:15
        Vai vähättelet pedofiliaa? Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa

        Kesitas 13.1.2015 23:14
        Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
        Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.

        Kesitas 17.9.2014 20:22
        Minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat.

        Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.

        Kesitas 3.7.2015 15:10
        Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.

        Kesitas 14.7.2015 20:22
        Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe