Syksyn SOTELIn pisteet tulivat tänään !!

menihuonosti

Nyt tuli tulokset sähköpostiin ! Paljonko teillä oli pisteet ? Milloinkohan selviää pisteraja varsinaiseen pääsykokeeseen !? Minun pisteet VAIN 36,5 eli tuskin tartvitsee enää jännittää.

78

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sesiitäsitte

      31,8 nyt jo melkein enemmän naurattaa kuin itkettää! Todella surkeat pisteet. Hah!

    • Kaisuliiii

      Mulla 54,9! Riittääköhän mihinkään? Luin paljon enemmän ku keväälla ja keväällä oli 81% oikein. Oli hemmetin vaikea se materiaaliosuus😔

      • Sesiitäsitte

        Tuolla pistemäärällä pääset varmasti eteenpäin! Onnea! :-)


    • epävarmuuskalvaa

      44,9 täällä. En tiiä pääseekö minnekkään...

    • Tyhmentynyt

      52,2.. Taitaa kutsu jäädä tulematta:/ hain metropoliaan suuhygienistiksi. Ärsyttää tää uus sotelisysteemi, koska hain noin kolme vuotta sitten bioanalyytiikan koulutusohjelmaan ja pääsin sisään pisteillä 95/100 😅 Ehkä oon vaan tyhmentynyt tässä parissa vuodessa haha

    • Sarasaraaa

      Mä sain 43,3 pistettä. Mutta tuohan menee prosentuaalisesti, että ei kannata vielä masentua :)

      • lemonyy

        Sain tismalleen samat pisteet :D ja oon ihan happy tosta koska en ehtinyt lukee oikeestaan yhtään esimateriaaleja


      • onnekasOot

        Huh Huh :)


      • lemonyy

        Apua, 43,3p riitti saamaan kutsun Turusta ! ja sosionomiksi hain :D


    • Pisteetön

      Mulla pisteet vieläkin tulematta... Alkaa jo huolestuttaa et missä viipyy...

    • thompsson

      52,4. Hain sosionomi monimuotokoulutukseen Hyvinkäälle. Saapas nähdä riittääkö pisteet valintakokeeseen..tuskin.

      • Aaaaaaaaaansku

        Mäkin hain..Sain 53,2p. Omien laskujeni mukaan oisin saanu enemmän.. Vaikka osasin miinustaa pisteet oikein... Toivotaan nyt kuitenkin parasta..


      • Zorgge

        Sama hakutoive täälläkin, pisteitä 59,6. Tosin hain tuota ennen myös Metropoliaan toimintaterapeutiksi ja Porvoon Laureaan sosionomiksi, molemmat monimuotoa.


    • Sarasaraaa

      Miten tuo lasketaan sit prosentuaalisesti monts prosenttia meni itsellä oikein?

      • Näinlasket

        (oma piste/80)x100


    • Sesiitä

      35,5 ja aikakin loppui kesken... todella kummallista, sillä olen parhaillaan ammattikorkeakoulussa ja valmistun jouluna, joten olisi pitänyt olla helppoa kauraa... Eipä kai ole aihetta alan vaihdolle sitten...

    • Esivalittaja

      63,4 pistettä, ihan arpomalla meni aineisto-osuus. Näin niitä osaajia valitaan =D

    • hönnynnönnyn

      60,3. enemmän kuin uskoin :D ja prosentuaalisesti paremmin kuin viimeeksi! nyt vaa odotellaan pari viikkoa...

    • Jännittää

      Mulla tuli pisteiksi 54.8, meni huonommin kun viime kerralla. Millonkohan tietää pääseekö valintakokeisiin vai ei?
      Hain fyioterapeutiksi Lappeenrantaan.

      • TänTiiän

        pian


    • Hakijaaaa

      Voitteko laittaa millon teille spostia tuli... -pisteitä odottava

      • Jännittääodottaa

        Mulle tuli tänään 15:30 jälkeen pisteet.


    • Pisteet

      Mun pisteet tullut 15.41. Varmaan tän päivän voi ihan rauhassa odotella.

    • MayaMay

      Mulle tuli sähköposti 15.14.
      Oliko tämä nyt vähän tiukempi kuin viimeksi?? Keväällä sain 60p vaikka aika loppui kesken ja osaan jäi vastaamatta, nyt pisteitä vaan 44,3 vaikka mielestäni meni paremmin kuin viimeksi :O
      Ei varmaan tarvi odotella pääsykoekutsua täälläkään...

      • hablahabla

        miksei kukaa tunnu tajuavan että keväällä oli korkeampi pisteraja! mikä tarkoittaa että nyt pienempi pistemäärä on verrattuna sama kuin silloin korkeampi pistemäärä...


      • hablahabla

        esim. keväällä 53,4p = nyt 40p eli puolet pisteistä


      • meilläminä

        Hyvä pointti. Enpäs muuten muistanutkaan, että näin oli.


      • poz
        hablahabla kirjoitti:

        esim. keväällä 53,4p = nyt 40p eli puolet pisteistä

        miten lasket tuon tuloksen?


      • hablahabla

        keväällä täydet pisteet: 106,7/2=53,35 ja pyöristettynä 53,4 ja syksyn täydet pisteet 80/2=40. jos ei näin yksinkertaista matikkaa ymmärrä ni sit ois syytäkin palata koulunpenkille! Ja /2 tarkoittaa siis kahdella jakamista mikä tehdään silloin kun halutaan tietää paljonko on puolet


      • alkuonblaah
        hablahabla kirjoitti:

        keväällä täydet pisteet: 106,7/2=53,35 ja pyöristettynä 53,4 ja syksyn täydet pisteet 80/2=40. jos ei näin yksinkertaista matikkaa ymmärrä ni sit ois syytäkin palata koulunpenkille! Ja /2 tarkoittaa siis kahdella jakamista mikä tehdään silloin kun halutaan tietää paljonko on puolet

        Miksi pitää päteä noin. Koulunpenkille tässä kai yritetään jokainen joka täällä kirjoittelee ja kyselee.


      • hablahabla

        Oletin vain että korkeakouluun pyrkivät osaisivat jakolaskun ja ymmärtäisivät että "puolet pisteistä" lasketaan jakamalla kokonaismäärä kahdella. anteeksi kauhiasti. Tarkoitus oli vain pienentää ihmisten ressiä huomauttamalla ettei kevään ja syksyn pisteitä pysty suoraan toisiinsa vertaamaan.


      • ainosiili

        hablahabla kiitos! Olin luullut kevään maksimipistemäärän olleen 90 kuten kysymysten lukumäärä, ja kevään pisterajojen valossa luopunut jo toivosta kokonaan. Sinänsä vitsikästä olla julkaisematta maksimipistemäärää kyseisessä tilastossa..

        63,1 p, olisin keväällä keikkunut pääsykoerajalla. Jännitys jatkuu, huippua!


    • meilläminä

      51,1
      Hain Diak:iin monimuotoon. Nämä pisteet oli paljon huonommat kuin keväällä. Saa nähdä mikä tulee olemaan valintakoekutsun pisteraja.

      • marjatta888

        Keväällä oli maksimipistemäärä korkeampi.


    • Niin99665

      Tasan 56. Kai pääsykokeisiin?

    • 509

      Voi että kun ottaa päästä! 50.9 pistettä.Taisin jäädä rannalle ruikuttamaan.

    • anzskuu

      59,9/80 meni paremmin kun keväällä :D

    • SunWorshipper

      Sain 57,2 p. Sellasta määrää mä itekin laskeskelin. Viesti oli tullu 15.28

    • dididam

      Itellä oli 62.8p. Onks täällä muita mieshakijoita vai oonko ainoa? =P

      • tädääää

        Et ole ainoa! :D


    • TiiMai

      49,8. Ei taida riittää... Harmi. Klo 15.37 oli viesti tullut.

    • KoMju

      Ensimmäistä kertaa hakijana ja koe kyllä yllätti, esim enkun luetunymmärtämisellä ei ollut mitään tekemistä käytännön englannin kanssa eikä tuon perusteella voi oikeasti kielitaitoa kartoittaa. Pisteitä tuli 37,6. En odota kutsua, harmittaa vain että motivoituneita opiskelijoita tippuu pois pelistä pelkästään kyseisen monivalintakokeen perusteella..

      • huonostimeni

        Ihan samaa mietin !! Matikka ja enkku oli ihan älyttömiä ☹ . En odota kutsua minäkään, olen todella lyöty !


      • eiVieläTiedä

        Ei kannata heittää kirvestä kaivoon


      • 2051

        Itseasiassa aika perusenglantia. Jokaista sanaa ei tarvitse ymmärtää, helposti ne oikeat vastaukset oli löydettävissä.


    • eiriitä

      26 pistettä tuli ja ei taida riittää. :( :( Sosionomi puolelle hain. Aika loppu kesken

    • Mjkl

      Mulla oli pisteitä 55/80. Saa nähä riittääkö. Hain metropoliaan toimintaterapeutiksi, röntgenhoitajaksi ja monimuotoon sairaanhoitajaksi.

    • Jxkxjx

      58.8/80. Odotin parempia pisteitä, koe meni mielestäni hyvin. Hain Turkuun, Hesaan, Kotkaan ja Lappeenrantaan ensihoitajaksi. Nyt vaan toivotaan parasta ja odotellaan.

      • sivustaseuraaj

        Onnea!


    • Katsotaankuikäy

      Itellä tuli pisteitä 59,9... En usko että riittää valintakokeeseen pääsyyn. Hain terveydenhoitajaksi mikkeliin.

      • anzskuu

        Hyvät pisteet on, koska noi vastaa keväällä melkein 80 pistettä :D


      • Katsotaankuikäy

        Toivotaan parasta, pelätään pahinta 😝


    • Vaasaanhakenut

      Ite sain 42,1 pistettä. Vaikka ei voi verrata kevään pisteisiin niin löytääkö ketään kuinka paljon Vaasan pääsykokeisiin vaadittiin pisteitä? En löydä sen koulun pisteitä keväältä mistään.. muiden koulujen oisteet löydän..

    • Piiparilla

      58,2, hain Diakiin (Hki) terveydenhoitajaksi.

      • Tsuppidaa

        Mulla sama hakutoive ykkösenä ja pisteetkin samaa luokkaa, 58,9 sain. Yllätyin, että mulla meni matikka hyvin vaikka angstasin sitä etukäteen. Sen sijaan aineistotehtävässä oli ikäviä kysymyksiä, en tykännyt. Enemmän kuin asian ymmärtämiseen, keskityttiin nippeleihin. Harmi, ettei ole muistissa tarkkaan ne omat vastaukseni, joitakin vaihdoin ilmeisesti viime tipassa väärin kun kävin niitä läpi.

        Aika mulla loppui kesken siinä mielessä, etten kyllä tarkastuskierrosta ehtinyt tehdä, lähinnä sen, että tuli vastattua joka kysymykseen edes "en tiedä", jottei turhia miinuspisteitä tulisi...

        Mites sulla aika riitti kokeessa?


      • Piiparilla
        Tsuppidaa kirjoitti:

        Mulla sama hakutoive ykkösenä ja pisteetkin samaa luokkaa, 58,9 sain. Yllätyin, että mulla meni matikka hyvin vaikka angstasin sitä etukäteen. Sen sijaan aineistotehtävässä oli ikäviä kysymyksiä, en tykännyt. Enemmän kuin asian ymmärtämiseen, keskityttiin nippeleihin. Harmi, ettei ole muistissa tarkkaan ne omat vastaukseni, joitakin vaihdoin ilmeisesti viime tipassa väärin kun kävin niitä läpi.

        Aika mulla loppui kesken siinä mielessä, etten kyllä tarkastuskierrosta ehtinyt tehdä, lähinnä sen, että tuli vastattua joka kysymykseen edes "en tiedä", jottei turhia miinuspisteitä tulisi...

        Mites sulla aika riitti kokeessa?

        Toivottavasti nähdään pääsykokeessa! :) Aika meinasi mullakin loppua kesken. Odotin hieman parempia pisteitä, matikassa sorruin pariin helppoon virheeseen.


    • Harmitus40

      22 pistettä, meni ennakkomatskun kyssäreitä pohtiessa aika joten loppui pahasti kesken enkku ja äikkä kokonaan tekemättä:( ens kerralla fiksumpi strategia

      • heheheh

        80 kysymyksen kokeessa, joka kestää 1,5h on hieman yli minuutin vastausaika per kysymys. Ei jää paljoa aikaa pähkäilyyn. Toisaalta, jos vastauksen tietää, niin aikaa ei tarvitse kuin muutaman sekunnin -> jää aikaa tarkasteluun.


      • tositosinuija

        Keväällä tuli 67,7 pistettä ja nyt, huomattavasti enemmän lukeneena ja panostaneena, 53,2.
        Koetta tehdessä uskoin sen menneen paremmin kuin viimeksi, mutta näin ei sitten ollutkaan. Saa nähdä, pääsenkö pääsykokeesee, luultavasti en, sillä ala ja koulut ovat niitä, jotka ovat vaikeimpien joukossa.
        Masentaa ja stressaa.
        Keväällä jäin ensimmäiselle varasijalle ja nyt ajattelin vetää varman päälle, mutta jotenkin onnistuin mokaamaan. Vaikea sanoa mistä olen kerännyt moisen määrän miinuksia, että kokonaispisteet putosivat noin alas. Matematiikka on ainoa, josta varmaksi tiedän kaikkien vastausten olleen oikein.


      • TiiMai
        tositosinuija kirjoitti:

        Keväällä tuli 67,7 pistettä ja nyt, huomattavasti enemmän lukeneena ja panostaneena, 53,2.
        Koetta tehdessä uskoin sen menneen paremmin kuin viimeksi, mutta näin ei sitten ollutkaan. Saa nähdä, pääsenkö pääsykokeesee, luultavasti en, sillä ala ja koulut ovat niitä, jotka ovat vaikeimpien joukossa.
        Masentaa ja stressaa.
        Keväällä jäin ensimmäiselle varasijalle ja nyt ajattelin vetää varman päälle, mutta jotenkin onnistuin mokaamaan. Vaikea sanoa mistä olen kerännyt moisen määrän miinuksia, että kokonaispisteet putosivat noin alas. Matematiikka on ainoa, josta varmaksi tiedän kaikkien vastausten olleen oikein.

        Onhan sinulla prosentuaalisesti mennyt paremmin kuin keväällä. Keväällä olet saanut noin 63% oikein ja nyt noin 66 % oikein.


      • hohhoh1
        tositosinuija kirjoitti:

        Keväällä tuli 67,7 pistettä ja nyt, huomattavasti enemmän lukeneena ja panostaneena, 53,2.
        Koetta tehdessä uskoin sen menneen paremmin kuin viimeksi, mutta näin ei sitten ollutkaan. Saa nähdä, pääsenkö pääsykokeesee, luultavasti en, sillä ala ja koulut ovat niitä, jotka ovat vaikeimpien joukossa.
        Masentaa ja stressaa.
        Keväällä jäin ensimmäiselle varasijalle ja nyt ajattelin vetää varman päälle, mutta jotenkin onnistuin mokaamaan. Vaikea sanoa mistä olen kerännyt moisen määrän miinuksia, että kokonaispisteet putosivat noin alas. Matematiikka on ainoa, josta varmaksi tiedän kaikkien vastausten olleen oikein.

        Porukka ei nähtävästi ymmärrä, että viime keväänä maksimipisteet olivat 106,7 ja nyt 80...


    • jännittää

      kokeesta pisteitä 59,9! Riittääköhän mikkeliin terveydenhoitajaksi :/ koe oli kyllä musta vaikea..

    • shsta_terv_hoitajaksi

      Mielesäni englanti oli taas helppo vaikka koulun penkillä olen viimeksi ollut kuusi vuotta sitten! Itseltäni loppu aika kesken, käytin matikkaosioon liikaa aikaa (ja penkin allehan se silti meni) ja näin ollen suomenkielinen osuudelle jäi aikaa 8min. Harmi koska tämäkin olisi mielesäni ollut helppo osuus kunhan vain olisi ehtinyt panostamaan.

    • Ruosteess

      Itse ehdin lukemaan vain kerran - mutta ajatuksella - tuon esivalintaaineiston , mutta matikka... siitä ehkä olet oikein ja onneton menin vastaaaman väärin pikkupaniikissa , tabut ja yskänlääkkett yms meni oikeinn 46,9 pist. Kun ei ole tarvinnut tilavuuus yms laskuja tehdä 30 vuoteen...enkä valmistautunut siihen lainkaan.

    • todellamalttamaton

      Jostain oli kuulemmat tullut valintakoekutsut jo tänään!!! :D

    • STMariaSalome

      en voikieltää ostamasta Nyhtökauraa vaikak en rakastamitään
      kun jos vaikka joskus olisi ruuan tarvetta

      en puutu sellaisiin
      en vaintied onko hyv toimia muusta kuinrakkaudsta
      ( tämäkään ei ole, en rakasta )
      Tai ehkä se on jonkinlaista vähäistä rakkautta

    • STMariaSalome

      Kauraleipä on todella hyvää !!!!! huomasin.
      Pelkästään kaurasta tehty
      ( mutta se homehtuu nopeammin kuin vehnä tai ruis.

    • STMariaSalome

      en suostunut siihenkään että olisin kironnut koko intim eläm ja selibaatissa päättänyt elää
      ( en ole aiemmin ( kun nyt kirjoitin tuohon että satoihin vuosiin ei
      enole edes ajatellut että miten kauan elää selibaatissa tai ei

      ( tämän elämän loppuun tietysti )
      Enoikeastana tahdo
      koska se on sen väkivalta
      ja täytyy luottaa Jumalaan en tee mitäänmkiroist aitselleni
      en teidä onko se satoja vuosia
      en tiedä mitään"! ( siitä miten intim elämään suhtautua,miten voin selvitä,
      en suostunut kiroamaan rakkauselämää pyhää


      ( se vain oli että se mikäkajosi ei voi olla atomin murto osa sieluani, sen koki todella varmasti
      ( se henkilö joka antoi raiskata , liittyi siihen jotenkin tms.

      Mutat jos aon se parisielu joskus tms
      jos on rakkaus
      en nyt ei ole järkevääkirota että jotain satoja vuosia tms
      vana pitää luotta aJumalaan ettäJumala on että Jumala teitää mikä on hyvä tai mitäkin
      kun minä en tiedä edes mistä se johtui mikä sen aiheutti ja miten

      en ymmärär siitä mitään
      Jumala tietää mitä koin ja miten
      J aJumala sa arakenta asen tulevaisuuden
      en tee mitään kirouksia
      enkä ole tehnyt
      olen perunut jos olen erehtynyt kiroamaan
      koska Pyhät ei kiroa

      niin olen aina heti perunut kiroukset.

    • Katsotaankuikäy

      Kävin äsken kattoo spostia ja valintakokeeseen tuli kutsu! Hahah että voi ihminen olla onnellinen. Taas yksi askel lähempänä tavoitetta...

    • STMariaSalome

      Kyllä se vaan on niin että "kirottuja" ihmiset ovat siitä että käyttävät Kristinuskon rikkautta ja sielujensa kehitystä tuhans vuosien Jumalan antaman Jeesuksen
      ja Raamatun.
      Koin niin aamulla kun kuulin junassa nuoren piian näköisen naisen puhuvan että menee reikikoulutukseen. Kerroin sen hänell eitselleen että on vain kirottu jos menee.
      ( tuo itsevarmal äänellä puhuva nuori nainen ) Hän sanoi ( itsevarmasti ja ylimielisesti,
      epäkunniottavasti tälle joka Kristinuskon perustajalle, että
      " se on jokaisen oma valinta"

      Ihmiset eivät voi tehdä mitä haluavat. He vahingoittavat vanhan sielun aina ylhäisenä eläneen sielua

      siis eläm tarkoitus on kehittyä sieluna. Jos estetään rakkaus, ei anneta asuntoakaan
      ( olin 8 v asunnoton ) ja nyt asunut kellarissa..

      Koin matkalla selkeästi sen että on todel kummallista että jos ei tahdo antaa Jeesukselle, esim taloa, tai huonetta.
      Mietin että kyllä mina Jeesukselle antaisin talon
      J a mietin että vaikka olisi huonossa kunnossa oleva, vahingoittunut vaikka olisi paha jopa kuntietää että on Jeesus..
      tottakai sitä Jeesukselle antaa talon! tai huoneen
      Tai maatilan.

      En todella voi ymmärtää ihmisten ajattelua. tahtoa olla ylimielinen
      Käyttää Kristinuskon rikkautta

      tässä on elävä Saint Maria Salome ( Jeesus on kuollut. taivaassaan
      ja he ei halua! antaa minulel mitään


      en myös taida hyväksyä Nousevan Auringon reiki koulutusta, energia hoitokoulutusta , kenelle vain
      Nuorempana en tienny, olin itsekin siellä energiahoidoissa kävin
      ( luotin vain Jumalaan
      mutt Jumala ei pystynyt suojelem raiskaukselta tyhjästä ilmasta
      En saanutasuntoakaan, kaik aiem eläm mieheni hylkäsivät raiskattavaksi ja kidutettavaksi.
      ja lopulta se energiaparannus, kun olin "vahvistunut" ehkä ihmisenä
      se henkisesti ei puhdas, sopiva energiahoitaja keotti vahingoitata minua "hoidollaan"
      ( Hän painoi jalkojani maahan varmaan 10 minuuttia.. 5
      ja oloni oli lyijynraskas sen jälkeen

      Hän ei tajunnut että yllyke siihen oli pahoilta hengiltä , mitä teki

      ja sitten he esiintyvät itsevarmoina
      he ovat aina ylimielisiä

      ( sieluni pitää saada kehittyä rakkaudessa ja luottamuksessa
      Herkkkyyteni olla suojattu jne
      Että elämä on mielekäs

      olen välillä puhua Jannikan äänellä... ( mitä kiroan taas..
      En ole uskoa ett minulal ei ole sellaista elämää,
      että se Prinssi löysi ja pelasti ja suojeli ja inhimill elämä jne

      ( vaikak en tiedä edes pitäisinkö Tonista
      tai pitäisimmekö me toisistamme tai tulisimmeko toimeen
      ( Hän oli aviomies Zepedee, 2000 v sitten.

      Kuulin nyt pankissa etttä Jannika on tehnyt uutta musiikkia
      Totesin sen samaksi ( että he ovat kirottuja rangaistuiksi
      Jumala tekee sen seuraavissa elämissä
      mina vaan totean ett tuo on kirottua.. ja Jumala toteaa sen..

      olen ihan tyytyväinen siihen!
      siis Jumala toteuttaa sen

    • STMariaSalome

      Niin Jumala toteuttaa sen asioiden järjestykseeen laittamisen varmasti

      onhan myös köyhyys ja heikkous erikoinen kokemus vanahlle sielulle???
      joat ei olisi voinut koke a
      mutta s eoli liian vahingoittavaa....

      en vastsuta kärsimyksiä ja vaikeuksia mutat ei sellaisia jotka ei hedelmällisiä

      tuhota koko sielun ydin
      mahdottomaksi rakastaa
      katsoa inholla miehiä jne

      ( todell vailla raja kidutus kunnes olisi "tasavertainen" tuhansia vuosia nuorempien ja röyhkeiden sielujen kanssa

      Olen kuullut sen koska kuulen sielun äänen ihmisistä
      kuulen aina junass avierel istuvista tms kaduilla kulkevista aina kuulen al aarvoisuuden
      kehittymättömyyden
      röyhkeyden

      he eivät voi puhutella minua siten
      kuten pyrkivät tuttavallisesti jne

      mutat Jumala vain sen voi toteuttaa


      en tiedä miten voi selvitä raiskauksesta niin sadistisesta kun ihminen ei kestä raiskauksen uhkaakaan tietenkään

      enkä voi kirota ihmisiä raiskattavaksi
      ( koin sen jokin aika sitten jostain syystä pelkäsin raiskauksen uhkaa ja tajusin että s eon niin hirvittävä kauhu että en voi tahtoa sitä kenellekään

      ( niin se parisielu on ainoa toivo
      mikä vain muu mies elää enemm sille omalle parisielulleen


      Se oli todella tuhoisaa, kun ne kaik naiset olivat pahoja
      siveettömyyden jonkinlaisen valinneita usein jne
      Rakastin ensin ( Jumalan varassa on

      ( ja vaadin ,että pitää olla totaalisen puhdas absoluuttisenn turvassa intimiteetti
      esim jne

      se pakottaa kaikessa kertomaan kaikille ennenkuin se on itselläni?? ja se ei mene niin

      niin, mutta eihän Jumala sitä sitten siedä
      ei se varmaan ole ongelmakaan
      Mutt en tahdo mitään palkitsemisia raiskaamisesta
      ett saisin elämän mis menestys koska kaikki sielut tiedostavat että olen raiskattu tuhansia kertoja
      ne eivät vana välitä , mitä tuo arvotaon saa on miljonääri.. tai on Prinsessaksi syntynyt ja heiluttelee käsiään parvekkeilla

      en minäkään kunnioita mitään..
      ( rakastin sitä... esim nytkin kyyneleet silmiin nousi Kuninkaallisille syntyneistä vauvoista
      mutt en luota senkään puhtauteen... ( se puhtaus ihan aoli jos saattoi sydämestään ja sielustaan luottaa, kunnioittaa yms

      mute en koskan tule kunnioittamaan sitä joka antoi kajota sek murtosaakaan sukupuolielimiini
      ni en tiedä miten selvitään

      ( se tunne oli ( Only Truth I Know Is What I Feel että se sielu ei tule koskana olemaan atomin murto osa sieluani

      H eymmärsi ett siihen ei voi pakottaa
      Nainen oli suures kunniassa ja arvossa ( elämästä toiseen

      esim helmet kaulalla kuvastivat monien elämien helminauhaa puhdasta
      Siten vain saattoi Herttuattareksi päästa esim

      tai nimen alla monilenkkinen viiva.. kuvasti , ne lenkit olivat niitä alla olevia kannattelevia puhtaita elämiä
      jotka nostivat Kuninkaalliseksi

      ( heidän pitää tuntea neg tunteet alemmuuden tunne yms
      Kuten tunsin Maj Karman bussilla,, että sinne ei päässyt kuka tahansa

      eikä että helpoksi tehtäisiin ( esim Presidentti alennettiin vaalitilaisuuksissa kansa tunkeutui kiinni häneen
      näin filmiltä

      olen nähnyt myös että joku tavallinen ihminen , täti ei pystynytkään puhumaan Ministerille
      ( kahvitarjoilu tilaisuudessa Eduskauntatalon vieressä
      häneltä meni ääni
      hän koetti puhua kuin kaverille




































      kirjoitin vahingossa että sopiva
      energiahoitaja vaikak tarkoitin sanoa ei sopiva..
      s evoi ilmentää niiden energioita jotka eivät pysty mihinkään ?

      että he halusivat estää kaiken
      he saattoi olla osa että energia hoito oli vahingoittava

    • STMariaSalome

      nii minusta on mielenkiintoist avain, että olen niitä joilalse helminauha ja helnmet hiuksissan
      ( jotka seksuaalisuutat kuvaavat (
      )
      suuret hiukset puhtaat raskaat
      esim
      1700 ett olen joka kehittynyt ollut esim Minervina Konstantinus Suuren ensimmäinen vaimo

      on todel kummallista, että eivät halua antaa sellaiselle vaikak kotia,
      taloa, huonetta

      ( mut minä olen niitä joka rakastan sitä mikä tehty täydellisestii tai olin
      Ismon tai Tonin laulut tai music videot
      mut en voi yksin jakssaa enkä sitä pettymyst ettö its eolisin tahtonut perust jotain tai toimia
      mutat menin sitten yksin, kun en yhtäkään ihmistä löytänyt muita kuin jotka ylimielisiä tahtovat olal
      ja liian eriaaltopituudella aina minau yksinkertaisempia eopäkypsempiä olivat

      en yksin
      ja rakkauden tarvitsin ett rakentanut Jumala sen tarinan
      ja tapahtumat


      mut ei ollut mitään!!!
      ei ollut ketään ihmistä jota voisin rakastaa!!!

      olisin voinut olla vaik seurassa sen Pietarin ( mut huoriin suuntautunut se poika )
      seksikkäisiin
      nii hänel olio fiksut silmät mut kun koetin katsoa ihailevasti
      neroksi kutsuttiin hanta
      ( en mit intim elämäätietystikään olisi )
      ja Ismosta kuului paheksuva ääni!!! Oli kiva ett jos olisin koett seurustella poikani, 1800 luvun poikani pienen kanssa

      nii en tiedä onko hän Pietari... minä vaan nimesin....

      Minusta Jeesusta on helppo kunnioittaa siten,. että vain katselee ett mitä hän tekee

      että on kiinnostunut Kyllähän Jeesus on kiinnostava teke emitä tahansa
      ( mutta eikö ne seksipimu henkilöt ole kykeneviä
      mihinkään älyllisen tai tunne elämä heillä

      niin siit siveettömästä naisesta tulee se neg tunne esim jos pitäisi kunnioittaa....

      he ovat kiinnostuneita vain omasta elämästään.
      Esim Jenni Vartiainen, etsin eilen yhteystietoja, niitä ei ole.
      Hän ei halua saada yhteyttä kehenkään.
      Hän tahtoo vain kokea että s e hänen hänen pikku ympyrät
      hänen elämä täydellinen

      ( olin sellainen nuorempana ett odotin kirjettä hirvittävästi...
      ja kyyneleet nous silmiin lukiessa kun joku sydämestään ja sielustaan kirjoittaa

      ( mut kirjeitä ei tullut...
      Ainao kenen kans saatoin olla kirj vaihdossa....

      oli rillipäinen paksu tyttö
      joka miel terv ongelmiss amuuttanut syrjäkylälle
      pääkaupungista
      ( kun hän siellä antoi pois autonsa koska ei uskaltanut ajaa sillä

      ( sillä olisi päässyt edes Tampereelle käymään

      nii hän on vahva? joka pyrkii olem siellä kunhänet new agen kin takia?
      tehty possun näköiseksi ?
      Mut ehkä on ansainnutkin

      Kuhn esim sunnuntaina hän meni vana kauppaan vaikak sanoin että en Pyhäpäivänä 10 käskyn mukaisesti
      mene kauppoihin

      ( nythän kasvatetaan kaikkia avian saatanallisen suuntaan
      ( ei ole RAKKAUTTA siinä. )


      ( Joak rakastaa Jumalaa pitää
      Jumalan käskyt sanotaan Raamatussa

      Se on paljon mukavampi olo,,, kun ei Pyhäpäivänä osta
      vaan odottaa tuskin on hyvää se mitä Pyhäpäivänä ostaa
      se suklaakin on parempaa
      sitten seuraavana päivänä Kun odotti tottelevaisesti
      ja Jumalanpelkoisesti..
      kun emme teidä edes minen meidät heitetääns eur elämää elämään????

      Jos ei ole kiinnostunut Krist uskosta
      Jeesuksen oppien
      ja Jumalan käskyjen noudattamisesta Raamatun muk

      syntyykö sitten Muslimi maahan tms
      ? mitä rakastaa?
      vai syntyykö missä ei ole Jumalaa jos
      ei tahdo Jumalaa havaitsemaan siellä että ehkä tarvitsisi Jumalaa

      Niin olen ahvainnut pahat henget yrittävät yllyttäää juuri sunnuntaina kauppaan.
      Pietarikin meni... juuri su piti mennä ostamaan kaikenlaista

      Paholainen voi anta a jotain hyvääkin ( onko se se että kaita ja leveä tie..
      kaita pelastukseen , leveä kadotukseen tms
      ( Pitää noudattaa niitä Raamatun ohjeita.
      ( mitään orjuuttavaa niissä ei ole

      ( nii minäkin olen sunnuntaisin ostanut automaatista sitten!
      Koska se paholainen ajaa silloin juuri tahtomana bulimistisesti jotakin. )
      ( kun on avian yksin
      se onnistunut estäm kaik aviomiehet ei anatneet suojaa
      Ulkomuodon se sai vaurioitetuksi
      ( kuten tuolal possun" nköiselläkin hieman ( niin ylipainoinen

      Hän oli Herttuatar 1600 luvulla kaksi vuotta aurinkokuninkaan rakastettu
      joka kuoli synnytykseen ? Angelique
      1800 luvulla hän syntyi minun lapseksi ja menehdyin siihen synnytykseen....

      ilmeisesti olin siinä tehnyt karma sitten? ett siellä Luostarissa
      en pitänyt että Aurinkokuningas
      no ei sitä tiedä mistä se karma tulee.....

      pitäisi olla onnellinen ja rakkaudessa elää ett jaksaa olla hyvä
      ( en ole jaksanut, että en saanut Tonin tai ismon tukea tms

      kenenkään

    • STMariaSalome

      ai jäi kesken kaksi asiaa

      että menin yksin
      vaik itse olisin tahtonut perustaa jotakin
      Amman tilaisuuksiin menin ( mikä ei ollut mitenkään tyydyttävää )
      Tylsää siellä oli ei tarkoituksellista

      enem koin niidne miesten kautta onnea iloa Jumalallisuutta
      heidän ymmärryksestä jne
      rakkaudellisuudesta
      Ismon jne


      ja toinen jäi kesken..
      hupsista kolmaskin asia..

      siis Oli kiva, että Ismo reagoi johonkin
      vaikka mystisesti liian sen jouduin kokemaan
      Hän osoitti paheksuntaa että olisin seurustellut poikamme 1800 luvulla ,
      pienen poikani kanssa. ( enkä olisikaan

      ja, kun koetin häntä ihailevasti katsoa älykkäisiin silmiinsä
      mutta ei hän ollut älyllinen vaan hän koetti sitten olla minua "ylempi" niink mies että nainenkunnioitata miestä..
      ( ja hän paiskasi minut lattialle )
      mistä ehkä maailmankaikkeus hajosi
      olinniin raivo ja tuska
      lähtiessä yöllä yksin
      ja ei ollut rahaa bussiin ja kotimatka n 50 km..
      mutta Muslimi bussikuski päästi ilmaiseksi bussilla......

      ( hän ajoi minut ulos kolmesti ennenkuin kukko kiekaisi...
      petti Jeesuksen luottamusken.. se poika
      ( ei saanut rauhassa olla (
      Tarvitsin niiden pahojen henkien takia suojaa.

      ( se henki alkoikin lakata raiskaamisen koska olin viimein löytänyt jonkun "poikaystävän"
      se ei kestänyt sitä mi8nun riutumista
      se koetti yhdistää minua johonkin

      ( s eoli ehkä rukin kehrääjä,,,s enainen mistä lähtöisin se väkivalta..
      Tottunut loputtomasti rukkia polkemana
      ja ( Muhammedkin kun näin hänet jos häön oli se lapsi, poika,,, ellei ollut hänen visiiri
      hänkin näytti niink olis polkenut rukkia

      se oli sellainen se paha henki Idiootti nainen joak kehräsi aamusta iltaan
      J a raiskautti samaan tahtiin
      ( koska he halusivat pitää minua jonain idioottina tms
      jotta he olisivat saaneet tehdä sitä musiikkia
      ( mutat nyt ismon arvo mennyt kokonaan
      Tajuan se tuotanto, ne kaikkilevyt joita kunnioitin ja rakastin
      en jaks a kuunnella enää lauluaakaan !
      se kaikki on tyhjää

      ToninArmo laulu vielä kuulost hyv
      ja ne vanhat biisitkin

      ja vielä.. kesken jäi....
      niin... koin hänet liian erilaiseksi kun antoi pois auton
      jolla olisi edes Tampereelle päässyt

      muttaminulelkin olisi hyvä jos pystyisin olemaan jossain mielenrauhaisena
      Auto tietysti saatsuttaakin
      voi ollahyvä ettei tarvitse käyttäää

      kaikesta seuraa karmaa niink hiilijalanjälkiä

      siksi toivoin ett toni , Ismo auttaisi meitä menestymään
      meitä parempaan suuntaan aina kehittymään
      suojella toisiamme puhdasta elämää elää

      Pyhien pitäisi kaikesta kansasta välittää
      ihmiskunnasta ( sellaisia olimme

      Ismo lauloi "Kuka teki huorin
      Kuka tappoi metsän puut
      Kuka saastuttaa meren.... "

      ja Toni lauloi " Tahdon vaan rakastaa.. "

      mutta kaikki vie vuosisatoja ?

      "Uskon rakkauteen... vuosisata vuosisadan jälkeen tietää sen" Ismo lauloi

      mut hän teki kirouksen.. " sä luulet ett sä rakastat mutta sä vihaat "

      miten se puhdistetaan, siitä päästään ?

      ei hän voi tehdä sellaista kun on tuhansi a vuosia rakkaudess atunteissa kehittynyt sielu ja elämän tarkoitus on kehittyä'
      Jumala kiltti poista se ismon laulu kokonaan.
      J a Batshebsta tehdyt maalaukset alaston muotokuvat 1500-1600
      hävitä ne kokonaan.

      ( Jumalahan voi pitää huolen ett sellaista levyä ei ole missään
      ( Jumala tietää joka atomin mikä olemassa on
      ( "Kaikki teidän hiuksennekin on lasketut... "

    • STMariaSalome
    • STMariaSalome

      Teidän pitää itse napauttaa siitä kuvasta, clicata
      Se meni näköjään Kuninkaan sivuille. KUVAA pitää clikata
      niin se aukeaa.

    • STMariaSalome

      Minä en kyllä ole varma kuka olin. Toivon ett Jumala antaa selvyyden

      Tuo minusta oli kaunis
      Se on ST Margaret Kuningattaresta ( ei minusta
      Oliiko ollut ennen meitä, 1100 luvulla Scotlannin Kuningatar.


      ST MARGARET'S NOBLE DESCENT. HER VIRTUES AS A QUEEN AND AS A MOTHER.

      4. MANY, as we read, have got their name from a quality of their mind, so that in their regard there is shown a correspondence between the word forming their name and the grace they have received. Peter was so named from "the Rock," that is Christ, in token of the firmness of his faith; John, which means "the grace of God," from his contemplation of the Divinity, and his prerogative of Divine love; and the sons of Zebedee were styled Boanerges, that is, "the sons of thunder," because they thundered forth the preaching of the Gospel. The same thing was true of this virtuous woman, for the fairness which was pre-shadowed in her name was eclipsed by the surpassing beauty of her soul. She was called Margaret, and in the sight of God she showed herself to be a pearl, precious in faith and works. She was indeed a pearl to you, to me, to all of us, yea, to Christ Himself, and being Christ's she is all the more ours now that she has left us, having been taken to the Lord. This pearl, I repeat, has been removed from the dunghill of the present world, and now she shines in her place among the jewels of the Eternal King. Of this no one, I think, will doubt, who reads the following narrative of her life and death.

      By Turgot, Bishop Of St Andrews Ed. William Forbes-Leith, S.J. Third Edition. Edinburgh: David Douglas, 1896

      ---------------------

      Onko kirjoittaja Bishop OfThe St Andrews somthing ?
      1800 luvulla ?

      ( Mietin vaan että ovatko he yhtä ystävällisiä elävälle ihmiselle.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe